Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 February 2003, 18:41   #1
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Animal Crossing

Ik weet niet of hier iemand import Animal Crossing heeft, maar als je dingen wilt traden met mij :

Naam : Lou
Naam dorp : Hell
  Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2003, 23:12   #2
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb veel filmpjes gezien en ook gepost op mijn game site, maar veel aandacht trok het niet
zelf denk ik ook niet dat ik het ga kopen, ziet der net iets te kiddie uit, dat maakt soms niet uit, als het verhaal maar goed is en de gameplay, maar het lijkt me niks
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2003, 06:54   #3
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Er zit nog geneens een verhaal in . Het is een soort uitgebreide sims . Maar dan ook leuker .
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2003, 09:19   #4
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

I know, je moet allemaal opdrachten uitvoeren voor geld en daar kan je dan weer dingetjes van kopen en je huisje verbouwen met nieuwe spulletjes, maar ik zie het nut der niet echt van in en volgens mij is het ook niet uit te spelen en dan vind ik het meestal geen leuke spellen
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2003, 16:52   #5
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Die spulletjes kopen is meer een bij onderdeel . Eigenlijk moet je met zoveel mogelijk mensen dingen traden . Als je bv bij iemand mijn gegevens invult Lou en Hell en als je dan item hebt die je wilt weggeven krijg je een code . Die code kan je dan doorgeven op msn ofzo en dan krijg je die code en elke keer als je overnieuw begint of je hebt een mem card met een AC file dan heb je een andere dorpje waar je naartoe kan . Het is trouwens ook niet zo kiddy . Eerst dacht ik van wel, maar als je sommige zinnen leest bv: i want to kick some one in the nuts . Dat laatste woord was volgens mij iets anders, maar het had wel dezelfde bedoeling . Maarja , je moet er van houden
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2003, 19:35   #6
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vroeg me al af hoe je dingen moest ruilen maar zo kan je dus dingen met iemand ruilen die ergens aan de andere kant van de wereld woont, als je maar op een groot animal crossing forum komt, misschien werkt dat iets beter dan hier te posten, want niemand heeft het, vooral niet omdat het ook nog inport is ook
  Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2003, 08:52   #7
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

IS een hype in Amerikan , van die codes . Maar wel slim bedacht .Maar ik zoek dan wel een AC forum , of op Inside gamer of Edge forums zijn ook wel gasten die het hebben .
  Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2003, 09:33   #8
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hehe igf ik kom daar dus echt niet meer, veel te sloom, maarja, daar zijn altijd wel een heleboel mensen die inport games hebben en die wel in zijn voor een leuk spelletje

maar ik vraag me af, als ik nou ook AC koop en ik wil ook mijn lou maken en het dorpje hell, dan moeten de codes eigenlijk wel hetzelfde zijn, maar netzoals in zelda: orecal of seasons en time zijn de codes alleen maar voor de letters in je naam en dorp en om te zeggen wat je weggeeft, meer niet, dus eigenlijk ruil je niet echt, op de dics staat al wat je krijgt en van wie, per code
  Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2003, 10:13   #9
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jep, de codes staan al op de disc dan .
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:18.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.