Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 November 2007, 17:04   #1
gloomy
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb Website over alleen piano muziek

Eya. Ik was effe rondwezen zoeken op het inernet. En de site waar het meeste gratis nummers worden aangeboden die niet klassiek zijn. zijn of stomme blogs. Of sites vol met spam.

Dus ik had het volgende idee.
Ik dacht. laat ik een website maken voor alleen piano muziek.
Er zijn namelijk sites vol met tabs en shit. Maar ik heb er nog geen 1 gezien over piano muziek.

Zelf speel ik piano. En ik hou van webdesign. maar ik vin het niet leuk om zon groot project in men eentje te doen

Dus daarom dacht ik. wil iemand mij helpen?
Ik was van plan om een forum te maken.

Een muziek database. met toevoeg mogelijkheden van gebruikers.( eigenlijk dus gewoon een nieuws systeempje dat als muziek database dient).

en een member systeem ( is ook al nodig voor het forum eigenlijk)




Als je intresse hebt om mij te helpen stuur dan effe een mailtje naar meneer*punt*lantaarenpaal*at*gmail*punt*com

trouwens als je muziek hebt om toe tevoegen voor de start van we bsite dan is dat ook goed mag je ook wel een mailtje sturen hoor

oja en plz.... stuur geen spam -.-"
  Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2007, 17:48   #2
nemax
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hey gloomie,

Ik heb sinds kort een eigen website voor piano (vooral bladmuziek), die nu een beetje op gang begint te komen.
Er zijn helaas nog niet veel links naar de site zelf toe, de meeste komen via dit forum, maar dat komt omdat ik regelmatig posts maak Heb wel op verschillende plaatsen gevraagd om mijn site toe te voegen.

Is mijn site zoiets als jij bedoelt? Als je nog enige tips hebt hoor ik zo ook graag. Misschien kunnen we bijvoorbeeld iets regelen van een samenwerking, want ik heb namelijk al een domein. Bespaard jou geld

Groeten

Laatst aangepast door nemax : 5 November 2007 om 17:51
  Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2007, 18:15   #3
gloomy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja precies
ik klikte net op jou site nadat ik deze topic had gemaakt sorry daarvoor
maar precies wat ik bedoel
heb me meteen effe aangemeld die ene post van die amelie muziek is echt geweldig
ben al een tijdje op zoek naar dat nummer maar iedereen die hem kan spelen wil bladmuziek niet geve -.-"

paar tips:
je website theme heeft nix met muziek te maken

en je gebruikt phpnuke? is wel handig maar hackvrij is het zekerweten niet

In je forum is het kleur letters van hetgeen wat je zelf typt niet zichtbaar.
Het is zwart op donkerblauw ( pas dus het .css bestandje effe aan )

voor de rest is het zwaar relaxed

en btw ik heb zelf ook wel een host een domein naam. Maar de website is eigenlijk onbezocht omdat het geen nut meer heeft was van een oude spel guild van me maar die is uit elkaar gegaan
  Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2007, 18:25   #4
nemax
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, ik weet dat me theme niks met muziek te maken heeft, ben niet zo handig met photoshop enzo. Maar ik heb al iemand gevraagd die voor mij een banner kan maken.

Forum: Ja, dat weet ik. Maar als je me kan zeggen wat ik precies moet veranderen in het .css bestandje ben ik je erg dankbaar Zelf kon ik het niet vinden.

Ik heb die site ook maar gemaakt omdat ik het zelf ook hartstikke vervelend vond om bladmuziek te vinden zonder veel spam en alles. Dus maak ik zelf maar een site
  Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2007, 18:30   #5
gloomy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

stuur me je email adres is?
of voeg mij toe op msn

Kan je me namelijk effe dat bestandje sturen ( ik werk nooit met phpnuke ).

Trouwens photoshoppen kan ik ook. maar als je echt een eigen theme wilt moet je echt niet met phpnuke werken sinds het super afhankelijk is van andere mensen die meer va scripting en photoshop weten
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:12.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.