Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 June 2005, 13:05   #1
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Jullie Muziek soort!!!

ik vroeg me af na wat voor muziek jullie luisteren en of jullie er ook apart op kleden.

Ik begin: ik Luister na Hardcore ben zelf Gabber, en ik kleed me ook anders als normaal, Zoals bomberjack met Nederlandse vlag en lonsdale...soms een legerbroek heb ook erg kort haar en gaat er binnenkort allemaal af

Vroeg me af of jullie ergens bij horen, en na welke muziek jullie luitjes na luisteren

laat het me weten
 
Oud 20 June 2005, 13:13   #2
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

ik vind jongens in bomberjacken en de nederlandsevlag eng
nevaeh1987 is offline  
Oud 20 June 2005, 13:23   #3
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

ik vind hardcore ook wel leuk maar ik kleed me er niet op.


ik vind die bomberjasjes en legerbroeken en nederlandse vlag beetje anti-buitenlanders. onbeschoft en eikels als ze bij mcDonald's komen eten
hegje is offline  
Oud 20 June 2005, 13:26   #4
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hegje
ik vind hardcore ook wel leuk maar ik kleed me er niet op.


ik vind die bomberjasjes en legerbroeken en nederlandse vlag beetje anti-buitenlanders. onbeschoft en eikels als ze bij mcDonald's komen eten
Nee hier bent ik het zeker niet mee eens, ik maak soms racistische uitspraken maar geloof me, normaal ben ik niet zo ben gewoon beetje aan het klieren, en ik ben zeker neit onbeschoft of wat dan ook, gedraag me altijd zoals het hoort dus ik vind amar stom dat je zoiets zegt hoor( jou mening natuurlijk) maar dan vraag ik me af kun je dat wel zeggen, Heb je ervaring en hoe vaak, of doen mensen zonder bomberjackjes ook soms erg onbeschoft...denk daar maar overna, en ik zie er vaak dat mensen mij eng vinden( of een crimineel), maar wees maar neit bang hoor
 
Oud 20 June 2005, 14:02   #5
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

hahaha toeval man, ik ben ook een gabber. Ik heb de nederlandse vlag op mijn kale koppie laten tatoëren... Al die criminelen (sorry, ik bedoel allochtonen) die me uitlachen om mijn bomberjack met dit weer hoek ik allemaal terug naar hun eigen land.



__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 20 June 2005, 14:05   #6
Bask
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

qua uiterlijk vertoon ben je wel een stereotype 'evil' lonsdale-gabber.

op mijn ipod staat vooral rock en alternatief - niet te hard, niet te zacht. op radio of internet luister ik wel eens dance, house, drum'n'bass en al dat, maar ook hier weer niet te hard en niet te zacht. als toevallig klassieke muziek of jazz opstaat mag dat ook wel, maar er wordt niet naar gezocht.

geen schlager, geen moderne boybandrock, liefst geen liefdesliedjes, geen jumpstyle want dan zou ik bezopen moeten zijn wat ik niet ben, geen duistere muziek, enz.
 
Oud 20 June 2005, 14:50   #7
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
hahaha toeval man, ik ben ook een gabber. Ik heb de nederlandse vlag op mijn kale koppie laten tatoëren... Al die criminelen (sorry, ik bedoel allochtonen) die me uitlachen om mijn bomberjack met dit weer hoek ik allemaal terug naar hun eigen land.



Ha kerel ...onthou wel Gabber is niet zelfde als Wazi(Neo-Nazi) en dat van vlag op je kop getatoe'erd gaat mijn te ver ...en voor die andere mensen hiero, Lonsdale is gewoon een merk heeft helemaal niks te betekenen ...en ja ik heb ook vaak ruzie met buitenlanders, nou hun hebben ruzie met mij...ik nooit echt met hun( ze laten ons niet in onze waarde)
 
Oud 20 June 2005, 15:01   #8
Bask
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
...en voor die andere mensen hiero, Lonsdale is gewoon een merk heeft helemaal niks te betekenen
waarom wordt juist dat merk door mensen van jouw gezindheid gedragen? weet je dat?
 
Oud 20 June 2005, 15:08   #9
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
Ha kerel ...onthou wel Gabber is niet zelfde als Wazi(Neo-Nazi) en dat van vlag op je kop getatoe'erd gaat mijn te ver ...en voor die andere mensen hiero, Lonsdale is gewoon een merk heeft helemaal niks te betekenen ...en ja ik heb ook vaak ruzie met buitenlanders, nou hun hebben ruzie met mij...ik nooit echt met hun( ze laten ons niet in onze waarde)
Natuurlijk is gabber niet hetzelde als neo nazi maar ik en al mijn vrienden zijn toevallig gabber en vinden neo nazies ook goed man. En door die vlag op mijn dakpan te tatoeren ziet iedereen waar ik voor sta ik wijk niet af van mijn principes daar zijn het principes voor.
En idd al die buitenlanders hebben ook altijd ruzie met mij man. Maar ik en mijn gabbervrienden wijzen ze wel op hun plek hoor...




Voor de meelezende mannen van justitie; hou aub het sarcasme in de gaten, ik heb geen zin om morgenvroeg uit mijn bed gehaald te worden...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 20 June 2005, 15:14   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
Lonsdale is gewoon een merk heeft helemaal niks te betekenen
Door mensen zoals jij krijgt het merk (dat van oorsprong inderdaad gewoon een boksmerk is) echter een compleet verkeerd imago.

Wisten jullie dat Lonsdale alleen die problemen kent in Nederland en België? In Engeland is het een casual-merk, en in Italië zelfs een merk dat door iedereen gedragen wordt, zoals Nike hier. Daar draagt de vuilnisman het en ook de docent voor de klas..

--> muziek dan trouwens?!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 20 June 2005, 15:17   #11
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Natuurlijk is gabber niet hetzelde als neo nazi maar ik en al mijn vrienden zijn toevallig gabber en vinden neo nazies ook goed man. En door die vlag op mijn dakpan te tatoeren ziet iedereen waar ik voor sta ik wijk niet af van mijn principes daar zijn het principes voor.
En idd al die buitenlanders hebben ook altijd ruzie met mij man. Maar ik en mijn gabbervrienden wijzen ze wel op hun plek hoor...




Voor de meelezende mannen van justitie; hou aub het sarcasme in de gaten, ik heb geen zin om morgenvroeg uit mijn bed gehaald te worden...
Ja tuurlijk, ik heb ook Gabbervrienden(innen) maar we hebben er ook 2 bij en dat zijn dus echt Wazi's(neo-Nazi) die hebben ook witte veters/ en alles erop en eraan!!!...ik heb niks tegen ze, en door die Nederlandse vlag laat ik ook zien waar ik voor sta, en daarom heb ik ook vaak ruzie, met net wat je zegt die buitenlanders hebben grote mond, maar ze slaan niet hard ...en je moet gewoon degene met de grootste waffel op ze kop timmeren de rest doet dan vanzelf niks meer ...maar ik ga zeker geen vlag op me kop tatoeren, maar wel van Neophyte en Rotterdam Terror Corps...en op me rug 1 van Masters of Hardcore ...en binnenkort ook weer eve een nieuwe Bomberjack halen en dan het liefst een bomber van Rotterdam Terror Corps( helemaal fantastisch) en uiteraard komt die Nederlands vlag er ook weer op ...lekker provoseren ...moet ook zelf weer wat Lonsdale halen leen alles te vaak uit
 
Oud 20 June 2005, 15:18   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Omg, zou dit niet gewoon Arie wezen die bezig is met zijn afscheidstournee? Dit ligt er toch bijna te dik bovenop
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 20 June 2005, 15:19   #13
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Door mensen zoals jij krijgt het merk (dat van oorsprong inderdaad gewoon een boksmerk is) echter een compleet verkeerd imago.

Wisten jullie dat Lonsdale alleen die problemen kent in Nederland en België? In Engeland is het een casual-merk, en in Italië zelfs een merk dat door iedereen gedragen wordt, zoals Nike hier. Daar draagt de vuilnisman het en ook de docent voor de klas..

--> muziek dan trouwens?!
wow, nee hoor, Lonsdale is slecht in smaak gevallen en dat komt niet door mij( de Gabbers) jij ziet mij ook als een persoon die Allochtonen haat ofzo ...zo ben ik niet zo wil ik niet zijn!!! en door de allochtonen zelf heeft lonsdale een slechte naam, hun hebben die onzin erbij verzonnen, niet wij(Gabbers) en door de verzonnen teksten( vand e buitenlanders) zijn de Neo-Nazi's ook Lonsdale gaan dragen
 
Oud 20 June 2005, 15:20   #14
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
Vind jij jezelf nou echt zo fantastisch?

kijk jij wel eens in de toekomst, en vraag je je dan niet af waar je staat? of je wel een fatsoenlijke baan hebt als racist?
Zoals ik al vaak heb gezegd, ben rechts aangelegd ja dat klopt maar vind em zelf geen racist, Jullie zien het verschil niet tussen Gabber en Neo-Nazi...zit toch echt allemaal in jullie bolletje
 
Oud 20 June 2005, 15:22   #15
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
en door die Nederlandse vlag laat ik ook zien waar ik voor sta, en daarom heb ik ook vaak ruzie, met net wat je zegt die buitenlanders hebben grote mond, maar ze slaan niet hard ...en je moet gewoon degene met de grootste waffel op ze kop timmeren de rest doet dan vanzelf niks meer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
wow, nee hoor, Lonsdale is slecht in smaak gevallen en dat komt niet door mij( de Gabbers) jij ziet mij ook als een persoon die Allochtonen haat ofzo
Je doet aardig je best Volgens mij weet je zelf ook niet zo goed het verschil tussen gabber en neo-nazi
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 20 June 2005, 15:24   #16
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Is het geen verdacht IP ofzo dan Bert?

Ik hou trouwens wel van Hackuhbar, jij dan? Dan stuiter ik echt helemaal uit mijn kale bolletje met de vlag erop... En elke fucking buitenlander die ik dan zie maakt me helemaal leip man, vooral als ik op vakantie ben.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 20 June 2005, 15:26   #17
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Je doet aardig je best Volgens mij weet je zelf ook niet zo goed het verschil tussen gabber en neo-nazi
lol, grapjas...eve vraagje wat dnek ej dat ik ben Gabber of Neo-Nazi?...en dat zijn geen nazi uitspraken!!! ik ben zlef rechts en ik praat veel over de allochtonen die mij dwars zitten en die vlag staat ervoor gewoon dat ik puur Nederlander ben en ik hollandse trots heb( jullie niet echt) en zo laat ik dus ook zien dat ik Gabber en Geen Nazi( draag geen AHkenkruizen of Keltische kruizen) dus je snapt het zelf niet helemaal of wel
 
Oud 20 June 2005, 15:26   #18
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ey mara paranoize, kom ook naar de bomenknuffelmeetingt man! Dan kom je echt helemaal tot jezelf. En dan hoef je alleen maar met mooie witte berken te knuffelen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 20 June 2005, 15:28   #19
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ey mara paranoize, kom ook naar de bomenknuffelmeetingt man! Dan kom je echt helemaal tot jezelf. En dan hoef je alleen maar met mooie witte berken te knuffelen.
lol, zie wel waar is het, als het in de buurt is kom ik wel anders niet
 
Oud 20 June 2005, 15:29   #20
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
lol, zie wel waar is het, als het in de buurt is kom ik wel anders niet
Waar jij wilt man.. Als jij in Hell (waar ligt dat eigenlijk? toch niet in het buitenland he) bomen wilt knuffelen, doen we het daar man.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 20 June 2005, 15:30   #21
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Waar jij wilt man.. Als jij in Hell (waar ligt dat eigenlijk? toch niet in het buitenland he) bomen wilt knuffelen, doen we het daar man.
lol, neuh kom uit ede, maar ik haat ede dus noem ik het meestal hell...kom maar ene keertje langs aankomende zaterdag ofzo, gaan we gelijk na Rotterdam, eve Bomberjackie halen ...kunnen we daar ook bomenknuffelen
 
Oud 20 June 2005, 15:32   #22
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Nee man ik ga niet naar Rotterdam weet je hoeveel buitenlanders daar rondlopen man? En toeval man, ik kom eigenlijk ook uit Ede, maar ben pas verhuisd naar Sexbierum, daar zie je gelukkig ook geen buitenlanders.. net als in Ede.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 20 June 2005, 15:35   #23
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Nee man ik ga niet naar Rotterdam weet je hoeveel buitenlanders daar rondlopen man? En toeval man, ik kom eigenlijk ook uit Ede, maar ben pas verhuisd naar Sexbierum, daar zie je gelukkig ook geen buitenlanders.. net als in Ede.
ik kom oorspronkelijk uit Bennekom, toen heb ik 2 jaartje sin Wageningen gewoont en nu in ede...maaruh we verplaatsen de meeting wel, ik ga zowieso na rotterdam(maak mij niet uit hoeveel buitenlanders daar rondzwerven) ik heb gewoon nieuwe kleren nodig ...gaan we met clubje van 16 man ofzo...lache man ...maar dan doen we die meeting over 2 weken op een Zaterdag, das ook best
 
Oud 20 June 2005, 16:11   #24
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hé! Welkom op dit forum!







































en tot ziens, alsjeblieft
 
Oud 20 June 2005, 16:20   #25
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bask
op mijn ipod staat vooral rock en alternatief - niet te hard, niet te zacht. op radio of internet luister ik wel eens dance, house, drum'n'bass en al dat, maar ook hier weer niet te hard en niet te zacht. als toevallig klassieke muziek of jazz opstaat mag dat ook wel, maar er wordt niet naar gezocht.

geen schlager, geen moderne boybandrock, liefst geen liefdesliedjes, geen jumpstyle want dan zou ik bezopen moeten zijn wat ik niet ben, geen duistere muziek, enz.
sounds like me
hoewel ik meer dnb/etc luister
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 20 June 2005, 16:40   #26
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

ik luister metalcore death metal en alles er tussen ik probeer me verder normaal te kleden dus je ziet me niet te vaak in zwart
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline  
Oud 20 June 2005, 16:52   #27
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik luister

hardcore (niet jouw soort)
metalcore en metal.

zie er soms uit als een hardcorekid, maar meestal valt dat wel mee.
 
Oud 20 June 2005, 16:56   #28
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

@TS en alle offtopicgaande mensjes: kunnen we ontopic blijven ajb? Dankje .

Ontopic sluit ik me volledig aan bij Bask en dext0r .
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline  
Oud 20 June 2005, 17:22   #29
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
@TS en alle offtopicgaande mensjes: kunnen we ontopic blijven ajb? Dankje .

Ontopic sluit ik me volledig aan bij Bask en dext0r .
THANKS !
 
Oud 20 June 2005, 17:42   #30
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
@TS en alle offtopicgaande mensjes: kunnen we ontopic blijven ajb? Dankje .

Jij moet stil houden, jij bent ook een buitenlander...

Ontopic: vanalles en nog meer.. t liefst luister ik radio dus.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 20 June 2005, 18:32   #31
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
gaan we met clubje van 16 man ofzo...lache man ...maar dan doen we die meeting over 2 weken op een Zaterdag, das ook best
 
Oud 20 June 2005, 19:29   #32
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ik luister

hardcore (niet jouw soort)
metalcore en metal.

zie er soms uit als een hardcorekid, maar meestal valt dat wel mee.
wat bedoel je met...Hardcore( niet jou soort) er is maar 1 soort leg eens uit??? en wat is er mis met 16??? leg dat ook eens uit???
 
Oud 20 June 2005, 20:01   #33
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie



Voor de meelezende mannen van justitie; hou aub het sarcasme in de gaten, ik heb geen zin om morgenvroeg uit mijn bed gehaald te worden...
Heerlijke reacties heb je ook af en toe hè
hahaha!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline  
Oud 20 June 2005, 20:08   #34
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
Ha kerel ...onthou wel Gabber is niet zelfde als Wazi(Neo-Nazi) en dat van vlag op je kop getatoe'erd gaat mijn te ver ...en voor die andere mensen hiero, Lonsdale is gewoon een merk heeft helemaal niks te betekenen ...en ja ik heb ook vaak ruzie met buitenlanders, nou hun hebben ruzie met mij...ik nooit echt met hun( ze laten ons niet in onze waarde)
Hoezo gaat een vlag op je kop tattoereen te ver??
Vlag is een vlag toch het is niet gelijk dat de rest van de landen allemaal moeten doodvallen.
+ volgens mij ging het topic over wat voor muziek je leuk vind, niet hoe iedereen tegenover gabbers staan
 
Oud 20 June 2005, 20:50   #35
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

ik luister vanalles. rock, top40, trance, hardcore, darkcore, industrial enz.

ik kleed me verder gewoon
The6thgate is offline  
Oud 21 June 2005, 00:31   #36
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Hmm dit is Red_Scorpion niet op afscheidstournee. Ik ken de omgeving Wageningen, Ede, Bennekom en het is waar dat er in Bennekom (klein boerendorp) naar verhouding erg veel gabbers wonen om het zo maar te noemen en in Ede wonen ook aardig wat gabbers maar ook heel veel Marokkanen in de buurt 'Veldhuizen'. Dus als dit Red_Scorpion is dan is ie wel heel goed geïnformeerd over die vrij onbekende regio bij iedereen.
LexS is offline  
Oud 21 June 2005, 01:01   #37
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Dat weet iedereen toch dat in die gare gristelijke boerenkutdorpjes relatief gezien veel kaalkopjes rondzwerven?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 21 June 2005, 07:18   #38
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
wat bedoel je met...Hardcore( niet jou soort) er is maar 1 soort leg eens uit??? en wat is er mis met 16??? leg dat ook eens uit???
Er is een andere soort kerel , kan het niet zo goed omschrijven want ik ben van alle twee de soorten geen grote fan. Het is harder , geen bonkbonk hard , maar met drum en bass en gitaren enzo. en voor de rest ..


Ik luister GOA, drum&bass, electro, psytrance, lounge, jungle, triphop, oude hiphop, techno, tekno, ..
 
Oud 21 June 2005, 07:26   #39
Drummergirl
Lid
 
Geregistreerd op: 21 May 2004
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar Drummergirl
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bask
waarom wordt juist dat merk door mensen van jouw gezindheid gedragen? weet je dat?
Eigenlijk is lonsdale helemaal geen discriminerend merk, maar een paar domme mensen hebben bedacht dat het discriminerend zou zijn waardoor mensen die tegen buitenlanders die kleren juist zijn gaan dragen. Ik ben er dan ook tegen, maar lonsdale kan daar ook niets aan doen. Ze zijn ook van plan nieuw merk te maken: lonsdale loves all colers.

-----
Maar goed op mijn mp3 staat: rock, punk, geen jongensbands en vage mensen die zich een band noemen zoals bijv. Kus of De jeugd van tegenwoordig
__________________
GUNS N ROSESS 8-)
Drummergirl is offline  
Oud 21 June 2005, 07:27   #40
Drummergirl
Lid
 
Geregistreerd op: 21 May 2004
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar Drummergirl
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Dat weet iedereen toch dat in die gare gristelijke boerenkutdorpjes relatief gezien veel kaalkopjes rondzwerven?
Ik woon in een zoals jij dat noemt een boerenkutdorpje en ik heb wel eens kale mensen gezien jah, maar discrimineren doen we hier niet, misschien een idee voor jou om hier ook te komen wonen?
__________________
GUNS N ROSESS 8-)
Drummergirl is offline  
Oud 21 June 2005, 09:39   #41
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Dat weet iedereen toch dat in die gare gristelijke boerenkutdorpjes relatief gezien veel kaalkopjes rondzwerven?
Nou ik woon anders ook in zo'n boerenkutdorpje (niet gaar christelijk maar toch) en ik heb er hoogstens 1 geteld
 
Oud 21 June 2005, 09:42   #42
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drummergirl
Eigenlijk is lonsdale helemaal geen discriminerend merk, maar een paar domme mensen hebben bedacht dat het discriminerend zou zijn waardoor mensen die tegen buitenlanders die kleren juist zijn gaan dragen. Ik ben er dan ook tegen, maar lonsdale kan daar ook niets aan doen. Ze zijn ook van plan nieuw merk te maken: lonsdale loves all colers.
Heb ik ook gelezen ja! Maar dat ziet er dan weer zo lelijk uit dat niemand het ooit zal kopen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 21 June 2005, 11:32   #43
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
wat bedoel je met...Hardcore( niet jou soort) er is maar 1 soort leg eens uit??? en wat is er mis met 16??? leg dat ook eens uit???
er is ook een hardcore in zo'n heavy metal achtige vorm ofzo? weet niet precies hoe dat allemaal zit in die muziekwereld
The6thgate is offline  
Oud 21 June 2005, 14:02   #44
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
er is ook een hardcore in zo'n heavy metal achtige vorm ofzo? weet niet precies hoe dat allemaal zit in die muziekwereld
Waaah,eve voor de duidelijk er zijn GEEN 2 soorten Hardcore!!! klikt wel leuk maar wat jullie bedoelen heet geen Hardcore( weet niet hoe het wel weet dacht iets van speed metal ofzo???)...en als je zodanig wel hardcore luistert bewijs het dan ook eve...want meeste van jullie kennen Hardcore helemaal niet, en waarom ik geen Nederlandse vlag op me kop wil tatoeeren, omdat die Nederlandse vlag er dan voor altijd zit, en die op me jas niet!!! ik vind het wel grappig deze discussie kan ik weer eens zien hoe jullie over Hardcore denken( terwijl de meeste niet weten wat het werkelijk is)...ik vind het ook erg jammer dat als je op een Gabber lijkt, dat jullie gelijk zeggen Nazi, Nazi!!!...dan discrimeer ik niet maar jullie
 
Oud 21 June 2005, 16:32   #45
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

punt 1: Gebruik punten en komma's alsjeblieft.
punt 2: Volgens mij heb je zelf geen flauw idee waar je voor staat, wat je wil zeggen en wat je ons wil duidelijk maken.
punt 3: Ik sluit me wat muziek betreft aan bij bask, dext0r en thaliaaglaja.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline  
Oud 21 June 2005, 16:41   #46
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
Waaah,eve voor de duidelijk er zijn GEEN 2 soorten Hardcore!!! klikt wel leuk maar wat jullie bedoelen heet geen Hardcore( weet niet hoe het wel weet dacht iets van speed metal ofzo???)...en als je zodanig wel hardcore luistert bewijs het dan ook eve...want meeste van jullie kennen Hardcore helemaal niet, en waarom ik geen Nederlandse vlag op me kop wil tatoeeren, omdat die Nederlandse vlag er dan voor altijd zit, en die op me jas niet!!! ik vind het wel grappig deze discussie kan ik weer eens zien hoe jullie over Hardcore denken( terwijl de meeste niet weten wat het werkelijk is)...ik vind het ook erg jammer dat als je op een Gabber lijkt, dat jullie gelijk zeggen Nazi, Nazi!!!...dan discrimeer ik niet maar jullie
hoi,,
er zijn 2 hardcoren!
 
Oud 21 June 2005, 16:52   #47
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
hoi,,
er zijn 2 hardcoren!
onee
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline  
Oud 21 June 2005, 16:55   #48
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
hoi,,
er zijn 2 hardcoren!
daar moest ik zowaar even om gniffelen
 
Oud 21 June 2005, 18:37   #49
Drummergirl
Lid
 
Geregistreerd op: 21 May 2004
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar Drummergirl
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
hoi,,
er zijn 2 hardcoren!
Kan je je mening misschien ook een beetje verduidelijken?
__________________
GUNS N ROSESS 8-)
Drummergirl is offline  
Oud 21 June 2005, 20:42   #50
Essebes
Lid
 
Essebes's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 May 2005
Locatie: n/b
Berichten: 174
Standaard

Ik luister veel trance, soms ook wel wat goed "beukers" zoals ze dat hier zeggen, en verder tja, dj shadow, coldplay, incubus, aerosmith komen ook wel veel voor in mn playlist.
Ik kleed me er niet speciaal voor, en luister soms ook wel wat klassieke muziek of jazzachtige dingen.
Essebes is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:11.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.