Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 July 2005, 14:12   #1
drachtsterboy15
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Hattrick

WIE KENT HET ONLINE SPEL HATTRICK
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2005, 14:14   #2
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dit is meer iets voor Gamesforum
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2005, 15:26   #3
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik, maar ik vind er niet zoveel aan
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2005, 14:08   #4
mathalaylias
Lid
 
Geregistreerd op: 23 March 2005
Berichten: 79
Standaard

over wat gaat da spel eigenlijk
mathalaylias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2005, 20:50   #5
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

soort van Online soccer manager als je dat kent. Spel waarmee je texbased eigenlijk een fictief voetbalclub beheerst. Je speelt 1x per week een competitie wedstrijd en je kan ook 1x per week een vriendschappelijke wedstrijd spelen. Verder regel je je financiën en je spelers en transfers etc. Een seizoen duurt 16 weken (14 competitie westrijden, 2 weken vrij van competitie westrijden).
Nederland is 1 van de grootste landen die in hattrick spelen, samen met Zwisterland en Spanje. Het spel komt uit Zweden. Volledig gratis trouwens. Je kan 6 euro per 3 maanden betalen, dan krijg je een paar aardige extraatjes, die je overigens vrijwel geen voordeel geven in het spel, in tegenstelling tot OSM (wat ik niet speel).
En ik ben bezig met de laatste bladzijdes in de Halfblood Prince. Beter dan de vorige vind ik zelf, maar ja.
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2005, 18:25   #6
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zijn er nog mensen die een briljant verdediger willen?

Ik heb er 1 te koop staan voor maar 1.489.999, zo n 2 ton onder de standaar prijs voor een briljantje

Waarom vraag ik dit? Vanacht verloopt een deadline van een speler die ik wil hebben en ik kom 3 ton tekort. Als iemand nu alvast op mijn speler bied, dan kan ik hem alsnog kopen.

Dit is de speler waar het om gaat: Eric Burke (38269780)

Laatst aangepast door maupstar : 10 September 2005 om 18:28
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2005, 23:22   #7
Eagle_Forest
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Beste managers,

Ik speel nu ook al 5 seizoen hattrick & ik zit voorlopig in VII. Misschien promoveer ik dit seizoen wel naar VI. Waar ik toch langer dan 2 seizoen wil blijven inzitten. Daarna ga ik weer voor een promotie. M'n team is Racing Soccers. Je mag me uitdagen voor een friendly, maar nu zit ik nog in de Belguim Cup.

Wat is hattrick ?

Hattrick is een gratis online voetbalmanagement spel. Het is het enigste dat zo uitgebreid & realistisch is op het net. Je begint met een ploeg in IX. of .X (nederland). Je krijgt je team met enkele spelers & 300.000 € cash in je bank. Daarmee bouw je je stadion uit of koop je trainees.

Wat zijn trainees ?
Trainees zijn jonge spelers die je aankoopt voor een redelijke prijs. Die trainees train je op tot ze een hoge skill hebben, waarna je ze kan door verkopen, voor een pak winst. Hoe jonger je speler, hoe rapper ze stijgen in hun skillvaardigheid.

Voor de rest lees je eens de (vele) regels van hattrick, en zo geraak je ook al enorm ver.

Mvg, Eagle
  Met citaat antwoorden
Oud 20 October 2005, 16:26   #8
mats
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind hattrick nie zo tof, je moet een keer managerzone .com proberen veel sjieker en cooler
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:01.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.