Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Bekijk resultaten enquête: Je mag je mening uiten ookal is die beledigend voor anderen.
Ja 42 59,15%
Nee 25 35,21%
Weet niet 4 5,63%
Stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 8 June 2007, 15:08   #51
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door drunken_munkey Bekijk Bericht
Nederland is daar echt geen bijzonder erg geval in hoor. Duitsers, Arabieren en vooral Amerikanen zijn nog veel minder direct bijvoorbeeld. Nederlanders staan bekend over het algemeen vrij direct te zijn behalve onze gemiddelde politicus dan, maarja dat is ook overal zo...
Dat is nog geen reden om hier schijnheilig te zijn
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2007, 16:17   #52
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Ik ben liever een lul die eerlijk is dan iemand die aardig gevonden word omdat ie om zijn woorden heen lult
als iemand vraagt wat jij van die moeder vond ja. Maar je gaat niet zomaar zeggen van: Jaaa, maar ik vond haar wel een bitch hoor!
Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Dat hete een mening knul, iets wat je zonder na te denken vind.
Niet echt, een mening kan je onderbouwen. Bijv VOETALLERS ZIJN DOM!! is geen mening maar een debiel uitspraak. Als je uit kan leggen waarom je voetballers dom zou vinden dan is het een mening.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2007, 16:25   #53
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
als iemand vraagt wat jij van die moeder vond ja. Maar je gaat niet zomaar zeggen van: Jaaa, maar ik vond haar wel een bitch hoor!
Waar zeg ik dan dat ik dat zou doen?

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Niet echt, een mening kan je onderbouwen. Bijv VOETALLERS ZIJN DOM!! is geen mening maar een debiel uitspraak. Als je uit kan leggen waarom je voetballers dom zou vinden dan is het een mening.
als jij een debiele uitspraak doet, en je staat daar achter, dan is het gewoon een mening. kansloos dat dan weet wel
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2007, 11:57   #54
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Ik ben liever een lul die eerlijk is dan iemand die aardig gevonden word omdat ie om zijn woorden heen lult
Oke, dan ga ik nu even niet in op al het andere wat we bespreken. Ik snap nu niet waarom je jezelf liever als lul neer wilt zetten want wat voor bijdrage heb jij dan aan de maatschappij? Vrijheid van meningsuiting beschermen? Ik weet niet hoe het in Leeuwarden zit maar in mijn stadje bestaat er nog steeds iets als beleefdheid en fatsoen.

Leuk dat jij dit trouwens zegt, volgens mij heb ik deze quote elders op dit forum gezien:

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
KOEKJE!
ik vind jou ook lelijk, roep ik dat hardop na een foto van jou?
Volgens mij heb je hier een prima punt. Hij mag het misschien niet hard op zeggen, maar doet het wel, en laat nou precies degene zijn die hier een lul wilt zijn door alles te zeggen wat hij vind, hem daarop aanspreken.


Citaat:
Origineel gepost door drunken_munkey Bekijk Bericht
,maar banaan kijk 1 aflevering van oprah word je daar vrolijk van? Alles is geweldig alles verdient 20 complimenten dat is respect en manieren en lief zijn?.....Dat is gewoon een plastic, hypocriete maatschappij.
Respect, manieren en lief zijn is hypocriet? Misschien dat het aan mij ligt dat ik geen Oprah kijk, ik weet wel dat het een bitch met naam is, heeft veel geld heeft en veel betekent voor heel veel mensen. Als zij iemand een negatieve mening geeft, ookal breekt die mening een persoon af, verliest zij sowieso heel veel respect en steun en betekent ze in één klap minder voor heel veel mensen.

Waar ik het wel mee eens ben is dat er veel gevallen zijn waar mensen gewoon niet op aangesproken worden. Bij mij in de buurt woont een vrouwtje met een kind en dat kind is gewoon niet opgevoed en dat zie je ook meteen aan het gedrag van zijn moeder. Iedereen weet dat ze het niet kan en iedereen weet dat dat kind zo snel mogelijk bij die bitch verwijderd moet worden. Maar zo vrij dat wij zijn in Nederland zie ik niemand er wat van zeggen. En in dat geval eis ik inderdaad wel een mening tegenover die bitch. Dan mag je wel je mening uiten, omdat het ook in het belang van dat kotertje is.

Maar dat gebeurd niet... Vrijheid van meningsuiting lijkt wel een schild te vormen af en toe.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2007, 15:48   #55
Leh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Banaan Bekijk Bericht
Als zij iemand een negatieve mening geeft, ookal breekt die mening een persoon af, verliest zij sowieso heel veel respect en steun en betekent ze in één klap minder voor heel veel mensen.
Nou dat is niet helemaal waar hoor, Oprah heeft heel veel invloed op de amerikaanse bevolking, zij is echt heel "powerful" als zij bijvoorbeeld had gezegt dat de amerikaanse bevolking NIET op Bush moet stemmen, dan kan je de donder erop zeggen dat Bush geen president was geworden. en dat is ECHT zo.
maargoed dat is even offtopic

Laatst aangepast door Leh : 9 June 2007 om 15:48 Reden: aanvulling
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2007, 17:51   #56
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Banaan...

Wat ik hier duidelijk probeer te maken en waar het topic ook over gaat is dat het wel gezegt zou mogen worden

aan jou of je het doet.

Ik doe het meestal wel trouwens, alleen bij sommige mensen niet. die mensen heb ik *kuchsteunkreun* lief. maar een willekeurig persoon? neuh, waarom wel?
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2007, 00:57   #57
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Je mag ook in bij iemands huis naakt rond lopen. Je mag aan tafel ruften en boeren wat je wilt. Je mag ook blijven zitten in een volle bus als een bejaarde binnen komt en moet blijven staan.

Tuurlijk mag je alles zeggen wat je wilt, doe dat vooral. Want het past perfect in het rijtje van wat ik net opnoem.

Als blabla1993 zou willen weten of het waar is of niet dat je alles mag zeggen, dan zou dit 1) een heel ander topic zijn geweest en in een heel ander forumdeel geplaatst moeten worden en 2) dan zou dit topic heel snel gesloten moeten worden want elke domme mongool weet wel dat je alles mag zeggen wat je vind.

Jij zegt niet altijd alles omdat je sommige mensen lief hebt, maar mensen die onbekend zijn, daar zeg je wel alles tegen? Je kan de dikke VanDale opklappen. Dat is een woordenboek. Misschien kan je lezen. En misschien kan je ermee omgaan. Zoek maar even naar het woord 'Hypocriet'.

Ik hoop dat jij nooit een allochtoon of islamiet of whatever wijst op zijn gedrag want die recht heb jij absoluut niet met zo een instelling en met zo een houding.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2007, 09:06   #58
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

*gaap*

Ik zeg niet dat ik het bij onbekenden zou doen, ik zeg alleen dat ik er geen moeite mee zou hebben om het te doen.

O, en wat jou kennis van de Van Dale betreft:

hy·po·criet1 (de ~ (m.), ~en)
1 huichelaar

hy·po·criet2 (bn.)
1 huichelachtig

hui·che·laar (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die huichelt => een heilig boontje, een wolf in schaapskleren, farizeeër, hypocriet, iem. met twee gezichten, januskop, schijnheinlige, smoelentrekker, valsaard, valserik


Volgens mij ben jij het heilig boontje en scheinheilige van ons 2 aangezien jij liever om dingen heen draait dan ze rond uit te zeggen. Ik ben mischien de valsaard, maar alleen omdat ik zeg wat ik vind in sommige gevallen.


En ik zal nooit iemands moeder een bitch noemen als die doodgaat, om er maar even op terug te komen. En ondanks dat je denkt van niet heb ik toch een redelijke opvoeding gehad. Maar een deel van die opvoedingbestaat uit eerlijk zijn tegen elkaar en niet om dingen heen draaien. Open en eerlijk boven alles. als je iets ontkent wat je vind komt het toch uit en dan heb je het helemaal verknalt
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2007, 11:53   #59
Leh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk juist dat het goed is om de waarheid te zeggen, je kan iemand juist voor lul zetten als je niet je eerlijke mening geeft.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2007, 12:20   #60
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waarheid wordt overschat
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2007, 13:07   #61
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Mischien wel, maar moeten we dan in leugens leven?
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2007, 14:26   #62
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee, dat lijkt me niet
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2007, 19:27   #63
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
*gaap*

Ik zeg niet dat ik het bij onbekenden zou doen, ik zeg alleen dat ik er geen moeite mee zou hebben om het te doen.

O, en wat jou kennis van de Van Dale betreft:

hy·po·criet1 (de ~ (m.), ~en)
1 huichelaar

hy·po·criet2 (bn.)
1 huichelachtig

hui·che·laar (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die huichelt => een heilig boontje, een wolf in schaapskleren, farizeeër, hypocriet, iem. met twee gezichten, januskop, schijnheinlige, smoelentrekker, valsaard, valserik


Volgens mij ben jij het heilig boontje en scheinheilige van ons 2 aangezien jij liever om dingen heen draait dan ze rond uit te zeggen. Ik ben mischien de valsaard, maar alleen omdat ik zeg wat ik vind in sommige gevallen.


En ik zal nooit iemands moeder een bitch noemen als die doodgaat, om er maar even op terug te komen. En ondanks dat je denkt van niet heb ik toch een redelijke opvoeding gehad. Maar een deel van die opvoedingbestaat uit eerlijk zijn tegen elkaar en niet om dingen heen draaien. Open en eerlijk boven alles. als je iets ontkent wat je vind komt het toch uit en dan heb je het helemaal verknalt
Vandaag voel ik mij scheinheilig. Maar dat mag jij zelf verbeteren.

Ik vind het eerder respectloos dat je bij onbekende wel over de grens zou willen gaan als het gaat om je bek open trekken. Je kent iemand niet maar bent wel bereid om diegene beledigt te laten voelen? Lijkt me sterk, ik beledig liever iemand die ik goed ken dan een onbekende, maar goed dat is mijn mening.

Je heb gelijk dat ik liever mijn mening voor mezelf hou. Zoals ik bij jou heb gemerkt hebben motoren op dit forum meer waarde dan een geloof bij een gelovigen. In het geval bij motoren hou ik mijn mond dicht en bij gelovigen hou ik mijn mond dicht. Misschien weet je dit niet, maar ik heb heel veel kritiek op het sprookjeswereld van het Hindoeïsme en Boedhisme. Katholieken zijn sowieso niet populair bij mij. Echter, ik verbied het mezelf om mijn mening tegenover een gelovigen te uiten omdat het in feite een taboe is om iemands leven te vernederen en te bekogelen met onbeantwoordbare vragen (wat voor de meeste hier betekent: het is bullshit). Nu ben ik uiteraard volgens jou een huichelaar. Maar een huichelaar klinkt nog altijd beter dat een klootzak, toch?

Eerlijkheid is trouwens niet je mening. Eerlijkheid hebben je ouders aan geleerd om andere niet op te fokken of te verleiden. Niet om alles te zeggen wat je denkt, en verder niet nadenken bij het gevoel van andere.

En dan als laatste, misschien zou je niet iemands stervende moeder een bitch noemen maar je geeft wel aan dat het mag. Zo, die zullen veel mensen onthouden en veel waarde aan hechten. Zoals ik al zei, als je zo feitelijk op de zaken ingaat kan dit topic net zo goed opslot, want het antwoord is in dat geval al lang gegeven.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2007, 19:57   #64
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je altijd eerlijk bent zal je het nooit maken in het leven


hee dat klinkt wijs
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2007, 09:15   #65
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Banaan Bekijk Bericht
Vandaag voel ik mij scheinheilig. Maar dat mag jij zelf verbeteren.

Ik vind het eerder respectloos dat je bij onbekende wel over de grens zou willen gaan als het gaat om je bek open trekken. Je kent iemand niet maar bent wel bereid om diegene beledigt te laten voelen? Lijkt me sterk, ik beledig liever iemand die ik goed ken dan een onbekende, maar goed dat is mijn mening.

Je heb gelijk dat ik liever mijn mening voor mezelf hou. Zoals ik bij jou heb gemerkt hebben motoren op dit forum meer waarde dan een geloof bij een gelovigen. In het geval bij motoren hou ik mijn mond dicht en bij gelovigen hou ik mijn mond dicht. Misschien weet je dit niet, maar ik heb heel veel kritiek op het sprookjeswereld van het Hindoeïsme en Boedhisme. Katholieken zijn sowieso niet populair bij mij. Echter, ik verbied het mezelf om mijn mening tegenover een gelovigen te uiten omdat het in feite een taboe is om iemands leven te vernederen en te bekogelen met onbeantwoordbare vragen (wat voor de meeste hier betekent: het is bullshit). Nu ben ik uiteraard volgens jou een huichelaar. Maar een huichelaar klinkt nog altijd beter dat een klootzak, toch?

Eerlijkheid is trouwens niet je mening. Eerlijkheid hebben je ouders aan geleerd om andere niet op te fokken of te verleiden. Niet om alles te zeggen wat je denkt, en verder niet nadenken bij het gevoel van andere.

En dan als laatste, misschien zou je niet iemands stervende moeder een bitch noemen maar je geeft wel aan dat het mag. Zo, die zullen veel mensen onthouden en veel waarde aan hechten. Zoals ik al zei, als je zo feitelijk op de zaken ingaat kan dit topic net zo goed opslot, want het antwoord is in dat geval al lang gegeven.
Ik vind het niet respectloos dat ik zeg wat ik vind als daar om gevraagt word. Men vraagt er toch om? en als het een bekende is dan heb ik soms het idee dat ik tegen hem/haar gewoon wat minder hard moet zijn. De vriendschap gaat bij mij dan voor mijn eigen mening.

En wat betreft dat jij je mening voor je houd in plaats van wat je zegt maakt mij persoonlijk weinig uit. Wel vind ik het jammer dat je het doet, omdat je op dat moment feitelijk er omheen draait, je vind iets maar zegt het niet. Nobel, dat zeker, en mischien ook wel uit respect maar ik vind dat je iemand (bekend of niet) dan te kort doet. alsof die persoon jou mening niet waard is? Ik kan hetmis hebben hoor, maar ik krijg dat gevoel zoals jij het nu verwoord. En ik weet niet of het erger is om "een klootzak" te zijn dan een huichelaar.

En eerlijkheid is inderdaad geen mening. Maar ik zie het wel als een stukje eerlijkheid als je gevraagt word om je mening en dat je die dan ook geeft, zonder er omheen te draaien. Je doet mensen te kort zo.

En ik blijf bij mijn standpunt dat je ten alle tijden moet kunnen zeggen wat je denkt. Mischien neem ik dan mijn rechten te "feitelijk" op, maar dat is mijn keuze, net als het die van jou is om je mond te houden.

Offtopic;
Je bent wel heel gedreven in dit topic, vat je het persoonlijk op? Want dan bij deze: het is het niet.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2007, 23:25   #66
saar90
saar90
 
saar90's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2006
Locatie: Nederland?
Berichten: 8
Standaard

Ja, je mag best wel je mening uiten, als je bv iets niet mooit vindt, maar alles heeft zo zijn grezen. Dus let dan wel op je woorden. Weet wanneer je ophouden over het onderwerp. toch
saar90 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2007, 12:39   #67
lamp5
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

er zijn geen grenzen over je mening uiten. Maar als je iets niet mooi of oké vindt moet je de persoon of object in questie niet proberen te beledigen. Dat heet gewoon beleefd zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2007, 19:49   #68
Paper_Heart
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Opszich heb je geen manieren als je het wel doet, maar ik vind wel dat het mag, want als het alleen maar op die manier kan, zou het dus betekenen dat je je mening niet mag uiten, en dat slaat (vind ik) nergens op.
Maar je moet natuurlijk wel proberen het zo fatsoenlijk mogelijk te houden.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2007, 20:07   #69
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb ja gestemd..
vrijheid van menings uiting..

maar je moet wel oppassen dat het niet TE beledegend of discriminerend is...
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2007, 16:25   #70
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je moet het alleen doen als er naar je mening gevraagd wordt. Anders schiet toch niemand er iets mee op, en kwets je mensen alleen maar.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2007, 16:42   #71
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Ik geef mijn mening gevraagt en ongevraagt
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2007, 16:43   #72
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja maar bij jou maakt het niks uit
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2007, 16:45   #73
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

nee, ik ben zowiezo gehaat
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2007, 16:47   #74
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ahw arme jij!
[emo gedachten eventjes? XD ]
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2007, 16:59   #75
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Nee, want ik ben er trots op en een emo niet


Maar klopt het wat ik hoorde?
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2007, 17:11   #76
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat je wat hoorde?
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2007, 17:12   #77
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

dat jij en een emo groep me gaan slaan
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2007, 17:14   #78
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik?
XD
grapje zeker?
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2007, 17:17   #79
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

nee?
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2007, 17:18   #80
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wanneer? hoe? wat?
ik weet van niets hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2007, 17:21   #81
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

niet?

shame!
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2007, 17:22   #82
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wattan hea?
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2007, 17:25   #83
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

o niets, dan wist ik wie je was
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2007, 17:26   #84
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jeej dan
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2007, 17:31   #85
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

feest niet?

een showdown in caminghaburen
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2007, 19:25   #86
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Je mag je beledigende mening alleen uiten met bodyguards om je heen.

http://youtube.com/watch?v=Fe2HC0DqcQU

en

http://youtube.com/watch?v=i-_tM9oNa68

natuurlijk.
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?
Zeespons is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2007, 20:49   #87
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Zeespons Bekijk Bericht
Je mag je beledigende mening alleen uiten met bodyguards om je heen.

http://youtube.com/watch?v=Fe2HC0DqcQU

en

http://youtube.com/watch?v=i-_tM9oNa68

natuurlijk.
Die van Hans Teeuwen is ook zo mooi
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2007, 21:06   #88
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Nee, nee, het is gewoon rubber. Kijk maar!
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2008, 23:19   #89
laurainyourhead
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als ze je mening vragen...
moet je hem eerlyk geven.
maar je moet gewoon zorgen dat het overgebracht wordt op een deftige beleefde manier...
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2008, 16:24   #90
rita
mY
 
rita's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 January 2008
Locatie: ergens in groningen
Berichten: 30
Standaard

ik vind niet dat je je mening moet uiten als je er andere mensen mee kwetst,,
omdat jij het ook niet leuk zal vinden als anderen dat bij jou doen..
als er bijvoorbeeld een dik persoon langs je komt zeg je toch ook niet ''moiiuh wat ben jij dik'' ookal is jou mening dat???

ik vind je mag je mening net zo lang zeggen als je er maar geen mensen mee pijn doet.!!!!

xxx
rita is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2008, 16:48   #91
!!understood!!
You And Me Is.....DONE!
 
!!understood!!'s Avatar
 
Geregistreerd op: 7 January 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 817
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door rita Bekijk Bericht
ik vind niet dat je je mening moet uiten als je er andere mensen mee kwetst,,
omdat jij het ook niet leuk zal vinden als anderen dat bij jou doen..
als er bijvoorbeeld een dik persoon langs je komt zeg je toch ook niet ''moiiuh wat ben jij dik'' ookal is jou mening dat???

ik vind je mag je mening net zo lang zeggen als je er maar geen mensen mee pijn doet.!!!!

xxx

Ik ben het eens met rita.

Tuurlijk is er vrije menings uiting in nederland maar dat betekend nog niet dat je zomaar uit het niets mensen moet gaan beledigen. Want daar kan je heel veel mensen erg mee kwetsen en dat is niet de bedoeling toch!!
__________________
What the Fuck... Do You Have A Problem......
!!understood!! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2008, 16:48   #92
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door rita Bekijk Bericht
ik vind je mag je mening net zo lang zeggen als je er maar geen mensen mee pijn doet.!!!!

xxx
Hou eens op?
Dit is dus het begin van de dictatuur.
Mensen het zwijgen opleggen omdat je mischien wel wat mensen kwetst. So what? We zijn niet gelijk in deze wereld, en we denken allemaal anders. Daar hoor je voor uit te komen.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2008, 16:49   #93
!!understood!!
You And Me Is.....DONE!
 
!!understood!!'s Avatar
 
Geregistreerd op: 7 January 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 817
Standaard

dat klopt ook maar als jij zo een mening over iemand heb en je wil die graag vertellen zeg het dan tegen die gene om een andere minder gekwetste manier,,
__________________
What the Fuck... Do You Have A Problem......
!!understood!! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2008, 16:57   #94
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Nee, waarom?
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2008, 16:59   #95
!!understood!!
You And Me Is.....DONE!
 
!!understood!!'s Avatar
 
Geregistreerd op: 7 January 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 817
Standaard

Vind jij het leuk al iemand naar jou toe komt. Terwijl jij met je vrienden staat ofzo. Die een opmerking maakt die best we beledigend is,, dan sta jij voor schut bij je vrienden....
__________________
What the Fuck... Do You Have A Problem......
!!understood!! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2008, 17:00   #96
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

ik staniet voor schut want als iemad bij mij gaat piepen issie ook voor mij, dan pak ik em verbaal terug.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2008, 17:03   #97
!!understood!!
You And Me Is.....DONE!
 
!!understood!!'s Avatar
 
Geregistreerd op: 7 January 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 817
Standaard

ja, en dan weer ruzie en shit is tog helemaal niet leuk je ken ook gewoon domme opmerkingen''meningen'(whatever) voor je houden dan inplaats van iemand er mee te kwetsen, Stel je zeg tegen een ''onzeker'' meisje.. wat ben jij dik kan hara een trauma geven.. En daar letten julllie allemaal niet op
__________________
What the Fuck... Do You Have A Problem......
!!understood!! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2008, 17:12   #98
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door !!understood!! Bekijk Bericht
ja, en dan weer ruzie en shit is tog helemaal niet leuk je ken ook gewoon domme opmerkingen''meningen'(whatever) voor je houden dan inplaats van iemand er mee te kwetsen, Stel je zeg tegen een ''onzeker'' meisje.. wat ben jij dik kan hara een trauma geven.. En daar letten julllie allemaal niet op
Komt omdat deze maatschappij zich zelf slap maakt, als je er niet tegen kan, koop een puppy en ga daarmee janken en laat de wereld met rust. En het zal mij echt geen ene reet interesseren of ze gekwetst zijn, we leven in een maatschappij waar je alle (behalve tegen die gelovige hippies die hebben weer streepje voor) mag zeggen. En zelfs die hippies kunnen het krijgen
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2008, 19:07   #99
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Komt omdat deze maatschappij zich zelf slap maakt, als je er niet tegen kan, koop een puppy en ga daarmee janken en laat de wereld met rust. En het zal mij echt geen ene reet interesseren of ze gekwetst zijn, we leven in een maatschappij waar je alle (behalve tegen die gelovige hippies die hebben weer streepje voor) mag zeggen. En zelfs die hippies kunnen het krijgen
Ik vind dat je wel bijna alles mag zeggen, het ligt er alleen aan hoe je iets zegt.
Als je iemand dik vind, dan hou je zoiets voor je, zulke dingen zeg je nou eenmaal niet!
En over gelovigen (hippies) mag je inprincipe ook wel bijna alles zeggen, het is alleen wel netjes om respect te tonen voor mensen, en dus ook voor christenen!
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2008, 01:46   #100
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door rita Bekijk Bericht
als er bijvoorbeeld een dik persoon langs je komt zeg je toch ook niet ''moiiuh wat ben jij dik'' ookal is jou mening dat???
Nee, dat heet fatsoen. Maar als iemand vraagt aan je: vind je mij dik? Mag je best ja zeggen. Kom op zeg, hij vraagt het zelf.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:53.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.