Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 October 2007, 08:03   #51
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Wolken bestaan uit water. Licht moet een bron hebben. Je moet dus kunnen zien waar het vandaan komt. (dus niet zomaar opeen in de kamer)

Ons brein werkt ook op een manier dat we soms dingen zien die we willen zien. zoals gezichten zien in elk object. (kijk maar is naar de wolken)
deja vu is ook een leuk voorbeeld van.
Wanneer je naar een medium gaat en je wilt in contact komen met je overleden familie. Het medium begint te praten over iets wat persoonlijk is over de familie en jou zelf. Je begint haar snel te geloven omdat je het zelf ook wilt.
Het zelfde geld ook voor het medium zelf. Ze heeft zich zelf laten geloven dat ze in contact kan komen met de doden.


"zoals gezichten zien in elk object." :

Dit herkenning was vooral nodig toen we jong waren. Je herkende je moeder aan haar gezicht zonder dat je er bewust van was. In tekeningen zien baby's en kinderen veel meer dan volwassenen om zo hun kennis op te bouwen. Vandaar dat ook jij misschien bang was geweest voor iets in je kamer dat leek op een monster of een persoon. Zolang je gelooft dat daar een monster zit, dan wil je het geloven en lijkt het voor jou overtuigend.

Laatst aangepast door Zeespons : 11 October 2007 om 08:37
Zeespons is offline  
Oud 11 October 2007, 08:59   #52
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Ik dacht vroeger ook altijd dat er een krokodil onder mijn bed zat
Pakspul is offline  
Oud 11 October 2007, 11:12   #53
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmm... dat zou gerust kunnen zeespons..
maar ik bedoel.. waar kan snachts nou licht vandaan komen..

zoiets kun je je niet verbeelden..
ik tenminste niet..

mijn vriendin haar oom was overleden.. en een dag daarna zaten ze te eten.. en toen ging ineens de kraan aan.. en toen wilde ze hem uit doen.. en toen ging hij vanzelf dicht..

hoe verklaar je dat dan..
 
Oud 11 October 2007, 11:39   #54
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door -GameGirl Bekijk Bericht
hmm... dat zou gerust kunnen zeespons..
maar ik bedoel.. waar kan snachts nou licht vandaan komen..

zoiets kun je je niet verbeelden..
ik tenminste niet..

mijn vriendin haar oom was overleden.. en een dag daarna zaten ze te eten.. en toen ging ineens de kraan aan.. en toen wilde ze hem uit doen.. en toen ging hij vanzelf dicht..

hoe verklaar je dat dan..
Pakspul is offline  
Oud 11 October 2007, 14:42   #55
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

pfffff,, hahahahahaha

als ik ooit drugs neem..
vermoord me vader me..
of mijn moeder is hem voor..

dus ik kijk wel uit
 
Oud 12 October 2007, 14:05   #56
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Ik liep 2 dagen geleden langs een lamp in de kamer die uit stond. Opeens begon hij 1x te knipperen.

Ik vondt het zelf ook vreemd. maar toch. om dan te gaan zeggen. Dat deden mensen vanuit het hierna maals. Dat gaat mij veel te ver.

Laatst aangepast door Zeespons : 12 October 2007 om 15:19
Zeespons is offline  
Oud 12 October 2007, 14:21   #57
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tsjah.. het is wat je gelooft of niet
 
Oud 14 October 2007, 15:01   #58
BroodjeBeton
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je dood bent zie je wit maar zie je zwart, maar verrot na tijd
 
Oud 14 October 2007, 15:05   #59
BroodjeBeton
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door -GameGirl Bekijk Bericht
hmm.. ik vind van niet..

mijn moeder was een keer naar een paranomaal iemand geweest.. om 'contact' te krijgen met mijn overlede tante en oom.. maar toen zei ze dat als mijn moeder heel sterk aan m'n tante zou denke dat ze haar dan kon zien ofzoiets.. weet niet meer precies..

maar toen diezelfde avond ging mijn moeder dat probere enzo.. en toen snachts werd ze wakker van een fel licht.. en toen keek ze naar de deuropening van haar slaapkamer.. en daar zag ze een soort wolk.. maar ze is snel onder de dekens gaan liggen omdat ze bang was..

PS. geloof wat je wilt geloven.. maar verzin dit niet, dit is ECHT gebeurt..
leuk verzonnen hersenspinsel
 
Oud 14 October 2007, 15:06   #60
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nejj ik heb dat echt niet verzonne!!
'k zweer het op me leve!!!
 
Oud 15 October 2007, 11:32   #61
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door -GameGirl Bekijk Bericht
nejj ik heb dat echt niet verzonne!!
'k zweer het op me leve!!!
Heb je het zelf gezien?
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?
Zeespons is offline  
Oud 15 October 2007, 11:40   #62
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee.....

maar mijn moeder liegt niet over dat soort dinge..
 
Oud 15 October 2007, 11:41   #63
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar hou er maar over op
 
Oud 22 October 2007, 17:00   #64
rarejopie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik geloof wel dat het niet stopt als je dood gaat, ik denk ook dat als er reincarnatie is dat je dan toch weer bij je familie komt van je vorige leven.
 
Oud 22 October 2007, 17:21   #65
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Reincarnatie is zelfde als de hemel, het is een leuke gedachte, maar het is bestaat niet.
Pakspul is offline  
Oud 22 October 2007, 19:11   #66
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zeg jij... maar sommige geloven het wel..
 
Oud 23 October 2007, 07:24   #67
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door -GameGirl Bekijk Bericht
zeg jij... maar sommige geloven het wel..
Er zijn ook mensen die denken wat je droomt realiteit is.
Pakspul is offline  
Oud 23 October 2007, 12:31   #68
rarejopie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat dacht ik vroeger ook altijd, nou ja, dat heb ik me vroeger wel eens voorgesteld. maar er is inderdaad geen manier om erachter te komen wat er precies is, behalve dan om dood te gaan.
 
Oud 23 October 2007, 14:26   #69
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dit is hetzelfde als dat loerdeswater-geneest gedoe..
als je nou dat loerdes water aan iemand geeft.. die er echt ECHT vreselijk sterk in geloofd dat het geneest.. dan geneest het ook voor diegene..

maar als je er niet in gelooft.. dan werkt het niet..
 
Oud 23 October 2007, 20:09   #70
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Bullshit.. commercieele bagger daar in loerdes!
Ik ben er geweest. echt ziek om te zien dat al die mensen in een rolstoel te zien zitten in een rij om een grot aan te raken. er staan bokke veel tenten waar ze blauwe maria flesjes met water verkopen.

GameGirl heb je wel een gehoord van een placebo?

Werkt het zelfde bij die mensen in loerdes.
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?
Zeespons is offline  
Oud 24 October 2007, 15:17   #71
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nejj.. nooit gehood van een 'placebo'

maar ik geloof niet in dat loerdes gedoe hoor..
ik heb echt medelijde met de mense die het wel doen..
 
Oud 8 November 2007, 21:45   #72
JustMeYouKnow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik geloof dat als je dood gaat, dat je dan gewoon echt mag gaan rusten. Totdat Jezus terug op aarde komt, hij zal alle goede mensen (die in hem hebben geloofd) weer tot leven brengen, en alle mensen die niet in hem hebben geloofd zal hij laten liggen. Die mensen zullen gewoon voor altijd weg blijven. Alle mensen die in hem hebben geloofd zal Hij mee nemen naar de hemel.
 
Oud 8 November 2007, 21:50   #73
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door JustMeYouKnow Bekijk Bericht
Ik geloof dat als je dood gaat, dat je dan gewoon echt mag gaan rusten. Totdat Jezus terug op aarde komt, hij zal alle goede mensen (die in hem hebben geloofd) weer tot leven brengen, en alle mensen die niet in hem hebben geloofd zal hij laten liggen. Die mensen zullen gewoon voor altijd weg blijven. Alle mensen die in hem hebben geloofd zal Hij mee nemen naar de hemel.
Maar god vergeeft toch alles? Dan zal ik mij ook wel vergeven dat ik niet in hem heb gelooft als ie uiteindelijk toch blijkt te bestaan. Zodoende zal jezus me dan ook wel meenemen naar de fijne plek.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 8 November 2007, 21:53   #74
JustMeYouKnow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
Maar god vergeeft toch alles? Dan zal ik mij ook wel vergeven dat ik niet in hem heb gelooft als ie uiteindelijk toch blijkt te bestaan. Zodoende zal jezus me dan ook wel meenemen naar de fijne plek.
Maar jij gelooft niet 100 %? jij twijfelt over zijn bestaan ofniet? Dat weet God echt wel, en je zou dan wel om vergeving kunnen vragen maar dan moet je het ook wel echt menen. En 100% vertrouwen in hem hebben. Maar dan zul je toch wel echt bekeerd moeten worden.
 
Oud 8 November 2007, 22:01   #75
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door JustMeYouKnow Bekijk Bericht
Maar jij gelooft niet 100 %? jij twijfelt over zijn bestaan ofniet? Dat weet God echt wel, en je zou dan wel om vergeving kunnen vragen maar dan moet je het ook wel echt menen. En 100% vertrouwen in hem hebben. Maar dan zul je toch wel echt bekeerd moeten worden.
Ik geloof 100% niet. Ik zeg alleen dat hij (tenminste zo heb ik het ongeveer in de bijbel gelezen) iedereen zal vergeven. Dus ook mij mocht ik daar aankomen.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 9 November 2007, 09:13   #76
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
Ik zeg alleen dat hij (tenminste zo heb ik het ongeveer in de bijbel gelezen) iedereen zal vergeven.
Mij ook?
insanity is offline  
Oud 9 November 2007, 10:51   #77
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

val jij niet onder ''iedereen'' dan?
speciaal geval zeker XD
 
Oud 9 November 2007, 12:18   #78
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
Ik geloof 100% niet. Ik zeg alleen dat hij (tenminste zo heb ik het ongeveer in de bijbel gelezen) iedereen zal vergeven. Dus ook mij mocht ik daar aankomen.
God vergeeft iedereen die om vergeving vraagt, en dus niet zomaar iedereen. Je moet de Bijbel tog maar eens beter lezen.

Ik geloof btw ook dat er een leven na de dood is net als JustMeYouKnow.
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline  
Oud 9 November 2007, 13:03   #79
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door x-WipeMyTears-x Bekijk Bericht
val jij niet onder ''iedereen'' dan?
speciaal geval zeker XD
Ook, en ik ben gewoon te erg voor woorden uiteraard
insanity is offline  
Oud 9 November 2007, 13:24   #80
gloomy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind het eigenlijk een droog onderwerp.
Ik bedoel. je zal er nooit een antwoord op krijgen dus waarom zou je erover nadenken?
ik doe het soms wel dat geef ik toe. maar meestal zet ik mezelf er meteen vanaf.
Ik denk ook dat als een mens in een "hemel"zou komen. dat je daar dan miljoenen koeien en schapen zal hebben die jij opgegeten hebt
 
Oud 9 November 2007, 14:46   #81
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en waar is die hemel dan? in de lucht? op mars?
 
Oud 9 November 2007, 14:51   #82
JustMeYouKnow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door gloomy Bekijk Bericht
ik vind het eigenlijk een droog onderwerp.
Ik bedoel. je zal er nooit een antwoord op krijgen dus waarom zou je erover nadenken?
ik doe het soms wel dat geef ik toe. maar meestal zet ik mezelf er meteen vanaf.
Ik denk ook dat als een mens in een "hemel"zou komen. dat je daar dan miljoenen koeien en schapen zal hebben die jij opgegeten hebt
Dan kunnen wij daar nog wel interesse in hebben en benieuwd naar zijn.. Ik geloof ook, zoals in de bijbel staat.. dat de antichrist snel zal komen om de hele wereld over te nemen.. hij zal hier 7 jaar op de aarde zijn.. 3 jaar doet hij net alsof hij een hele goede man is die doet alsof hij Jezus is. Maar de antichrist is dus iemand van de duivel.. Veel mensen zullen in die man gaan geloven dus heeft hij die mensen in zijn macht. Na die 3 goede jaren zal hij omkeren tot een slechte man, hij zal heel de wereld over willen nemen enz. Na die zeven jaar komt Jezus op aarde om de antichrist in de hel te gooien en komt er een "nieuwe wereld". Maar dat is iets wat ik geloof, jullie hoeven het niet te geloven maar heb dan tenminste nog respect voor de anderen die het wel geloven. Alvast bedankt
 
Oud 9 November 2007, 16:28   #83
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sandraatje Bekijk Bericht
God vergeeft iedereen die om vergeving vraagt, en dus niet zomaar iedereen. Je moet de Bijbel tog maar eens beter lezen.

Ik geloof btw ook dat er een leven na de dood is net als JustMeYouKnow.
Mocht die onzin allemaal waar zijn en ik sta over een x aantal jaar tegenover m zal ik zelf ook wel zien dat ik ongelijk heb gehad en zal ik dan dus ook gemeend om vergiffenis vragen.
Maar die kans acht ik zeer klein.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 9 November 2007, 18:29   #84
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
Mocht die onzin allemaal waar zijn en ik sta over een x aantal jaar tegenover m zal ik zelf ook wel zien dat ik ongelijk heb gehad en zal ik dan dus ook gemeend om vergiffenis vragen.
Maar die kans acht ik zeer klein.
Ja, maar dan is het te laat.. Het gaat erom dat je om vergeving vraagt als je op aarde leeft. En niet iets van: 'eerst zien en dan geloven'.
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline  
Oud 10 November 2007, 00:44   #85
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sandraatje Bekijk Bericht
Ja, maar dan is het te laat.. Het gaat erom dat je om vergeving vraagt als je op aarde leeft. En niet iets van: 'eerst zien en dan geloven'.
Als god mij als zijn kind beschouwd (wat alle mensen in den beginsel zouden zijn) zal hij mij vergeven. Je vergeeft je kind namelijk altijd.

En daarnaast, als ik een kind van god ben, hoe kan hij mij dan zo bouwen dat ik niet in hem geloof?
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 10 November 2007, 13:16   #86
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
Als god mij als zijn kind beschouwd (wat alle mensen in den beginsel zouden zijn) zal hij mij vergeven. Je vergeeft je kind namelijk altijd.

En daarnaast, als ik een kind van god ben, hoe kan hij mij dan zo bouwen dat ik niet in hem geloof?
God heeft ieder mens een wil gegeven om voor hem te kiezen. En als jij dat niet doet is dat jou eigen wil die daarvoor kiest. Als God ervoor had gezorgd dat iedereen tog wel voor hem had gekozen dan had Hij net zo goed allemaal robots kunnen maken. Maar dat is geen liefde. En dat is ook niet hoe Hij het heeft gewild!
En ja, je bent een kind van God, maar dat moet je zelf wel accepteren en aanvaarden. En je moet er wat mee doen, ik ben ook een kind van mn moeder, maar als ik de hele tijd tegen haar begin te vloeken en te schelden en weet ik het wat, vergeeft ze mij op een gegeven moment tog ook echt niet meer hoor!
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline  
Oud 10 November 2007, 14:43   #87
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Dat is gewoon idioot. Als god wat zichtbaardere bewijzen had van zichzelf zou iedereen in hem kunnen geloven. Ze kunnen daarna nog zelf beslissen of ze hem willen volgen of niet.
__________________
1234hoedjevanpapier

Laatst aangepast door blabla1993 : 10 November 2007 om 17:39
blabla1993 is offline  
Oud 10 November 2007, 17:01   #88
JustMeYouKnow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Dat is gewoon een idioot. Als god wat zichtbaardere bewijzen had van zichzelf zou iedereen in hem kunnen geloven. Ze kunnen daarna nog zelf beslissen of ze hem willen volgen of niet.
?? De Bijbel is een bewijs! kerken zijn ook bewijzen, weet je wel het huis van God. Blabla lul eens niet alleen van die onzin. Je hoeft niet te geloven hoor je komt er alleen zelf wel achter
 
Oud 10 November 2007, 17:42   #89
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door JustMeYouKnow Bekijk Bericht
?? De Bijbel is een bewijs! kerken zijn ook bewijzen, weet je wel het huis van God.
Ik bedoelde, bewijzen die voor iedereen bewijzen zijn en niet alleen voor de 'weak-minded'. (Starwars ja.) Hij is toch oppermachtig, en weet hoe de mens in elkaar zit, nou dan weet ie ook wel dat dat soort onzin niet genoeg bewijs is voor het grootste deel van de mensen. En als de mens dat zelf nog een theorie maakt die geloofwaardiger is ... heeft 'ie het een beetje verneukt met z'n bewijzen.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline  
Oud 10 November 2007, 19:06   #90
JustMeYouKnow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Weakminded? Je moet juist sterk in dat soort dingen zijn om het te kunnen geloven. Ik zie geen God maar ik weet dat hij er is. En God weet dat ik geloof dus hij helpt mij door het leven heen. Maar 1 ding snap ik dan weer niet, jij gelooft dus duidelijk dat God niet bestaat.. waarom ga je hier dan eigenlijk op in als het je toch geen zak kan intereseren?
 
Oud 10 November 2007, 19:06   #91
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Ik bedoelde, bewijzen die voor iedereen bewijzen zijn en niet alleen voor de 'weak-minded'. (Starwars ja.) Hij is toch oppermachtig, en weet hoe de mens in elkaar zit, nou dan weet ie ook wel dat dat soort onzin niet genoeg bewijs is voor het grootste deel van de mensen. En als de mens dat zelf nog een theorie maakt die geloofwaardiger is ... heeft 'ie het een beetje verneukt met z'n bewijzen.
Het gaat erom wat jij wilt zien, als jij de dingen van God niet wilt zien zie je ze ook niet. Maar als jij je ervoor open steld, en het ook met je hart wilt dan zul je dingen zien waarvan je voorheen dacht dat het de normaalste zaak van de wereld was.
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline  
Oud 10 November 2007, 19:26   #92
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Dus waarom maakt hij de bewijzen niet zo dat niemand er nog omheen kan?
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline  
Oud 10 November 2007, 19:33   #93
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Dat is gewoon idioot. Als god wat zichtbaardere bewijzen had van zichzelf zou iedereen in hem kunnen geloven. Ze kunnen daarna nog zelf beslissen of ze hem willen volgen of niet.
Hij is niet zo goed in marketing
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?
Zeespons is offline  
Oud 10 November 2007, 19:37   #94
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Wie gelooft er in de Tower of babel?!
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?
Zeespons is offline  
Oud 10 November 2007, 20:27   #95
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Zeespons Bekijk Bericht
Hij is niet zo goed in marketing
Dat blijkt.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline  
Oud 10 November 2007, 22:58   #96
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door JustMeYouKnow Bekijk Bericht
?? De Bijbel is een bewijs! kerken zijn ook bewijzen, weet je wel het huis van God. Blabla lul eens niet alleen van die onzin. Je hoeft niet te geloven hoor je komt er alleen zelf wel achter
Bijbel bewijs? Ga weg man, als ik 2000 jaar geleden een boekje van nijntje had begraven dacht al dat klapvee dat ze dat ding moeten aanbidden.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 11 November 2007, 00:27   #97
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nijntje!
 
Oud 11 November 2007, 08:43   #98
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard God damn it.

Citaat:
Origineel gepost door JustMeYouKnow Bekijk Bericht
?? De Bijbel is een bewijs! kerken zijn ook bewijzen,
Pffff. Heb je wel eens een kerk in het buitenland gezien in een arm dorpje?
Allemaal oude mensen die daar wonen met heel weinig geld en ze hebben rottende tanden. Wanneer je de kerk in loopt staan er allemaal goude beeldjes alles is mooi opgeknapt. En wie heeft dat betaald? Juist ja, de inwoners.

Wat krijgen ze ook al weer in de kerk? hmm

Een vierkant stukje brood van de bakker. (DAT IS HET LICHAAM VAN GOD!) Kut kanibalen... En vreemd genoeg moet je er nog eens geld voor geven in een bakje ook......
Vervolgens probeer je het droge brood door te slikken dat al een tijdje lag te drogen in de zon. Na dat je je brood einderlijk hebt doorgeslikt zie je opeens dat de priester zijn stuk witbrood doorslikt met een slok wijn. Maar dat wijn is niet zo maar een wijntje! Dat is het bloed van God (of jezus right?). wat dan ook...
Terwijl de eigenlijke werkelijkheid is dat een arme boer elke dag zijn land op gaat om zijn druiven goed te verzorgen. Vervolgens krijgt hij maar 25 cent per fles wijn die hij verkoopt. Met dat geld gaat hij naar de kerk in z'n klein dorpje en geeft het uit aan een stuk wit brood...
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?

Laatst aangepast door Zeespons : 11 November 2007 om 08:46
Zeespons is offline  
Oud 11 November 2007, 11:36   #99
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Zeespons Bekijk Bericht
Een vierkant stukje brood van de bakker.
Het is rond, noob.
Citaat:
Origineel gepost door Zeespons Bekijk Bericht
eens geld voor geven in een bakje ook......
Waar heb jij dat gezien.

Eerst verstand van zaken voor je iemand mag afzeiken.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline  
Oud 11 November 2007, 11:39   #100
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

met dat geld bedoeld hij vast de zending ofzo
 
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:54.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.