Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 6 September 2007, 21:56   #1
playboyfamke
Fries Famke
 
playboyfamke's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 July 2007
Locatie: Waar me huis woont
Berichten: 175
Standaard BDSM(Bondage SM)

Hoii.
ik weet niet of jullie het hier aan doen.
maar ik doe er wel aan. heb ook wel een site waar speciaal voor jongeren is www.samarium.nl en daar heb ik veel lotgenoten leren kennen.
Wie kent het spel en lijkt het leuk??
of het lijkt je helemaal niks zeg dan je reden waarom?

Ik vind het al leuk vanaf dat ik heel jong was 10/11 jaar ofzo had er geen idee van wat het was maar heeft me altijd intereseert.
heb best veel meegemaakt in me leven en ben altijd minderwaardig gevoelt en ook zo behandelt omdat ik anders ben dan de rest. ik sta er boven van mensen die me anders vinden en me dan niet mogen. Ik heb er voor gevecht.
Voor wat ik nu heb. Niemand kan het afnemen. Me verkrachting van me 1ste echte vriendje op me 16e heeft me zo pijn gedaan want ik vertrouwde hem zo en hij me eerste die me ontgroent had en ontmaagd had en dan word er misbruik van je goedheid en naieviteit gemaakt en hij was nog jonger dan mij ook.
Daardoor ben ik eerst tijdje depri geweest en huilde elke dag en nachtmerrie's enzvoort.
Heb toen geen jaar geen verkering gehad. Kon het puur om de lust doen was zo bang dat een jongen waar ik verkering mee kreeg het zelfde zou doen. Voor de goeie richting op ging vroeg ik elke jongen wat tie van bdsm vond de meeste leek het hun niks.
Ze hadden er niks mee. Dan is het al gauw over bij mij.
vorig jaar 2006 kwam ik me ex(toen nog niet me ex) hij heeft me alles laten zien hoe het wel moest. ook kwa bdsm heb ik eindelijk in praktijk kunnen brengen.

Dit is een stukje van mijn leven.
__________________
Ik ben Ik niet GOED pech voor jou!!!
playboyfamke is offline   Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:31.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.