Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 June 2012, 15:56   #1
Elisaatje97
Lid
 
Geregistreerd op: 10 June 2012
Locatie: Groningen
Berichten: 1
Standaard Schaamhaar (onzeker met sporten)

Hey,

Ik ga binnenkort voor het eerst fitnessen en ben dan ook van plan om daar na de tijd te douchen.
Alleen maakt me dat nogal wat onzeker, aangezien er ook 'oudere vrouwen' enzo natuurlijk onder de douchjes staan.
Ik ben vooral onzeker over hoe mensen er tegen aankijken dat ik mijn schaamhaar helemaal wegscheer.
Vandaar dat ik een paar vraagjes heb, en jullie zouden me enorm helpen als jullie die zouden beantwoorden.
Alvast bedankt!

Ben je een jongen of een meid?

Hoe oud ben je?

Hoe oud was je toen je voor het eerst schaamhaar kreeg?

Hoe oud was je toen je het voor het eerst scheerde?

Hoe scheerde je het toen? (driehoekje, streepje, kaal, enz.)

Hoe ben je nu geschoren?

Douche je wel eens gezamenlijk bij het sporten? (zo ja, wat voor sport)

Vind of vond je dit eerst ook spannend of vervelend?

Zijn er ook mensen die niet gaan douchen? (zo ja, wat vind jij of vinden de anderen hiervan)

Wat is de leeftijdscategorie van de mensen waarmee je onder de douche staat?

Hoe is bij jullie onder de douche de verhouding onderling van het scheren? (dus hoeveel hebben kaal,streepje,driehoekje,ongeschoren,etc.)

Ben je zelf je schaamhaar anders gaan doen door hoe anderen het hadden onder de douche?

Heb je wel eens commentaar gehad van iemand over je schaamhaar?

Als je niet gezamenlijk zou douchen, zou je dan ook je schaamhaar zo scheren of even vaak scheren als nu?

Kijk je tijdens het douchen ook ernaar hoe andere meiden/jongens er uit zien of hoe ze geschoren zijn?

Wat vind je zelf het mooiste bij een jongen en een meid voor schaamhaar?

Weet je van je vriendinnen hoe hun hun schaamhaar hebben en praat je over zulke dingen met je vriendinnen?
Elisaatje97 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2012, 21:48   #2
sbramma
Lid
 
Geregistreerd op: 24 June 2012
Berichten: 14
Standaard

op een aantal vragen geen antwoord omdat ik 1 keer dit jaar gezamenlijk heb gedoucht ik weet wel dat ik erg veel oksel haar heb in vergelijking met anderen maar kan je dat vergelijken maar schaam je nergens voor het is niet nodig.

Ben je een jongen of een meid?
jongen

Hoe oud ben je?
14

Hoe oud was je toen je voor het eerst schaamhaar kreeg?
12/13

Hoe oud was je toen je het voor het eerst scheerde?
niet af en toe bij knippen

Hoe scheerde je het toen? (driehoekje, streepje, kaal, enz.)
...
Hoe ben je nu geschoren?
...

Douche je wel eens gezamenlijk bij het sporten? (zo ja, wat voor sport)
nee

Vind of vond je dit eerst ook spannend of vervelend?
nee niks om me voor te schamen

Zijn er ook mensen die niet gaan douchen? (zo ja, wat vind jij of vinden de anderen hiervan)
dat moeten ze zelf weten als ze het thuis maar doen

Wat is de leeftijdscategorie van de mensen waarmee je onder de douche staat?
13/14

Hoe is bij jullie onder de douche de verhouding onderling van het scheren? (dus hoeveel hebben kaal,streepje,driehoekje,ongeschoren,etc.)

Ben je zelf je schaamhaar anders gaan doen door hoe anderen het hadden onder de douche?

Heb je wel eens commentaar gehad van iemand over je schaamhaar?
nee

Als je niet gezamenlijk zou douchen, zou je dan ook je schaamhaar zo scheren of even vaak scheren als nu?

Kijk je tijdens het douchen ook ernaar hoe andere meiden/jongens er uit zien of hoe ze geschoren zijn?

Wat vind je zelf het mooiste bij een jongen en een meid voor schaamhaar?
...
Weet je van je vriendinnen hoe hun hun schaamhaar hebben en praat je over zulke dingen met je vriendinnen?
sbramma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2012, 08:01   #3
jeweetwelwie
Lid
 
jeweetwelwie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 June 2012
Berichten: 9
Standaard

Ben je een jongen of een meid?
een jongen

Hoe oud ben je?
15 jaar

Hoe oud was je toen je voor het eerst schaamhaar kreeg?
12 jaar

Hoe oud was je toen je het voor het eerst scheerde?
13 jaar

Hoe scheerde je het toen? (driehoekje, streepje, kaal, enz.)
trimmen

Hoe ben je nu geschoren?
getrimd

Douche je wel eens gezamenlijk bij het sporten? (zo ja, wat voor sport)
nee, maar ik zou er geen probleem mee hebben

Vind of vond je dit eerst ook spannend of vervelend?
ik zou het spannend vinden

Zijn er ook mensen die niet gaan douchen? (zo ja, wat vind jij of vinden de anderen hiervan)
dat vind ik maar stom

Wat is de leeftijdscategorie van de mensen waarmee je onder de douche staat?
je eigen leeftijdscategorie
Hoe is bij jullie onder de douche de verhouding onderling van het scheren? (dus hoeveel hebben kaal,streepje,driehoekje,ongeschoren,etc.)
/

Ben je zelf je schaamhaar anders gaan doen door hoe anderen het hadden onder de douche?
/

Heb je wel eens commentaar gehad van iemand over je schaamhaar?
nee

Als je niet gezamenlijk zou douchen, zou je dan ook je schaamhaar zo scheren of even vaak scheren als nu?
ja natuurlijk

Kijk je tijdens het douchen ook ernaar hoe andere meiden/jongens er uit zien of hoe ze geschoren zijn?
ja, bvb bij het omkleden bij de zwemles

Wat vind je zelf het mooiste bij een jongen en een meid voor schaamhaar?
gewoon, getrimd, verzorgd

Weet je van je vriendinnen hoe hun hun schaamhaar hebben en praat je over zulke dingen met je vriendinnen?
nee
jeweetwelwie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2012, 22:38   #4
just.a.guy070
Lid
 
Geregistreerd op: 10 September 2012
Berichten: 8
Standaard

ik heb in de eerste mijn schaamhaar geschoren omdat het gwn veel fijner voelt met sporten en met (onder)broek aantrekken enzo. en nu doe ik het ook nog best wel vaak.

Ben je een jongen of een meid? jongen

Hoe oud ben je? 14

Hoe oud was je toen je voor het eerst schaamhaar kreeg? 11/12

Hoe oud was je toen je het voor het eerst scheerde? 11/12

Hoe scheerde je het toen? (driehoekje, streepje, kaal, enz.) kaal

Hoe ben je nu geschoren? morgen weer kaal, nu nog iets langer als getrimmt

Douche je wel eens gezamenlijk bij het sporten? (zo ja, wat voor sport) ja, vroeger voetbal, nu gewoon bij gym.

Vind of vond je dit eerst ook spannend of vervelend? hmm.. ik sta gewoon altijd met mijn handen ervoor onder de douche, niet omdat ik me schaam maar gewoon omdat dat het lekkerst staat voor mij

Zijn er ook mensen die niet gaan douchen? (zo ja, wat vind jij of vinden de anderen hiervan) na sport vind ik dat best wel smerig, behalve als je echt een goede rede heb vind ik wel dat je na sport moet douchen

Wat is de leeftijdscategorie van de mensen waarmee je onder de douche staat? gewoon mij leeftijd 13/14/15

Hoe is bij jullie onder de douche de verhouding onderling van het scheren? (dus hoeveel hebben kaal,streepje,driehoekje,ongeschoren,etc.) ik kijk daar niet naar moet ik eerlijk zeggen

Ben je zelf je schaamhaar anders gaan doen door hoe anderen het hadden onder de douche? ja, in de eerste kwam een vriend gewoon in een lacherige bui ermee dat het best lekker voelde.

Heb je wel eens commentaar gehad van iemand over je schaamhaar? niet dat ik weet, ik hoop ook niet dat iedereen altijd naar mij loopt te staren als ik rustig sta te douchen..

Als je niet gezamenlijk zou douchen, zou je dan ook je schaamhaar zo scheren of even vaak scheren als nu? zoals ik al zei, ik scheer het omdat ik het zelf zo lekker vind.

Kijk je tijdens het douchen ook ernaar hoe andere meiden/jongens er uit zien of hoe ze geschoren zijn? nee, niet bewust. soms schiet je blik er wel een over heen maar volgens mij ben ik de enige die scheert

Wat vind je zelf het mooiste bij een jongen en een meid voor schaamhaar? ik vind bij vrouwen/meisjes een hele bos haar niet echt 'sexy' maar voor mannen.. tja, die doen maar wat ze willen.

Weet je van je vriendinnen hoe hun hun schaamhaar hebben en praat je over zulke dingen met je vriendinnen? ik weet neit wie scheert, maar met je vrienden komt het natuurlijk best wel eens voor waar de 'voorkeur' nou eigenlijk naar uit gaat. en dat is bij iedereen vrouwen = kaal, mannen = doe wat je wil, maar ik vind persoonlijk een hele bos onhandig en vervelend

ik hoop dat je hier wat aan heb, ook al ben ik nog maar 14 andere meningen zijn nooit overbodig denk ik toch.

cya just a guy070
just.a.guy070 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2013, 18:23   #5
KevG3X
Lid
 
Geregistreerd op: 5 January 2013
Berichten: 11
Standaard

jongen

20

vroeger toen ik sportte.. (roeien, fitness, free fight, ..)

vervelend

16-40 jaar

jongere meisjes scheren hen meestal kaal weet ik uit ervaring. Symbooltjes, figuurtjes, worden minder gedaan, streepjes zie je soms nog eens passeren..

anderen bekijken/gluren vind ik tamelijk raar/fout.. gun de mensen wat privacy aangezien je dit zelf ook wellicht wilt..

meisje: kaal

wij bespreken zulke zaken onder vrienden ja.
KevG3X is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2013, 03:02   #6
t42
Lid
 
Geregistreerd op: 7 May 2013
Berichten: 17
Standaard

Ben je een jongen of een meid?
Jongen

Hoe oud ben je?
18+

Hoe oud was je toen je voor het eerst schaamhaar kreeg?
12?

Hoe oud was je toen je het voor het eerst scheerde?
15

Hoe scheerde je het toen? (driehoekje, streepje, kaal, enz.)
kaal

Hoe ben je nu geschoren?
Bijgehouden kort

Douche je wel eens gezamenlijk bij het sporten? (zo ja, wat voor sport)
Nee ben wel nudist

Vind of vond je dit eerst ook spannend of vervelend?
Spannend

Zijn er ook mensen die niet gaan douchen? (zo ja, wat vind jij of vinden de anderen hiervan)
Geen mening

Wat is de leeftijdscategorie van de mensen waarmee je onder de douche staat?
Nvt

Hoe is bij jullie onder de douche de verhouding onderling van het scheren? (dus hoeveel hebben kaal,streepje,driehoekje,ongeschoren,etc.)
Nvt

Ben je zelf je schaamhaar anders gaan doen door hoe anderen het hadden onder de douche?
Nee

Heb je wel eens commentaar gehad van iemand over je schaamhaar?
Ja

Als je niet gezamenlijk zou douchen, zou je dan ook je schaamhaar zo scheren of even vaak scheren als nu?
Nee

Kijk je tijdens het douchen ook ernaar hoe andere meiden/jongens er uit zien of hoe ze geschoren zijn?
Jazeker

Wat vind je zelf het mooiste bij een jongen en een meid voor schaamhaar?
Niet kaal wel netjes

Weet je van je vriendinnen hoe hun hun schaamhaar hebben en praat je over zulke dingen met je vriendinnen?

Nee
t42 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:55.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.