Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 April 2004, 21:56   #1
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard verantwoordelijkheid tegenover andere fora

sorry dat ik er een topic over maak, maar ik vind het gewoonweg belachelijk en ik wil dat anderen ook hun mening hierover moeten kunnen geven.

ik word net aangesproken door enkele forumbazen/beheerders dat als ik de mensen van dmfnet niet bij hou dat ik dan van het forum af geflikkerd wordt.

ik quote een stukje uit een pm

[edited]
Citaat:
maar gaan ze hier fokken, ga ik ook fokken en dan ben jij de eerste die eruit vliegt..
omdat ik daar toevallig forumbaas ben vinden deze mensen dat het mijn PLICHT is om te zorgen dat mensen van dmfnet niet op andere fora gaan vervelen.

dit vind ik de reinste onzin.
punt 1: onze fora hebben nooit een overeenkomst ofzo getekend waarin staat dat je daden op het ene forum consequenties heeft voro het andere forum
punt 2: als dit soort dingen verboden zouden worden, dan dwing je mensen af hun eigen wil op te geven
punt 3: als ik verantwoordelijk wordt gehouden voor dingen die buiten mijn bereik en WIL liggen, dan vind ik dat laag


wat vinden anderen hier nu van, en graag niet meteen een slotje, want ik hou het netjes en dit is een reeel punt

Laatst aangepast door electricity : 4 April 2004 om 21:59
 
Oud 4 April 2004, 21:59   #2
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik vind dat je dergelijk rel gedrag niet moet stimuleren. je loopt die jongen bijna aan te moedigen

en dat ik jou juist daarop aanspreek is dat ik had gehoopt dat jij een der wijzeren zou zijn en misschien de ernst van de situatie zou in zien..
kennelijk mankeert er wat en helpt dat niet ofzo
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 4 April 2004, 22:01   #3
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ben het gedeeltelijk wel met dex eens
je geeft wel aan dat het er leuk is omdat er mensen rond huppelen die hier gebanned zijn

aan de andere kant, heeft dmf niets te maken met hiero, alleen dat het gemaakt is door randy (toch) en die heeft wat mensen van hier mee genomen
 
Oud 4 April 2004, 22:03   #4
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Ik quote uit topic

Citaat:
ja en spum staat op 3
vind t wel gezellig hoor dat je ff komt bijkletsen
Aanmoedigend gedrag. En zo zijn er wel meer posts van jou waarom jij laat merken dat jij het helemaal niet erg vind dat ze hier even de boel weer komen ondespammen...

Wanneer je gaat discussieren over foto's en info uit meidenforum ga je ook nog even leuk meedoen...

Waaw... echt een goeie houding. Negeren is de boodschap... Maar oké...
WishfulDreaming is offline  
Oud 4 April 2004, 22:04   #5
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb bobba nooit aangemoeidigd, ik zag zijn posts en ik verwachtte dat hij wel binnen een minuut gebanned zou worden.
maar blijkbaar duurde het ietsje langer.

en waarom zou IK niet op hem mogen reageren maar 1000 anderen wel?? de rest doet toch hetzelfde?

en wat wil je dat ik zeg
foei je bent stout niet meer doen??
tis niet dat ik hoger dan hem sta of dat ik ook maar iets te zeggen heb (zoiezo niet over andere mensen!)

spreek dan randy erover aan die kan meer flikken dan ik.
en dat je gaat dreigen vind ik ook heel erg laag.

ik ga toch ook niet zeggen, dextor als je niet zorgt dat sum ophoud met spammen op dmfnet dan krijg je een ow?????
 
Oud 4 April 2004, 22:05   #6
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Zoals ik al via msn tegen je zei, en nu kenbaar maak tegen deheer dext0r:

Ik vind het absoluut laag dat je zoiets zegt dext0r. Je bent nu de schuld op electricity aan het afschuiven, terwijl zij er niks aan kan doen. Zoals Sandra zelf al aankaartte: Wat de users van dmfnet doen, dat is haar verantwoordelijkheid niet. Ze kan ze moeilijk verbieden om hier te komen, want dat doen ze toch wel. Misbruik nou eens niet je macht jongen.. Dit lost niks op, dit irriteert alleen maar mensen.

En bovendien, dext0r zegt dat elec ze aanmoedigt? Kom dan maar eens met bewijzen oid.

Overigens, waarom schuif je dit op elec? Zij kan er serieus niets aan veranderen op deze manier.

Alternatieve oplossing: Sluit een wederzijds userban contract af tussen dmfnet en ll.com, net zoals er tussen ll.com en s.com is
Impressions is offline  
Oud 4 April 2004, 22:07   #7
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Ik quote uit topic



Aanmoedigend gedrag. En zo zijn er wel meer posts van jou waarom jij laat merken dat jij het helemaal niet erg vind dat ze hier even de boel weer komen ondespammen...

Wanneer je gaat discussieren over foto's en info uit meidenforum ga je ook nog even leuk meedoen...

Waaw... echt een goeie houding. Negeren is de boodschap... Maar oké...
Iedereen reageert op deze manier, en omdat elec toevallig ietsjes meer 'macht' heeft op dmfnet, is zij gelijk degene die erop aangesproken word? Beetje krom hoor..
Impressions is offline  
Oud 4 April 2004, 22:07   #8
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Alternatieve oplossing: Sluit een wederzijds userban contract af tussen dmfnet en ll.com, net zoals er tussen ll.com en s.com is

ik denk niet dat dat een optie is.
dmfnet is neit te vergelijken met ll.com daar zijn de regels te anders voor en ik denk dat randy ook juist lekker op zichzelf widle en niet alsnog de hete adem van ll.com in zn nek widle voelen.

maar dat weet ik natuurlij kniet
 
Oud 4 April 2004, 22:08   #9
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door electricity
ik heb bobba nooit aangemoeidigd, ik zag zijn posts en ik verwachtte dat hij wel binnen een minuut gebanned zou worden.
maar blijkbaar duurde het ietsje langer.

en waarom zou IK niet op hem mogen reageren maar 1000 anderen wel?? de rest doet toch hetzelfde?

en wat wil je dat ik zeg
foei je bent stout niet meer doen??
tis niet dat ik hoger dan hem sta of dat ik ook maar iets te zeggen heb (zoiezo niet over andere mensen!)

spreek dan randy erover aan die kan meer flikken dan ik.
en dat je gaat dreigen vind ik ook heel erg laag.

ik ga toch ook niet zeggen, dextor als je niet zorgt dat sum ophoud met spammen op dmfnet dan krijg je een ow?????
Wanneer hij aankondigd dat hij net zoals forza terug is, ga jij hem verwelkomen met *SCHATTIEEE!!* Waaw... Als dat niet aanmoedigend is weet ik het ook helemaal niet meer. En verwachten dat ie gebanned ging worden
Is helemaal geen goed argument. Uiteindelijk had iedereen hiet het verstand moeten hebben om er niet dieper op in te gaan, en jij in het algemeen zeker, aangezien jij zelf moderator bent op een ander forum. Je hebt toch één of andere voorbeeldfunctie, of is het daar anders? Als jij het mag, mag de rest het ook... Als we op deze manier blijven denken, komen we er nooit uit.

En wat we willen dat je zegt? Niets eigelijk. We hopen gewoon dat jij je leden ook kan bijbrengen dat het niet gehoord is om last te gaan veroorzaken anders. Je kon gewoon de topics negeren. Wanneer je ze geen aandacht schenkt, worden ze het sneller beu, dan dat je er dieper op in gaat, en er nog wat lol mee maakt.

En dat van dextor dat voorbeeld, is niet relevant
WishfulDreaming is offline  
Oud 4 April 2004, 22:17   #10
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Iedereen reageert op deze manier, en omdat elec toevallig ietsjes meer 'macht' heeft op dmfnet, is zij gelijk degene die erop aangesproken word? Beetje krom hoor..
Het was wel zei die de uitspraken deed...
WishfulDreaming is offline  
Oud 4 April 2004, 22:19   #11
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

elvenkindje, als moderator op dmfnet en hier vervolgens 'relgedrag' aan gaan zitten moedigen is uit den boze.
ik wijs haar daarop/
ik had elec zo wijs en slim ingeschat dat ze hier wel op kon inspelen, en ook de mensen daar ietwat in de hand had.. kennelijk niet dus.

dat ik haar hier er op wijs. en haar als verantwoordelijke naar voren trek is misschien ietwat overdadig, maar het kan wel de doorslag geven.
zij kan te kennen geven aan de users, die eigenlijk nog enkel op dmf thuis horen omdat ze hier een permban te pakken hebben o.i.d dat dergelijk gedrag niet gewenst is.
wat doet ze..ze moedigt ze aan.
en elvenkindje, ga nu niet moeilijk om bewijs lopen roepen, want dat stond in dat topic zelf, en wat quote sarah hier onder andere ?

als je niet genoeg van de situatie bewust bent elvenkindje raad ik ook verder aan je mond te houden..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 4 April 2004, 22:19   #12
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
En wat we willen dat je zegt? Niets eigelijk. We hopen gewoon dat jij je leden ook kan bijbrengen dat het niet gehoord is om last te gaan veroorzaken anders. Je kon gewoon de topics negeren. Wanneer je ze geen aandacht schenkt, worden ze het sneller beu, dan dat je er dieper op in gaat, en er nog wat lol mee maakt.
ik vind het wel een belachelijke manier om haar dat kenbaar te maken, sorry dat ik het zeg
zij heeft geen zeggenschap over het doen en laten van 'haar' leden van DMF, dus dat moet je ook niet eisen, je kan hooguit zeggen dat het niet gewaardeerd wordt dat ze bobba zo verwelkomt als ie onder een verboden proxy terugkomt. maar hier heeft ze niet meer of minder voorbeeldfunctie, op ll.com is ze alleen lid, en zo moet ze ook behandeld worden, dus niet anders dan andere leden die bobba, uitbundig of niet, hebben verwelkomd die keer.
maar das mijn mening hoor
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Oud 4 April 2004, 22:20   #13
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik neem alle verantwoordelijkheid op mij in deze kwestie en bespreek t verder door met Randy morgen. jij hoeft idd niet de verantwoordelijkheid van Bobba door te nemen maar die jongen moet wegblijven aangezien hij terecht een ban heeft.
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 4 April 2004, 22:20   #14
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

elec aanmoedigend of niet, dex moet niet met die loze dreigementen gooien..
AmbyPur is offline  
Oud 4 April 2004, 22:20   #15
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Het was wel zei die de uitspraken deed...
dus toen forza vandag terugkwam had ook niemand iets tegen m mogen zeggen? want ze sporen m allemaal aan.

ik heb net zo weinig grip op bobba als op iedere andere persoon.
en iedereen reageert toch zo als er weer een relschopper terug komt? waarom moet IK dan diegene zijn die er verantwoordelijk over is????

het zijn 2 verschillende fora en iedereen mag zeggen wat ie wil.
toch??? of heb ik het mis

en trouwens, aanmoedigen waarvoor? weer gebanned worden? misschien nog wel dieper in de shit komen dan ie al zat?
dat zijn ZIJN keuzes, niet de mijne
 
Oud 4 April 2004, 22:22   #16
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door electricity
ik denk niet dat dat een optie is.
dmfnet is neit te vergelijken met ll.com daar zijn de regels te anders voor en ik denk dat randy ook juist lekker op zichzelf widle en niet alsnog de hete adem van ll.com in zn nek widle voelen.

maar dat weet ik natuurlij kniet
het tegendeel is waar
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 4 April 2004, 22:23   #17
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb ook positief gereageerd op het (tijdelijke) terugkeer van bobba, maar ik kreeg er niets van te horen, dat is wel wat krom

@ elvenkindje, gebruik niet 2 namen voor 1 persoon, dus of zeg alleen elec, of alleen sarah

voor de rest zijn dmf en ll.com 2 verschillende fora en dat moet zo blijven, er hoeft geen combi komen zoals er nu met s.com is, dat heeft toch geen nut, laat die mensen die hier gebanned zijn ook ergens anders forummen
 
Oud 4 April 2004, 22:27   #18
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
@ elvenkindje, gebruik niet 2 namen voor 1 persoon, dus of zeg alleen elec, of alleen sarah


IK heb haar niet gepm'd, ik heb haar enkel gezegd dat ze beter hem niet aanmoedigde. Heb ik toch helemaal niets verkeerd mee gezegd. Ze had hem beter genegeerd... Sorry... mijn mening
WishfulDreaming is offline  
Oud 4 April 2004, 22:29   #19
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
voor de rest zijn dmf en ll.com 2 verschillende fora en dat moet zo blijven, er hoeft geen combi komen zoals er nu met s.com is, dat heeft toch geen nut, laat die mensen die hier gebanned zijn ook ergens anders forummen
dat kunnen ze gewoon hoor dus waarom je dat aanhaalt, gaat mij te boven
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 4 April 2004, 22:30   #20
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
elec aanmoedigend of niet, dex moet niet met die loze dreigementen gooien..
loos zijn ze niet.
ik vind dat er iemand verantwoordelijkheid moet dragen.
mocht het erop uit komen dan meen ik het.

bij s.com ga je ook bij het beheerder/staff zeuren over users die hier komen rellen..
same issue, gelijke monikken gelijke kappen,
s.commers die rellen krijgen hier een afkoelban,..en 'handlangers' krijgen van mij een dikke stempel op..'ban'
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 4 April 2004, 22:31   #21
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

DMF heb niks met LL te maken, punt uit.

Ik weet nog wel dat ik hier kwam met een grote groep forummers omdat we waren gebanned op Scholieren. Toen werden we hier ook met open armen onthaald. Dus waarom mag dat niet op DMF?
 
Oud 4 April 2004, 22:31   #22
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
IK heb haar niet gepm'd, ik heb haar enkel gezegd dat ze beter hem niet aanmoedigde. Heb ik toch helemaal niets verkeerd mee gezegd. Ze had hem beter genegeerd... Sorry... mijn mening
ik bedoelde eigenlijk sandra en elec, mijn fout , maar dat maakt het onduidelijk voor mensen die geen echte namen kennen, that it
 
Oud 4 April 2004, 22:32   #23
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
ik bedoelde eigenlijk sandra en elec, mijn fout , maar dat maakt het onduidelijk voor mensen die geen echte namen kennen, that it
No prob, maar Sarah is mijn volledige naam, daarom dat ik dacht dat je weer op mij bedoelde
WishfulDreaming is offline  
Oud 4 April 2004, 22:34   #24
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Wanneer hij aankondigd dat hij net zoals forza terug is, ga jij hem verwelkomen met *SCHATTIEEE!!* Waaw... Als dat niet aanmoedigend is weet ik het ook helemaal niet meer. En verwachten dat ie gebanned ging worden
Is helemaal geen goed argument. Uiteindelijk had iedereen hiet het verstand moeten hebben om er niet dieper op in te gaan, en jij in het algemeen zeker, aangezien jij zelf moderator bent op een ander forum. Je hebt toch één of andere voorbeeldfunctie, of is het daar anders? Als jij het mag, mag de rest het ook... Als we op deze manier blijven denken, komen we er nooit uit.

En wat we willen dat je zegt? Niets eigelijk. We hopen gewoon dat jij je leden ook kan bijbrengen dat het niet gehoord is om last te gaan veroorzaken anders. Je kon gewoon de topics negeren. Wanneer je ze geen aandacht schenkt, worden ze het sneller beu, dan dat je er dieper op in gaat, en er nog wat lol mee maakt.

En dat van dextor dat voorbeeld, is niet relevant
Ten eerste doe je sandra's argumenten teniet door te zeggen dat ze niet goed zijn.

Ten tweede laat je dext0r gewoon loze uitspraken doen zoals:
Citaat:
je loopt die jongen bijna aan te moedigen
en als ik dan om een voorbeeld vraag is dat plotseling onnodig vind je?

Maar wat ik helemaal het triestst (wat een woord zeg ) vind is dat dext0r, electricity hierop aanspreekt en niet gewoon de users van dmfnet in het algemeen. Want aangezien die op eenzelfde manier als Sandra reageerden, zijn die net zo 'schuldig'. Hierbij zet ik expres schuldig tussen aanhalingstekens, omdat ik van mening ben dat ze niet schuldig zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
elvenkindje, als moderator op dmfnet en hier vervolgens 'relgedrag' aan gaan zitten moedigen is uit den boze.
ik wijs haar daarop/
ik had elec zo wijs en slim ingeschat dat ze hier wel op kon inspelen, en ook de mensen daar ietwat in de hand had.. kennelijk niet dus.

dat ik haar hier er op wijs. en haar als verantwoordelijke naar voren trek is misschien ietwat overdadig, maar het kan wel de doorslag geven.
zij kan te kennen geven aan de users, die eigenlijk nog enkel op dmf thuis horen omdat ze hier een permban te pakken hebben o.i.d dat dergelijk gedrag niet gewenst is.
wat doet ze..ze moedigt ze aan.
en elvenkindje, ga nu niet moeilijk om bewijs lopen roepen, want dat stond in dat topic zelf, en wat quote sarah hier onder andere ?

als je niet genoeg van de situatie bewust bent elvenkindje raad ik ook verder aan je mond te houden..
En wat is dat dan voor loos bewijs? Een vrolijke reactie, als blijk van het feit dat ze goed met elkaar op kunnen schieten?

Overigens ben ik me heel goed bewust van de situatie.. Dus spreek me daar niet op aan.

En nog even: het is helemaal diep triest, dat je het op zo'n manier duidelijk maakt aan elec. Ten eerste had je het al niet op haar af moeten schuiven, en ten tweede niet op zo'n manier.

Citaat:
maar gaan ze hier fokken, ga ik ook fokken en dan ben jij de eerste die eruit vliegt..
... Triest dreigement ten gevolge van machtsmisbruik. Ik kijk al regelmatig op ll.com, en een tijd terug (maanden voordat ik me heb geregistreerd) leek je me altijd een aardige gast. Vrolijke kerel enzo, kwam vaak op games. En nu je beheerder bent ben je opeens arrogant geworden en ga je dit soort acties doen
Impressions is offline  
Oud 4 April 2004, 22:36   #25
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Ten eerste doe je sandra's argumenten teniet door te zeggen dat ze niet goed zijn.
Als ik ze teniet doe is dat mijn mening en mijn goed recht.
Ik hoef het daar toch niet mee akkoord te zijn?
WishfulDreaming is offline  
Oud 4 April 2004, 22:37   #26
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
No prob, maar Sarah is mijn volledige naam, daarom dat ik dacht dat je weer op mij bedoelde
Als dat je volledige naam is.. Dan heb je geen achternaam

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Als ik ze teniet doe is dat mijn mening en mijn goed recht.
Ik hoef het daar toch niet mee akkoord te zijn?
Hoef je het inderdaad niet mee akkoord te zijn.. Maar misschien wel even bekijken ipv gelijk te zeggen dat het geen goed argument is. Zoiets heet nou een paradox: op het eerste ogenblik lijkt het alsof de schrijfster ongelijk heeft, maar als je er even over nadenkt heeft ze wel gelijk (electricity in dit geval)
Impressions is offline  
Oud 4 April 2004, 22:42   #27
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Ik kijk al regelmatig op ll.com, en een tijd terug (maanden voordat ik me heb geregistreerd) leek je me altijd een aardige gast. Vrolijke kerel enzo, kwam vaak op games. En nu je beheerder bent ben je opeens arrogant geworden en ga je dit soort acties doen
en wie is er hier nou objectief
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 4 April 2004, 22:46   #28
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
en wie is er hier nou objectief
*zucht* Nu citeer je kleine stukken tekst uit mijn post, en als je ze op deze manier leest dan lijkt het inderdaad alsof ze subjectief zijn ja. Als je iets verder leest dan je neus lang is, kan je zien dat er een reden achter zit dat ik dat zeg.
Impressions is offline  
Oud 4 April 2004, 22:46   #29
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

en elvenkindje, leer in te zien dat het geen loze opmerking was dat ze die jongen liep aan te moedigen..

imho ben je nu kortzichtig en loop je door te draven op het feit (jawel ik zeg feit) dat ik het genuanceerder had moeten brengen.

dat ik haar aanspreek is omdat zij in die topics de spil van aanmoediging leek. ik weet dat zij moderator is bij dmfnet, en zij is direct het aller eerste aanspreek punt wat er is. DUS reageer ik daarop.

Hetgeen ik probeer is duidelijk maken dat ook staff en beleid van beide fora kunnen meewerken aan een samenhangend bestaan.
Dat ik daarbij op een verkeerde toon de boodschap overbreng, is blijkbaar omdat het anders toch niet aan zal komen
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 4 April 2004, 22:47   #30
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Aan de Bar...
Gewoon babbelen over nutteloze dingen.
AmbyPur is offline  
Oud 4 April 2004, 22:48   #31
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
*zucht* Nu citeer je kleine stukken tekst uit mijn post, en als je ze op deze manier leest dan lijkt het inderdaad alsof ze subjectief zijn ja. Als je iets verder leest dan je neus lang is, kan je zien dat er een reden achter zit dat ik dat zeg.
kennelijk ben ik dan niet de enige hier die dingen uit zijn context rukt. jij bent niet de enige wijsneus hier die denkt de dingen allemaal wel even goed te weten.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 4 April 2004, 22:51   #32
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik snap wel dat Dext0r Electricity er op aanspreekt als users van DMFnet hier lopen te kloten en zij dat aanmoedigt, maar daar kan ze natuurlijk niet verantwoordelijk voor worden gehouden in de vorm van sancties op ll.com.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 4 April 2004, 22:54   #33
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
kennelijk ben ik dan niet de enige hier die dingen uit zijn context rukt. jij bent niet de enige wijsneus hier die denkt de dingen allemaal wel even goed te weten.
Wie dan nog meer

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik snap wel dat Dext0r Electricity er op aanspreekt als users van DMFnet hier lopen te kloten en zij dat aanmoedigt, maar daar kan ze natuurlijk niet verantwoordelijk voor worden gehouden in de vorm van sancties op ll.com.
Kort maar krachtig
Impressions is offline  
Oud 4 April 2004, 23:35   #34
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Kort maar krachtig
Ja duidelijk en hij heeft gelijk.
Maar zie het als een dreigement, alleen jammer dat het niet heeft geholpen.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 4 April 2004, 23:52   #35
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r

Maar zie het als een dreigement, alleen jammer dat het niet heeft geholpen.
kijk en daarom ben je nu slecht bezig
beetje dreigementen maken tegenover iemand.
kinderachtig hoor, je zou beter moeten weten dex
 
Oud 4 April 2004, 23:56   #36
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ja zo gaat het in de wereld ook,
je maakt een dreigement, de een luistert niet. en het is oorlog.

en de kwestie goed of slecht bezig laten we maar in het midden, want dan kan ik ook persoonlijk worden

en de kwestie 'beter weten' ook, want er zijn ook zoveel dingen die jij ook beter zou moeten weten... ik stuur een dergelijke PM niet zonder aanleiding.

en wat is er overigens kinderachtig? dat je deze kwestie inmiddels met 10 man tegelijkertijd op msn heb behandeld en tevens op het staff forum van dmf? Als je vervolgens ergens op uit bent, zeg het dan ook.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 5 April 2004, 00:05   #37
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
Ja duidelijk en hij heeft gelijk.
Maar zie het als een dreigement, alleen jammer dat het niet heeft geholpen.
Dreigen heeft over het algemeen een averechts effect...
Beter zou je gewoon met haar op een normale manier het gesprek zijn aangegaan om je punt duidelijk te maken. Als Electricity redelijk genoeg is zal ze het punt dan ook wel begrijpen... Als dat niet het geval is, tja, dan moet je misschien maar gaan dreigen, of echte actie ondernemen...

Maar het punt is duidelijk in dit topic lijkt mij...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 5 April 2004, 00:13   #38
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Maar het punt is duidelijk in dit topic lijkt mij...
lijkt mij ook, ik zal niet gaan dreigen,
en ik zie hier geen users meer de boel verzieken
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 5 April 2004, 00:23   #39
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

of iedereen leest mijn post eens goed door
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 5 April 2004, 00:24   #40
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r

en wat is er overigens kinderachtig? dat je deze kwestie inmiddels met 10 man tegelijkertijd op msn heb behandeld en tevens op het staff forum van dmf? Als je vervolgens ergens op uit bent, zeg het dan ook.

dit is zo zwak
op dmf heb ik de discussie gestart wat het beleid is tussen ll.com en dmfnet en wat de consequenties zijn van actiess op een ander forum.
op msn komen mensen ook naar mij die vragen hebben

en ik ben er gewoon op uit om DUIDELIJKE antwoorden te krijgen
maar aangezien dat nogal moeilijk is voor sommige mensen..
 
Oud 5 April 2004, 00:26   #41
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

moooooooooooooorgen krijg je je antwoorden, eerder kan niet
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 5 April 2004, 00:27   #42
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Je kan uiteraard nooit electricity gaan bannen omdat users van ''haar" forum hier gaan spammen.
Maar langs de andere kant moet electricty ook de volwassenheid hebben om te beseffen dat het zo niet hoort en kan ze tenminste proberen die users op andere gedachten te brengen, wat dus zeker niet lukt met hen aan te moedigen.
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline  
Oud 5 April 2004, 00:32   #43
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
moooooooooooooorgen krijg je je antwoorden, eerder kan niet
ja dat hoor ik ook net
als dat dan meteen gezegt word.
maargoed. ik hoor t wel
 
Oud 5 April 2004, 00:41   #44
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

godverdomme ik heb t in dit topic gepost om 23:20, dus jij leest niet eens alle posts, as usual

en ja, op deze manier verlies ik mijn geduld....hele tijd topics blijven openen, ook op dmf terwijl ik 2 of 3x heb gezegd dat ik t morgen met Randy doorspreek

ik flikker hier een slotje op en dan horen jij en alle betrokkenen het persoonlijk van mij, via msn of pm

DUS WACHT OP NADER BERICHT, ELEC

__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.