Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 12 January 2007, 21:29   #1
boy15
Lid
 
Geregistreerd op: 22 September 2006
Berichten: 39
Standaard verliefd maar zij niet?

hoi,

ik zal het verhaal even vertellen:
er was een meisje die mij leuk vond, ze was te verlegen om het zelf tegen mij te zeggen of naar mij toe te komen. dus haalden ze haar vriendinnen erbij, die vroegen mijn msn en lieten wel merken dat zij mij leuk vond. ik vond haar niet leuk (helaas) en heb het gezegt en ze weten het allemaal. een ander meisje (niet egt haar vriendin) had mij ook toegevoegd op msn we hebben wat gekletst enzo via msn. ik had haar alleen nog niet gezien maar zij mij wel, ik had haar wel een keer gezien bij het uitgaan maar dat was allemaal een beetje wazig en heb haar ook niet egt gezien. op msn vroeg ze of k een mobiel had en of ze m'n nummer mocht hebben want dan kon ze mij een keer sms'en. dat had ik gegeven en ze had mij ook gesms't. maar ik had haar nog niet gezien dus zou ze een keer hoi zeggen tegen mij. dat had ze gedaan en ik heb haar ook gezien maar we hebben nog niet meer tegen elkaar gezegt als hoi. het was 2x in een discotheek waarbij ik iemand aan het achtervolgen was en 1x op school (volgende dag) in de drukke gang. we hebben al best wat gesms't. tot opeengegevenmoment ze vroeg of ik iemand leuk vond want ze zei dat ze naar een vriend van haar ging en toen vroeg ik of ze een vriend had. ze had geen vriend en zij daarna dat het haar ex was waar ze naar toe ging. ik zei dat ik wel iemand leuk vond en vroeg of zij ook iemand leuk vond. maar ze vond eigenlijk niet iemand leuk nou.

nou mijn vraag: ik vind haar wel leuk, moet ik nog hoop blijven houden en er voor gaan of vind ze het gewoon leuk om met mij te sms'en en msn'en maar wil ze niet mijn vriend zijn en moet ik dus geen hoop meer houden?

boy15
boy15 is offline   Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:25.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.