Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 March 2003, 14:35   #1
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down dit kān toch gewoon niet meer!

wist je dat er in België zo'n 14775 abortussen per jaar worden gepleegd! dat komt neer op zo'n 40 per dag

ik vind het echt schandalig
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 14:39   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

das wel erg veel
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 14:41   #3
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
das wel erg veel
idd! maar het zijn niet allemaal belgische vrouwen, er is ook zoiets als abortusverkeer, dwz dat bv vrouwen uit nederland en frankrijk naar belgie komen om abortus te laten plegen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 14:43   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

dus valt niet te zeggen wie dan nederlanders zijn, wie belgen en wie fransen....tenzij er ergens een rapport valt te zien daarvan
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 14:45   #5
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
dus valt niet te zeggen wie dan nederlanders zijn, wie belgen en wie fransen....tenzij er ergens een rapport valt te zien daarvan
sec ik zoek hetff op... *zoek zoek*

aha hierzo http://www.cgso.be/feiten/abortus.htm#regio is niet zo veel hoor..
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 14:46   #6
Owazeke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ok, het zijn er idd veel, maar je moet ook de achterliggende situaties kennen denk ik.

Ik denk niet dat ik zelf een abortus zou laten uitvoeren, maar als je denkt aan zwangerschappen door verkrachting..... dan kan ik daar goed inkomen dat je een abortus wil.

Het hangt gewoon van de situatie af. Maar je hebt wel gelijk, er zijn er wel velen die te snel voor abortus gaan, en dat zou idd niet mogen.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 14:47   #7
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Owazeke
Ok, het zijn er idd veel, maar je moet ook de achterliggende situaties kennen denk ik.

Ik denk niet dat ik zelf een abortus zou laten uitvoeren, maar als je denkt aan zwangerschappen door verkrachting..... dan kan ik daar goed inkomen dat je een abortus wil.

Het hangt gewoon van de situatie af. Maar je hebt wel gelijk, er zijn er wel velen die te snel voor abortus gaan, en dat zou idd niet mogen.

idd ik vind ook dat het van de situatie afhangt, bv als het leven of de gezondheid van moeder of kind in gevaar is dan mag het, ook bij verkrachting, incest,..
maar niet voor vrouwen die zeggen van jeeeeeeeeej sex ooooopz zwanger dan maar morning after pil of abortus dat is zooooo verkeerd ik vind het echt moord kan er niet an doen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 14:57   #8
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

kvind t best wel schokkend en dan bedoel ik wat betreft over meisjes tussen 15-19 jaar
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 15:11   #9
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
kvind t best wel schokkend en dan bedoel ik wat betreft over meisjes tussen 15-19 jaar
idd :s god :r om van te kotsen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 15:35   #10
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

wtf
dat is wel heel erg
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 16:47   #11
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Mjah in die groep van 14-19 jaar zitten veel meiden die studeren denk ik en die kunnen echt niks doen met zo'n koter hoor.

Wat zie jij nou liever? Een kind van 18 dat met een baby zit opgescheept en vervolgens nie tmeer kan studeren...gevolg slecht inkomen enzow en dat kind zal er echt ook wel van lijden.

Of iemand die een abortus pleegt en op 25 jarige leeftijd weer zwanger wordt en dan tenminste een beetje meer toekomst voor dat kindje heeft dan 7 jaar geleden.

Ben blij dat dat soort dingen bestaan mensen
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 16:59   #12
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

in amerika zijn het der meer maar dat heb je gewoon in een land waar het toegestaan in, in nederland zijn het der ook erg wat, maar het is gewoon een medische ingreep die vroeger ook gebruikt werd alleen dan niet medisch

der waren drankjes en planten die der voor zorgen dat je ongeboren kind overlijd, dus het is zo oud als eeuwen

ik vind gewoon dat je men gewoon lekker hun gang moet laten gaan, stel je voor dat je ongewild zwanger word omdat je verkracht word, zou je het kind dan willen?
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 17:05   #13
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

daar heb je wel gelijk in op zich, maar ik vind dat mensen zich tegenwoordig veel te snel laten aborteren. Ik vind het ook moord, en als je dan zo stom bent geweest per ongeluk zwanger te worden, dan kan je op zn minst de zwangerschap uit zitten, en t kind dan ter adoptie opgeven. Kijk als je verkracht bent is t wat anders, dan kan ik me voorstellen dat je dat kind neit eens in je lichaam wil hebben, maar anders is t toch echt je eigen schuld, en dan moet je ook maar voor de consequenties opdraaien.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 18:16   #14
Mliekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind het niet echt moord..ik zou het ook weg laten halen..misschien zijn het wel heel veel mensen..maar ik vind dat het iedereen zijn eigen beslissing is..en ik heb er verder eigenlijk weinig problemen mee..
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 18:19   #15
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee, dat kan echt,echt,echt niet meer!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 19:52   #16
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hier in Amerika is abortus in de meeste staten illegaal, in Nederland dus ook kennelijk.. Wat ik onterecht vind, Ik vind dat je een abortus mag hebben als je onder de 13 bent, verkracht bent, of je leven in gevaar is.. Als je op je 15e een kind krijgt, eigen schuld.. Tuurlijk kan t wel es mis gaan, maar kom op, anders kan iedereen denken 'nah weet je ik heb geen zin om t veilig te doen, als ik zwanger word neem ik wel een abortus'
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 19:59   #17
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

In nederland is abortus wel toegestaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 20:02   #18
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Irene, waar haal jij uit dat t hier verboden is?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 16:20   #19
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Waarom gaan nederlanders dan naar belgie om een abortus te halen?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 16:23   #20
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
Irene, waar haal jij uit dat t hier verboden is?
praat me niet na.... alvast bedankt
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 16:30   #21
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard



oh sorry zei je wat?

Citaat:
Originally posted by Irene!!!!
Waarom gaan nederlanders dan naar belgie om een abortus te halen?
wat dacht je van de fransen, duitsers, etc.?

Citaat:
De overige [bijna] 3% betreffen behandelingen in het buitenland.
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 16:40   #22
boertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind abortus geen moord, ik zelf heb met me ex al heel wat keertjes zwangerschapstesten moeten halen en als me ex zwanger geraakt zou zijn en het kind nie wou hebben zou ik haar 100% steunen bij de abortus
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 20:03   #23
Assasin
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Mjah in die groep van 14-19 jaar zitten veel meiden die studeren denk ik en die kunnen echt niks doen met zo'n koter hoor.

Wat zie jij nou liever? Een kind van 18 dat met een baby zit opgescheept en vervolgens nie tmeer kan studeren...gevolg slecht inkomen enzow en dat kind zal er echt ook wel van lijden.

Of iemand die een abortus pleegt en op 25 jarige leeftijd weer zwanger wordt en dan tenminste een beetje meer toekomst voor dat kindje heeft dan 7 jaar geleden.

Ben blij dat dat soort dingen bestaan mensen
Enig idee hoeveel van die 18 jarige 'kinderen' 7 jaar later depressief worden en door die abortus bij de psycho lopen?!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 21:54   #24
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

1. Ik vind dat een ander daar niet over kan beslissen.

2. En al was het de schuld van de ouders, ik heb liever dat een ongeboren kind van 3 weken weg halen, dan dat een mens voor de rest van zijn/haar leven de dupe is van zo'n ongelukje.
Niemand wil ongewenst op aarde komen.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 22:16   #25
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: dit kān toch gewoon niet meer!

Citaat:
Originally posted by bAnAnAqUeEn
wist je dat er in België zo'n 14775 abortussen per jaar worden gepleegd! dat komt neer op zo'n 40 per dag

ik vind het echt schandalig
is er een voorbehoedsmiddelen tekort in Belgie?

stelletje konijnen

  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 23:30   #26
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hey ik zie een handel, zwarte markt voor abortussen
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2003, 09:33   #27
Roacher
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zoveel per jaar of per dag had ik niet verwacht...
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:06.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.