Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 January 2012, 10:06   #1
MichaëlDW
Lid
 
Geregistreerd op: 21 January 2012
Berichten: 1
Standaard nieuw muziek concept

Beste forumgenoten.

Zelf ben ik een website ontwikkelaar met een enorme liefde voor muziek. Hierom heb ik een kleine website ontwikkeld waar mensen simpel naar muziek kunnen luisteren. Onze muziek speelt automatisch af wanneer je op onze website komt en als je het liedje beu bent kan je simpel verder klikken naar het volgende liedje.

De website staat nog maar in zijn kinderschoenen, maar wou eens kijken wat jullie er van vinden. Zelf vind ik het een toffe website, zet hem op en werk ondertussen rustig verder op het internet.

Dit topic is niet bedoeld om volk te lokken, er zijn namelijk voor mij geen winstmogelijkheden toegevoegd. Waarom ik dit topic nu start is vrij simpel.

Ik weet dat er heel wat mensen zijn met een grote liefde voor muziek. Wij zouden deze mensen graag helpen om hun muziek kennis uit te breiden. Inderdaad, er zijn veel kanalen om muziek te leren kennen ( youtube, spotify , ... ) maar hier moet je zelf muziek zoeken op naam van artiest of song. Bij ons is dit niet het geval, er gaat automatisch muziek afspelen.
Op deze manier leer je een hoop nieuwe liedjes kennen en wanneer je het goed vind kan je overgaan tot het liedje te downloaden of op jouw youtube playlist te zetten.

Ook zijn mensen die zelf muziek maken ( bands, dj's , ... ) altijd van harte welkom, ik neem graag jullie muziek gratis op op onze website, op deze manier kunnen jullie extra promotie ontvangen. Ook mensen die graag meehelpen om deze site uit te breiden met nieuwe muziek , ideeën hebben en dergelijke zijn altijd van harte welkom.

De website waarover het gaat is > muziek luisteren

U kan steeds contact met ons opnemen via:
info@7nu.net
MichaëlDW is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.