Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 September 2004, 18:18   #1
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard 'verliefdheid' dat overgaat in 'houden van'..

Hallo mensen!
Ik zit een beetje met een probleem, of het is meer een vraag.
Ik heb dus, laten we zeggen, 11 maanden een hele lieve vriend. We hebben altijd dikke lol, dat ten eerste en daarnaast krijg ik helemaal vlinders in m'n buik als ik een smsje krijg of als hij me ff belt of als ik hem zie.. Tenminste, tot een paar dagen terug.
Het lijkt wel of het van de ene op de andere dag bijna helemaal over is gegaan. En ik heb niet het idee dat ik er iets voor in de plaats heb gekregen. Ik hield nl al die tijd ook al van hem.

Hier baal ik eecht zooo van. Ik heb nl geen verliefd gevoel meer als ik hem zie. Dat is zo jammer en vervelend. Hij heeft het nl nog wel. Ik heb het er ook niet met hem over gehad. Ik ben te bang dat ik hem hiermee te erg kwets(ik zou me behoorlijk gekwetst voelen). En als hij zegt dat ie me zoo lief/leuk vindt en dat ie van me houdt voel ik me al helemaal schuldig. Ik heb op dat moment nl niet het id dat ik van hem hou.

Maar van het id dat k hem nooit meer zou zien word ik helemaal gek. Maar zoals het nu gaat zie ik het ook niet zitten. hij wekt geen bijzondere gevoelens meer bij me op.

Komt dit iemand bekend voor? En bestaat misschien nog de kans dat het houden van nog komt, of dat het verliefde gevoel weer terugkomt? Ik hoop het zo, want ik hou zo ontzettend veel van die jongen! En het laatste wat ik wil doen is hem verdrietig maken..
 
Oud 24 September 2004, 18:29   #2
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik herken dit echt compleet.
Ik had hetzelfde, na 9/10 maanden. Ook hij was nog wel verliefd, maar ik twijfelde er steeds meer aan of ik dat nog wel was.
Ik begon ook te denken van 'misschien is het nu houden van aan het worden' etc etc, maar na zo'n relatief korte tijd op zo'n jonge leeftijd betekent het gewoon dat het niet (meer) goed zit, is mijn mening nu.
Na een maand doorsukkelen (nadenken ) heb ik het nl toch uitgemaakt. Het is nu 3 maanden uit en heb er nog geen moment spijt van gehad. Ik voelde me eigenlijk stiekem heel erg opgelucht toen het uit was.
Achteraf was het twijfelen een heel duidelijk teken dat ik echt niet (meer) voor hem voelde wat hij voor mij voelde; ik gaf (geef) alleen wel heel veel om hem, en was heel erg gewend geraakt aan de relatie die we hadden, dat maakte het heel moeilijk om de knoop door te hakken.
We zijn nu gewoon goede vrienden. (En ja, echt. Dat kan als je het allebei echt wilt en elkaar ff de ruimte geeft aan het id te wennen dat het uit is.)

Wees eerlijk tegen hem en tegen jezelf. Het is moeilijk, maar het is pas echt erg (en stom) om hem en jezelf voor de gek te houden.
 
Oud 24 September 2004, 18:33   #3
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Damn.. *snif* dit is niet waar ik op gehoopt had.. Echt niet.. Voel me zo kl*te nu..
 
Oud 24 September 2004, 18:37   #4
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Damn.. *snif* dit is niet waar ik op gehoopt had.. Echt niet.. Voel me zo kl*te nu..
Ik kan niet in jouw koppie kijken he, het hoeft niet precies hetzelfde te zijn/gaan... ik herken je gevoelens alleen dus wel heel erg, en voor mij was dit het beste.
Zelf beslissen .
Sterkte ermee iig .
1 dingetje nog: Overhaast beslissen is nooit goed natuurlijk, maar probeer het ook niet te blijven uitstellen als je het eigenlijk diep van binnen wel weet, daar kwel je jezelf (en hem :S) alleen maar mee.
 
Oud 24 September 2004, 18:39   #5
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb dit gevoel sinds 2 dagen pas. Dus ik wil er iig nog heel lang over nadenken. Ik heb net ff bij hem gepeild, en dat is juist zo andersom..

Bedankt iig.
 
Oud 25 September 2004, 11:14   #6
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

misschien moet je bij jezelf eens nagaan wat er is gebeurd waardoor je misschien een beetje bent "afgeknapt", want je zegt dat het wel echt heel plotseling is. Misschien is het goed om er gelijk op in te spelen, en hem te zeggen dat je het even heel druk krijgt, en hem even niet kan zien, en dan kijken hoe zeer je em mist. Kan echt al wonderen doen zeker als je elkaar heel vaak ziet.
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Oud 25 September 2004, 15:10   #7
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ken het gevoel ook wel geloof ik, maar bij mij is het soms ook zo dat ik dat gevoel maar even heb, en daarna vind ik het weer dolle pret
 
Oud 25 September 2004, 16:20   #8
Debedo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb dat ook gehad met mn vriendje, we hadden zo'n 14 maanden, en ik voelde ook niet meer dat verliefde enzo. Ik heb het na 2 maanden toch maar uitgemaakt, maar nu is het anderhalve maand uit en ik mis hem toch wel heel erg. Dus wel goed nadenken.
 
Oud 26 September 2004, 20:46   #9
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben er al uit.

Wat mij betreft mag er een slotje op.
 
Oud 27 September 2004, 13:09   #10
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ik ben er al uit.

Wat mij betreft mag er een slotje op.
Oké, als ie weer open moet PM je me maar
WishfulDreaming is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:47.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.