Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 16 January 2003, 17:04   #1
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Kijken jullie mensen aan op uiterlijk/kledingstijl ?

Ik bedoel zou je niet met iemand omgaan omdat diegene zwarte lippenstift draagt en een gothicjurk draagt maar verder wel heel aardig is ?

ik vind gothic niet echt een 'vet coole' stijl maar ik heb wel vrienden die zich gothic kleden, ik merk zelf dat ik wel word aangekeken op kleding/uiterlijk. ik draag namelijk niet wat iedereen draagt, en toen ik dreads had werd ik in de winkel meteen gekeken of ik nix stal.

Wat is jullie mening hierover ?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 17:06   #2
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sorry maar forum doet errug vaag, staan er ineens 3 topics :S
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 18:08   #3
FRSH
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ieder zn eigen style
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 18:21   #4
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

niemand kijkt mij er op aan

ben wie ik ben en gelukkig respecteren mensen dat
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 18:23   #5
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

neej tuurlijk niet, gaat om het karakter van die gast
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 18:35   #6
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken
heb niks tegen uitgesproken stijl , zolang het ietwat draagbaar blijft enzo...door de week moet je er ook niet bijlopen alsof het carnaval is...(vind ik)
hoe vind je iemand er uitzien alsof het carnaval is ?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 18:40   #7
lief-heksje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmm,vroeger wel,wou ik bv echt niet gezien worden met een raveteef,maar bleken allemaal vooroordelen,zolang het binnen de perken blijft wil ik met iedereen gezien worden
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 18:53   #8
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee man.. iedereen die juist ja "anders"(vind ik echt raar klnken dan is onze hele school anders maar oke)
is is in mijn ogen gewoon zichzelf....

al die make-up tutten... daar heb ik echt een hekel aan misschien ook wel een vooroordeel maar ja kan er niets aan doen.. k vind ze gewoon echt inhoudloos...
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 18:54   #9
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by darkangel112
nee man.. iedereen die juist ja "anders"(vind ik echt raar klnken dan is onze hele school anders maar oke)
is is in mijn ogen gewoon zichzelf....

al die make-up tutten... daar heb ik echt een hekel aan misschien ook wel een vooroordeel maar ja kan er niets aan doen.. k vind ze gewoon echt inhoudloos...
jij doet dus precies hetzelfde, jij beoordeeld ze ook op hun uiterlijk !
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 19:04   #10
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja als je het zo bekijkt wel..
maar ik heb gewoon geen goeie ervaringen met uhm ja hun ofzo........ ik weet ook wel dat ze niet allemaal hetzelfde zijn hoor.. en ik ken genoeg aardige heb ook een paar waarmee ik wel gewoon omga maar nee ik vind het toch iets te nep ofzoS

maar ikd enk dat elk mens wel voorkeur heeft.. je gaat mij niet wijsmaken dat jij dat niet heb?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 19:07   #11
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat zeg ik niet, maar toch ik wilde het ff melden, meestal kijk ik eerst de kat uit de boom, en de top40 huppeltrutjes haal je er vanzelf wel uit, een vriendin uit mijn klas draagt superkakkerkleding maar ze is gewoon vet aardig en heeft heel veel punkers als vrienden dus het zegt niet alles...
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 19:15   #12
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oke daar heb je gelijk in.. sorry
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 22:41   #13
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou soms wel.. maar dat heeft iedereen wel denk k.. want voor dat gothic 'in' was, vond ik gothics dr soms wel eng dr uit zien.. Maar dat betekent niet dat ik niet met ze om ging ofzow.. Maarja k was ook jong Maar nu niet echt meer.. soms kan je wel zien wat voor persoon die is..
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 10:03   #14
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Irene!!!!
Nou soms wel.. maar dat heeft iedereen wel denk k.. want voor dat gothic 'in' was, vond ik gothics dr soms wel eng dr uit zien.. Maar dat betekent niet dat ik niet met ze om ging ofzow.. Maarja k was ook jong Maar nu niet echt meer.. soms kan je wel zien wat voor persoon die is..
ben jij gothic.. nou nu hoef ik dus echt niet meer met jou te praten ofzoo hoor gothics stinken echt heel hard zoiets??

neej sorry tegen dat soort verschillende groepen heb ik niets.. ik heb zelf vrienden uit alle klassen van huppel tot kakker naar punker en gothic dus waarom zou ik...
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 11:35   #15
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja ik ga niet met mensen met slipknot shirtjes om
en van goth's moet ik ook nix hebben
TENZIJ hoor ZE ER VERSTAND VAN HEBBEN

ben al die losers beetje zat
ik ga dus vanuit dat iemand wannabe-iets is tot ze zich bewezen hebben.

sorry voor die instelling
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 15:21   #16
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik oordeel de meeste niet op uiterlijk
maar er zijn 2 "soorten"mensen waar ik niet mee te maken wil hebben
1 daarvan zijn die mall-goths/smirnoffgoths of hoe je ze ook wilt noemen, die mensen verklooien een hele levensstyle,
en van die onaangepaste buitenlandse "gangsters" daar blijf ik ook altijd bij uit de buurt
maar voor de rest oordeel ik niemand op uiterlijk/kledingswijze
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 16:15   #17
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Nah ik moet zeggen trek af en toe hele rare combinaties aan en dan kijken mensen echt zo naar je van wat loopt daar dan Maar daar heb ik schijt aan ik ben wie ik ben en ik ga me niet veranderen voor andere mensen.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 16:28   #18
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lieve colafles

ben jij gothic.. nou nu hoef ik dus echt niet meer met jou te praten ofzoo hoor gothics stinken echt heel hard zoiets??
nee nee.. niet zo.. ik weet nie hoe k t moet uitleggen..mja ik was toen veel jonger, nu doe k dat nie meer
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 17:40   #19
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
ja ik ga niet met mensen met slipknot shirtjes om
en van goth's moet ik ook nix hebben
TENZIJ hoor ZE ER VERSTAND VAN HEBBEN

ben al die losers beetje zat
ik ga dus vanuit dat iemand wannabe-iets is tot ze zich bewezen hebben.

sorry voor die instelling
mag ik dan patrick aan je voorstellen?
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 22:22   #20
monolo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

iedereen beoordeeld mensen op hun uiterlijk...ook al zeggen ze van niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2003, 13:37   #21
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik merk ook wel dat ik mensen op uiterlijk en kledingstijl beoordeel., hoewel dat niet mijn bedoeling is.
Ik denk dat iedereen dat wel doet. Ik probeer er wel op te letten, maar dat doe je automatisch, en soms merk je natuurlijk dat je er totaal naast zit maarja.
Ik zal niemand beginnen negeren gewoon om kledij of uiterlijk, maar ik merk gewoon dat ik me niet 100% op mijn gemak voel dan in het begin ofzo , maarja.

Als je mensen voor het eerst ontmoet, is het ook het enige criterium waarop je kan afgaan, en als je die mensen dan beter leert kennen, kom je te weten hoe ze echt zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2003, 14:46   #22
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by monolo
iedereen beoordeeld mensen op hun uiterlijk...ook al zeggen ze van niet.
ja er is alleen een verschil tussen beoordelen en veroordelen.......
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2003, 16:03   #23
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

...You are not the clothes you wear..
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2003, 00:21   #24
monolo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Ik merk ook wel dat ik mensen op uiterlijk en kledingstijl beoordeel., hoewel dat niet mijn bedoeling is.
inderdaad...dont get me wrong , ik haat vooroordelen maar ik betrap mezelf er ook weleens op dat ik mensen loop te beoordelen en/of te veroordelen op hun uiterlijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2003, 00:29   #25
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by monolo


inderdaad...dont get me wrong , ik haat vooroordelen maar ik betrap mezelf er ook weleens op dat ik mensen loop te beoordelen en/of te veroordelen op hun uiterlijk.
ole, uiterlijk vind ik wel erg fout....of je gebruikt een foute woordkeuze en je bedoelt 'verzorging' of ik vind je fout

wat kan iemand eraan doen dat hij geen haar op zun kop heeft groeien? of blond is? of zwart?
o.i.d.

als je alleen de facetten beodel die jezelf in de hand hebt (verzorging van haar, soort bril/lezen, kleding, sieraden e.d. dan zeg ik mmkay dat is ok
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2003, 00:34   #26
monolo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
(verzorging van haar, soort bril/lezen, kleding, sieraden e.d.
...daar doel ik dus op...echt ik bedoel niet de mensen beoordelen op ras bv....dat vind ik wel heel laag/simpel....nee maar bv als ik een meisje zie met naar mijn mening uitdagende kleding en die op mij overkomt als een arrogant typ zal ik niet bij mezelf denken...goh leuk/liev meisje...thaz what im tryin to say
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2003, 11:20   #27
Karma-Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind dat je iemand niet op z'n uiterlijk/kledingstijl moet aankijken nee. Maar aan de andere kant denk ik wel dat het zo is, dat de mensen met dezelfde 'stijl' als jij, over het algemeen MEER hetzelfde en zo denken als jij. Niet alleen het 'aardig zijn' is van belang voor een vriendschap, het moet ook klikken! En ik denk dat dat makkelijker gaat tussen mensen die wat meer hetzelfde zijn/
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2003, 13:42   #28
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken


o die fight club
yup, zoveel quotes ben ik het mee eens, dus waarom zou ik ze niet gebruiken
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2003, 14:18   #29
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

kleding zegt niets
1 van mijn beste vriendinnen valt onder het 'breezer-slet' gebeuren. Maar ze is zo ontzettend liev Ik ga met iedereen om en dan vooral met mensen die mij accepteren wat ik ben hoe ik ben enz. En ik accepteer hun ook hoe ze zijn
Ik heb van alles en nog wat als vrienden en ze zijn stuk voor stuk bijzonder onder wat voor catagorie ze ook zouden vallen
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 13:04   #30
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

kleding style maakt mij haast nix uit. ik val meer op innerlijk dan uiterlijk. tuurlijk moet er uiterlijk zijn, maar het eerste waar ik op let is uitstraling en liefheid, de rest is natuurlijk een leuke bijkomstigheid.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 13:11   #31
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken


daarom moet je nog niet 10 gebouwen gaan opblazen
doe ik ook niet, ik zet vliegtuigen in

el quada is mijn fight club
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 13:20   #32
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


doe ik ook niet, ik zet vliegtuigen in

el quada is mijn fight club
dit gaat niet echt over kleding style nietwar of bennik nu aan het hallucineren?
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 January 2003, 18:03   #33
Underworld
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmmm, ik zal in iedergeval nooit op een Gothic afstappen, ik bedoel .... op die manier kan je geen relatie beginnen ik vindt, je moet er zo normaal mogelijk uit zien en je uiterlijk/verzorging moet er ook goed uitzien daar kijken meisjes/jongens naar.

Maar de mode speelt ook een belangrijke rol, soort/stijl kledingdracht.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 January 2003, 18:58   #34
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Underworld
hmmm, ik zal in iedergeval nooit op een Gothic afstappen, ik bedoel .... op die manier kan je geen relatie beginnen ik vindt, je moet er zo normaal mogelijk uit zien en je uiterlijk/verzorging moet er ook goed uitzien daar kijken meisjes/jongens naar.

Maar de mode speelt ook een belangrijke rol, soort/stijl kledingdracht.
beweer jij nou dat je er normaal uit moet zien om leuk gevonden te worden? of lees ik t verkeerd?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 January 2003, 18:59   #35
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by TheGroovMaster
dit gaat niet echt over kleding style nietwar of bennik nu aan het hallucineren?
sorry, het ging een beetje off topic, mar het ging er dus over dat het niet uitmaakt wat je draagt, omdat je je kleren niet bent
  Met citaat antwoorden
Oud 27 January 2003, 19:41   #36
AnGeL-EyEsZ
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Uhm.. Tjah als ik eerlijk ben doe ik dat wel. Ik kijk mensen wel aan op hun uiterlijk. Het is niet zo dat ik absoluut niet gezien wil worden als iemand zich bijv. niet hetzelfde als mij kleedt, Want een van m'n beste vriendinnen kleed zich ook nie zow geweldig maar goed.....
Maar ik heb idd wel vooroordelen, als je het zo bekijkt.
het is niet zo dat ik niet met bijv. Gothics ofzo om wil gaan. maar ik ga zeg maar eerder om met mensen die ongeveer 'hetzelfde' als mij zijn....
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2003, 00:41   #37
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Kijken jullie mensen aan op uiterlijk/kledingstijl ?

Citaat:
Originally posted by annestacia
Ik bedoel zou je niet met iemand omgaan omdat diegene zwarte lippenstift draagt en een gothicjurk draagt maar verder wel heel aardig is ?
Zou jij met iemand omgaan die eruitziet als een trancedoos, maar misschien (zonder dat jij het weet) heel intelligent is en helemaal niet naar trance luisterd.
En dan bedoel ik iemand die je voor het eerst ziet en waarvan je haar karakter nog niet kent.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2003, 16:14   #38
Underworld
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja dat beweerde ik idd. val jij op losers dan, die geen moer aan hun uiterlijk doen ?

Laatst aangepast door Underworld : 28 January 2003 om 16:16
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2003, 16:30   #39
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Kijken jullie mensen aan op uiterlijk/kledingstijl ?

Citaat:
Originally posted by Xero

Zou jij met iemand omgaan die eruitziet als een trancedoos, maar misschien (zonder dat jij het weet) heel intelligent is en helemaal niet naar trance luisterd.
En dan bedoel ik iemand die je voor het eerst ziet en waarvan je haar karakter nog niet kent.
ja... zulke vriendinnen heb ik ook, ook mensen die alleen naar hardstyle luistern
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2003, 17:25   #40
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ga zelf ook met verschillende mensen om en het leuke ervan is dat je ook andere soorten muziek meer gaat waarderen.

Dat sommige mensen niet met mensen om willen gaan die een ander lifestyle hebben, komt omdat ze vroeger misschien negatieve ervaring hebben gehad met zulk soort mensen.
Net als sommige vrouwen die door hun man mishandeld worden en daarna mannen minder goed vertrouwen.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2003, 17:27   #41
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Underworld
Ja dat beweerde ik idd. val jij op losers dan, die geen moer aan hun uiterlijk doen ?
Als goths niks aan hun uiterlijk doen, zien ze er ook niet uit als goths
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2003, 19:17   #42
Karma-Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xero

Als goths niks aan hun uiterlijk doen, zien ze er ook niet uit als goths
Hehe, daar zit wat in
  Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2003, 19:51   #43
skeejtbort
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee... ik val niet op uiterlijk heheh *grijnz* Iedreen moet zelf weten wat voor kleren doegene draagt... daarom worden ze niet minder aardig ofsoow...
  Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2003, 20:33   #44
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 2 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

Ik kijk wel eerst naar hun kleding (like duh ) maar daarna meestal naar de gezichtsuitdrukking.... je kunt daar al snel op aflezen wat voor een type het is een echte smirnoffgoth hoef ik niet mee te praten, ook niet met een BreZaHsletje
als het nou een meid is die als een breezah is gekleed, maar daarbij gewoon een vriendelijke uitdrukking op haar gezicht staat dan heb ik er geen problemen mee hoor
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:53.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.