Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Bekijk resultaten enquête: Tyskie/ Ar-Tuur of Koelkast, wie moet UIT de staff?
Koelkast 19 39,58%
Tyskie en Ar-Tuur 20 41,67%
Ik ben een meningloze, maar wil toch ergens op stemmen.. 9 18,75%
Stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 December 2003, 23:54   #1
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Question Tyskie/ Ar-Tuur of Koelkast?

Het verhaal is heel simpel. Koelkast misbruikt in onze ogen zijn macht om zijn prive-oorlog met Bartje518 te winnen..

Nou, dat is hem gelukt, hij heeft hem drie ongelooflijke OW's weten aan te smeren...

Ik weiger samen te werken met een dergelijk figuur en heb de Staff de volgende stelling voorgelegd. Later sloot ook Ar-Tuur zich hier bij aan...

Maar omdat de staff er is voor de users (en niet andersom!) leg ik jullie ook deze keuze voor:

Tyskie en Ar-Tuur of Koelkast weg uit de Staff van Leerlingen.com?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 12 December 2003, 23:56   #2
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dit is echt een goed topic voor de geloofwaardigheid van het beleid


en dat bartje zoveel "vrienden" heeft op dit forum is daar een direct gevolg van. Erg triest moet ik je zeggen vind ik dit topic

 
Oud 12 December 2003, 23:57   #3
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

o wat dom Tyskie..

doe deze threat deleten! kunnen we niet beter eerst ff afwachten wat er in de topic in staff allemaal gezegt wordt?
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 13 December 2003, 00:01   #4
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Het is ook een trieste bedoeling...

Dit is natuurlijk gebaseerd op voorgeschiedenis binnen Staff.

Enkele weken geleden opende Koelkast namelijk al het topic met de vraag Bartje of Koelkast...

Iedereen weigerde natuurlijk op zo'n zinloze stelling in te gaan, waarna Koelkast al verkondigde te stoppen...

Hij liet een dag week of 2 niets van zich horen, maar is nu toch ineens terug en banned Bartje... Om wat?
- klacht over Kampie in een PM
- zogenaamd flamen, waar geen scheldwoord gebruikt wordt en waar anderen veel verder gaan over het algemeen.
- laster jegens koelkast...

Pure kolder in mijn ogen.

Als Koelkast dit spelletje zo wilt spelen, speel ik dus mee...

En dan mogen jullie kiezen tussen mij en Koelkast...

Kies je voor degene die bijna de hele regels heeft uit zitten typen en telkens weer de Staff moet aanjagen om tot beleid te komen (klinkt arrogant, maar het is duidelijk wel zo) of kies je voor degene die wekenlang niets van zich laat horen, die zijn macht misbruikt om een prive-oorlog te winnen en die zich belangrijker vindt dan leerlingen.com?


May I have your votes?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 13 December 2003, 00:02   #5
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou graag iedereen mee willen laten genieten van de discussie in de staffroom...

Wat PFP zegt is volledig waar: het is een triest verhaal, dat door de zogenaamde beleidsbepalers is aangewakkerd. De geloofwaardigheid van dat zogenaamde beleid is al lang verdwenen met de ban van Bart, waarmee namelijk direct het regelement en de rest van de staff buitenspel werden gezet. Wanneer het zover komt dat er treurige ultimatums worden gesteld door de beheerder, en wanneer er onrechtvaardige bans worden aangesmeerd op grond van persoonlijke vetes, dan houdt het op.
 
Oud 13 December 2003, 00:07   #6
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Het is ook een trieste bedoeling...

Dit is natuurlijk gebaseerd op voorgeschiedenis binnen Staff.

Enkele weken geleden opende Koelkast namelijk al het topic met de vraag Bartje of Koelkast...

Iedereen weigerde natuurlijk op zo'n zinloze stelling in te gaan, waarna Koelkast al verkondigde te stoppen...

Hij liet een dag week of 2 niets van zich horen, maar is nu toch ineens terug en banned Bartje... Om wat?
- klacht over Kampie in een PM
- zogenaamd flamen, waar geen scheldwoord gebruikt wordt en waar anderen veel verder gaan over het algemeen.
- laster jegens koelkast...

Pure kolder in mijn ogen.

Als Koelkast dit spelletje zo wilt spelen, speel ik dus mee...

En dan mogen jullie kiezen tussen mij en Koelkast...

Kies je voor degene die bijna de hele regels heeft uit zitten typen en telkens weer de Staff moet aanjagen om tot beleid te komen (klinkt arrogant, maar het is duidelijk wel zo) of kies je voor degene die wekenlang niets van zich laat horen, die zijn macht misbruikt om een prive-oorlog te winnen en die zich belangrijker vindt dan leerlingen.com?


May I have your votes?
* verbetering: PM ging niet over een klacht over mij, die bewuste PM kwam daarna, met niet nader te noemen scheldwoorden en enge ziektes.
* verbetering 2: Flame kwam van 1 kant.
quote van mij uit staff:
Citaat:
Originally posted by Kampie
Ik heb een berisping van NW gehad, terwijl het nergens voor nodig was

Bartje krijgt ow voor het schelden via PM op een, voor zover ik weet, niet te tolereren wijze.


Ik zie alleen Bartje flamen en ik maak , op exact dezelfde wijze als Bartje, een eenmalige opmerking

Mijn eigen ervaringen met Bartje wijzen de andere kant uit, maar de bewijzen zullen dat moeten uitmaken.

Beetje jammer dat je je door zo'n kwestie laat wegjagen uit de crew. Wat zo'n "troll" al niet kan lospeuteren..

Eerst wil je opstappen omdat KK niet meer @ staff is.. nu is hij er weer.. en wil je vervolgens weg omdat hij er weer is.. waarom snap ik dit niet?

Je weet hoe ik denk over KK, maar Bartje maakte het mi te zot.. het is overduidelijk dat dit een keer moest gebeuren..

en daarnaast, alles uit het verleden van Bartje..
imho kunnen we het beste die topic zo openbaar maken..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 13 December 2003, 00:14   #7
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
* verbetering: PM ging niet over een klacht over mij, die bewuste PM kwam daarna, met niet nader te noemen scheldwoorden en enge ziektes.
* verbetering 2: Flame kwam van 1 kant.
Aha, dus 'achter de geraniums zitten' is een enge ziekte of scheldwoord?

En de flame kwam van één kant? Bartje, en o.a. ook Tyksie, hadden in het bewuste Saar-topic op ADB beiden kritiek op de topicstartster, kritiek die ze netjes verwoorden. De flame kwam tussen Saartje en Bart, en kwam dus absoluut niet van één kant. Lees het topic toch nog maar eens goed door, het is toch echt een woordenwisseling tussen twee personen.
 
Oud 13 December 2003, 00:18   #8
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Aha, dus 'achter de geraniums zitten' is een enge ziekte of scheldwoord?

En de flame kwam van één kant? Bartje, en o.a. ook Tyksie, hadden in het bewuste Saar-topic op ADB beiden kritiek op de topicstartster, kritiek die ze netjes verwoorden. De flame kwam tussen Saartje en Bart, en kwam dus absoluut niet van één kant. Lees het topic toch nog maar eens goed door, het is toch echt een woordenwisseling tussen twee personen.
uit de chatlog:
Citaat:
Aan jou hebben we zoals ik altijd al heb beweert helemaal niets, ga dan ook maar achter de geraniums zitten en krijg de ruggemerg kanker
Naast die topic zijn er nog andere topics.. de "zogenaamde" druppel zat hem in de topic in feedback over de " smilie "
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 13 December 2003, 00:22   #9
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Volgens Bart is het klinklare onzin die je beweert, en het probleem is dat hij niets kan bewijzen, aangezien hij snel gebanned werd voordat we het allemaal wisten. En ook al was het zo en ook al was het erg, dan had hij, zoals iedereen, een OW moeten krijgen, of niet soms?
 
Oud 13 December 2003, 00:25   #10
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Volgens Bart is het klinklare onzin die je beweert, en het probleem is dat hij niets kan bewijzen, aangezien hij snel gebanned werd voordat we het allemaal wisten. En ook al was het zo en ook al was het erg, dan had hij, zoals iedereen, een OW moeten krijgen, of niet soms?
Heeft hij 3x gehad.. als hij die niet leest dan kan NW/KK daar weinig aan doen..

disclaimer: Ik kijk hier neutraal tegen aan, ik ben alleen een brenger van het nieuws. Ik heb het niet verzonnen. Alles wat ik breng heb ik hier van het forum of uit een chatlog tussen NW en KK.
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 13 December 2003, 08:27   #11
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat is nogal makkelijk natuurlijk. Thuur is de beste forumbaas en ik geef Tyskie gelijk. Stuur koelkast dan maar de laan uit hoewel ik hem juist wel een goed FB vond worden , komt vast door zijn vele aanwezigheid
 
Oud 13 December 2003, 08:28   #12
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jippie prive oorlog
vecht dit toch liever uit op msn, daar word iedereen blijer van


btw, heb op KK gestemd omdat ik hoorde dat die er toch mee wilde stoppen
 
Oud 13 December 2003, 09:49   #13
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Okay ik vind dit dus echt heel erg belachelijk. Het is een kwestie BINNEN de staff...waarom kunnen we die dan ook inet BINNEN de staff laten?

Wat je nou krijgt is dat een heleboel mensen een mening gaan vormen (mag opzich wel) maar dan wordt het 'probleem' (want zo zie jij het begrijp ik) VEEEEEEEEL groter dan nodig is.

Jammer Tys..

Nah okay als je het zo gaat spelen..ik kies voor jou en Arthur. Jammer.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 13 December 2003, 10:21   #14
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Koelkast kluns
Nickchange is offline  
Oud 13 December 2003, 10:21   #15
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Bartje is te ver gegaan. Nu, en in't verleden nog veel verder.
Hij heeft gewoon geprobeert mensen het zo moeilijk mogelijk te maken....

Geef 'm toch geen aandacht joh... Sjeezes...
WishfulDreaming is offline  
Oud 13 December 2003, 10:27   #16
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bart en zn vrienden weg,de volle 100%
 
Oud 13 December 2003, 10:27   #17
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

inderdaad nogal belachelijk dat een kwestie binnen de staff naar buiten wordt getrokken. en waarom..?

ben een beetje teleurgesteld. waarom laten jullie je wegjagen door iemand waar je het niet mee eens bent? hebben jullie geen lef om het probleem op een normale manier op te lossen? blabla hebben jullie zeker allang geprobeerd.. en ook jammer dat je er zaken bij betrekt die hier heel weinig mee te maken hebben, tyskie. wtf boeit het in DIT opzicht nou dat JIJ al die regels hebt uit lopen typen en dat je daar iedereen ook nog eens op moet wijzen? niets dus.
ik vraag me trouwens af of koelkast al iets van dit hele gedoe weet. als dat niet zo is vind ik helemaal erg jammer wat hier gebeurt.

had niet verwacht dat jullie (en voornamelijk tyskie, artuur ken ik niet zo) zo laag zouden gaan voor zo'n onnozel onderwerp.
AmbyPur is offline  
Oud 13 December 2003, 10:33   #18
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Ik zou graag iedereen mee willen laten genieten van de discussie in de staffroom...
Lijkt me persoonlijk een slecht idee.
Staffroom is nog steeds een privé-forum... Laat het dan zo. Loop er geen dingen uit te halen en hier neer te pleuren. Zo'n discussies moeten opgelost worden tussen de FB's en de beheerders zelf. Daar hebben de leden toch geen zaken mee vind ik...

Probeer het binnen in staff verder op te lossen. Deze discussie gaat 99% kans toch nergens naar, en het enige wat je nu probeert te doen is de leden een kant te laten doen kiezen, DIE 99% kans later ook nog eens tegen hen gebruikt word. Heb ik al vaak gezien hoor...
WishfulDreaming is offline  
Oud 13 December 2003, 10:36   #19
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik kan alleen maar zeggen dat ik Koelkast echt een goede FB vind, en Tyskie en Artuur meestal wat minder... Koelkast zorgt ervoor dat de sfeerverpesters eruit liggen, en waardoor het forum terug gezellig wordt. De enige reden (in mijn ogen) waarom dit nu gebeurt is omdat jullie vriendjes zijn van Bart. Had dit met iemand anders gebeurd waarmee je minder contact had,was dit nooit gebeurd...
 
Oud 13 December 2003, 10:45   #20
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
maar dan wordt het 'probleem' (want zo zie jij het begrijp ik) VEEEEEEEEL groter dan nodig is.

Jammer Tys..

Nah okay als je het zo gaat spelen..ik kies voor jou en Arthur. Jammer.
Een probleem is er toch zeker wel, want hoe moeten we samenwerken met beheerders die op eigen houtje onrechtvaardige bans uitdelen naar aanleiding van persoonlijke ruzietjes, en regelementen negeren?

En wij spelen het inderdaad zo... omdat koelkast de man is die tot twee keer toe heel zielig ultimatums stelde. Niet de boel om gaan draaien LoeLoe, geef liever eens argumenten voor een keuze, want die zijn zelden tot nooit te bespeuren in dit topic.

Wat de boventoon voert zijn waardeloze reacties zoals die van Saar en Psychobunny, aangezien we onderhand wel weten hoe deze dames over Bart denken. Maar als ze zich eens zouden verdiepen in waar het werkelijk over gaat, en eens objectief naar dingen zouden kijken, zou dat misschien eens iets als een mening kunnen opleveren
 
Oud 13 December 2003, 10:54   #21
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Een probleem is er toch zeker wel, want hoe moeten we samenwerken met beheerders die op eigen houtje onrechtvaardige bans uitdelen naar aanleiding van persoonlijke ruzietjes, en regelementen negeren?
Ik geloof nooit dat het op eigen houtje gebeurt is, en dat IEDEREEN was, anders zitten er mensen op staff die achterbaks zijn, en niet durven uitkomen voor hun eigen mening

Citaat:
En wij spelen het inderdaad zo... omdat koelkast de man is die tot twee keer toe heel zielig ultimatums stelde. Niet de boel om gaan draaien LoeLoe, geef liever eens argumenten voor een keuze, want die zijn zelden tot nooit te bespeuren in dit topic.
Ik kan geloven dat iemand het na zo'n lange tijd best wel beu word met dat belachelijke gedoe de hele tijd. Trouwens, was het BARTJE eerst niet de begon met belachelijke ultimatums stelden?
als banaan fb word ben ik hier weg Ik herinner me er nog wel meer zelfs... Was bartje niet weggegaan? Wel, als hij het toch niet interesseerde, en hij hield zich aan zijn woord, zou hij het geen moer kunnen schelen dat hij nu gebanned is voor een maand.

Citaat:
Wat de boventoon voert zijn waardeloze reacties zoals die van Saar en Psychobunny, aangezien we onderhand wel weten hoe deze dames over Bart denken. Maar als ze zich eens zouden verdiepen in waar het werkelijk over gaat, en eens objectief naar dingen zouden kijken, zou dat misschien eens iets als een mening kunnen opleveren
Kijk, dit bedoel ik dus degelijk met vriendjespolitiek... Als mensen hun mening met JULLIE delen, dan zijn ze goed, maar pas op als ze een andere mening hebben. Omdat ik nu vind, dat bartje al genoeg uitgezet heeft, en dat het er wel eens moest van komen dat hij ervoor gestrafd zou worden, gaan jullie mij bekijken als iemand die partij trekt voor koelkast of nightwolf of ...

Als jullie er voor gekozen hebben, om dit topic openbaar te maken, verwacht je dan maar aan positieve en negatieve reacties van andere mensen.
Ik vind het eigelijk nie mooi dat je nu zo'n dingen zit te zeggen Ar-Tuur, ik heb JOU OOK NOOIT IETS misdaan, en ineens ga je je ook zo tegen mij keren, omdat ik jou mening niet deel. Vind ik eigelijk ook kansloos. En ik zeg dit niet omdat ik het niet goed kon vinden met bartje, ik zeg dit in het algemeen.

Stel dat het nu bijvoorbeeld Bobba, of Headliner, of Riddler was, die net hetzelfde had gedaan als Bartje, had ik nog steeds dezelfde mening. Misschien is het voor jullie niet mogelijk, maar ik nog wel objectief denken....
WishfulDreaming is offline  
Oud 13 December 2003, 10:58   #22
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

ik ben het simpel weg zat om tussen 2 vuren te zitten.

veel leden hebbe problemen met een aantal users niet alleen bartje. en klagen hier over. Spill snapt niet waarom mensen waar zij van die leden klachten over blijven krijgen niet gewoon gebanned worden.

Ondertussen zit het merendeel van de crew te slapen en een waslijst aan regels te bedenken voor elke ban aanvraag hoeft nog net geen commisie opgesteld te worden.


Zo krijg ik van kant a op mijn dak dat zij last hebben van een aantal users wat op je handen is te tellen. Spill vraagt zich af hoe 10 mensen het hele forum kunnen klieren en treiteren.

Aan de andere kant crew leden die bewijzen willen zien die je nooit kunt leveren (bewijs maar eens dat iemand op msn meisjes bijna bedreigt zodat ze hem foto's gaan zenden (NEE heb het nu niet over bart die deed dat niet)


Ben die positie zat en heb dat aangegeven niemand kon met een werkbare oplossing komen. goed dan bied ik een oplossing ik ga mensen buiten kul waarschuwingen om bannen en dan maar zo. Die stap heb ik gisteren genomen. Er zijn zoveeel mensen die zig aan bartje ergeren en slachtoffer worden van zijn gezanik en trol gedrag. dat ik hem als user wel weg wil hebben om zo 20 anderen een leuker forum te kunnen bieden.

Ik heb dus niet eens 3 kul waarschuwingen bedacht zoals je ook in het ban topic kunt zien gewoon om die 3 redenen gebanned geen OW's voor gehad gewoon eindelijk eens een keer basta.





Notitie voor tyske en as-tuur,
Valt me tegen jongens alles op de staff over jullie en anderen heb ik altijd op de staff gehouden. dit wekt weer rellen op en maakt de positie als crew niet erg sterk. wat zou jij er van vinden als 2 politie agenten elkaar op straat gingen staan uitschelden. en hoe dat zou staan voor integriteit en leiderschap. ik vind dit een domme niet overdachte zet.


(ik heb ook niet gestemd!)
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 13 December 2003, 11:12   #23
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Ik geloof nooit dat het op eigen houtje gebeurt is, en dat IEDEREEN was, anders zitten er mensen op staff die achterbaks zijn, en niet durven uitkomen voor hun eigen mening
Voor mij was het ook moeilijk om te geloven, maar NW en KK hebben deze beslissing toch echt met zn tweetjes genomen, zonder daarbij rekening te houden met regels en andere forumbazen. Jammer dat je de feiten niet kent, maar blijkbaar vonden deze heren het niet nodig om zaken zoals deze te bespreken in de staff en vond men het ook niet nodig om eerst OW's te geven, hetgeen de normale gang van zaken is. De zogenaamde 'overtredingen' die Bart begaan zou hebben zijn en een ban zouden veroorzaken zijn echt nergens op gebaseerd.

Citaat:

Ik kan geloven dat iemand het na zo'n lange tijd best wel beu word met dat belachelijke gedoe de hele tijd. Trouwens, was het BARTJE eerst niet de begon met belachelijke ultimatums stelden?
als banaan fb word ben ik hier weg Ik herinner me er nog wel meer zelfs... Was bartje niet weggegaan? Wel, als hij het toch niet interesseerde, en hij hield zich aan zijn woord, zou hij het geen moer kunnen schelen dat hij nu gebanned is voor een maand.
'Belachelijk gedoe'? Verklaar dat eens? Want ik zie niet in waar je op doelt. Iemand bannen omdat je hem niet mag is natuurlijk volkomen schandalig. Waarvoor zijn er überhaupt regels en OW's in het leven geroepen, Saar? En waarvoor zijn FB's zoals Tyskie en ik? Om naar de pijpen te dansen van alleenheersers als beheerders?

Het gaat hier trouwens niet om banaan of de ultimatums van Bart, maar om het feit dat Koelkast dreigde op te stappen als Bart niet wegging en dat dus Bart maar even snel gebanned moest worden om niets... en dat kan niet.

Citaat:
Kijk, dit bedoel ik dus degelijk met vriendjespolitiek... Als mensen hun mening met JULLIE delen, dan zijn ze goed, maar pas op als ze een andere mening hebben. Omdat ik nu vind, dat bartje al genoeg uitgezet heeft, en dat het er wel eens moest van komen dat hij ervoor gestrafd zou worden, gaan jullie mij bekijken als iemand die partij trekt voor koelkast of nightwolf of

Als jullie er voor gekozen hebben, om dit topic openbaar te maken, verwacht je dan maar aan positieve en negatieve reacties van andere mensen.
Ik vind het eigelijk nie mooi dat je nu zo'n dingen zit te zeggen Ar-Tuur, ik heb JOU OOK NOOIT IETS misdaan, en ineens ga je je ook zo tegen mij keren, omdat ik jou mening niet deel. Vind ik eigelijk ook kansloos. En ik zeg dit niet omdat ik het niet goed kon vinden met bartje, ik zeg dit in het algemeen.
Als jullie het hebben over 'Bart aandacht geven' en 'Bart en z'n vrienden weg, voor de volle 100%', dan is het toch niet zo raar dat ik er zo over denk? Jullie maken er, net als Koelkast, een belachelijk prive oorlogje met Bart van. Terwijl het hier gaat om een zaak van machtsmisbruik en onrechtvaardig bannen. En zeg dan niet dat je objectief bent, want je mening wordt puur ingegeven doordat je bart niet mag.
 
Oud 13 December 2003, 11:21   #24
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Om naar de pijpen te dansen van alleenheersers als beheerders?
besef je ook wel dat bij die beheerders ook mensen horen die bij Spill werkzaam zijn? en dat die zich afvragen waarom dergelijke mensen nog niet gebanned zijn als er hier continu klachten over binnen komen?
ik denk dat de heren van Spill je hier voor gek zullen verklaren als je bij dit soort zaken alles via de regeltjes wilt afhandelen.
en hoe sta je er tegenover als een der beheerders van spill hier nu een ban geplaatst zou hebben?
een berichtje van Ivo in mededelingen met een bericht als: bartje518 gebanned wegens blabla, beklag doe je maar via ivo@leerlingen.com of iets dergelijks.
of denk je bij een dergelijke actie van? tsja...wat moet ik nu? ik gooi mijn functie neer hier als fb; of denk je dat de heeren van spill zoiets ook niet kunnen beoordelen wanneer zij continu beklag krijgen over users (wat koelkast al aangeeft?).
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 13 December 2003, 11:24   #25
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

ik snap ook niet dat jullie wat objectiever tegen koelkasts gedrag aan kunnen kijken, in plaats van alleen vanuit jullie eigen principes en meningen. ik vind zelf dat kk helemaal terecht gehandeld heeft, hij heeft regels genegeerd, maar hij heeft tenminste WEL als een beheerder gehandeld.

en artuur, waarom neem je het zo op tegen bartje en wil je niet inzien dan saar gewoon een goede kijk op de zaak heeft? *zucht*
AmbyPur is offline  
Oud 13 December 2003, 11:25   #26
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Naja ik stem maar op koelkast en dan niet de persoon maar voor het beleid om nog enige stabiliteit hier te houden. Types zoals bartje hebben werkelijk van alles op hun kerfstok dus om nu te gaan rouwen om de ban die hij heeft gekregen, eens is er een grens bereikt en over een maand komt ie vrolijk terug en begint het gezeik opnieuw.
 
Oud 13 December 2003, 11:26   #27
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Voor mij was het ook moeilijk om te geloven, maar NW en KK hebben deze beslissing toch echt met zn tweetjes genomen, zonder daarbij rekening te houden met regels en andere forumbazen. Jammer dat je de feiten niet kent, maar blijkbaar vonden deze heren het niet nodig om zaken zoals deze te bespreken in de staff en vond men het ook niet nodig om eerst OW's te geven, hetgeen de normale gang van zaken is. De zogenaamde 'overtredingen' die Bart begaan zou hebben zijn en een ban zouden veroorzaken zijn echt nergens op gebaseerd.
Mmz, imho vind ik zelfs niet dat alle gevallen 3 OW verdienen. Persoonlijk vind ik ook dat beheerders boven de forumbazen staan, om een oogje in't zeil te houden. Ik weet overtredingen genoeg van Bartje, die in mijn ogen een permanente ban verdienen.
  • Hij kon steeds op meidenforum
  • Hij kon een lange tijd op staff
  • Topics uit het meidenforum aan ADB, F&P, L&D geplaatst...
  • Polls verknoeid
Forza heeft ook dingen gedaan die niet door de beugel konden, hoe vaak is die niet gebanned? Hoe vaak heeft die geen OW gehad? Stiekem ligt het probleem wel een klein beetje bij staff. Ze hadden strenger moeten zijn, even streng als bij JoeyB en Forza. Ze hadden bartje bij ELK ding moeten aanpakken.

En bewijzen of niet, als hij het zelf toegeeft vind ik het ook maar zwak dat er geen sancties genomen zijn.


Citaat:
'Belachelijk gedoe'? Verklaar dat eens? Want ik zie niet in waar je op doelt. Iemand bannen omdat je hem niet mag is natuurlijk volkomen schandalig. Waarvoor zijn er überhaupt regels en OW's in het leven geroepen, Saar? En waarvoor zijn FB's zoals Tyskie en ik? Om naar de pijpen te dansen van alleenheersers als beheerders?
Ik denk niet dat bartje gebanned is omdat koelkast hem niet mocht. Lees mijn mening hierboven. Bartje heeft genoeg dingen gedaan die niet door de beugel konden. HIj had al veer eerder gebanned moeten worden.


Citaat:
Het gaat hier trouwens niet om banaan of de ultimatums van Bart, maar om het feit dat Koelkast dreigde op te stappen als Bart niet wegging en dat dus Bart maar even snel gebanned moest worden om niets... en dat kan niet.
Bart is niet gebanned om niets. Iemand anders moest zijn gedrag niet nadoen of hij had al een OW vast. Bartje kan het gewoon niet verkroppen nu dat hij een ban vast heeft. In mijn ogen is het ook niet meer dan dat. Nu hij zijn zin niet meer krijgt, gaat hij rebbeleren.


Citaat:
Als jullie het hebben over 'Bart aandacht geven' en 'Bart en z'n vrienden weg, voor de volle 100%', dan is het toch niet zo raar dat ik er zo over denk? Jullie maken er, net als Koelkast, een belachelijk prive oorlogje met Bart van. Terwijl het hier gaat om een zaak van machtsmisbruik en onrechtvaardig bannen. En zeg dan niet dat je objectief bent, want je mening wordt puur ingegeven doordat je bart niet mag.
Zijn dat mijn woorden? Dat bartje en zijn vrienden voor de volle 100% weg moeten? Lijken dat mijn woorden te zijn? Ik dacht het niet hoor. Ik zeg ook niet dat jij en tyskie weg moeten. Maar ik vind het een idioot gedoe om er zo'n heisa om te maken.
Je vraagt nu de steun van de leden, om er voor te zorgen dat jullie kunnen blijven... Je had het in staff moeten houden.

Leden kunnen er toch nx aan veranderen...
WishfulDreaming is offline  
Oud 13 December 2003, 11:30   #28
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waarom kan ik niet op Nightwolf stemmen?
 
Oud 13 December 2003, 12:07   #29
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

wat een stel oude zeikerds zijn jullie 2 zeg . als je het niet eens bent het functioneren van iemand ga dan gewoon zelf weg ipv er ene eindeloze discussie van maken, jullie 2 zijn hier echt niet zo geliefd als je denkt, en het is ook wel bekend dat jullie de holmaatjes zijn van bartje.
so pls shut up en ga een eind fietsen het liefst de plomp in
Riddler is offline  
Oud 13 December 2003, 12:44   #30
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
besef je ook wel dat bij die beheerders ook mensen horen die bij Spill werkzaam zijn? en dat die zich afvragen waarom dergelijke mensen nog niet gebanned zijn als er hier continu klachten over binnen komen?
ik denk dat de heren van Spill je hier voor gek zullen verklaren als je bij dit soort zaken alles via de regeltjes wilt afhandelen.
en hoe sta je er tegenover als een der beheerders van spill hier nu een ban geplaatst zou hebben?
een berichtje van Ivo in mededelingen met een bericht als: bartje518 gebanned wegens blabla, beklag doe je maar via ivo@leerlingen.com of iets dergelijks.
of denk je bij een dergelijke actie van? tsja...wat moet ik nu? ik gooi mijn functie neer hier als fb; of denk je dat de heeren van spill zoiets ook niet kunnen beoordelen wanneer zij continu beklag krijgen over users (wat koelkast al aangeeft?).
Dextor, dit verhaal raakt kant nog wal, dat weet je zelf ook.

Waarom zie ik nooit mensen van Spill in de staff?
Waarom hoor ik nooit mensen van Spill klagen over bepaalde users?
Waarom hoor ik Koelkast nooit in de staff over Spill?
Waarom heb ik nog nooit iets gehoord over al die zogenaamde klachten van Koelkast en/of van leden op feedback en ledenstaff?
Waarom hoort Bart van Robbert van Os, van Spill, via MSN nooit iets over klachten?
Waarom wordt er niet gewerkt met waarschuwingen?
Waarom bestaan er regelementen?

En de hamvraag:

Waarom doet Koelkast net zo hard mee en veroorzaakt hij door zn eeuweige geruzie met Bart zelf de problemen? En belangrijker: waarom neemt hij het heft in eigen hand en gebruikt hij zn bevoegdheid om dit kinderachtige geruzie te beindigen?

En op die verstandige Riddler ga ik maar niet in, want dat leidt tot niks
 
Oud 13 December 2003, 12:50   #31
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

omdat er dus beheerders zijn die wel gewoon postgedrag vertonen en die het dus voor hun op mogen knappen...,
en naar mijn idee heeft koelkast al vaker spill genoemd in staff omtrent de klachten..


en om misschien even een koelkast achtige vergelijking te maken. als jou overtreding IRL van dien aard is, gaan ze ook niet eerst waarschuwingen geven, dan wordt je ook direct op de bon geflikkerd. omdat jij de regelementen al behoort te kennen...en daarnaar te handelen. de agent kan zich dus het recht voorhanden houden om jou direct een straf aan te meten.
en ik hoor je nu al denken: welke overtreding van bart was dan van dien mate dat hij dit verdiende? nou...laat IK daar maar niet op ingaan...want dat doen de rest van de users hier wel al....en dan kun je hoog of laag staan om zijn daden te gaan zitten te ontkennen *wat was het ook alweer? hand, hoofd, sport?* maar feit blijft, dat meneer (persoon in kwestie hier dus..) het lieverdje niet is..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 13 December 2003, 12:59   #32
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waarom is er geen optie dat ze er alledrie uitmoeten? van allle 3 vind ik t gedrag net zo kinderachtig en schadelijk voor t beleid
 
Oud 13 December 2003, 13:01   #33
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oh fuck ik stem op koelkast maar daarmee bedoelde dat ik voor hem was
 
Oud 13 December 2003, 13:07   #34
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

mensen doe niet zo moeilijk dit is een forum geen bedrijf of zo gooi ze er gewoon allemaal uit zijn we daar ook vanaf
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline  
Oud 13 December 2003, 13:08   #35
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Ik hoor het wel als jullie uit geruzied zijn?

Mooi.. dan bemoei ik mij er niet meer mee.. als mensen die objectief alles bekijken uitgescholden worden door anderen dat ze niet objectief zijn.. dan bekijk het maar..

Wie houd mij op de hoogte?
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 13 December 2003, 13:17   #36
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur

En op die verstandige Riddler ga ik maar niet in, want dat leidt tot niks
en dit leidt wel tot iets dan
Riddler is offline  
Oud 13 December 2003, 13:32   #37
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Wellicht was dit niet de beste methode, maar het punt is in ieder geval wel naar buiten toe duidelijk gemaakt...

Ik stop hoe dan ook, maar ik vind dat leden best op de hoogte mogen zijn van de ontwikkelingen de afgelopen weken omtrent Koelkast...

De feiten:
• Koelkast opent een topic waarin wij een keuze zouden moeten maken tussen Bartje en hem. Niemand maakt een keuze.
• Koelkast opent een topic waarin hij aangeeft te stoppen.
• Koelkast verschijnt twee weken niet en niemand weet hoe en wat we aan vervangers moeten regelen.
• Ineens is Koelkast terug, heeft Bartje drie onzinnige OW's en is hij gebanned.

Ondertussen schijnt Koelkast op MSN aan NW de keuze tussen hem en Bartje te hebben voorgelegd. NW koos voor een ban voor Bartje, onder meer omdat hij niet zou weten wie hij Koelkast als beheerder zou moeten opvolgen...


Als reactie op Koelkasts woorden en topics hebben Ar-Tuur en ik besloten om eens in het openbaar (en ook op Staff) iedereen een dergelijke keuze voor te leggen.
Voor mij persoonlijk maakt het niets uit, ik stop hoe dan ook.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 13 December 2003, 13:37   #38
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

tijs waar ben je in godsnaam mee bezig! je bent een van de beste forumbazen hier en nou laat je je door zo'n lullige tegenslag meteen van de baan slaan?! dat slaat toch werkelijk helemaal nergens op :/ het lijkt je of je dit als smoes gebruikt om hier weg te komen ofzo :S vind je het dan zo erg om proberen samen te werken met mensen die een andere mening hebben als jij? is er geen uitdaging in het zoeken naar een compromis? je mag dan wel zoveel moeite hebben gestoken in die regels, dat betekent nog niet dat een beheerder als een beheerder mag handelen en soms een uizondering op die regel mag maken!

je bekijkt de zaak maar van 1 kant. probeer eens vanuit je eigen mening te handelen en niet vanuit de mening van users.
AmbyPur is offline  
Oud 13 December 2003, 13:37   #39
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Nu kijk, zo'n dingen heb ik gemist in mijn laatste maanden als beheerder
Ff mijn mening ook..

ten eerste de manier waarop dit hier verwoord wordt door Tyskie vind ik wel wat laag .. dat heet mensen met hun rug tegen de muur zetten.. koelkast heeft nu al een geruime achterstand door hem niet mee in te lichten dat er zo'n topic kwam.
beter was geweest als jullie echt zon topic willen dan eerst beide visies in de begintopic te zetten, want moest Kampie er nu niet op ingaan horen we enkel het verhaal langs 1 zijde in de begintopics.
Het beste had geweest dit intern te regelen uiteraard

ten tweede ik heb geen idee of koelkast hem meteen geband heeft of eerst nog ff de andere Fbs hun mening heeft laten geven ?
Indien hij hem gewoon meteen geband heeft dan is dat uiteraard fout .. ook had ik de indruk toen ik beheerder was dat koelkast zich wel eens tot subjectiviteit in zijn beslissingen liet verleiden..
De het is ik of bartje zin heb ik ook meermaals gelezen (ook toen we nieuwe fbs zochten) zoiets is uiteraard ook onzin.

verder als bart zegt dat hij die scheldwoorden niet in een pm gezet heeft .. dan geloof ik hem helemaal niet
ik heb al meermaals meegemaakt dat hij dingen verkondigde waarvan ik zeker was dat ze bull waren .. das dat ie zegt dat ie dat niet deed lijkt me niet relevant, ik geloof liever kampie.
en phit.. tuur is zeker niet de beste fb
dingen als dit:
Citaat:
Wat de boventoon voert zijn waardeloze reacties zoals die van Saar en Psychobunny, aangezien we onderhand wel weten hoe deze dames over Bart denken. Maar als ze zich eens zouden verdiepen in waar het werkelijk over gaat, en eens objectief naar dingen zouden kijken, zou dat misschien eens iets als een mening kunnen opleveren
tonen dat ten zeerste aan, je moet IEDEREEN zijn mening meerekenen, want zoals je nu doet schrap je alle meningen van de kant van KK omdat ze subjectief doen, maar degene aan jouw kant laat je maar zo ..


Dus ik stem lekker maar dat ik meningsloos ben (wat voor nut heeft die zin dat ik een meningsloze zou zijn als ik onpartijdig stem eigenlijk ? mensen opjutten om toch te kiezen ? )
want ik vind jullie alle 3 even kinderachtig bezig en jullie bevinden zich, als jullie het nu leuk vinden of niet .. allemaal op hetzelfde slechte pad imho
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline  
Oud 13 December 2003, 13:37   #40
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Overigens wil ik iedereen die stelt dat ik bevriend ben met Bartje ook graag uit de droom helpen.. Ik heb hem nooit gezien (hoogstens onbewust in onze gezamenlijke studiestad) en ik sprak hem gisteren pas weer sinds een half jaar op MSN (wederzijdse block).

Ik bemerk echter wel dat degenen die Bartje als persoon niet mogen en niet kunnen hebben hier het felst van leer trekken tegen hem en hem afschilderen als een boef.

Saartje haalt bv weer dat gedoen rondom het meidenforum erbij... Een ban zou daar natuurlijk terecht zijn geweest. Maar een jaar (??) later dat er nog steeds bijhalen is wel een teken van zwakheid.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 13 December 2003, 13:38   #41
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tyskie, Bart heeft genoeg gedaan om gebanned te worden, dus moet je nu niet verbaasd zijn... Hij had al veel eerder moeten gebanned worden maar ja...
Ok,hij is nu gebanned om de verkeerde redenen,maar dr waren er genoeg. K heb eerder iets van, hij verpest de sfeer echt wel,weg ermee.
 
Oud 13 December 2003, 13:43   #42
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
tijs waar ben je in godsnaam mee bezig! je bent een van de beste forumbazen hier en nou laat je je door zo'n lullige tegenslag meteen van de baan slaan?! dat slaat toch werkelijk helemaal nergens op :/ het lijkt je of je dit als smoes gebruikt om hier weg te komen ofzo :S
Natuurlijk is dat ook zo...
Ik heb hier sinds ik begon al twijfels gehad... Die zijn alleen maar toegenomen en ik was al min of meer van plan om per 1 januari te stoppen...
Dit is voor mij echt de bekende druppel, meer dan dat zelfs. Een hele plons water, om de vergelijking door te trekken.. En mijn conclusie is dat ik zeker niet samen kan werken met Koelkast en dat dat ook nooit zal lukken.
Om er meer irrelevante zaken bij te halen, een dag na mijn aantreden werd ik door mijnheer Koelkast al dom en achterbaks genoemd, nadat ik een user informatie had gegeven uit Staff over een kwestie die hem bezighield. Kortom, de toon was al gezet....
Ook heb ik teruggelezen op Staff... Zo zag ik dat mijnheer Koelkast mij beschuldigde van het spammen van zijn computer, hij wist te beweren dat ik meer scheldwoorden gebruikte, dan zijn hele familie bij elkaar gebruikte. Degenen die mij een beetje kennen weten ook dat ik zelden tot nooit scheldwoorden gebruik.
Zo zijn er meerdere incidenten geweest en nu is voor mij de grens bereikt...

Ik heb betere dingen te doen dan een groep forumbazen aan te jagen op een forum voor 15-jarigen... Dit hele forum is incrowd, er is geen enkele toewas meer van buitenaf en als je dan eens het lef hebt om een andere inhoudelijke mening te hebben dan het gros, dan word je gebanned door een beheerder die zich belangrijker vindt dan dit forum...

Overigens, een leuk detail. Mijnheer Koelkast heeft het constant over klachten van Spill... Misschien ligt het aan mij, maar ik zie nooit iemand van Spill op staff.. Misschien dat ze alleen met Koelkast communiceren, maar dan mag hij dat toch wel beter doorbrieven aan de Staff, zodat we daadwerkelijk iets kunnen met klachten van Spill...
__________________
"Groetjes terug."

Laatst aangepast door Tyskie : 13 December 2003 om 13:56
Tyskie is offline  
Oud 13 December 2003, 13:44   #43
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Weet je,ga maar mee met Bart, k vind het echt laag wat dr hier gebeurd...
 
Oud 13 December 2003, 13:47   #44
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
Tyskie, Bart heeft genoeg gedaan om gebanned te worden, dus moet je nu niet verbaasd zijn... Hij had al veel eerder moeten gebanned worden maar ja...
Ok,hij is nu gebanned om de verkeerde redenen,maar dr waren er genoeg. K heb eerder iets van, hij verpest de sfeer echt wel,weg ermee.
Jij verpest de sfeer ook, op bepaalde momenten... Dus zou jij ook gebanned moeten worden?
Natuurlijk had Bart gebanned moeten worden een half jaar terug... En met hem veel meer, waaronder ik. Dat is niet gebeurd, weet jij waarom de grote geweldige Koelkast toen niet ingegrepen heeft?
En dan wordt hij nu ineens gebanned, na drie onzinnige redenen? Kromheid ten top... Als Koelkast een echt goede beheerder was geweest (wat hij dus absoluut niet is in mijn ogen), dan had hij dat genegeerd. Maar het ego van Koelkast is blijkbaar groter dan zijn verstand...

En wat is er uberhaupt mis met een stevige discussie? Altijd dat zoetsappige "zeg iets lievs over de user boven je deel 99" is geen hol aan. Maar degenen die zo'n discussie aangaan, zijn trollen en worden gebanned.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 13 December 2003, 13:49   #45
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Natuurlijk is dat ook zo...
Ik heb hier sinds ik begon al twijfels gehad... Die zijn alleen maar toegenomen en ik was al min of meer van plan om per 1 januari te stoppen...
Dit is voor mij echt de bekende druppel, meer dan dat zelfs. Een hele plons water, om de vergelijking door te trekken.. En mijn conclusie is dat ik zeker niet samen kan werken met Koelkast en dat dat ook nooit zal lukken.
Om er meer irrelevante zaken bij te halen, een dag na mijn aantreden werd ik door mijnheer Koelkast al dom en achterbaks genoemd, nadat ik een user informatie had gegeven uit Staff over een kwestie die hem bezighield. Kortom, de toon was al gezet....
Zo zijn er meerdere incidenten geweest en nu is voor mij de grens bereikt...

Ik heb betere dingen te doen dan een groep forumbazen aan te jagen op een forum voor 15-jarigen... Dit hele forum is incrowd, er is geen enkele toewas meer van buitenaf en als je dan eens het lef hebt om een andere inhoudelijke mening te hebben dan het gros, dan word je gebanned door een beheerder die zich belangrijker vindt dan dit forum...
zo klinkt het mij al veel redelijker in de oren, en als je het echt zo niet leuk vindt geef IK je iig de vrijheid om te gaan.. al vind ik het wel jammer

maar ja ik zou als ik jou was sowieso ff wachten tot kk zijn mening erover kan geven want dat lijkt ook wel nodig
AmbyPur is offline  
Oud 13 December 2003, 13:53   #46
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
ten tweede ik heb geen idee of koelkast hem meteen geband heeft of eerst nog ff de andere Fbs hun mening heeft laten geven ?
hij gaf mij een ultimatum gisteren rond half 4 dat ik om 4 uur moest beslissen of ik hem liet gaan of Bartje moest laten bannen met gegronde redenen. ergens vond ik dit zeer unfair, vanwege de zo erg korte tijdsduur en ik heb t alleen met Kampie kunnen overleggen en tot 4 uur was er niemand anders online.

en ik snap niet waarom Tuur t MIJ verwijt dat KK een ultimatum heeft gesteld....wat kan ik er aan doen dat hij mij een half uur de tijd geeft (wat dus nogmaals erg belachelijk is)? nee hoor, volgens hem ligt de schuld ook allemaal bij mij dank je wel voor die steek in de rug

dit topic vind ik ook werkelijk hoog van de toren geblazen. kom op zeg, dit had toch beter eerst in Staff kunnen worden besproken in een normale discussie? ik snap best dat jullie t geen goede beslissing vonden maar om nou meteen zoiets te gaan doen...
Nightwolf is offline  
Oud 13 December 2003, 13:59   #47
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
hij gaf mij een ultimatum gisteren rond half 4 dat ik om 4 uur moest beslissen of ik hem liet gaan of Bartje moest laten bannen met gegronde redenen. ergens vond ik dit zeer unfair, vanwege de zo erg korte tijdsduur en ik heb t alleen met Kampie kunnen overleggen en tot 4 uur was er niemand anders online.
De enige goede oplossing was volgens mij dan te zeggen dat je niks kon beslissen zonder andere fbs te consulteren
Jullie zijn toch een team of niet ?
En als kk dat niet kan accepteren dan moet hij maar verdwijnen want je bent niks met personalisten in een team
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline  
Oud 13 December 2003, 14:03   #48
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
hij gaf mij een ultimatum gisteren rond half 4 dat ik om 4 uur moest beslissen of ik hem liet gaan of Bartje moest laten bannen met gegronde redenen. ergens vond ik dit zeer unfair, vanwege de zo erg korte tijdsduur en ik heb t alleen met Kampie kunnen overleggen en tot 4 uur was er niemand anders online.

en ik snap niet waarom Tuur t MIJ verwijt dat KK een ultimatum heeft gesteld....wat kan ik er aan doen dat hij mij een half uur de tijd geeft (wat dus nogmaals erg belachelijk is)? nee hoor, volgens hem ligt de schuld ook allemaal bij mij dank je wel voor die steek in de rug
Bewijzen voor deze gegronde redenen heb ik nog steeds niet gezien.. Raar is dat... En de woorden van Koelkast op Staff zijn in mijn ogen niet genoeg bewijs.

Maar ik snap echt niet dat jij je zodanig door Koelkast laat leiden dat je hem zijn zin geeft en toegeeft aan dat ridicule ultimatum?
Het is zijn eis, zijn probleem en dus ook zijn consequenties als hij blijft vasthouden aan dat idiote standpunt?

Durfde je niet tegen hem in te gaan ofzo?



Citaat:
Originally posted by Nightwolf
dit topic vind ik ook werkelijk hoog van de toren geblazen. kom op zeg, dit had toch beter eerst in Staff kunnen worden besproken in een normale discussie? ik snap best dat jullie t geen goede beslissing vonden maar om nou meteen zoiets te gaan doen...
Ik geef toe dat dit niet bepaald de beste manier is... Hadden we beter even kunnen laten liggen na die hectische avond. Maar ik vind dat het geen kwaad kan hoe het soms aan toe gaat met Koelkast in Staff... In mijn ogen totaal waardeloos, maar blijkbaar vindt lang niet iedereen dat... Oke, dat kan.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 13 December 2003, 14:07   #49
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Jongen jongen zeg, dit heeft toch helemaal geen zin meer. Pleur gewoon de hele staff eruit en tief op. Dit forum is op deze manier echt tot het 0 punt gezakt.

Gezeik, gezeik, gezeik. In welke subforums op ll.com is het nog leuk

Hup, hele Staff op non-actief. En weg ermee. Users vechten het maar uit.

Wasgetekend,
Youssef
Banaan is offline  
Oud 13 December 2003, 14:07   #50
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
De enige goede oplossing was volgens mij dan te zeggen dat je niks kon beslissen zonder andere fbs te consulteren
Jullie zijn toch een team of niet ?
En als kk dat niet kan accepteren dan moet hij maar verdwijnen want je bent niks met personalisten in een team
dat klopt, ik heb er een nacht en een hele ochtend over nagedacht en eigenlijk deel ik diezelfde mening maar alsnog heb ik nog niet iedereen van Staff gesproken hierover
Nightwolf is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:45.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.