Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 11 October 2002, 15:34   #1
Dj_Oxido
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Wat vind jij van...

...de stelling van premier balkenende. Dat we allemaal socialer tegen elkaar moeten gaan doen, en onze normen en waarden moeten herzien?

Ik vind zelf dat SOMMIGE mensen dit wel mogen doen. Niet iedereen, want er zijn ook een hoop mensen die zich al normaal genoeg gedragen...
 
Oud 11 October 2002, 15:59   #2
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard Re: Wat vind jij van...

Citaat:
Originally posted by Dj_Oxido
...de stelling van premier balkenende. Dat we allemaal socialer tegen elkaar moeten gaan doen, en onze normen en waarden moeten herzien?

Ik vind zelf dat SOMMIGE mensen dit wel mogen doen. Niet iedereen, want er zijn ook een hoop mensen die zich al normaal genoeg gedragen...
mjah, kan hier wel inkomen jah
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline  
Oud 11 October 2002, 16:06   #3
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

superdom, alsof je zomaar normen en waarden en sociaal gedrag kan veranderen. Wat een knuppel, en ik snap ook niet dat een premier met zo'n opmerking komt
 
Oud 11 October 2002, 16:59   #4
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

pfffft weer zon stelling waar mn ouders echt een volledige voorstander van zijn.
ze vinden het bijv niet normaal dat mensen elkaar niet groeten als je ze tegen komt. goedemiddag of goedenavond kan er niet meer vanaf....en als je danz echt pa al doe je dat dan ben je schoor kan hem niets schelen.

dan oudere mensen die alleen maar klagen dit was vroeger anders dat was vroeger anders jah idd VROEGER ze gebruiken die zin echt in hun voordeel moet je eens kijken hoe onbeleeft ze zelf zijn

nee ik vind dat het wel goed is zo...iedereen is anders en je bepaalt zelf of je wel of niet sociaal bent
 
Oud 11 October 2002, 17:04   #5
boertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind die Balkenende een man zonder inhoud en hij mist enige vorm van leiderschap....

dus hij moet mij niet gaan vertelle dat ik socialer moet gaan zitte doen
 
Oud 11 October 2002, 17:30   #6
Dj_Oxido
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by manderijn

nee ik vind dat het wel goed is zo...iedereen is anders en je bepaalt zelf of je wel of niet sociaal bent
Jij vind dus dat je zelf mag bepalen of je een bushokje in elkaar mag trappen ofzow... gewoon lekker asociaal doen.
 
Oud 11 October 2002, 17:34   #7
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Lijkt me toch vrij duidelijk dat je niet zomaar iemand in elkaar mag schoppen of uitschelden of dingen vernielen.

Dat hoeft Potter niet te vertellen dat begrijpt iedereen toch wel , maar hij kan er toch niks tegen doen als het wel gebeurd.
Nickchange is offline  
Oud 11 October 2002, 18:01   #8
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dj_Oxido


Jij vind dus dat je zelf mag bepalen of je een bushokje in elkaar mag trappen ofzow... gewoon lekker asociaal doen.
nee ik bedoel meer hoe je naar mensen doet van het stukje dr boven het wel of niet groeten
 
Oud 11 October 2002, 18:12   #9
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mensen die hun eigen ding doen....het kan ze toch geen reet bommen wat Balkenende ervan vind?
Dat vinden zoveel mensen,maar zelf denk ik dan ook zo van nou en?
Vandalisme gaat dan wel weer te ver maar als ik een keertje geen goedemiddag of môge wil zeggen moet toch kunnen?
 
Oud 11 October 2002, 18:48   #10
Dj_Oxido
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Denden 100 piek
Mensen die hun eigen ding doen....het kan ze toch geen reet bommen wat Balkenende ervan vind?
Dat vinden zoveel mensen,maar zelf denk ik dan ook zo van nou en?
Vandalisme gaat dan wel weer te ver maar als ik een keertje geen goedemiddag of môge wil zeggen moet toch kunnen?
[Breezah modus]
PrEŠIeZ, dAt iZ WeL WeAh eUh bEeTjE OvErDrEvUh vAn dIe dUdE
[/Breezah modus]
 
Oud 11 October 2002, 18:54   #11
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Mjah hier is het gewoon normaal om mekaar te begroeten..in dit gat valt het allemaal nog wel mee.

Kan er niet echt over meepraten..di's echt zoiets dat in grotere steden gebeurt weet je..
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 11 October 2002, 22:13   #12
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

discussie forum
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.