Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 14 June 2003, 23:52   #1
Prinsezzz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard pillen

als je zelfmoord pleegt door pillen, zou dat dan heel pijnlijk zijn? Gewoon vraagje...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2003, 07:10   #2
EternalShadow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hangt een beetje van de pillen af die je slikt volgends mij...
maar polsen doorsnijden of iets dergelijks lijkt me pijnlijker.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2003, 10:41   #3
laurier_garnier
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kdenk dat ge van een overdosis morphine niet echt veel voelt...

ma ge zult wel zo high zijn als iets
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2003, 10:50   #4
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

volgens mij voel je daar idd niet zoveel van, misschien val je gewoon in slaap of zoiets.

maar 1 vraagje: je bent toch niet van plan dat te gaan doen he
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2003, 18:25   #5
Prinsezzz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bwa, heb een paar probleempjes, maar ik denk niet dat ik ook het lef ervoor zou hebben. Ik kan dat bepaaldde mensen toch niet aandoen denk ik ....
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2003, 18:38   #6
EternalShadow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Prinsezzz
bwa, heb een paar probleempjes, maar ik denk niet dat ik ook het lef ervoor zou hebben. Ik kan dat bepaaldde mensen toch niet aandoen denk ik ....
weet wat je bedoelt
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2003, 18:40   #7
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

uhm als je het toch niet gaat doen waarom plaats je het dan in P&F en niet ADB?
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2003, 19:37   #8
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Het gevoel trekt langzaam uit je lichaam weg.

Maar wanneer je van het effect schrikt, is er al geen weg meer terug want dan doen die pillen hun werking al en dan heeft het bijvoorbeeld geen zin meer dat je maag wordt leeggespoeld of net wat.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2003, 19:53   #9
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Originally posted by Prinsezzz
bwa, heb een paar probleempjes, maar ik denk niet dat ik ook het lef ervoor zou hebben. Ik kan dat bepaaldde mensen toch niet aandoen denk ik ....
Komt een beetje nep over, heb een paar probleempjes .

Maar goed als je t met piullen wil doen moet je een overdosis slaappillen nemen. Is ook meteen wel goed heb je tijd om over je beslissing na te dneken, gezien je neit bij de huisarts een receptje met een heleboel slaappillen kan krijgen, dus zal je 1 a 2 maanden moeten opsparen.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 June 2003, 09:10   #10
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Chrizlybeer


Komt een beetje nep over, heb een paar probleempjes .

Maar goed als je t met piullen wil doen moet je een overdosis slaappillen nemen. Is ook meteen wel goed heb je tijd om over je beslissing na te dneken, gezien je neit bij de huisarts een receptje met een heleboel slaappillen kan krijgen, dus zal je 1 a 2 maanden moeten opsparen.
komt nep over?
nou komt bij mij eerder over dat ze haar problemen kleiner maakt... maar zeker niet dat het nep over komt!!!

prinsezzz meissie!!! je weet dat je me altijd kan mail en of wat dan ook!!!
niets doen hoor.. zijn een hele boel mensen die om je geven!!

Kus kus maaik
  Met citaat antwoorden
Oud 17 June 2003, 10:58   #11
Prinsezzz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Problemen groter maken is ook niet meteen de oplossing č... Dank je maaike, heel lief !!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 June 2003, 11:20   #12
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Originally posted by darkangel112


komt nep over?
nou komt bij mij eerder over dat ze haar problemen kleiner maakt... maar zeker niet dat het nep over komt!!!

prinsezzz meissie!!! je weet dat je me altijd kan mail en of wat dan ook!!!
niets doen hoor.. zijn een hele boel mensen die om je geven!!

Kus kus maaik
Ja ik vind dat nep overkomen, zeg dan dat je problemen hebt waar je niet meer uit komt etc. , maar goed ik hoop verder dat mijn uitleg over de pillen zelf wel duidelijk was...
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 June 2003, 13:33   #13
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Chrizlybeer


Ja ik vind dat nep overkomen, zeg dan dat je problemen hebt waar je niet meer uit komt etc. , maar goed ik hoop verder dat mijn uitleg over de pillen zelf wel duidelijk was...
die was duidelijk
  Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2003, 23:10   #14
Prinsezzz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

niet echt maarja Je kan toch ook andere pillen gebruiken? Niet? Ik geraak er echt niet uit nee. Maar het is niet zo dat ik mega veel problemen heb die iedereen weet enzo. Het ligt gewoon allemaal bij mezelf... En de enige waar ik altijd bij terrecht kan is m'n beste vriendin en die heeft sinds kort een lief en ik heb een beetje schrik dat alles nu gaat veranderen enzo. Ik voel me overal een beetje te veel!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2003, 08:05   #15
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Originally posted by Prinsezzz
niet echt maarja Je kan toch ook andere pillen gebruiken? Niet? Ik geraak er echt niet uit nee. Maar het is niet zo dat ik mega veel problemen heb die iedereen weet enzo. Het ligt gewoon allemaal bij mezelf... En de enige waar ik altijd bij terrecht kan is m'n beste vriendin en die heeft sinds kort een lief en ik heb een beetje schrik dat alles nu gaat veranderen enzo. Ik voel me overal een beetje te veel!
Je kan inderdaad ook wel andere pillen gebruiken, volgens mij kan je alle pillen wel gebruiken als je er maar te veel van neemt. Alleen lijken slaappillen mij t beste. Van veel andere pillen wordt je super misselijk en ga je loppen kotsen enzo. Je kan natuurlijk ook een overdosis ghb nemen is een of andere party drug, daar ga je al gestrekt van bij een shotje dus das ook wel een goeie.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2003, 11:45   #16
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Chrizlybeer

Je kan inderdaad ook wel andere pillen gebruiken, volgens mij kan je alle pillen wel gebruiken als je er maar te veel van neemt. Alleen lijken slaappillen mij t beste. Van veel andere pillen wordt je super misselijk en ga je loppen kotsen enzo. Je kan natuurlijk ook een overdosis ghb nemen is een of andere party drug, daar ga je al gestrekt van bij een shotje dus das ook wel een goeie.
waarom zit je in g*dsnaam tips te geven he? probeer dr te helpen ofzo.. of zeg helemaal niets!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2003, 15:30   #17
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Originally posted by darkangel112


waarom zit je in g*dsnaam tips te geven he? probeer dr te helpen ofzo.. of zeg helemaal niets!
Zij vraagt hoe het is om zelfmoord te plegen met pillen, ik geef alleen maar uitleg wat de consequenties er van zijn en , gezien er dus overnadenkt, (neem ik aan) zeg ik alleen maar wat je dan zou doen.
Zal wel bot over komen maar ik heb liever voor dr dat ze het goed doet dan dat ze t helemaal gaar overleefd.
Maar zoals je misschien al in dat zelfmoord topic hebt gelzen ben ik nogal anti-zelfmoord.
En ik heb toch wel het idee dat ik dr help, ik kan wel heel erg medelijdend gaan schreeuwen dat ze het niet moet gaan doen maar dat doen mensen zoals jij al, ik spreid alleen mijn "kennis over pillen" ten toon.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2003, 09:58   #18
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Chrizlybeer

Zij vraagt hoe het is om zelfmoord te plegen met pillen, ik geef alleen maar uitleg wat de consequenties er van zijn en , gezien er dus overnadenkt, (neem ik aan) zeg ik alleen maar wat je dan zou doen.
Zal wel bot over komen maar ik heb liever voor dr dat ze het goed doet dan dat ze t helemaal gaar overleefd.
Maar zoals je misschien al in dat zelfmoord topic hebt gelzen ben ik nogal anti-zelfmoord.
En ik heb toch wel het idee dat ik dr help, ik kan wel heel erg medelijdend gaan schreeuwen dat ze het niet moet gaan doen maar dat doen mensen zoals jij al, ik spreid alleen mijn "kennis over pillen" ten toon.
okeej daar heb je gelijk in.. misschien willen ze alleen maar da tmensen medelijde gaan zitten hebben met ze(zoals ik) en op die manier aandacht krijgen.. vind het ook wel goed aan de andere kant dat iemand anders de andere kant ervan belicht
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2003, 17:13   #19
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Originally posted by darkangel112


okeej daar heb je gelijk in.. misschien willen ze alleen maar da tmensen medelijde gaan zitten hebben met ze(zoals ik) en op die manier aandacht krijgen.. vind het ook wel goed aan de andere kant dat iemand anders de andere kant ervan belicht
Mooi zijn we t daar ook weer over eens
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....

Laatst aangepast door Chrizlybeer : 24 June 2003 om 19:25
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2003, 11:13   #20
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

zelfmoord om problemen uit de weg te gaan vind ik een teken van zwakte.. maarja...Wie ben ik?
kun je die zwakte niet aan.. zoek dan in godsnaam professionele hulp..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2003, 18:29   #21
dyfusica
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jup.. natuurlijk doet het pijn.. als ik weer thui sben zal ik wel even opzoeken wat je precies zou voelen maar reken dr maar op dat het echt superveel pijn zou doen

overginens vraag ik me sterkl af waarom je het nou wil.. omdat je even in een dipje zit...

waarom denk je dat die centra's waar je het legaal kan laten doen van je eisen dat je eerst hulp zoekt en er een jaar overheen laten gaan?? dat is alleen maar bedoeld zodat je zeker weet dat die mensen de goede beslissing nemen.. niet zoals jij nu wou doen.. kijk als je al jaren zwaar depressief bent is het wat anders.. maar je zegt zelf al, je hebt kleine problemen..
Ik zou het gewoon even uitzitten, ik bedoel.. straks gaat het wel weer goed en ben je dankbaar dat je nog leeft

Laatst aangepast door dyfusica : 29 June 2003 om 18:32
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2003, 18:48   #22
EternalShadow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
zelfmoord om problemen uit de weg te gaan vind ik een teken van zwakte.. maarja...Wie ben ik?
kun je die zwakte niet aan.. zoek dan in godsnaam professionele hulp..
:respect: couldn't agree more.

niet beledigend bedoeld
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2003, 23:32   #23
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
zelfmoord om problemen uit de weg te gaan vind ik een teken van zwakte.. maarja...Wie ben ik?
kun je die zwakte niet aan.. zoek dan in godsnaam professionele hulp..
Tja, vind ik ook wel. Alleen zijn de problemen die aanzetten tot zelfmoord (en dan wel een goed doordachte zelfmoord) vaak te zwaar om aan te kunnen werken.

Kreten zoals GA hulp zoeken enzo helpen dan echt niet. Want juist het feit dat die persoon dat zelf moet gaan doen is een probleem.

Zelfmoord is niet makkelijk over te oordelen.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 21:25   #24
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 June 2001
Berichten: 653
Standaard

K denk dat pillen t minst peinlijk zijn, en t best voor degene die je vind....
Polsen doorsnijden is errug pijnlijk en gaat langzaam, ophangen ook langzaam en van een hoog gebouw springen is eng en pijnlijk en kut voor degene die je vind. K zou de pillen nemen,
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 23:49   #25
Prinsezzz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by EternalShadow


:respect: couldn't agree more.

niet beledigend bedoeld
Jullie hebben allemaal gelijk... Zelfmoord is een laffe manier!! En wss ook de makkelijkste oplossing. Het zijn degenen die achter blijven die met de grootste pijn blijven zitten. Besef het maar al te goed en dat maakt het net moeilijk č. En vragen wat het pijnlijkste is om te doen was al even stom. Als je in zo'n zwart gat zit waar je echt geen licht meer in ziet kan het je allicht weinig schelen of het nu pijn doet of niet. De fysieke pijn is niets vergeleken met de pijn die je al jaren vanbinnen voelt. En daar diep vanbinnen ben je dan ook al maanden aan het sterven...dus die helse pijn kan je echt wel NIETS schelen !!

Maar... toch bedankt!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 23:54   #26
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
K van een hoog gebouw springen is eng en pijnlijk en kut voor degene die je vind.
als het gebouw gewoon hoog genoeg is heb je A) eerst de kick van je leven, een freeflight van zo hoog,dat gaat ultieme snel

B) die ultieme snelheid zorgt er tevens voor dat je ook al flauwvalt..oftewel iig buiten bewustzijn raakt voor dat je uberhaubt al de grond raakt

C) de grond komt best hard aan..dood ben je gerust wel van heel hoog..



en tsja.. inderdaad, de mensen die je vinden mogen met stoffer en blik komen aanzetten.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2003, 01:01   #27
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 2 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

ga dan parachute springen boven zee hoef je ook niets op te ruimen
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2003, 15:38   #28
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by FunFair
ga dan parachute springen boven zee hoef je ook niets op te ruimen
zonder parachute uiteraard

Ik wil ff zeggen dat het geen kwaad kan om depressieve mensen te wijzen op de consequenties van bepaalde zelfmoordacties. Ik bedoel je kan ook voor de trein springen maar dan geef je die machinist een trauma voor zijn leven, het leven waar jij aan ontsnapte omdat jij jouw trauma's of problemen niet meer aankon, sociaal ben je dan

ENfin en verder zijn depressieve mensen te zwartgallig om te denken dat ze ooit uit hun dal zullen komen, dus zoeken ze geen hulp. Ook WILLEN ze het vaak niet, en ja dit klinkt vreemd maar is wel zo, ze vinden het op de een of andere manier prettig dat ze down zijn. Dat komt doordat ze zich kut voelen en zich niet kunnen voorstellen dat je je weer happy zou willen voelen. Klinkt toch best logisch als je erover nadenkt

Maar zelfmoord vind ik best kunnen, ik bedoel je houdt iemand echt niet tegen, en tegen zn zin kun je toch niemand in leven houden? Natuurlijk mag je proberen die ander te laten beseffen dat het niet goed is wat ie wil doen, maar tegenhouden door hem op te sluiten ofzo ben ik tegen. Dat vind ik nog veel onmenselijker dan iemand zijn gang laten gaan als je weet dat hij er echt geen gat in ziet. Natuurlijk pijnlijk maar ook met respect. Maar dat is mijn mening...
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2003, 09:43   #29
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Als iemand echt depressief is, kan ik je uit ervaring vertellen dat wat voor een vreselijke verhalen over zelfmoord en de eventuele consequnties daarvan er echt helemaal niks meer toe doet. Dat maakt dan echt niks meer uit, of je ouders dood gaan van verdriet, een machinist een trauma heeft etc...
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2003, 12:23   #30
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
Als iemand echt depressief is, kan ik je uit ervaring vertellen dat wat voor een vreselijke verhalen over zelfmoord en de eventuele consequnties daarvan er echt helemaal niks meer toe doet. Dat maakt dan echt niks meer uit, of je ouders dood gaan van verdriet, een machinist een trauma heeft etc...
iemand zich bewust maken van wat hij eigenlijk wil doen is wel beter, omdat zelfmoord meestal in een roes gebeurt. Als dat soort mensen dan gaat doordenken wat hij/zij aan het doen is, kun je ze zo nog vaak wel tegenhouden.
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2003, 17:16   #31
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 June 2001
Berichten: 653
Standaard

K denk t niet, want als je je echt dag in dag uit kut voelt, gaat slapen met t id van k hoop dat k niet meer wakker word, baalt dat je dan alsnog wakker word. Dan denk je er echt wel over na en doe je t na een tijdje, tis niet zo van oh nee mn vriend heeft t uitgemaakt dus k pleeg zelfmoord ofzo, ik denk dat jou methode dan wel helpt. Maar bij een echt depressief iemand ben je denk k al te laat, bij had t toen niet geholpen iig.
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2003, 19:02   #32
Prinsezzz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en polsen doorsnijden dan. Hoe gaat dat in z'n werk?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2003, 19:06   #33
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by Prinsezzz
en polsen doorsnijden dan. Hoe gaat dat in z'n werk?
je stopt je arm tot aan je pols in je reet en dan maar persen tot je een diepe snijwond hebt gemaakt
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2003, 19:24   #34
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Prinsezzz
en polsen doorsnijden dan. Hoe gaat dat in z'n werk?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2003, 19:46   #35
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
je stopt je arm tot aan je pols in je reet en dan maar persen tot je een diepe snijwond hebt gemaakt



dalijk post ze nog echt dat het niet lukt ofzo....
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2003, 23:42   #36
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

iets in je aderen spuiten gaat het snelste
pillen pakken gaat wel pijnloos
maar als je toch doodgaat, waarom zou het uitmaken of je met pijn of zonder gaat?
als leven het toch niet meer waard is en je je toch al dood voelt
moet je ook niet kinderachtig zijn om de pijn he
anders moet je nog wel eens goed nadenken of je het wel echt wil doen
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2003, 23:45   #37
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Prinsezzz
en polsen doorsnijden dan. Hoe gaat dat in z'n werk?
Ok
je pakt dus een mes
je snijd je armen open in een opwelling over
dan begint het spelletje
na een tijd begin je toch de pijn te voelen en de angst om dood te gaan
je word zelfs zeer bang omdat je op de laatste moment toch op inkeer komt
dan bloed je langzaam maar zeker dood,
je spieren ontspannen zich en al je ontlasting komt er uit
dan een paar dagen later vind iemand je half rottend, of nog vroeger in een lekker verkrompen houdinkje
veel plezier
xxx
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:36.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.