Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 August 2013, 19:13   #1
heartbounce
Lid
 
Geregistreerd op: 4 August 2013
Berichten: 3
Standaard So this is my story...

Hi mensen,
ik ben hier vreselijk nieuw en heb dus geen idee hoe het hier allemaal werkt, maar ik kom hier om mensen te inspireren. Ik probeer zo anoniem mogelijk te blijven, dus ik laat alleen los dat ik een tiener van 14 ben. ik wil graag mijn verhaal kwijt en mensen helpen. Er zijn namelijk mensen die zeggen altijd: ik ben zo forever alone!
Okee, ten eerste. Ik ben een meisje, best lang, niet een al te beste reputatie en bovenal heb ik absoluut geen egaal huidje. (ik heb veel last van pukkels, en dan niet 'hier en daar' nee echt over heel mijn gezicht.) Ik ben 4 jaar single geweest en heb echt een tijd gedacht: ik kan wel zonder vriendje. Toen ik in de eerste kwam, werd ik verliefd. ik wilde graag de liefde die een vriendje kon geven. maar de moed zakt me eigenlijk altijd wel snel in de schoenen, dus ik probeerde nooit. Ik zorgde er voor dat iedereen uit mijn klas me ging haten. Toen ik in de tweede kwam, werd ik ontzettend geďnspireerd door een meisje uit mijn klas. iedereen mocht haar, en ik had al snel door wat haar tactiek was: lachen, geven, niet haten. Ik probeerde haar een beetje na te doen, maar ik wilde absoluut niet na apen. Rond het midden van het schooljaar kwam er (wat voor mij heel onwerkelijk was) een wave van jongens die mij leuk bleken te vinden. Een ervan was Mick. Mick was zoals ieder vriendje moet zijn: hij is er altijd voor je, lief, romantisch. De perfecte jongen voor een perfect meisje. Ik zat helemaal fout: ik ben geen perfect meisje en niemand kan perfect zijn. Na anderhalve maand liep alles stuk, met ruzie. Ik was niet gebroken, ik wist dat het ging gebeuren maar voelde me ontzettend kut. Ik wil liever niet hebben dat een jongen elke minuut je verteld dat hij je mist of dat hij verschrikkelijk veel van me houd. Ik kan dat moeilijk hebben. Micks beste vriend, Jaimee, wist alles wat ik Mick had verteld. Jaimee nam contact met mij op, en vrolijkte me op. Mick had, na een dag, weer een andere vriendin en ik was woedend geworden. Jaimee zei me dat hij het zeker met me eens was en vond het ook niet normaal. langzaam leerden we elkaar beter kennen. Hij had een crush op mij. en Ik langzamerhand ook op hem, en besloten we om een keer af te spreken. Op koninginnendag. Met een paar vrienden erbij. Ze pushten ons en uiteindelijk besloten we, nogal rommelig, om het dan toch te 'proberen'. Het mooie was, Micks vriendin maakte het met hem uit, op diezelfde dag. Jaimee zorgde ervoor dat het goed kwam tussen Mick en mij, ookal vertrouwde ik hem nog steeds niet. Na 10 dagen ging alles stuk. Jaimee vertelde me dat hij het niet kon. hij was depressief. maar de echte reden was nog harder: hij had 2 dagen later weer met een ander meisje. Ik was nog bozer dan daarvoor en schold hem uit. we maakten de ene ruzie na de andere tot ik hem blokkeerde. toen ik ineens hoorde dat zijn vriendin het uitgemaakt had, was ik verbaasd. ik voelde nog steeds wat voor hem aangezien het zo plotseling uit ging. Ik deblokkeerde hem en we zeiden sorry voor alles wat we hadden gezegd. hij had spijt van wat hij had gedaan. Ik wilde hem ontzettend graag terug, hielp hem ondertussen van zijn depressiviteit af. Hij veranderde van een beetje een goth naar een jongen die caps draagt, je kent ze wel. Precies een maan nadat het uitging, spraken we opnieuw af. hij verontschuldigde zich nogmaals en het was een tijdje stil. weetje, misschien ken je het wel. als je geen vriendje hebt of het is net uit, dan mis je de armen om je heen. als je een vriendje hebt, mis je die armen nog steeds wel, maar niet meer zo erg als toen je geen vriendje had. Ik wilde weer in zijn armen. en toen ik hem zag, op dat moment, kon ik me moeilijk inhouden. ik vroeg om een knuffel. waar ik de moed vandaan haalde weet ik al niet meer, maar ik kreeg de knuffel. en toen we daar stonden, zei hij: 'zullen we het opnieuw proberen?'

Nu, bijna twee maanden later, gaat alles perfect. ik heb altijd gezegd tegen mezelf: je bent pas 14, ik ken de ware liefde nog niet. we're just teenagers. maar eerlijk gezegd, denk ik dat dit het echt lang door kan gaan zo. Ik geef je de gouden tip: blijven lachen, wees trouw aan je beste vrienden, be yourself, en don't mess up to much.

als jij een probleem hebt, ik wil je graag helpen. althans, ik wil het ontzettend graag proberen. Comment ofzo ik heb geen idee hoe je dat doet. maar anyways, have a nice day!
heartbounce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2013, 14:10   #2
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

14 en je dan al willen gedragen als psycholoog. Ga met een barbie spelen en pony's knuffelen.
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:34.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.