Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 June 2005, 13:10   #1
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ....lijers!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik vroeg me af waarom jullie mijn topics sluiten, oke heb soms een racistische uitspraak( maar 1 keer voor gekomen) maar ik vind het erg flauw dat jullie sommige van mijn topics sluiten( slaat dus nergens op) ik bedoel zeg je dat ik discimineer en dan sluit je mijn topics( dus dan discrimineer je mij)...laat me eve weten waarom jullie NIET voor een vrije menings uiting zijn!!!
 
Oud 20 June 2005, 13:16   #2
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Grapjas met je Fuck racism...kijk eens om je heen kneus, Nederland is bijna islamitische ...en doe niet zo dom met je slotje erop...Drop Dead Moron!!!
 
Oud 20 June 2005, 13:20   #3
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

dit is een forum waar we normaal met elkaar om gaan (of iig zoveel mogelijk) en niet gaan discrimineren. als je verder gaat discrimineren, vraag ik je vriendelijk je uit te loggen en hier niet meer terug te komen tot je je normaal kan gedragen.

we zijn wel voor meningsuiting maar als je dat maar binnen normale proporties houdt.

en op je bedoeling van je 1e post naar aanleiding van dit topic, kan ik zelf geen antwoord geven
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 20 June 2005, 13:22   #4
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
dit is een forum waar we normaal met elkaar om gaan (of iig zoveel mogelijk) en niet gaan discrimineren. als je verder gaat discrimineren, vraag ik je vriendelijk je uit te loggen en hier niet meer terug te komen tot je je normaal kan gedragen.

we zijn wel voor meningsuiting maar als je dat maar binnen normale proporties houdt.
Kerel ik kan er best normaal over praten, maar dan moet er niet steeds als ik een normale topic begin er een slotje op, das moeilijk praten dan he ...en als jullie steeds zo flauw gaan doe, ga ik ook flauw doen, en ja dan komen er soms hele racistische dingen na voren
 
Oud 20 June 2005, 13:32   #5
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
Anders denk je eerst even na voordat je allemaal dingen uit je mond laat vliegen die echt nergens op gebaseerd zijn. Wat is er mis met islamitische mensen? Zolang het mensen zijn die net als zoveel westerse mensen gewoon geloven en er geen andere bedoelingen mee hebben (extreem gedoe) waarom zou jij er dan problemen mee hebben?

Serieus, je moet eens wat minder opvliegend reageren, want daar kom je echt nergens mee. En over dat 'drop dead moron', vooral zo doorgaan, dan denk ik dat je een ban krijgt.
dat zal allemaal wel, maar als jij niet serieus ergens op kan reageren, reageer dan gewoon niet...en ja ik heb zeker problemen als Nederland niet eens meer Nederland kan zijn, ik bedoel we zijn al bijna islamitische, en jij gaat gelijk beginnen over de allochtonen die zich aanpassen en ik ben juist tegen degene die zich NIET aanpassen, en jij discrimineert ook jochie, kan je mij wel Extreem Rechts noemen, maar met dat plaatje dat jij hebt, ben jij dus Extreem Links
 
Oud 20 June 2005, 13:40   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
Kerel ik kan er best normaal over praten, maar dan moet er niet steeds als ik een normale topic begin er een slotje op, das moeilijk praten dan he ...en als jullie steeds zo flauw gaan doe, ga ik ook flauw doen, en ja dan komen er soms hele racistische dingen na voren
Het is je toegestaan om je mening te geven, doch binnen het redelijke.

Op dit forum accepteren we onder geen enkel beding rascistische of discriminerende reacties. Zo staat het in de regelementen beschreven en daar wordt toezicht opgehouden. Wanneer jij een dergelijke leus uit dan zal dus ingegrepen worden middels het aanpassen/verwijderen van je post of het sluiten/verwijderen van je topic.

Topics openen op feedback mag, maar dan wel met een opbouwende strekking. Om forumbazen of beheerders van dit forum lijers te noemen is dan dus niet verstandig. De kans dat er dan mensen, zoals ik, serieus op je ingaan is klein.

Tot slot verzoek ik je om ook respectvoller met leden om te gaan. Zoals je in dit topic tekeer gaat tegen iemand is bijvoorbeeld al níet toegestaan.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 20 June 2005, 13:58   #7
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Alle problemen zijn de schuld van die buitenlanders... Kijk maar naar de overbevolking.. op de wereld wonen 6 miljard mensen ofzo, tel maar uit hoeveel daarvan buitenlander zijn... Lijkt me duidelijk.

En nu ga ik weer bomen knuffelen...

Oja... ik zal ook ff ontopic reageren.. keurige antwoorden van NW en Bartje. Als die paranoïde rukker daar een voorbeeld aan zou nemen zouden we nog eens ergens komen..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 20 June 2005, 14:03   #8
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
dat zal allemaal wel, maar als jij niet serieus ergens op kan reageren, reageer dan gewoon niet...en ja ik heb zeker problemen als Nederland niet eens meer Nederland kan zijn, ik bedoel we zijn al bijna islamitische, en jij gaat gelijk beginnen over de allochtonen die zich aanpassen en ik ben juist tegen degene die zich NIET aanpassen, en jij discrimineert ook jochie, kan je mij wel Extreem Rechts noemen, maar met dat plaatje dat jij hebt, ben jij dus Extreem Links
niet elke alochtoon is moslim. nederland vink ik nogsteeds nederland. wat is er anders, dat je tegen eu-grondwet en de unie bent kan.... die vormen nederland in europa.


nederland heeft vroeger ook open gestaan voor andere godsdiensten, dat was vroeger uniek, (eeuw ben ik vergeten)

dus als je nederland wil behouden dan wil je toch dan niet dat ze weggaan

en van mij mag je wel gaan schelden hoor, maar van rest niet dus doe maar niet dan.
hegje is offline  
Oud 20 June 2005, 14:19   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Laten we die discussie even niet op Feedback voeren beste mensen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 20 June 2005, 14:41   #10
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja ik stop met deze discussie ...jullie kunnen geen normaal antwoord geven op me vragen en zie ik het nut er niet van in jullie dit allemaal duidelijk te maken...en ga mij nou niet discrimineren
 
Oud 20 June 2005, 14:46   #11
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Alle problemen zijn de schuld van die buitenlanders... Kijk maar naar de overbevolking.. op de wereld wonen 6 miljard mensen ofzo, tel maar uit hoeveel daarvan buitenlander zijn... Lijkt me duidelijk.

En nu ga ik weer bomen knuffelen...

Oja... ik zal ook ff ontopic reageren.. keurige antwoorden van NW en Bartje. Als die paranoïde rukker daar een voorbeeld aan zou nemen zouden we nog eens ergens komen..
een prachtige steunbetuiging, een ware hart-onder-de-riem-steker
 
Oud 20 June 2005, 14:53   #12
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Alle problemen zijn de schuld van die buitenlanders... Kijk maar naar de overbevolking.. op de wereld wonen 6 miljard mensen ofzo, tel maar uit hoeveel daarvan buitenlander zijn... Lijkt me duidelijk.

En nu ga ik weer bomen knuffelen...

Oja... ik zal ook ff ontopic reageren.. keurige antwoorden van NW en Bartje. Als die paranoïde rukker daar een voorbeeld aan zou nemen zouden we nog eens ergens komen..
Hehe, gozer het is altijd nog Paranoize en rukken doe ik nooit zelf ...en waar zou ik me een voorbeeld aan nemen???...ik denk nu precies het zelfde als jou(Alle problemen zijn de schuld van die buitenlanders) je hebt hier een goed punt
 
Oud 20 June 2005, 15:01   #13
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
ja ik stop met deze discussie ...jullie kunnen geen normaal antwoord geven op me vragen en zie ik het nut er niet van in jullie dit allemaal duidelijk te maken...en ga mij nou niet discrimineren
Als het allemaal duidelijk is dan kan deze wel dicht
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:18.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.