Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 11 August 2006, 23:16   #1
mii_hard2get
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Ik MOET haar terug pakken, maar HOE? help!!

Heb een knallende ruzie met een wijf, dat eerst een goede vriendin van me was.. In al die tussen tijd heeft ze me flink zwart gemaakt.. En heeft ze geprobeerd mij tegen iedereen op te steken! Ik stond voor der klaar in voor en tegen spoed ,maar nu na paar maanden ruzie te hebben ben ik het nogsteeds niet vergeten! IK wil der terug pakken, echt GOED terug pakken ,maar hoeee..?

help aub even !!

Alvast bedanktt..
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2006, 23:27   #2
mii_hard2get
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saduf
zodat je net zo kansloos wordt als zij? je zou beter moeten weten en haar gewoon negeren en je eigen weg verder gaan.

Ik kan het niet, moet gewoon iets doen.. kan ik weer lekker slapen!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2006, 09:31   #3
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saduf
zodat je net zo kansloos wordt als zij? je zou beter moeten weten en haar gewoon negeren en je eigen weg verder gaan.

zoooo makkelijk praten saduf, als je er niks van af weet dan moet je niet zo simpel praten. Je weet zelf ook wel dat je zoiets wel eens hebt mee gemaakt dat je zo gefrustreerd was omdat je genaaid bent op liefdes gebied of vriendschappelijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2006, 13:31   #4
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je goed wilt slapen, moet je het uitpraten. Als jij wat terug wilt doen, kun je de donder erop zeggen dat zij jou ook weer zal terugpakken. En zo gaat het maar door.

Uitpraten is moeilijk als je ruzie hebt, maar probeer het te verbreken door te zeggen waarom een vriendschap nou zo verpest moet worden en dat jullie eerst zo'n leuke tijd met elkaar hebben gehad.

Voor jongens is dat natuurlijk heel moeilijk om te zeggen, omdat je dan je emoties toont. Maar wraak, ooh wat mannelijk maar ooh zo kinderachtig
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2006, 14:02   #5
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Jamiel
als je goed wilt slapen, moet je het uitpraten. Als jij wat terug wilt doen, kun je de donder erop zeggen dat zij jou ook weer zal terugpakken. En zo gaat het maar door.

Uitpraten is moeilijk als je ruzie hebt, maar probeer het te verbreken door te zeggen waarom een vriendschap nou zo verpest moet worden en dat jullie eerst zo'n leuke tijd met elkaar hebben gehad.

Voor jongens is dat natuurlijk heel moeilijk om te zeggen, omdat je dan je emoties toont. Maar wraak, ooh wat mannelijk maar ooh zo kinderachtig

whaha want vrouwen nemen noooooit wraak

maar hoe kan iemand nu een goede vriendin van je zijn en zich plotseling ontpoppen tot een achterbaks mens? dat heb je dan toch veel eerder in de gaten
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2006, 00:52   #6
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oeh vrouwen kunnen er idd ook wat van hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2006, 11:07   #7
NdW
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

pak je oude vriendin op het gevoelige vlak van de vrouw: uiterlijk

pak een foto, zet er een of ander dik lichaam onder,uitprinten en ophangen maar
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2006, 11:27   #8
kel-kel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

laat er maar zeuren.
Maar als het je te veel word zeg je gewoon recht in haar gezicht dat ze op moet houden
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2006, 19:01   #9
Jobbertj
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door mii_hard2get
Heb een knallende ruzie met een wijf, dat eerst een goede vriendin van me was.. In al die tussen tijd heeft ze me flink zwart gemaakt.. En heeft ze geprobeerd mij tegen iedereen op te steken! Ik stond voor der klaar in voor en tegen spoed ,maar nu na paar maanden ruzie te hebben ben ik het nogsteeds niet vergeten! IK wil der terug pakken, echt GOED terug pakken ,maar hoeee..?

help aub even !!

Alvast bedanktt..

Ik ben het helemaal met Saduf eens! Je moet je er niet bij neerleggen maar haar terug pakken op een van een zelfde manier is inderdaad kansloos. Je moet laten zien dat je wijzer bent dan haar, dan kookt ze wel gaar in d'r eigen sop! Als ze dan beseft dat ze fout is geweest kan je het altijd nog uitpraten, dat is fijn voor haar en geloof me, óók voor jou!

Ik weet zelf ook hoe moeilijk het is, ik word m'n hele leven al niet geaccepteerd als ik verder wil gaan bij meiden, maar zo zij het en daar kan je niets aan veranderen behalve dat je laat zien dat je ook zonder kunt (om te provoceren) en dat je laat zien dat je wijzer bent!

Laatst aangepast door Jobbertj : 21 August 2006 om 19:03
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2006, 19:13   #10
ruubje11
Lid
 
Geregistreerd op: 6 September 2006
Locatie: belgie
Berichten: 47
Standaard

1. inderdaad geen vuur met vuur bestrijden. Dan maak je er een soort wedstrijd van elkaar het hardst kwetsen en dat kan alleen maar slechter komen, ik denk niet dat je veel voldoening kunt krijgen om je ex-beste vriendin eens goed voor schut kunnen te hebben gezet, ik alvast niet
2. als je al een paar maanden ruzie hebt dan zal het toch wel serieus moeten zijn.. en er moet toch een reden zijn dat ze zo plots je zwart wilt maken? is er iets gebeurd, stond zij vroeger ook voor je klaar? misschien heeft ze je nooit graag gehad? Het beste is gewoon haar vergeten en go on with your life
ruubje11 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2006, 19:15   #11
Cleownd
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

negeren.


Neger- en

eigenlijk heel hard dat dat een woord is.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2006, 19:47   #12
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Mes is haar ster HAPLA!!!
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2006, 19:48   #13
Cleownd
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

poep op haar gezicht smeren?
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2006, 20:16   #14
ruubje11
Lid
 
Geregistreerd op: 6 September 2006
Locatie: belgie
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Cleownd
poep op haar gezicht smeren?

lol wat een zinnig antwoord.. daar help je niet echt iemand mee
ruubje11 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2006, 16:23   #15
FionaPink
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sluit haar op in haar eigen kluisje
vergeet ze nooit maar je kunt het wel terug verwachten (alweer dan)!
  Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2006, 16:29   #16
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door FionaPink
sluit haar op in haar eigen kluisje
vergeet ze nooit maar je kunt het wel terug verwachten (alweer dan)!
grote kluisjes hebben jullie
of kleine mensjes
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:08.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.