Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Bekijk resultaten enquête: Tyskie/ Ar-Tuur of Koelkast, wie moet UIT de staff?
Koelkast 19 39,58%
Tyskie en Ar-Tuur 20 41,67%
Ik ben een meningloze, maar wil toch ergens op stemmen.. 9 18,75%
Stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 December 2003, 19:28   #151
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Nee, ik zeg dat JIJ voor mij en een groot aantal anderen sfeerverpestend bent...
Logisch ik ben beheerder. Oom agent heeft ook een hoop vijanden. in een ziekenhuis liggen ook een hoop zieke mensen. betekend niet dat het een slecht ziekenhuis is.

Citaat:
Originally posted by Tyskie

Dat was ik niet, vriendelijke vriend... Ik heb jou niet (meer) op msn, dus spreek ik jou daar niet op aan. Hiervoor hebben wij een Staff-forum, waarin ik regelmatig gevraagd heb hoe het met jou zat.
Verder is de discussie er geweest of alle fora gedragsregels moesten hebben.. Jij vindt regels blijkbaar gezeur, waarom reageer je dan niet?
Heb ik tijdens het maken van die regels ook gedaan. goed ik ben geen alleen heerser zoals jij van wel beheerd en dus zijn de regels er gekomen. ik heb hier echter om openingen te scheppen aanpassingen in gemaakt zodat ik er ook mee kon leven en er adem ruimte was om wat mee te doen.

Citaat:
Originally posted by Tyskie

Je hebt letterlijk gezegd dat je zou stoppen.. En dat je ook niet terug zou komen op je woord. Want dan zou je liegen en onbetrouwbaar zijn toch?
Dit zijn je letterlijke bewoordingen.. en dan wil je zeggen dat het aan mij ligt dat ik wachtte tot je zou stoppen en dat wij als Staff opvolgers zouden kunnen gaan aanstellen?
En Donner heeft een heel wet-systeem en een groot politie-apparaat om zijn fort te beschermen... Nou hebben wij dus ook duidelijke regels om ons te beschermen tegen wangedrag. Je hebt blijkbaar geen wangedrag conform die regels kunnen vinden van Bartje, dus waarom heb je hem gebanned?
Die regels beschermen het forum dus niet! en dat is nu juist het hele probleem. de geven het een goed schild maar beschermen niks tegen steken in de rug of goed gemikte pijlen op de naden van de regels.

Citaat:
Originally posted by Tyskie

Iedereen zat op toelichting van jou te wachten ja. Is het zo gek dat we van jou verwachten dat je aangeeft per wanneer je stoppen zou, etc? Het zou pas onwerkelijk en a-sociaal zijn als NW dan maar na een week zonder reactie van jou zou besluiten om je beheerder-af te maken... Wat je nu roept is dus klinkklare onzin.
Als de nood echt zo zo hoog was dat alles om mij hing dan kon niemand van de zenuwachtige nagelbijtende mensen even een telefoon pakken, of een email zenden? ik bedoel als ik echt zo in de rats zat zou ik vooral ook eeuwig blijven wachten en niets ondernemen en hopen dat het vanzelf goed komt.
(kijk synische opmerking )

Citaat:
Originally posted by Tyskie

Jij hebt ons op STaff een dergelijke keuze voorgelegt... Snap je de ironie van dit topic niet? Ik heb ook nooit aangegeven dat ik Forza zonder 'proces' gebanned zou willen zien. Dat is ook niet gebeurd, idem voor Banaan.. Als Bartje zich misdragen zou hebben dan zou je mij niet horen over een ban voor hem... Maar nu ban je hem om een persoonlijke mening. Logisch dat je mij hoort, ik ben geen meeblaat-schaap, wat ook een van de redenen was om mij bij de Staff te halen.
Daarbij is Bart dus geen vriend van mij... Ik heb hem nooit gemeet en heb met hem minstens zo'n felle discussies gehad als met jou... En van jou ben ik ook absoluut geen vriend.
Citaat:
Originally posted by Tyskie

Ik verwacht van jou dat je geldig bewijs aanlevert om de ban van Bartje te rechtvaardigen... En jouw mening dat hij een troll-user is is absoluut geen rechtvaardig bewijs, in mijn ogen...
Dus een bewijs dat ik JoeyB dingen heb zien doen met mijn ogen telt wel als bewijs want verder heb ik die topics natuurlijk meteen gedelete. Ik ga niet die foto's nog eens lekker lopen delen met heel de staff room. (zou niet gepast zijn) dus dan is wat ik zie wel een bewijs maar bij Bartje is dat niet zo.

Welk bewijs heb jij dan gezien van die scholieren gasten die het forum onder spamden? heb jij daar screenshots van gezien? hebben we toen topics bewaard nee tijdens het bannen en zoeken van de gebruikte proxy's mailen en opschonen heb je daar geen tijd voor en er zeurt ook niemand over een bewijs.

Toen BW mensen bande die ie illegaal betrapte op het meidenforum om 2 uur in de nacht heeft iemand daar een bewijs van gezien? nee was niet nodig. er kwam geen rel topic.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 14 December 2003, 19:35   #152
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by 2-D
Ten derde:
Ik vind het zonde dat Tyskie als forumbaas zijn nek op het blok heeft gelegd door dit topic te openen. Tyskie heeft altijd uitstekend beleid gevoerd. Ar-Tuur kan ik niet over oordelen omdat ik hem nooit heb gesproken of aan t werk heb gezien. Ik ben dan ook geen frequente bezoeker van Sport. De manier waarop Tyskie dit dilemma aan ons heeft voorgeschoteld is niet echt tactvol. Hij had het beter rustiger kunnen brengen of eerst zelfs kunnen overleggen met de staff. Niet zomaar een uitspatting naar buiten toe. Ik kan het ook niet vinden in de keuze om een Poll op te stellen waarin je de leden wil laten kiezen voor een bepaald stafflid. Dit geeft ook een verkeerd beeld van de staff en is ook niet goed voor het moraal op het forum.
Dit topic heb ik meer aangemaakt als sarcastische kopie van de keuze die Koelkast aan de Staff heeft voorgelegd...
Waar het op neer komt is dat ik sowieso stop, ook al stemt 99% ervoor dat Koelkast staff uit zou moeten (wat op zich toch niet zal gebeuren).
Ik ben het hele gedoe op Staff namelijk spuugzat en dan voornamelijk de persoon Koelkast, die ik absoluut ongeschikt acht.
Ook kan ik me gewoon niet vinden in het beleid dat Koelkast blijkbaar wil doorvoeren. Dit is puur gebaseerd op willekeur. Koelkast kan zelfs geen drie OW's geven aan Bartje... Waarop zou een ban dan gebaseerd moeten zijn? Op zijn eigen persoonlijke mening dus...
En achter een dergelijk beleid kan ik dus absoluut niet staan...
Maar ook al verandert dit, dan zal ik dus toch stoppen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 14 December 2003, 19:37   #153
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast

ADus een bewijs dat ik JoeyB dingen heb zien doen met mijn ogen telt wel als bewijs want verder heb ik die topics natuurlijk meteen gedelete. Ik ga niet die foto's nog eens lekker lopen delen met heel de staff room. (zou niet gepast zijn) dus dan is wat ik zie wel een bewijs maar bij Bartje is dat niet zo.

Welk bewijs heb jij dan gezien van die scholieren gasten die het forum onder spamden? heb jij daar screenshots van gezien? hebben we toen topics bewaard nee tijdens het bannen en zoeken van de gebruikte proxy's mailen en opschonen heb je daar geen tijd voor en er zeurt ook niemand over een bewijs.

Toen BW mensen bande die ie illegaal betrapte op het meidenforum om 2 uur in de nacht heeft iemand daar een bewijs van gezien? nee was niet nodig. er kwam geen rel topic.

Hier zit dus een groot verschil... Welk bewijs heb jij van Bartje gedelete? GEEN. Je geeft aan dat jij hem bant omdat jij hem een troll vindt... Daar is dus geen bewijs voor te vinden, want dat is een persoonlijke subjectieve mening, die naar willekeur riekt...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 14 December 2003, 20:21   #154
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

sorry als ik hier totaal de plank missla in mijn inmenging hier in dit topic, maar ik heb net mn laatste ontgroeningsproef gehad en hooguit drie uur geslapen na een 19-urige intensieve werkdag... (for your information )
dus ik heb alleen de eerste twee pagina's kunnen lezen

allereerst vind ik dit topic een behoorlijk pushy geval zoals BW al opmerkte. Het deed me een beetje aan Bush denken, 'wie niet VOOR ons is, is TEGEN ons'. met zo'n houding kom je er echt niet als staff. sowieso jammer dat dit niet in staff kan blijven, het is toch niet voor niets een private forum? gatverredamme man, ik vecht op alle mogelijke manieren om mijn prive vrouwen forumpje een beetje besloten te houden, tegen wil en dank omdat t door onder andere Bartje -die echt overal roept dat ie op 'meiden' kan (en dat is ECHT zo! dat weet iedereen)- gewoon godsonmogelijk is omdat er dus altijd meisjes zijn die hun pass doorgeven, beetje jammer

verder vind ik dat op het zero tolerance beleid en de willekeur van KK zeker wel iets is aan te merken, maar geef dat dan gewoon ANDERS aan. Als je weg wil, FINE, maar ga niet nu nog even heel openbaar tegen schenen schoppen.
Ook vervelend vind ik in al dit soort discussies dat er veel teveel wordt uitgewijd over de-spellingsfout-van-die-en-die die zich dan vervolgens DAAR ook weer over moet verantwoorden en dan krijg je dus oeverloos gemierenneuk over totaal irrelevante zaken, waarbij ik dus supermoe word van het lezen van dat heenenweer-gekaats van de bal qua reply's.
Dat maakt zo'n topic niet makkelijker om door te worstelen.

dus ik stem niet. wat een onzin. jullie stellen net zo'n raar ultimatum als KK naar NW toe, en das alles wat ik erover te zeggen heb, dat wil zeggen, HIER.
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Oud 14 December 2003, 20:22   #155
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
Dikke kont voor jou theo tank. een search geeft als esultaat dat je alleen in sport post en in feedback als 1 van je vriendjes zich in de nesten heeft gewerkt of als je iemand samen met 1 van je vriendjes even in de grond moet worden getrapt in aan de bar of in foto's en plaatjes.

Zo ook nu weer ik wens je een fijne dag. al je vragen en opmerkingen bieden niks nieuws ik wil je daarom verwijzen naar eerdergedane reply's van mij en anderen.
Kijk dit soort infantiele reacties van een beheerder typeren nu het huidige beleid van ll.com..
Duidelijk zwaktebod, dat je mijn post gedrag beoordeelt terwijl je zelf twee weken niks van je hebt laten horen, maar wel alles gelezen hebt (naar eigen zeggen)? Ik lees ook een stuk meer dan dat ik reageer, ik denk dat ik slechts op 50% reageer van wat ik lees.

Dat je het gebrek aan bewijs weer op mij gaat afschuiven, onder het motto "z'n vriendjes helpen" "relschopper" enz zegt meer over jou dan over mij.

Als je hier nou gewoon met bewijs komt tegen Bartje, dan zal je mij absoluut niet horen. Wat die zogenaamde vriendjes van mij zijn echt niet heilig, ik vind alleen wel dat ze een gelijkwaardige en eerlijke behandelingen genieten en niet de dupe dienen te worden van een persoonlijke vete die er nu gaande is.

Een beheerder die zijn mede collega's ultimatums gaat stellen is in mijn ogen volledig ongeschikt voor de funcite beheerder, en heeft geen enkel idee welke capaciteiten er nodig zijn om te kunnen werken in teamverband.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline  
Oud 14 December 2003, 20:30   #156
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
dus ik stem niet. wat een onzin. jullie stellen net zo'n raar ultimatum als KK naar NW toe, en das alles wat ik erover te zeggen heb, dat wil zeggen, HIER.
Citaat:
Tyskie
Dit topic heb ik meer aangemaakt als sarcastische kopie van de keuze die Koelkast aan de Staff heeft voorgelegd...
Banaan is offline  
Oud 14 December 2003, 20:32   #157
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Als je hier nou gewoon met bewijs komt tegen Bartje, dan zal je mij absoluut niet horen. Wat die zogenaamde vriendjes van mij zijn echt niet heilig, ik vind alleen wel dat ze een gelijkwaardige en eerlijke behandelingen genieten en niet de dupe dienen te worden van een persoonlijke vete die er nu gaande is.
Als beheerder moeten aantonen dat iemand een troll is, gaat nogal lastig. Zul je namelijk net zien dat ie zich rustiger heeft gedragen de laatste tijd, maar dat een post een druppel te veel was.
Banaan is offline  
Oud 14 December 2003, 20:36   #158
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Kijk dit soort infantiele reacties van een beheerder typeren nu het huidige beleid van ll.com..
Duidelijk zwaktebod, dat je mijn post gedrag beoordeelt terwijl je zelf twee weken niks van je hebt laten horen, maar wel alles gelezen hebt (naar eigen zeggen)? Ik lees ook een stuk meer dan dat ik reageer, ik denk dat ik slechts op 50% reageer van wat ik lees.
tja ik kan moeilijk bewijzen of ik iets wel of niet lees vrees ik. hersen chirurgie is zo ver nog niet.

Citaat:
Originally posted by theo tank

Dat je het gebrek aan bewijs weer op mij gaat afschuiven, onder het motto "z'n vriendjes helpen" "relschopper" enz zegt meer over jou dan over mij.
Feit blijft dat jij alleen opduikt in rel topics en in de grond trap topics buiten sport.

Citaat:
Originally posted by theo tank

Als je hier nou gewoon met bewijs komt tegen Bartje, dan zal je mij absoluut niet horen. Wat die zogenaamde vriendjes van mij zijn echt niet heilig, ik vind alleen wel dat ze een gelijkwaardige en eerlijke behandelingen genieten en niet de dupe dienen te worden van een persoonlijke vete die er nu gaande is.
Lees eerdere reply. die bewijzen zijn bij andere mensen ook nooit getoont omdat het gaat om dingen die niet op schrift staan en ik kan je daardoor van deze zaken geen copy zenden. Van zowel de gebande Forza als JoeyB als bartje kan ik geen screenshot sturen met kijk hierdoor is deze user gebanned dit kan ik overigens BIJ GEEN van de mensen die ik gebanned heb. daarom is het vragen van een fysieke bewijslast voor deze zaak dan ook dikke onzin.

Citaat:
Originally posted by theo tank

Een beheerder die zijn mede collega's ultimatums gaat stellen is in mijn ogen volledig ongeschikt voor de funcite beheerder, en heeft geen enkel idee welke capaciteiten er nodig zijn om te kunnen werken in teamverband.
Let dat dit een hoploze poging is geweest om eindelijk wat gedaan te krijgen. Eerdere pogingen om eindelijk eens een werkbaar beleid en een leuker forum neer te zetten faalden door niet reageren, bedenken van meer regels die geen effect hadden. De circel moest worden doorbroken want regels maken op regels maken daar redden we het niet mee. Daarom heb ik gekozen voor een ultimatium. op dat moment leek mij dat de beste oplossing. Ik zou het overigens als ik nu dezelfde keuze kreeg zonder twijfel opnieuw doen.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 14 December 2003, 20:55   #159
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Banaan
Als beheerder moeten aantonen dat iemand een troll is, gaat nogal lastig. Zul je namelijk net zien dat ie zich rustiger heeft gedragen de laatste tijd, maar dat een post een druppel te veel was.
Je zal het toch met me eens zijn dat als je iemand bant dat je daar iets tegenover moeten kunnen zetten. Tuurlijk zal dat in het ene geval makkelijk gaan dan in het andere geval.
Maar het topic, waar Bartje met Saartje een meningverschil krijgt vind ik absoluut geen reden tot de laatste druppel. Vond het meer een "dertien in een dozijn" discussie zoals je ze vaker aantreft.

Dat Bartje heeft gezegd tegen een bepaald persoon dat hij ruggenkanker moet krijgen geloof ik gewoon niet. Ook ik heb heb hier geen bewijs voor, maar na die 2,5 jaar dat ik met Bart al tientallen discussie ben aangegaan heb ik hem toch wel een beetje leren kennen. Hij heeft mij ook al een aantal maal er op geattandeerd dat hij liever niet had dat ik het woord kanker gebruikte. Ik kan het me dan ook haast niet voorstellen dat Bartje het in deze wel heeft gebruikt.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline  
Oud 14 December 2003, 21:00   #160
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dus er komen weer sollicitaties?
 
Oud 14 December 2003, 21:06   #161
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by chica
Weer eens... Dan ga je er toch niet op in, doe wat je niet laten kunt! Maar je gaat mij niet vertellen dat mensen hier die Bart totaal NIET mogen objectief kunnen kijken.. en dat daar dus wél op in moet worden gegaan. Ik mag hem totaal WEL, moeite mee?
ik heb nooit gezegd dat ik m niet mag, want ik mag m best wel hoor
Nightwolf is offline  
Oud 14 December 2003, 21:06   #162
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast


Let dat dit een hoploze poging is geweest om eindelijk wat gedaan te krijgen. Eerdere pogingen om eindelijk eens een werkbaar beleid en een leuker forum neer te zetten faalden door niet reageren, bedenken van meer regels die geen effect hadden. De circel moest worden doorbroken want regels maken op regels maken daar redden we het niet mee. Daarom heb ik gekozen voor een ultimatium. op dat moment leek mij dat de beste oplossing. Ik zou het overigens als ik nu dezelfde keuze kreeg zonder twijfel opnieuw doen.
Ik reageer alleen op de laatste quote, omdat ik deze als enige waardevol acht voor de discussie. De rest zijn de (bijna) gebruikelijk meningsverschillen die wij wel vaker hebben gehad, en zijn voor de rest voor de discussie niet van belang.

Dat jij als beheerder wat aan de sfeer probeert te doen, is alleen maar te prijzen. Maar inziens sla je de plank volledig mis door een ultimatum te stellen aan je mede-beheerder. je drukt daardoor NightWolf ook in een lastige hoek, en zet de samenwerking alleen maar op het spel. Als ik beheerder had geweest, en iemand had mij zo voor het blok gezet had ik dat nooit geaccepteerd.
En denk ook dat je met zo'n actie de sfeer ook niet terug krijgt. Want het gevolg is nu overduidelijk te zien, het forum is verdeeld in twee kampen, en niet alleen bij de leden, maar zelfs bij de staff. Als er iets belangrijk is voor het behoud van het forum is het wel dat de staff als eenheid naar buiten treedt.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline  
Oud 14 December 2003, 21:27   #163
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Dat Bartje heeft gezegd tegen een bepaald persoon dat hij ruggenkanker moet krijgen geloof ik gewoon niet. Ook ik heb heb hier geen bewijs voor, maar na die 2,5 jaar dat ik met Bart al tientallen discussie ben aangegaan heb ik hem toch wel een beetje leren kennen. Hij heeft mij ook al een aantal maal er op geattandeerd dat hij liever niet had dat ik het woord kanker gebruikte. Ik kan het me dan ook haast niet voorstellen dat Bartje het in deze wel heeft gebruikt.
Heel leuk allemaal hoor Theo maar ik bedoel. Heb je ooit op TV of op forums gelezen hoe dat vaak gaat met moordenaars? Dat ze dan vragen naar mensen die in de buurt van de moordenaar woonden?

Dan hoor je vaak "Oh, en het was altijd zo een rustige man", "Die man was altijd zo aardig" en veel van dat soort dingen.

Hiermee suggereer ik verder niets over bartje hoor, ik wil er alleen maar mee zeggen dat persoonlijke ervaringen vaak heel anders kunnen zijn en dat dat dus niet echt als geldig argument gebruikt kan worden.

Citaat:
Originally posted by theo tank
Je zal het toch met me eens zijn dat als je iemand bant dat je daar iets tegenover moeten kunnen zetten. Tuurlijk zal dat in het ene geval makkelijk gaan dan in het andere geval.
Zeker ja, maar dat is dus wat ik al eerder vertelde. Koelkast moet wel iemand hebben (NightWolf bijvoorbeeld) die daar met hem in mee gaat. Ik bedoel, het moge wel duidelijk zijn dat als Koelkast als enige bartje als troll ziet dat daar dan wel een lichte moet gaan branden bij hem.

Overigens, ALS iemand eventueel Koelkast persoonlijk lastig zou vallen en hij dit aan kan tonen in Staff vind ik dat ook een reden voor een ban.

Citaat:
Maar het topic, waar Bartje met Saartje een meningverschil krijgt vind ik absoluut geen reden tot de laatste druppel. Vond het meer een "dertien in een dozijn" discussie zoals je ze vaker aantreft.
Ik ken dat topic verder niet, maar ik vraag me al meermaals af wat men nou precies bedoelt met 13 in een dozijn
Youssef is offline  
Oud 14 December 2003, 21:35   #164
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Heel leuk allemaal hoor Theo maar ik bedoel. Heb je ooit op TV of op forums gelezen hoe dat vaak gaat met moordenaars? Dat ze dan vragen naar mensen die in de buurt van de moordenaar woonden?

Dan hoor je vaak "Oh, en het was altijd zo een rustige man", "Die man was altijd zo aardig" en veel van dat soort dingen.

Hiermee suggereer ik verder niets over bartje hoor, ik wil er alleen maar mee zeggen dat persoonlijke ervaringen vaak heel anders kunnen zijn en dat dat dus niet echt als geldig argument gebruikt kan worden.
Maar voor die moordernaars hebben ze over het algemeen wel waterdicht bewijs
Zoalng ik nog geen hard bewijs hier van heb gezien in het geval van Bartje is het voor mij toch mij toch moeilijk aan te nemne dat hij zich hier aan schuldig heeft gemaakt

Citaat:


Zeker ja, maar dat is dus wat ik al eerder vertelde. Koelkast moet wel iemand hebben (NightWolf bijvoorbeeld) die daar met hem in mee gaat. Ik bedoel, het moge wel duidelijk zijn dat als Koelkast als enige bartje als troll ziet dat daar dan wel een lichte moet gaan branden bij hem.

Overigens, ALS iemand eventueel Koelkast persoonlijk lastig zou vallen en hij dit aan kan tonen in Staff vind ik dat ook een reden voor een ban.
eens.

Citaat:

Ik ken dat topic verder niet, maar ik vraag me al meermaals af wat men nou precies bedoelt met 13 in een dozijn
Dertien in een dozijn; een doorsnee topic, iets wat er niet uitspringt of iets dergelijks. Wat mijn inziens hier ook het geval was

PS: laatste reactie van mij over dit onderwerp voor vandaag.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline  
Oud 15 December 2003, 10:23   #165
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie

Van LoeLoe is zelfs overtuigend bewijs dat ze op mannen is geweest...


Nah bewijs...niet echt volgens mij..het is dat k er zelf mee aan kwam zetten anders had niemand er ooit van geweten waarschijnlijk..
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 15 December 2003, 10:26   #166
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
ik heb nooit gezegd dat ik m niet mag, want ik mag m best wel hoor
Hoor je mij zeggen dat ik dat denk dan?
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 15 December 2003, 11:04   #167
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Nah bewijs...niet echt volgens mij..het is dat k er zelf mee aan kwam zetten anders had niemand er ooit van geweten waarschijnlijk..
Dus precies hetzelfde als bij Bartje...
Het was trouwens gewoon een reactie op de stelling van Saartje dat de ban van Bartje terecht is omdat hij ooit op meidenforum is geweest...

Wees gerust, ik vind dat zowel jij als Bartje daar niet meer gestraft om kunnen en mogen worden..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 15 December 2003, 11:53   #168
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Tyskie, als je weg wil, ga dan gewoon weg...

Ik snap totaal niet wat je nog wil bereiken met dit ...
WishfulDreaming is offline  
Oud 15 December 2003, 13:27   #169
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Saartje, als je niets zinnigs te zeggen hebt, zeg dan ook niets...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 15 December 2003, 13:28   #170
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Saartje, als je niets zinnigs te zeggen hebt, zeg dan ook niets...
Het was een serieuze post...

Je wil je zin krijgen, en je beweert weg te willen gaan... doe dan

En antwoord tenminste op mijn vraag...
... Wat wou je hier mee bereiken?
WishfulDreaming is offline  
Oud 15 December 2003, 13:30   #171
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Het liefst zie ik een zeer slechte beheerder vertrekken.
Ten tweede wil ik bewijs zien dat de ban van Bartje terecht was. Maar ik weet 99% zeker dat dat niet geleverd gaat worden door Koelkast...


En waaruit maak je op dat ik weg wil? Omdat ik dit een kutforum vind? Jij vindt de wereld ook kut heb ik je wel eens horen melden...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 15 December 2003, 13:32   #172
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
En waaruit maak je op dat ik weg wil? Omdat ik dit een kutforum vind? Jij vindt de wereld ook kut heb ik je wel eens horen melden...
Feit...

Maar versta me nie verkeerd hé, van mij HOEF jij nie weg te gaan van forum. Ik vind het gewoon nogal een stom gedoe dit ...
WishfulDreaming is offline  
Oud 15 December 2003, 15:02   #173
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Tyskie, als je weg wil, ga dan gewoon weg...

Ik snap totaal niet wat je nog wil bereiken met dit ...
Aha, dus of je neemt alles klakkeloos aan en hebt geen kritiek, of je gaat gewoon weg. Het is helemaal niet zo moeilijk om te snappen wat we willen bereiken, dat wordt wel duidelijk in dit topic lijkt me. We willen het 'beleid' van KK aan de kaak stellen en duidelijk maken dat een ban voor Bart ongegrond is en dat hij daarom dus direct geunbanned dient te worden. Wat we willen bereiken? Gerechtigheid...
 
Oud 15 December 2003, 15:20   #174
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

nog steeds zoveel geblaat hier en nog steeds om helemaal nix

Ik ben het met KK eens. zoals youssef volgens mij zei, dit forum mist iemand die boven de rest staat. Eindelijk iemand die een poging waagt die iemand te zijn en meteen wordt hij van hier tot tokio uitgekafferd. Ik vind het knap dat hij nog probeert er wat van te maken door zijn mening telkens en telkens uit te leggen.. maar volgens mij heeft het weinig nut, het is de mening van de een tegenover die van de ander, een discussie wil ik het niet noemen want er komt dus helemaal niets positiefs uit. het enige nuttige wat ik tot nu toe uit die 'discussie' heb kunnen halen is dat youssef een fatsoenlijke mening uit artuur heeft kunnen trekken.

maarja, dit is natuurlijk ook niet de nuttigste bijdrage aangezien iedereen negeert wat hem niet aanstaat .

*blij dat ik niet in staff zit *
AmbyPur is offline  
Oud 15 December 2003, 15:36   #175
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
uit de chatlog:

Citaat:
Aan jou hebben we zoals ik altijd al heb beweert helemaal niets, ga dan ook maar achter de geraniums zitten en krijg de ruggemerg kanker
oke, wat betreft die pm, dat was een smerige leugen van Koelkast. die heeft hij aan zitten passen en doorgegeven aan mij op msn. dat was dus niet het originele bericht. ik had gisteren een pm naar iemand van Spill gestuurd naar alle pm's die Koelkast van Bartje had gestuurd en toen zag ik dat dit het originele bericht was:

Citaat:
3. Aan jou hebben we zoals ik altijd al heb beweert helemaal niets, ga dan ook maar achter de geraniums zitten
oftewel, Koelkast probeert deze vete te winnen door hem een ban te geven. mooi niet, hij bekijkt t verder maar want als hij niet gauw met goeie bewijzen komt voor zijn ban, krijgt Bartje van mij een unban
Nightwolf is offline  
Oud 15 December 2003, 15:44   #176
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Klasse dat je dit uitgezocht hebt, NW!
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 15 December 2003, 15:47   #177
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

inderdaad, top NW,
laat overigens ook zien dat spill wel bereid is om zich in te zetten voor het forum!

maar overigens brengt deze thread ook met iets op de proppen die naar mijn mening veel van de users en ook wel staffleden(?) toch aan het denken zet en lijken deze mening ook te delen..

Citaat:
original by Youssef:
Dit is simpel uit te leggen. Er is namelijk gewoon geen echte bevelhebber. Iedereen is ooit gekozen door de rest en als die dan opeens tegen de zin van anderen gaat werken is dat moeilijk. Als je kijkt naar zowat ALLE andere forums, zie je gewoon dat bijvoorbeeld Danny (Fok!), Femme (GoT) of Jon (s.com) een treetje hoger staat dan de rest en dat hij ook dingen ZELF kan beslissen die de rest als zoete koek slikt.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 15 December 2003, 15:49   #178
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Hey Dex, zoiets had ik enkele maanden geleden al aangebracht: dat ik eigenlijk iemand van Spill wilde om leiding te geven aan het forum...

Hier.
__________________
"Groetjes terug."

Laatst aangepast door Tyskie : 15 December 2003 om 15:52
Tyskie is offline  
Oud 15 December 2003, 15:53   #179
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ok, wanneer wordt Bart geunbanned? En wanneer trekt KK zn conclusies?

Edit: Oh sorry, het is al gebeurd.
Edit2: Ik lees verkeerd.. maar binnen afzienbare tijd gaat dat gebeuren neem ik aan. Bewezen is dat KK een leugenaar is, en dat de zogenaamde OW's volkomen geschift zijn.

Laatst aangepast door Ar-Tuur : 15 December 2003 om 16:02
 
Oud 15 December 2003, 16:11   #180
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
[/B][/QUOTE] Over die quote van dat ruggenmergkanker...... PARDON

Overigens NW wil niet vevelend zijn maar heb laatst SPILL ook al eens losgelaten op dit forum zodat ze zelf konden zien hoe bart was en ook zij vonden hem te ver gaan.

Toen is er onderhandeld met jou en jij hebt het uiteindelijk niet door laten gaan.

Hmm weet niet echt wat ik hiermee wil zeggen maar dit blijkt wel weer dat ook SPILL het te ver vindt gaan...dat ze er vervolgens dan niet veel meer aan doen is jammer...dat zeh et maar eens gingen uitzoeken maar goed.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 15 December 2003, 16:20   #181
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Over die quote van dat ruggenmergkanker...... PARDON [/B][/QUOTE]

voor alle duidelijkheid, volgens KK zou Bart dat naar hem hebben gepmd wat dus niet waar is

Citaat:
Overigens NW wil niet vevelend zijn maar heb laatst SPILL ook al eens losgelaten op dit forum zodat ze zelf konden zien hoe bart was en ook zij vonden hem te ver gaan.
gaat ie af en toe ook, dat heb ik m zelf ook verteld gisteren en heb wat dingetjes met m afgesproken om de vrede meer te bewaren op t forum

Citaat:
Toen is er onderhandeld met jou en jij hebt het uiteindelijk niet door laten gaan.
hiermee weet ik niet wat je bedoelt. waar, wanneer, welk topic? pm t me desnoods of spreek me aan op msn

Citaat:
Hmm weet niet echt wat ik hiermee wil zeggen maar dit blijkt wel weer dat ook SPILL het te ver vindt gaan...dat ze er vervolgens dan niet veel meer aan doen is jammer...dat zeh et maar eens gingen uitzoeken maar goed.
dit moet je ook uitleggen
Nightwolf is offline  
Oud 15 December 2003, 16:23   #182
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Inderdaad.. Dat zijn blijkbaar dingen die buiten Staff besproken worden...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 15 December 2003, 16:25   #183
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat van die ruggenmergkanker kon ook helemaal niet als je een beetje nadenkt.
 
Oud 15 December 2003, 16:32   #184
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf

hiermee weet ik niet wat je bedoelt. waar, wanneer, welk topic? pm t me desnoods of spreek me aan op msn
ja dat weet ik ook nog wel hoor ging niet om een topic..maar om contact met jou en spill,
daar heb je zelfs nog met mij over ge msnéd
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 15 December 2003, 16:38   #185
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Hmm weet niet echt wat ik hiermee wil zeggen maar dit blijkt wel weer dat ook SPILL het te ver vindt gaan...dat ze er vervolgens dan niet veel meer aan doen is jammer...dat zeh et maar eens gingen uitzoeken maar goed.
Om nu opeens iemand van buiten het forum alles te laten lezen is dikke onzin. Zo iemand kan het forum helemaal niet beoordelen. De ene user mag nou eenmaal wat meer dan de andere user. Ken je users zou ik zeggen, dat kennen de mensen van Spill duidelijk niet.

De enige oplossing is een bestaande beheerder (alhoewel ik weinig van de Staff over vind gebleven) intensief samen te laten werken met Spill.

Maargoed, lijkt me een beetje onmogelijk.
Youssef is offline  
Oud 15 December 2003, 16:45   #186
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Om nu opeens iemand van buiten het forum alles te laten lezen is dikke onzin. Zo iemand kan het forum helemaal niet beoordelen. De ene user mag nou eenmaal wat meer dan de andere user. Ken je users zou ik zeggen, dat kennen de mensen van Spill duidelijk niet.

De enige oplossing is een bestaande beheerder (alhoewel ik weinig van de Staff over vind gebleven) intensief samen te laten werken met Spill.

Maargoed, lijkt me een beetje onmogelijk.
Ach, Spill kan best een persoon aanstellen voor dit forum. Eerst een maand lang paar uur per dag meedraaien, dan kent hij het forum wel.
Maar dat zal niet gebeuren, omdat ik het gevoel heb dat Spill dat forum slechts als lastig ervaart...

En een passant (een 'lid' dus) die functie geven lijkt me geen goed idee. Als er iemand rondliep met die kwaliteiten dan had hij die leidersrol allang naar zich toegetrokken.. Maar dat is absoluut niet het geval.

Overigens, als iemand van Spill een actie zou doorvoeren als deze van Koelkast dan zou ik ook hetzelfde reageren als nu, alleen wellicht niet dit topic op ledenstaff....
Maar zoals al eerder gezegd is dit meer een hele flinke druppel omtrent Koelkast... Zelf ben ik daar ook een paar keer de dupe van geweest, toen ik nog lid was, dus zie dit topic maar als een optelsom...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 15 December 2003, 16:47   #187
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Thumbs down

Koelkast z'n positie lijkt me nu totaal onhoudbaar geworden.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline  
Oud 15 December 2003, 16:59   #188
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik wil zijn reactie wel even weten...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 15 December 2003, 19:42   #189
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Sorry dat ik het zeg, maar vnd het een beetje kinderachtig zoals jullie nu doen, waarom moeten wij kiezen tussen tyske en atuur of koelkast? Das echt zo triest dat mensen zo gaan beginnen.

Blijkbaar liggen bepaalde mensen elkaar niet, vecht dat dan onder elkaar uit en niet hier
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 15 December 2003, 19:44   #190
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

ik had van koelkast eigenlijk niet verwacht dat ie zou liegen enzo , is wel zware naaistreek van m.

k heb deze discussie nou poosje aangekeken , en op het begin op koelkast blijven gestemd maar daar sta ik nu niet meer achter , ik denk ook dat koelkast beheerder ontdaan moet worden , na zo'n leugen.
ik_ben_de_man is offline  
Oud 15 December 2003, 19:46   #191
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
ik wil zijn reactie wel even weten...
ik denk niet dat ie nog van zich laat horen hierz o
ik_ben_de_man is offline  
Oud 15 December 2003, 19:49   #192
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Little Angel
Sorry dat ik het zeg, maar vnd het een beetje kinderachtig zoals jullie nu doen, waarom moeten wij kiezen tussen tyske en atuur of koelkast? Das echt zo triest dat mensen zo gaan beginnen.

Blijkbaar liggen bepaalde mensen elkaar niet, vecht dat dan onder elkaar uit en niet hier
Meissie.. heb je het hele topic gelezen? Dat beantwoordt veel van je vragen..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 15 December 2003, 19:58   #193
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Meissie.. heb je het hele topic gelezen? Dat beantwoordt veel van je vragen..
Ja en k denk nog steeds dat jullie zelf jullie ruzie moeten oplossen en niet hier op het forum. Netzoals iedereen.
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 15 December 2003, 20:05   #194
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kamui
I agreed with she
hey kamui,..als je een keer nog iets zinnigs te melden hebt doe je dat maar in een apart topic in ADB, hier doe je niets anders dan te posten zonder enige toegevoegde waarde
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 15 December 2003, 20:09   #195
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Little Angel
Ja en k denk nog steeds dat jullie zelf jullie ruzie moeten oplossen en niet hier op het forum. Netzoals iedereen.
Die ruzie gaat over dit forum.
En zoals ik al zei, het is ook helemaal geen keuze. Ik ben toch al gestopt als FB, wat de uitslag ook wordt of zal worden... Het was meer een trieste kopie van Koelkasts gedrag op Staff...

Maar ik ben blij dat de waarheid toch boven water is gekomen en dat dit inderdaad trieste topic niet voor niets is geweest.

Ik ben ook benieuwd naar de verklaring van Koelkast hiervoor...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 15 December 2003, 20:13   #196
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

ik heb mijn bewijs laten zien aan nightwolf. Ik weet dat het genoeg is. mijn situatie is totaal niet onhoudbaar. Eindelijk staat er iemand op om iets te doen hier en eens wat dingen aan te pakken. en ik laat me niet zomaar meteen weer het bos in sturen.

Ik heb een doel een leuker forum voor zo veel mogelijk mensen. de eerste stap om dat doel te bereiken is om alle trol users en sfeer verpesters niet liefjes aan te pakken met ow's en foei dat mag niet gebeuren maar ze gewoon een ban te geven. Mensen irriteren doen ze maar ergens anders.

Let nogmaals op dat ik hem niet gebanned heb om een PM die ie me gezonden zou hebben. ik heb hem gebanned omdat ie mensen overloos tot last is en daarmee een trol user is. Daarom heeft hij een ban.

Die PM heeft ie alleen geen vrienden bij mij mee gemaakt maar dat was ie al niet. dus dat maakt verder niets uit.

kijkharde bewijzen kun je nu eenmaal niet geven op een forum omdat het een VIRTUELE wereld is.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 15 December 2003, 20:19   #197
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Omdat jij vindt dat hij een trolluser is... En dat heb je op eigen houtje gedaan...

Wat heb je dan aan de Staff? Wat heb je dan aan regels?

Maar deze discussie hebben we al gehad.. Staan we lijnrecht in tegenover elkaar..

Maar wat ik erger en triester vind:
Je gaat er aan voorbij dat je hebt gelogen... Je hebt gelogen dat Bartje jou ruggemerg-kanker heeft toegewenst...

En zo heb je wel vaker gelogen...

__________________
"Groetjes terug."

Laatst aangepast door Tyskie : 15 December 2003 om 20:21
Tyskie is offline  
Oud 15 December 2003, 20:29   #198
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Omdat jij vindt dat hij een trolluser is... En dat heb je op eigen houtje gedaan...
precies als een beheerder die wel actie durft te ondernemen. en als nu de hele staff en leden mij konden aantonen wat een voorbeeldige gebruiker bartje wel niet was dan kon ik altijd nog mijn beslissing heroverwegen. Echter dit topic alleen al geeft al zo goed aan dat mijn beslissing de juiste is geweest. ( ik zou hem zo opnieuw precies hetzelfde maken)

Citaat:
Originally posted by Tyskie

Wat heb je dan aan de Staff? Wat heb je dan aan regels?
Regels zijn er om op terug te kunnen vallen indien er iets niet goed lijkt te gaan.

de staff is er om met hun kop en een inzicht en een klein beetje lef en stevig in hun schoenen staande het forum te beheren en schoon te houden. om zo een leuk forum te houden.

Citaat:
Originally posted by Tyskie

Maar deze discussie hebben we al gehad.. Staan we lijnrecht in tegenover elkaar..
Ik snap niet dat jij niet inziet dat je je niet eeuwig achter een wetboek van regels kan verschuilen en jij snapt niet dat ik niet kan zien dat regels de oplossing zullen zijn voor alle problemen

Citaat:
Originally posted by Tyskie

Maar wat ik erger en triester vind:
Je gaat er aan voorbij dat je hebt gelogen... Je hebt gelogen dat Bartje jou ruggemerg-kanker heeft toegewenst...
En zo heb je wel vaker gelogen...
2 maal nee dus. en integriteit dat heb ik reeds lang geleden bewezen. ik weet voor mezelf dat dat genoeg is en ik heb daar vrede mee. als anderen daar niet in mee willen laat ik hen daarin vrij.


Weet je ik vind het jammer dat je weg bent uit de crew en dat meen ik echt het is zonde voor het forum.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 15 December 2003, 20:31   #199
Kamui
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
hey kamui,..als je een keer nog iets zinnigs te melden hebt doe je dat maar in een apart topic in ADB, hier doe je niets anders dan te posten zonder enige toegevoegde waarde
<snip>

reactie gewijzigd,
dit soort uitlatingen laat je maar voor je,

gr, dext0r
 
Oud 15 December 2003, 20:32   #200
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

De sfeer zal echt een stuk beter worden door ultimatums en leugens van een beheerder

Ik denk dat deze PM juist wel van belang was/is. Of Bartje daadwerkelijk over de scheef ging in z'n verder gedrag wordt nogal betwist onder een grote groep, maar iedereen was het er over eens dat zo'n PM nooit door de beugel zou kunnen, maar achteraf was dus alles gelogen!

Zowiezo snap ik niet waarom Koelkast een Pm moet aanpassen, als deze er helemaal niet toe deed. Of deed deze Pm er wel gewoon toe, en hoopt Koelkast door deze wagelijke actie de mensen op z'n hand te krijgen. De situatie was totaal niet onhandelbaar met Bart, dus overleg had gemakkelijk gekund binnen de staf, maar ipv van overleg komt Koelkast met een ultimatium en een valse PM aanzetten.

Deze actie bewijzen voor mij nogmaals de incapabele capaciteiten van Koelkast. Geloofwaardig zal hij voor mij (en voor andere) in de toekomst absoluut niet meer overkomen. Aanblijven van koelkast is gewoon gezichtsverlies voor het forum.

Overigens Excuses richting Bart lijken me niet meer dan op z'n plaats...
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:54.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.