Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 September 2007, 10:33   #1
Sick Boy
Lid
 
Sick Boy's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 February 2007
Locatie: Noordwijkerhout
Berichten: 180
Standaard Wat moet ik zeggen tegen haar

Er zit een meisje bij mij op school die ik heel leuk vind. Alleen ik ken haar niet en zij mij ook niet en zitten niet op de zelfde opleiding.
Ik kom haar ook niet vaak tegen op school en ik hoop haar nog een keertje te zien. Maar wat kan ik het beste tegen haar zeggen.

Ik wil aan haar vragen of ze is een keer iets wilt drinken met mij ergens op een terrasje ofzo.
Maar is dat niet raar om te vragen als je elkaar helemaal niet kent. Of kan je eerst beter iets anders zeggen ?
Sick Boy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2007, 15:44   #2
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

t'is idd raar, als je eerst gaat vragen om iets te gaan drinken..

Zorg er eerst voor dat je is een conversatie kan aangaan met haar...leer haar eerst kennen..

Loop eens per ongeluk tegen haar aan, je excuseert je, enz..wees creatief ..
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2007, 16:04   #3
little miss me
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb precies het zelfde!! alleen dat ik dan een jongen van me school leuk vind.. en ik zou t liefst willen dat hij op me afstapte.. maar helaas dat gaat idd niet zo makkelijk.. hebben jullie af en toe oogcontact? of iig iets van contact?
miss kan je via via aan der msn komen.. en dan kan je daar gesprekken met er beginnen enzoo.. en dan komt er vanzelf wel meer.. toch..? xx
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2007, 16:14   #4
Sick Boy
Lid
 
Sick Boy's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 February 2007
Locatie: Noordwijkerhout
Berichten: 180
Standaard

Toen ik haar voor het eerst zag, toen stond ze in een groepje met iemand aan het praten en ik was aan het wachten totdat ik de les binnen kon gaan.
Ik keek toen opeens in haar ogen en zij in die van mij en was toch opeens verliefd

Alleen ik ken niemand die haar kent en het is een grote school waar ik op zit (verschillende opleidingen enzo) en ik weet niet of ze er nu nog opzit, maar hopelijk zie ik haar weer.

bedankt voor jullie antwoorden
Sick Boy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2007, 16:53   #5
Piraatje
Lid
 
Piraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2005
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.658
Standaard

Vraag een keer aan dr wat voor opleiding ze doet ofzo, begin een standaard gesprekje. Als je haar daarna nogsteeds leuk vind kan je dr een keer uitnodigen om wat te drinken oid.
__________________
Yohoo
Piraatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2007, 21:53   #6
Roosmarijn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sick Boy Bekijk Bericht
Er zit een meisje bij mij op school die ik heel leuk vind. Alleen ik ken haar niet en zij mij ook niet en zitten niet op de zelfde opleiding.
Ik kom haar ook niet vaak tegen op school en ik hoop haar nog een keertje te zien. Maar wat kan ik het beste tegen haar zeggen.

Ik wil aan haar vragen of ze is een keer iets wilt drinken met mij ergens op een terrasje ofzo.
Maar is dat niet raar om te vragen als je elkaar helemaal niet kent. Of kan je eerst beter iets anders zeggen ?
Nee dat is echt niet raar!! Dat is juist vet lief! Als jij zomaar op haar af durft te stappen om te vragen of ze misschien een keertje met je ergens wat zou willen drinken is het ten eerste: superlief van je. Ten tweede: geeft het haar weinig kans om uberhaupt nee te zeggen omdat je het haar recht in dr gezicht vraagt en ze je nog niet echt kent. En ten derde zal ze zich zo verrast en gevleid voelen dat je gelijk al een goede eerste indruk maakt. Echt gewoon voor gaan ! Nee heb je ja kun je krijgen, ik weet in ieder geval dat als een jongen zoiets bij mij zou doen ik zeker ja zou zeggen
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2007, 23:52   #7
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Roosmarijn Bekijk Bericht
Ten tweede: geeft het haar weinig kans om uberhaupt nee te zeggen omdat je het haar recht in dr gezicht vraagt en ze je nog niet echt kent.
Wat een mensenkennis.
Citaat:
Origineel gepost door Roosmarijn Bekijk Bericht
En ten derde zal ze zich zo verrast en gevleid voelen dat je gelijk al een goede eerste indruk maakt.
Ligt er maar net aan wat voor kop je hebt.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2007, 19:18   #8
Sick Boy
Lid
 
Sick Boy's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 February 2007
Locatie: Noordwijkerhout
Berichten: 180
Standaard

Als een meisje "ja" zegt op de vraag "of ze iets wilt gaan drinken", zou ze je dan leuk vinden?

Ik kan natuurlijk zelf ook wel nadenken, maar wil jullie mening hierover horen

bedankt voor jullie antwoorden



En ik ga het gewoon vragen en zeggen dat ik haar niet ken, maar dat ik haar graag beter wil leren kennen en of ze zin heeft om iets te gaan drinken. Als ze dan nee zegt, dan is dat jammer en als ze ja zegt dan ben ik de gelukkigste man op aarde

Laatst aangepast door Sick Boy : 8 September 2007 om 19:28
Sick Boy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:01.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.