Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 May 2004, 21:32   #1
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard "Challenges"

Ja.. Doen jullie hier weleens aan?

Zoals bijvoorbeeld (de slechtste variant, vind ik zelf) spellen zo snel mogelijk uitspelen. Bv, Zelda: OoT in 9 uur (ongeveer)

Offehm.. op 100 % spellen uitspelen, dat je echt alles hebt waar maar statistieken van zijn ofzo

Of.. Dat je (in rpg's) je basisitems behoudt, en het spel ff gaat beaten zonder dood te gaan enzo..

In Zelda geen extra hearts pakken.. In FFVII geen materia gebruiken, in Goldeneye je PP7 altijd gebruiken.. Dat soort dingen

Wie doet hier weleens aan, en wie heeft voorbeelden wat je nog meer kan doen?
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 21:46   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard Re: "Challenges"

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
FFVII geen materia gebruiken
das volgens mij nauwelijks te doen

maar dat van die 100% doe ik idd wel bijvoorbeeld met FFX-2 die ik pas geleden voor 100% heb uitgespeeld :

of al je stats op 255 brengen (mits t mogelijk is bij een bepaalde RPG)
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 21:55   #3
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard Re: Re: "Challenges"

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
das volgens mij nauwelijks te doen

maar dat van die 100% doe ik idd wel bijvoorbeeld met FFX-2 die ik pas geleden voor 100% heb uitgespeeld :

of al je stats op 255 brengen (mits t mogelijk is bij een bepaalde RPG)
In FFVII is dat mogelijk.. Tis wel compleet nutteloos, maarja

En die no materia challenge.. Dat is een kwestie van wapens kopen, limit breaks snel krijgen (continu in hoe heet die stat.. niet berserk maar dat andere, dat je limit balk sneller vult), van die items die Fire3 op alles casten en veeeeeel healing items
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 21:57   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Fury heet die status en van dat wapens kopen, gewoon zorgen dat je zoveel mogelijk wapens hebt met Double AP of zelfs Triple AP
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 22:06   #5
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
Fury heet die status en van dat wapens kopen, gewoon zorgen dat je zoveel mogelijk wapens hebt met Double AP of zelfs Triple AP
Stuk anus

En.. je kan ook de Single Character Challenge doen.. Ofwel, je laat alles uit je party afsterven, behalve een character naar keuze (meestal cloud, probeer Cait sith eens voor de lol )

Of de Original Weapons.. Die is dan weer erg simpel

Maar je kan ze ook combineren
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 22:15   #6
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Spellen zo snel mogelijk uitspelen daar doe ik niet aan, 100% uitspelen probeer ik altijd. Als ik een spel(wat dan meestal een makkelijk spel is) voor de zoveelste keer begin dan maak ik het moeilijker voor mezelf om het interessant te houden door alleen de meest simpele moves te gebruiken. Meestal is dit niet nodig, want voor een serieuze gamer ben ik niet erg skillvol. Daar ben ik wel blij mee, want eigenlijk hoef ik bijna nooit zelf uitdagingen te verzinnen omdat de spellen al uitdagend genoeg zijn voor mij. Wel ga ik dingen verzinnen die het spel leuker maken, niet perse moeilijker. Een van de dingen die ik meestal doe is bijvoorbeeld bij spellen als Zelda:TWW en Mario Sunshine ff de cameraman uithangen, en soms gebruik ik dan meer de camera(C-stick)om Mario of Link te besturen dan de control stick. Bij een leuk gevecht probeer ik de actie vanuit een bepaalde hoek te bekijken zodat het er allemaal net iets spectaculairder uitziet. Hierdoor ben ik dan wel ff afgeleid van mijn acties op het beeldscherm, dus je kan wel zeggen dat ik het spel wat uitdagender maak. En dan een vette close-up als ik Link zijn laatste vijand laat afslachten, dan is de lol compleet. Tja, misschien omdat ik zo van films houdt, wil ik mijn games ook zo filmisch mogelijk beleven. Dan ga je de cameraman uithangen, daar beleef ik veel lol aan.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 22:19   #7
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Denden 100 piek
*lapje tekst*
En heb je weleens geprobeerd om Windwaker (of andere zelda's) uit te spelen zonder extra hearts te pakken?
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 22:24   #8
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
En.. je kan ook de Single Character Challenge doen.. Ofwel, je laat alles uit je party afsterven, behalve een character naar keuze (meestal cloud, probeer Cait sith eens voor de lol )
onmogelijk als je Diamond/Emerald/Ultima Weapon wilt verslaan en bij Sephiroth als je groepjes van 3 moet maken om m zo te verslaan (al kan dat laatste ook als je 2x Summon Knights of the Round doet)
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 22:28   #9
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
onmogelijk als je Diamond/Emerald/Ultima Weapon wilt verslaan en bij Sephiroth als je groepjes van 3 moet maken om m zo te verslaan (al kan dat laatste ook als je 2x Summon Knights of the Round doet)
Jaaaaaaaa.. het gaat er niet om of het lukt, maar hoe ver je komt
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 22:30   #10
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
En heb je weleens geprobeerd om Windwaker (of andere zelda's) uit te spelen zonder extra hearts te pakken?
Met de Wind Waker zou me dat heel misschien nog wel lukken(maar dat is heel onwaarschijnlijk, ik zou ook tig keer doodgaan), maar niet met de Gameboy zelda's(link's awakening en oracles). Ja ik weet het, ik ben een slechte gamer. Maar ik heb er wel lol in, daar gaat het om!
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 22:35   #11
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Denden 100 piek
Met de Wind Waker zou me dat heel misschien nog wel lukken(maar dat is heel onwaarschijnlijk, ik zou ook tig keer doodgaan), maar niet met de Gameboy zelda's(link's awakening en oracles). Ja ik weet het, ik ben een slechte gamer. Maar ik heb er wel lol in, daar gaat het om!
Daar gaat het om ja

Mja.. het schijnt dat ik een hele goede gamer ben, in de zin van: geef me 1 middag met een onbekend spel en ik ben al semi-pro
Bijvoorbeeld met shooters/fighters.. K bash iedereen na een middagje oefenen En met rpg's is t gewoon ff kijken, denken, strategieën, dat duurt iets langer

Maar daarom zoek ik ook allemaal van dit soort challenges, om de levensduur iets op te rekken, zo ben ik nu wéér opnieuw begonnen met Zelda: Ocarina of Time.. Voor de 70-80e keer?
En deze keer ga ik géén hartjes bijhalen (blijft bij 3) en geen 'bigger bags' enzo halen.. dus dat k gewoon maar 30 pijlen kan bijhouden ipv 50
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 22:40   #12
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Daar gaat het om ja

Mja.. het schijnt dat ik een hele goede gamer ben, in de zin van: geef me 1 middag met een onbekend spel en ik ben al semi-pro
Bijvoorbeeld met shooters/fighters.. K bash iedereen na een middagje oefenen En met rpg's is t gewoon ff kijken, denken, strategieën, dat duurt iets langer

Maar daarom zoek ik ook allemaal van dit soort challenges, om de levensduur iets op te rekken, zo ben ik nu wéér opnieuw begonnen met Zelda: Ocarina of Time.. Voor de 70-80e keer?
En deze keer ga ik géén hartjes bijhalen (blijft bij 3) en geen 'bigger bags' enzo halen.. dus dat k gewoon maar 30 pijlen kan bijhouden ipv 50
Nou veel plezier
Misschien wordt ik ooit ook zo goed
  Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2004, 06:12   #13
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

van die snelheidsuitdagingen,dat vind ik echt ziek...mensen die metroid prime in een dik uur uitspelen...als je dat uit je hoofd kent jawadde

maar ik weet wel dat ik bij zelda:tww alle kaarten heb gezocht en alle grote schatkisten van de bodem heb gehaald,en alle geheime grotten enzo...daar ben je toch ook wel even mee bezig

en ik denk wel dat ik het zou kunnen uitspelen met 3 hartjes want geef toe...het spel is iets te gemakkelijk,ik ben niet 1x doodgegaan,eigenlijk...ik weet nog altijd niet hoe het beeld er uit ziet als je sterft
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2004, 12:43   #14
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Proberen zo veel mogelijk Silent Assasin te krijgen in Hitman
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2004, 12:54   #15
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
Proberen zo veel mogelijk Silent Assasin te krijgen in Hitman
haaaa, ik had een demo van dat spel op men ps2,en ik kreeg altijd mass murderer ranking
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2004, 13:28   #16
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
haaaa, ik had een demo van dat spel op men ps2,en ik kreeg altijd mass murderer ranking
whahaha ... ik op t begin ook maar uiteindelijk lukte het me ... he nu 11 SA's gehaald ... zijn in totaal 20 levels
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.