Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 January 2005, 01:49   #1
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Actie voor Beyond Good and Evil.

Al sinds deze game werd aangekondigt, was ik in de ban van Beyond Good & Evil. Ik ben dat, zo'n jaar na de release, nog steeds. Maar nu om andere redenen, namelijk omdat het spel een van mijn lievelingsgames is. Maar ook omdat het spel geen succes was. Hierdoor is het erg onzeker geworden of we wel een sequel krijgen. En bijna iedereen die het spel gespeeld heeft, is net als ik in de de ban van dit spel en zo vormen we met z'n allen(inmiddels alweer een jaar) een community. Een community die probeert om dit spel bij meer gamers bekend te maken, en om Ubisoft proberen over te halen de sequel te maken. Inmiddels zijn drie toegewijde fans bezig met een BG&E Flash-movie van anderhalf uur, veel van de fans kopen meerdere versies van de game om zelf te houden of om uit te delen aan vrienden. We halen andere gamers over om dit spel uit te proberen, en dit gebeurt met succes. En een paar uur gelden heb ik vernomen dat de e-mail die ik een paar weken geleden had gestuurd naar Games Informer Magazine, is verschenen in dat blad!!! Ik doe hierbij een oproep aan alle gamers hier(dat mogen er dan niet veel zijn hier, maar het kan geen kwaad): speel Beyond Good & Evil, het is een van de meest ondergewaardeerde games ooit. Willen mensen zich gamers noemen, dan zouden ze naar mijn mening met z'n allen een spel als dit moeten ondersteunen. Heb je het gespeeld, sluit je aan bij onze community op het BG&E forum van Ubi.com. We moeten laten zien dat de gamers vandaag de dag nog steeds de onopvallende juweeltjes als BG&E kunnen waarderen, en niet alleen de gemakzuchtige sequels van bekende franchises van bijv. EA.

Ik zou nu graag wat links willen plaatsen, ik hoop dat dit in dit geval toegestaan wordt. Het is voor een goede zaak, want de gameswereld gaat de verkeerde kant op als het succes van games alleen nog maar afhankelijk gaat worden van bekendheid(en misschien ook wel bloed en geweld), en games als BG&E genegeerd worden omdat niemand de moeite doet ze uit te proberen omdat ze 'anders'zijn.

Twee fora, de eerste is de officiele, de andere is een nieuwe site waar gestreden wordt voor bekendheid voor BG&E.
http://forums.ubi.com/eve/ubb.x?a=fr...02&f=908103432

http://s6.invisionfree.com/BGE2_Revolution/index.php

Via deze links kom je alles te weten, en ik heb gelijk even de brief in een attachment gedaan, kun je gelijk zien hoe serieus we zijn in het promoten van BG&E.

Laatst aangepast door Denden 100 piek : 18 January 2005 om 03:04
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2005, 02:37   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

vet, je staat in een blad ennuh, zoiets is wel een goede zaak, al is t dan maar een mening

anyway, ik zal wel eens de demo uitproberen dan (als ik klaar ben met de game waar ik momenteel mee bezig ben), ook al was ik sowieso al een gamer kan je me uitleggen wat voor game t nu precies is? van die trailer en de reviews wordt ik ook niet erg veel wijzer van (iig op dit moment).

waarom zijn er trouwens mensen bezig met een flashmovie van anderhalf uur?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2005, 03:02   #3
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
vet, je staat in een blad ennuh, zoiets is wel een goede zaak, al is t dan maar een mening

anyway, ik zal wel eens de demo uitproberen dan (als ik klaar ben met de game waar ik momenteel mee bezig ben), ook al was ik sowieso al een gamer kan je me uitleggen wat voor game t nu precies is? van die trailer en de reviews wordt ik ook niet erg veel wijzer van (iig op dit moment).

waarom zijn er trouwens mensen bezig met een flashmovie van anderhalf uur?
Sorry ik was ff vergeten erbij te zetten dat het om een flashmovie ging dat gebasseerd is op BG&E, en hij zal zo lang duren omdat ze zulke grote fans zijn van de game lijkt mij. En wie weet zal het Ubisofts aandacht trekken. En wat voor game het precies is? Tja, de reviews zijn vaag(met name de mijne in de reviewtopic), omdat het moeilijk uit te leggen is. Je moet foto's nemen van alle levende wezens op de planeet voor geld, sneaken om voorbij bewakers te komen(veel stealth in dit spel), racen voor parels(betaalmiddel), vechten, vliegen en het spel volgt een mooi verhaal met boeiende characters. en dit allemaal samengevoegd tot een mooi geheel. Ik ben heel slecht in uitleggen, maar ik weet wel dat je het op z'n minst een keertje geprobeerd moet hebben. Als je het echt niks vind,...tja, dat kan.

En ja, het is en blijft maar mijn mening, dat klopt. Maar ik hoop dat steeds meer mensen deze mening gaan delen. Ik verwacht niet veel, maar uitproberen kan geen kwaad toch mensen?

Voor de geïnteresseerden: BG&E PC: 6.99€ bij Intertoys en 7.50€ bij Bart Smit.
BG&E consoles: 17.50€

Laatst aangepast door Denden 100 piek : 18 January 2005 om 03:08
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2005, 03:19   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Denden 100 piek
Je moet foto's nemen van alle levende wezens op de planeet voor geld, racen voor parels(betaalmiddel)
wat kanje dan zoal kopen voor dat geld, wat kan ik verwachten in dat opzicht?

Citaat:
Ik ben heel slecht in uitleggen, maar ik weet wel dat je het op z'n minst een keertje geprobeerd moet hebben. Als je het echt niks vind,...tja, dat kan.
nah ik ga t sowieso wel een keer proberen binnenkort

Citaat:
En ja, het is en blijft maar mijn mening, dat klopt. Maar ik hoop dat steeds meer mensen deze mening gaan delen. Ik verwacht niet veel, maar uitproberen kan geen kwaad toch mensen?
zoals ik al zei, een goeie manier om aandacht te krijgen van het softwarebedrijf
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2005, 03:31   #5
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
wat kanje dan zoal kopen voor dat geld, wat kan ik verwachten in dat opzicht?
verlengers voor je levensmeter(denk aan de hartjes van de Zelda-games), voedsel om je health erbovenop te helpen, een wapenupgrade(niet zo'n grote helaas), een pareldetector, een dierendetector(voor je foto's) je kan geld inzetten bij twee minigames, je kan de levensmeter van je voertuig verhogen, reparatietools om je voertuig te repareren en je kan parels kopen. De parels kan je bij de Mammago-garage(beheerd door Jamaicaanse neushoorns )als betaalmiddel gebruiken voor je voertuigupgrades zoals een sterker kanon. Ik moet wel zeggen dat het helaas erg makkelijk is om geld te verdienen, verwacht dus geen geldproblemen in dit spel.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2005, 10:58   #6
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb het voor de volle prijs betaald (Ps2 release ) en ik vond het maar gewoontjes .Iig niet de volle prijs waard . Het was gelukkig wel 10 keer beter dan PoP;Sot , wat een bagger was dat vergeleken met de games waarvan het dingen gejat had .

Het spel heeft trouwens één van de slechtste eindbazen ooit imo .

Laatst aangepast door lou : 18 January 2005 om 11:00
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2005, 11:13   #7
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

en dat laatste slaat op BG&E?

en dank je, Denden ik zal de demo snel mogelijk spelen iig
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2005, 13:44   #8
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
en dat laatste slaat op BG&E?


Jup , er zullen best mensen die dat gevecht leuk zullen vinden alleen ik vond het maar irritant
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2005, 16:02   #9
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Op het forum krijgen we idd vaak vragen over het eindgevecht, omdat mensen het irritant of moeilijk vinden. Naar mijn mening is het een van de tofste baasgevechten die ik ooit heb gespeeld, en ik denk dat mensen er vooral moeite mee hebben omdat de game voor de rest best makkelijk is.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2005, 20:20   #10
Smiley
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Eindbaas

Ik vind het een erg goede eindbaas, hij is misschien wel irri in het begin, maar als je het door hebt is hij erg leuk. Ik heb hem niet voor niks 3 keer verslagen.......
Ik vind Beyond Good & Evil een erge goede game, een goede combinatie tussen stealth, action en humor. Jammer dat hij zo kort is(maar tis wel: one hell of a ride) verder is hij erg goed. Ik vind dat elke gamer in een periode waar geen goede releashes zijn, gewoon ff dit spel moet kopen, het is je geld meer dan waard. Misschien, als iedereen dit doet, komt er wel een vervolg... we kunnen alleen hopen(en doorgaan met actievoeren), he Denden?

P.S: Als je het tog over slechte eindbazen hebt, dan vindt ik die van blinx(the time sweeper) hij slechtst en ook het irritantst. Je moet tegen de laatste 4 eindbazen die verslagen hebt, en dat met minder gunstige omstandigheden....
  Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2005, 13:06   #11
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Ik weet niet of dit uitmaakt maar in Nederland was er een hele tijd een foute productie van de PC-versie. Ook in andere landen volgens mij. Heeft dat er niet iets mee te maken?
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2005, 21:09   #12
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Ik weet niet of dit uitmaakt maar in Nederland was er een hele tijd een foute productie van de PC-versie. Ook in andere landen volgens mij. Heeft dat er niet iets mee te maken?
Daar weet ik niks van, ik weet wel dat er een paar bugs zijn die er voor zorgen dat je niet verder kan spelen, maar das gewoon een kwestie van meerdere save-games houden. Maar ik denk dat het gewoon slecht verkocht doordat het:
1. gereleased werd in de drukste gamesperiode van het jaar.
2. er slecht reclame voor gemaakt werd.
3. mensen kijken tegenwoordig veel minder naar de games om die niet 'stoer' genoeg zijn(of eruit zien).
  Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2005, 21:31   #13
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Denden 100 piek
Daar weet ik niks van, ik weet wel dat er een paar bugs zijn die er voor zorgen dat je niet verder kan spelen,
In dit geval kon je dus het spel niet installeren vanwege een 'nietcomplete 3de disc'. Spelen en Saves was een no.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:12.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.