Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 April 2004, 17:34   #1
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard Als LoeLoe het Meidenforum weer in mag

Wil ik graag dat al mijn OW's worden gedelete
Pakspul is offline  
Oud 18 April 2004, 17:34   #2
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

dat zal helaasch niet gaan
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 18 April 2004, 17:42   #3
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Dan mag ik ook meiden weer in.
chica is offline  
Oud 18 April 2004, 17:42   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down

Dus het klopt echt Wát een tragisch gedoe zeg En kom nu niet aan dat het woord

VRIENDJESPOLITIEK

hier niet opgaat
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 18 April 2004, 17:44   #5
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Als vertegenwoordiger van staff mag ik helaasch omtrent deze zaak momenteel geen uitspraken doen..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 18 April 2004, 17:45   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

Neen, dat snap ik, dat gaat allemaal de doofpot in, zoals alles hiero wat vriendjes van binnen de staff aangaat..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 18 April 2004, 17:47   #7
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Neen, dat snap ik, dat gaat allemaal de doofpot in, zoals alles hiero wat vriendjes van binnen de staff aangaat..
Ik zorg er persoonlijk voor dat er openbaarheid omtrent dit komt alleen kan ik dat niet zelf doen..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 18 April 2004, 17:52   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Ik zorg er persoonlijk voor dat er openbaarheid omtrent dit komt alleen kan ik dat niet zelf doen..
Hou ik je aan
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 18 April 2004, 17:52   #9
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

En weer wordt het prachtige regelbeleid van ll.com nagekomen prachtig om te zien hoe ze zich hier altijd netjes aan de regels houden
Pakspul is offline  
Oud 18 April 2004, 17:53   #10
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

voilà, hier gaan we dan...
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 18 April 2004, 18:06   #11
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

LoeLoe kan helemaal meidenforum nog niet in. Ze gaat door aanmeldingsprocedure, aangezien er GEEN ENKELE reden meer is om haar er uit te weren.

Slotje tot verdere informatie volgt.



Owja... Nee, jeroen, je OW's vervallen niet nu
WishfulDreaming is offline  
Oud 18 April 2004, 22:11   #12
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Voor u alleen wederom opnieuw begint te blaten. leest u eerst deze nieuwe mededeling:

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...432#post901432


Hierna heb ik nog het volgende te melden.

- Ik zie nergens vriendjespolitiek maar ben van mening dat dit zo eerlijk en objectief mogelijk is afgehandeld.

- LoeLoe mag nog nergens in ze mocht alleen een nieuwe aanvraag indienen. afgesproken is dat deze net zo behandeld zal worden als elke andere. Ook mag duidelijk zijn dat alle meiden die hier over stemmen het hele verhaal weten zoals het feitelijk geschiet is en hierover door middel van hun stem hun eigen mening over moeten geven.

- het vervallen van Ow's gaat natuurlijk nergens over. ik neem ook aan dat dit niet serieus bedoeld is.


Rellen is natuurlijk wel erg leuk hoor . Maar probeer normaal te doen en na te denken voor je moord en brand gaat schreeuwen. hier heeft niemand weer wat aan en door de start van dit topic zijn er weer een hoop roddels en kromme verhalen in omloop. Iets waar helemaal niemand slimmer van wordt.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 18 April 2004, 22:32   #13
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Misschien is het handig om eerst uitspraak te doen in het openbaar voordat Loeloe een nieuwe aanmeldprocedute gaat volgen, in plaats van dat te doen en daarna arrogant uit de hoogte te gaan spreken alsof het volstrekt abnormaal is dat leden daar vraagtekens bij zetten
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 18 April 2004, 22:43   #14
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Misschien is het handig om eerst uitspraak te doen in het openbaar voordat Loeloe een nieuwe aanmeldprocedute gaat volgen, in plaats van dat te doen en daarna arrogant uit de hoogte te gaan spreken alsof het volstrekt abnormaal is dat leden daar vraagtekens bij zetten

Ten eerste is het geen styl om in het openbaar onderzoeken te gaan doen en hiervan de resultaten heel de tijd neer te gaan planten voor jan en alleman.

De Mensen die er belang bij hadden waren op de hoogte. ik zie niet in waarom jij bijvoorbeeld op de hoogte gehouden zou moeten worden. gezien je er naar mijn idee totaal geen belang bij hebt.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 18 April 2004, 22:52   #15
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
Ten eerste is het geen styl om in het openbaar onderzoeken te gaan doen en hiervan de resultaten heel de tijd neer te gaan planten voor jan en alleman.

De Mensen die er belang bij hadden waren op de hoogte. ik zie niet in waarom jij bijvoorbeeld op de hoogte gehouden zou moeten worden. gezien je er naar mijn idee totaal geen belang bij hebt.
Misschien is het je nog niet opgevallen, maar het leeft nogal onder de leden sinds de vorige keer met Loeloe. In jou optiek heeft niemand daar iets mee te maken, maar toch zijn mensen er nieuwsgierig naar. In plaats van helemaal niets te melden en het via een achterkamertje te laten plaatsvinden (terwijl je er donder op kunt zeggen dat mensen er toch ooit achterkomen), kun je beter open kaart spelen. In feite wordt dat zoals te zien is nu namelijk alsnog gedaan.

De mooie slogan van leerlingen.com is bijvoorbeeld als ik me niet vergis iets in de trant van 'voor en door leerlingen' als ik me niet vergis. En zo is het maar net. Jij bent hier niet om dictator te spelen of om te bepalen wat wel en niet voor mensen bestemd is, maar om ervoor te zorgen dat alles hier rustig en ordentelijk verloopt. Een zaak die iedereen bezig houdt valt daar dus ook onder. Zeker gezien het feit dat Chica bijvoorbeeld óók achteraf onschuldig blijkt te zijn, en dus ook weer toegang zou moeten krijgen. Zou het niet handig zijn dáár tijd aan te spenderen?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 18 April 2004, 23:18   #16
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Misschien is het je nog niet opgevallen, maar het leeft nogal onder de leden sinds de vorige keer met Loeloe. In jou optiek heeft niemand daar iets mee te maken, maar toch zijn mensen er nieuwsgierig naar.
Met een zoek functie zojuist gedaan kom ik er achter dat het hele gebeuren al niet meer besproken wedt voor een 2tal weken en daarmee was weggezakt. Ik voel er nooit veel voor om oude wonden te openen. Dat er mensen bebrand zijn om slecht nieuws omtrend LoeLoe te volgen is wel bekend inmiddels. Ik kan niet anders zeggen dat dat heel kinderachtig is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
In plaats van helemaal niets te melden en het via een achterkamertje te laten plaatsvinden (terwijl je er donder op kunt zeggen dat mensen er toch ooit achterkomen), kun je beter open kaart spelen. In feite wordt dat zoals te zien is nu namelijk alsnog gedaan.
Nogmaals de mensen die er bij betrokken waren waren naar mijn idee gewoon netjes op de hoogte van hoe of wat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518

De mooie slogan van leerlingen.com is bijvoorbeeld als ik me niet vergis iets in de trant van 'voor en door leerlingen' als ik me niet vergis. En zo is het maar net. Jij bent hier niet om dictator te spelen of om te bepalen wat wel en niet voor mensen bestemd is, maar om ervoor te zorgen dat alles hier rustig en ordentelijk verloopt.
Voor en Door leerlingen.com houd nog niet in dat alles openbaar moet zijn. ik ben niet een dictatot om te bepalen wat mensen wel en niet moeten lezen maar ben wel de beheerder die er voor moet zorgen dat alles rustig en ordenlijk verloopt. Een manier om rust en orde neer te zetten is de gewone gebruiker niet te vermoeien met mistanden en of dingen die mis zijn gegaan. een oplossing is de beste als het merendeel van de leden niet eens iets van het probleem merkt. sommige zaken vereisen nu eenmaal een subtiele aanpak zonder veel bombarie en hebben een beter effect als deze worden afgehandeld met de direct betrokkenen zonder het hele forum met al haar leden er in te betrekken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518

Een zaak die iedereen bezig houdt valt daar dus ook onder.
Dit mag jou mening zijn, echter feit is dat het zo en zo al niet iedereen bezig houd en in het begin van je post ging het nog om een aantal mensen. Goed JIJ bent niet de persoon om deze afweging te maken of dit hier nu wel of niet onder valt. dit is een taak van de crew en voornamelijk de beheerders. Deze hebben alle 3 besloten om dit in 1e instantie NIET te doen. Dat jij hier een andere mening over hebt is mij best maar betekend niet dat dan dus maar de beheerders het fout hebben aangepakt. Volgens mij is het namelijk niet zo dat jou mening altijd en alleen maar de enige en best bruikbare oplossing kan zijn. Hoe graag je dit zelf eventueel ook zo zou willen zien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518

Zeker gezien het feit dat Chica bijvoorbeeld óók achteraf onschuldig blijkt te zijn, en dus ook weer toegang zou moeten krijgen. Zou het niet handig zijn dáár tijd aan te spenderen?
Dit slaat weer kop nog kont, je tekent iets als een feit wat jou mening is. en Nee dit maakt het niet meteen een feit omdat het jou mening over een zaak is. Ik zou niet weten hoe ik tijd zou moeten besteden om te onderzoeken of Chica wel of niet schuldig ergens aan is of is geweest.

Het enige controleerbare feit is dat chica toestemming heeft gevraagd om in het meidenforum toe gelaten te worden en dat zij conform de procedure is behandeld. de uitslag was negatief en zodoende is zij niet toegelaten in het meidenforum. Ik zie niet in wat dit uberhaupt te maken heeft met dit voorval en of gebeurtenissen.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 18 April 2004, 23:23   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Het eerste gedeelte deel ik van je post, en zal mij best zijn..

Dat laatste kan ik enkel hartelijk om lachen. Blijkbaar heb je überhaupt niet in de gaten dat het hele forum inmiddels heeft kunnen meelachen om hoe die 'gangbare procedure' in zijn werk is gegaan. In dat geval; raadpleeg ieder willekeurig forumlid, die wil het je vast wel even uitleggen.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 19 April 2004, 07:20   #18
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Het eerste gedeelte deel ik van je post, en zal mij best zijn..

Dat laatste kan ik enkel hartelijk om lachen. Blijkbaar heb je überhaupt niet in de gaten dat het hele forum inmiddels heeft kunnen meelachen om hoe die 'gangbare procedure' in zijn werk is gegaan. In dat geval; raadpleeg ieder willekeurig forumlid, die wil het je vast wel even uitleggen.
Gezien je het wederom nodig vind om op de man af te spelen in plaats van gewoon een discussie te voeren. En het feit dat je je goedkoop afdoet door te gaan verwijzen naar elk willekeurig forumlid. en verder een beetje synisch gaan doen.

Dit topic heeft overigens mijn standpunten meer dan bewezen. Door dit soort zaken openbaar te gaan afhandelen veroorzaakt het onrust en verwarring. Gezien het de taak van een beheerder was om rust en orde te houden (dit heb je zelfs zelf gezegt) is het dus voor de crew en de beheerders slimmer om dit soort zaken alleen af te handelen met de betrokkenen. Dit veroorzaakt veel minder onrust en verwarring dan dat het op deze manier openbaar gedaan wordt.

Inhoudelijk kun je klaarblijkelijk nergens meer op reageren. In plaats van gewoon discussie is het met jou wederom vervallen in vergelijkingen die nergens over gaan. Het bij halen van zaken die totaal los hier van staan (chica verhaal) En het neerzetten van jou persoonlijke mening en deze zo neerzetten zodat het een gezet feit lijkt.

Daarom zie ik niet het nut in om hier over door te zagen. Mocht 1 van de echte betrokkenen nog een vraag hebben dan kan deze mij of een andere beheerder emailen of een PM zenden met zijn of haar vraag.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:38.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.