Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 November 2006, 17:43   #1
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard 21, blijkbaar nogal knap, nog geen 1e vriendin

Okay, ik dan al wel 3 pogingen gedaan. 1e Keer was ik 12. De klas zat een beetje te drukken, ik vond haar niet echt leuk, maar ik vroeg toch verkering. 2e Poging was eigenlijk precies hetzelfde, maar toen was ik 14 en ik kon wel een beetje opschieten met het meisje.

Op m'n 19e had ik een keer per ongeluk een meisje gekust, maar het was slechts een ongelukje. Knap dat ze was, ik zag haar slechts eenmaal en meer dan een ongelukje was het dus niet.

En dan was er m'n 3e poging, op m'n 20ste (het duurde nog een paar dagen voor ik 21 zou worden). Ik was echt dolverliefd op haar, ook de enigste keer dat ik dat was. Tijdens onze 3e wandeling vroeg ik haar... Ik had echt het idee dat ze niet kon weigeren... Niet dus. Ik had nog wel contact met haar daarna, nauwelijks. En niet zo heel lang terug zei ze tegen me dat ze geen contact meer met me wou. Balen...

Nadat ze dat zei was ik ineens ook helemaal niet meer verliefd op haar. En de laatste tijd heb ik ook niet echt behoefte aan een meid.

Maar toch irriteer ik me eraan, om op m'n 21e nog steeds single te zijn zonder ooit een vriendin te hebben gehad. Ik heb m'n lengte niet echt mee, maar ondanks dat zeggen veel vrouwen dat ik een hele knappe jongen ben. En af en toe hoor ik 't ook wel eens van een meiden die een jaar of 2-3 jonger of ouder zijn dan mij.

Ik ben niet echt het meest sociale wezen. Daar zal het wel aan liggen. Of misschien is het gewoon een straf voor die 15-20 minderjarigen die ik heb afgewezen en ook nog een aantal meiden die wel oud genoeg waren? -_-
  Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2006, 17:55   #2
Lottte
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hm das wel kut voor je ja .. nou misschien vind je wel een leuke vriendin hier op t forum
  Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2006, 20:07   #3
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Lottte Bekijk Bericht
hm das wel kut voor je ja .. nou misschien vind je wel een leuke vriendin hier op t forum


Ik denk dat je gewoon je tijd moet uitzitten.. Je komt vast wel iemand leuks tegen. Ga het allemaal niet lopen forceren, maar gooi je geluk wel de goede kant op. Ga vaker de deur uit: Ga sporten, ga naar concerten, ga winkelen, ga uit etc.. Dit vergroot de kansen om mensen tegen te komen.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2006, 20:57   #4
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Lottte Bekijk Bericht
hm das wel kut voor je ja .. nou misschien vind je wel een leuke vriendin hier op t forum
Zo had ik het eigenlijk niet bekeken

Ik heb 't gewoon gepost, zonder verdere verwachtingen.

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht


Ik denk dat je gewoon je tijd moet uitzitten.. Je komt vast wel iemand leuks tegen. Ga het allemaal niet lopen forceren, maar gooi je geluk wel de goede kant op. Ga vaker de deur uit: Ga sporten, ga naar concerten, ga winkelen, ga uit etc.. Dit vergroot de kansen om mensen tegen te komen.
Heb ik niet echt 't geld voor. En dat zal ook nog wel een paar maanden duren. En ik heb tot nu toe nog geen echt plezier gehad in uitgaan (bovendien heb ik niet eens iemand om zelfs ook maar mee uit te gaan, dus dan zou ik het in m'n eentje moeten doen... daar komt ook nog eens bij dat ik 11 was toen ik voor het laatst heb gedanst...)
  Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2006, 21:20   #5
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als de titel: ''21, blijkbaar nogal knap, nog geen 1e vriendin'' en dan vooral het stukje wat vet is, op jou slaat wil ik wel een foto van jou zien

Verder: op ieder potje past een dekseltje, voor jou komt de tijd ook wel. Misschien laat, maar het komt
  Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2006, 21:47   #6
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Haha, ik zeg slechts wat anderen van me vinden. "Blijkbaar". Ik heb van mezelf niet zo'n hele eigendunk. Wat foto's betreft, ik kan je niks leveren. De enigste die ik heb was van zo'n 5 maanden terug, en toen zag ik er niet uit want ik had net 7 uur werk achter de rug. Inmiddels is m'n haar ook een stukkie korter.

Ze hadden een foto nodig voor m'n schoolpas, die dus ook meteen genomen werd. Ik had wel een Sony Ericsson K800i, en daar had wat redelijke foto's mee gemaakt, maar die is gestolen en in de tussentijd is ook de harde schijf kapot gegaan waar ze opstonden.

Ik ben helaas ook niet echt fotogeniek, vind ik. Maar anderen denken daar misschien anders over.

Er is me weleens gezegd dat ik wat op de Prince van Prince of Persia lijk. Die kerel in m'n avatar dus. Ik vind zelf van niet.

Laatst aangepast door Nonexistinghero : 25 November 2006 om 21:49 Reden: iets vergeten
  Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2006, 21:52   #7
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Naja, laat maar dan.
Het ging me er ook niet om of je naast de schoenen liep of niet.

Zie mijn vorige post, over dat potje, daar blijf ik bij.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2006, 01:14   #8
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Nonexistinghero Bekijk Bericht
Ik had echt het idee dat ze niet kon weigeren... Niet dus.
Ken het
En daarnaast herken ik eigenlijk best veel van wat je zegt, alleen dat ik dan wel relaties heb gehad (ja, met die 'zoutzak' is het ook over), alleen duurt het dan nooit zo lang. Hooguit een paar maanden.

Verder ga ik met Impressions mee. Leuke mensen ontmoet je vooral in je direckte omgeving. Als je verlegen bent moet je vooral dingen uitzoeken waarbij je, soort van, in dezelfde groep blijft. Hardloop verenigingen* bijvoorbeeld zijn niet duur, of zelfs gratis, en je kan altijd nog zeggen dat je het alleen voor je conditie doet Het voordeel is dat je elke week ofzo samen komt en jij je meer op je gemakt voelt en jezelf beter kan laten zien. Andere kunnen jou zo ook beter doorgronden.

(Gratis) dating sites zijn tegenwoordig ook hip volgens mij. Ook bij normale mensen..

*studenten-,zwem-,fietsvereniging enz!
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2006, 06:29   #9
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Nonexistinghero Bekijk Bericht
Heb ik niet echt 't geld voor. En dat zal ook nog wel een paar maanden duren. En ik heb tot nu toe nog geen echt plezier gehad in uitgaan (bovendien heb ik niet eens iemand om zelfs ook maar mee uit te gaan, dus dan zou ik het in m'n eentje moeten doen... daar komt ook nog eens bij dat ik 11 was toen ik voor het laatst heb gedanst...)
Je hoeft ook niet per se te dansen. Gewoon doen wat je zelf fijn vindt. Bovendien kost niet alles geld! Gebruik je fantasie
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2006, 07:44   #10
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

dilemma dilemma..
__________________
skeflau!
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2006, 08:22   #11
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Als je zo'n hete hunk bent als je zegt loopt het vast wel los!
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2006, 10:31   #12
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Dat denk ik ook.
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2006, 11:11   #13
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

dating sites hip?

haha ahum haha
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2006, 22:32   #14
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Naja, laat maar dan.
Het ging me er ook niet om of je naast de schoenen liep of niet.

Zie mijn vorige post, over dat potje, daar blijf ik bij.
Ik hoop het. Alleen dat lange wachten...

Citaat:
Origineel gepost door Flater Bekijk Bericht
Ken het
En daarnaast herken ik eigenlijk best veel van wat je zegt, alleen dat ik dan wel relaties heb gehad (ja, met die 'zoutzak' is het ook over), alleen duurt het dan nooit zo lang. Hooguit een paar maanden.

Verder ga ik met Impressions mee. Leuke mensen ontmoet je vooral in je direckte omgeving. Als je verlegen bent moet je vooral dingen uitzoeken waarbij je, soort van, in dezelfde groep blijft. Hardloop verenigingen* bijvoorbeeld zijn niet duur, of zelfs gratis, en je kan altijd nog zeggen dat je het alleen voor je conditie doet Het voordeel is dat je elke week ofzo samen komt en jij je meer op je gemakt voelt en jezelf beter kan laten zien. Andere kunnen jou zo ook beter doorgronden.

(Gratis) dating sites zijn tegenwoordig ook hip volgens mij. Ook bij normale mensen..

*studenten-,zwem-,fietsvereniging enz!
Goed advies, maar als ik jog doe ik het altijd alleen. Eigenlijk doe ik dat omdat m'n conditie moet worden verbeterd. "Doe iets goed of doe het niet," is een soort motto van mij. Ik begin ergens niet aan als ik er niet een beetje goed in ben. Tot die tijd doe ik 't in m'n eentje... tja, een vriendinnetje dat nogal 'pushy' is zou hiermee goed kunnen helpen.

Wat dating sites betreft... daar, uhm... liever niet (welke gek gaat nou daten zonder geld? Juist... ik heb nauwelijks geld om uit te geven).

Ik ben nog niet helemaal klaar voor zulke stappen. Moet ik mezelf eerst nog wel wat verbeteren. Moet wel lukken, aangezien ik 'eindelijk' 's wat vrienden maak.

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Je hoeft ook niet per se te dansen. Gewoon doen wat je zelf fijn vindt. Bovendien kost niet alles geld! Gebruik je fantasie
Dat klopt. Zoals ik al eerder in deze post zei: ik ben nog niet echt klaar voor zulke dingen. Dat klinkt misschien nogal raar, maar ik zit ook raar in elkaar. Mensen aanspreken is voor mij geen probleem, maakt niet uit wie (behalve dan dat meisje waar ik op verliefd was). Met een klein beetje drukken kun je me de vreemdste en extreemste dingen laten zeggen tegen mensen. Maar als ik geen richtlijnen heb ben ik nogal stil en komen de gesprekken niet echt ver van de grond. Bovendien, als ik iedere keer mooie meisjes aanspreek zou ik net een player zijn.

Nogal moeilijk voor me om ze niet aan te spreken, als ik eerlijk moet zijn.

Citaat:
Origineel gepost door RandyJC Bekijk Bericht
dilemma dilemma..
Zekers...

Citaat:
Origineel gepost door Prestige Bekijk Bericht
Als je zo'n hete hunk bent als je zegt loopt het vast wel los!
...

Zo onstaan dus die overdreven dingen. Ik zeg, 'blijkbaar' knap en dan is er zeker iemand die het anders opneemt. Nogal lastig op school met zulke dingen. Verspreid zich als een vuur door een bos met een flinke wind mee. Had ik een 8,5 voor een proefwerk en iedereen ging er meteen vanuit dat ik altijd het hoogste cijfer zou halen en een briljant genie ben. Ze gaan er trouwens nog steeds van uit dat ik de slimste ben, ook al heb ik niet altijd het hoogste cijfer en zelfs 2 onder de 6 (maar nog wel voldoende) -_-

Ik ben daarmee wel de enigste zonder onvoldoendes...

Citaat:
Origineel gepost door 3rd boetah Bekijk Bericht
dating sites hip?

haha ahum haha
Nogal, ja. Maar mensen die zich daarvoor aanmelden geven het vaak niet toe.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2006, 07:17   #15
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

sodeju dan..
__________________
skeflau!
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2006, 17:38   #16
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zorg dat je nieuwe mensen ontmoet. Als je uit gaat in het zwembad op een sportvereniging. Misschien school of 1 of andere cursus. Praat veel met mensen en als je een leuk meisje ziet vraag babbel dan gewoon een paar keer met elkaar en ga dan met haar uit. Als je weet dat je haar nooit meer ziet dan vraag je haar telefoon nummer.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2006, 18:56   #17
Gastje
Lid
 
Gastje's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 July 2006
Locatie: Area 51
Berichten: 107
Stuur een bericht via MSN naar Gastje
Standaard

Ga gewoon naar een fuif
1/4 van de vrouwen is toch zat, en als je geluk hebt,vindt ze je de volgende morgend nog altyd knap
of zoals little girl zei: ontmoet nieuwe mensen, als je een beetje goed gebouwd bent is het zwembad perfect, anders 's avonds laat op 1 of andere fuif...
__________________
Jesus loves you...but everyone else thinks you are an asshole.
Gastje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2006, 19:00   #18
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

www.paiq.nl

succes

edit: ohja je moet uitgenodigd worden nouja pm je email maar
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2006, 21:51   #19
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Een soort dating site?

...

Goed, ik stuur wel een PM.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2006, 02:27   #20
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht
www.paiq.nl

succes

edit: ohja je moet uitgenodigd worden nouja pm je email maar
paiq is wel grappig. Enschedese uitvinding..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2006, 13:08   #21
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

ik krijg ook regelmatig enschedese matches
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2006, 20:45   #22
starflame
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

JE hoeft er ook niet perse achter te zoeken. Iemand heeft me ooit eens gezegd dat de liefde je zoekt, maar als jij verder loopt, die je niet kan vinden, dus gewoon lekker afwachten.

Natuurlijk geloofd niet iedereen dat, maar had ongeveer hetzelfde, paar korte relaties gehad, naar 't schijnt wel verschillende jongens die me leuk en knap vonden enz. Ben normaal ook niet zo heel vlotte prater (hangt er vanaf met wie en tegen wie). Nu eigenlijk door stom toeval men vriend leren kennen. Via een vriend van hem. Afstand is wel redelijk groot 100+km, maar we houden het al bijne 5 maand uit

Zeker niet wanhopen, je tijd komt wel
Zoals al gezegd op elk potje past een dekseltje.

Wat bedol je trouwens met 'ik heb men lengte niet ech mee'?
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2006, 15:47   #23
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Met 1,67/68 behoor ik niet bepaald tot de gemiddelden in het land, wat lengte betreft (wat dus ruim de 1,84 is voor mannen).
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2006, 18:39   #24
starflame
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar niet alle meisjes willen absoluut een grotere jongen. En er bestaan ook nog kleine meisjes... (ben zelf 1.62 ong)

dus waarom 'tegen' dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2006, 00:15   #25
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Omdat de meeste meiden wel een grotere jongen willen, ook al zijn zij groter dan mij. Komt ook nog eens bij dat ik eigenlijk 'liever' iemand zou hebben die iets kleiner dan mijzelf is.

Ik zeg natuurlijk niet dat ik geen kans maak. Maar het is wel één van de vele factoren waardoor ik wat minder kans maak. Dat ik nauwelijks vrienden en contacten heb, (nog) niet zo heel sociaal ben en kieskeurig ben zijn drie andere factoren.

Ik ga natuurlijk geen eisen stellen. Maar natuurlijk zijn er wel eigenschappen waar ik sneller op val. Zoals rood haar, groene ogen, hoge intelligentie, iets kleiner dan mij, etc. Dat allemaal gecombineerd zou natuurlijk perfect zijn. Maar ik zou best op iemand kunnen vallen die geen van die eigenschappen bezit.

Note: Let maar niet op het aantal keer dat ik 'natuurlijk' heb gezegd... Ik ben nogal moe en let niet zo veel op m'n woorden.

Laatst aangepast door Nonexistinghero : 20 December 2006 om 00:17
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2006, 17:51   #26
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

1m68 valt reuze mee. De kerel waar ik al maanden hopeloos op verliefd ben, meet 1m71 en is dus ook maar 4 cm groter dan ik. Terwijl ik, als ik naar de meisjes uit mijn omgeving kijk, zowat de "grote" tussenmaat ben. De meeste van mijn vriendinnen zijn kleiner dan ik en dan heb je er een aantal die een beetje groter zijn.
Maar over je lengte en je uiterlijk moet je niet in zitten.
Citaat:
Origineel gepost door Nonexistinghero Bekijk Bericht
*Verhaaltje*
Maar toch irriteer ik me eraan, om op m'n 21e nog steeds single te zijn zonder ooit een vriendin te hebben gehad.
Als meisje is het normaal dat je eerder een relatie hebt dan een jongen van jouw leeftijd. (Als je kijkt, dan begint een jongen toch eerder met iemand die een paar jaar jonger is dan iemand die even oud is of zelfs ouder.) Zodus. Wat ik hiermee placht te zeggen: ik ben 18, heb ook nog nooit een relatie gehad en so what? Ik heb ook momenten dat ik erover in zit, maar het is nu al een hele tijd geleden dat ik me er echt druk om gemaakt heb. Ik wacht gewoon op de juiste persoon. (Al moet ik zeggen dat ik wel een schijtluis ben; iemand anders had al lang stappen ondernomen.)

Bij jou zit het probleem enkel iets dieper denk ik. 't Is alleen moeilijk om uit te leggen...
Ik heb het gevoel dat jij je niet zo goed in je vel voelt en op de een of andere manier een soort van minderwaardigheidscomplex hebt. (Je hoeft me niet te geloven.)
Hoe zelfzeker ben je? Als jij A zegt en iemand anders zegt B en beargumenteert dat heel goed, ga je dan nog steeds A zeggen, ook al kan je het niet zo goed uitleggen en klinkt B geloofwaardiger, of ga je dan toch maar voor B?
Iemand die complexen heeft en niet zeker is over zichzelf, "niets" wil lijken in de maatschappij (of gewoon een voorbijganger op straat), straalt dat ook uit.
Ik ben lang heel erg stil, heel erg verlegen geweest, ik heb complexen gehad, ik heb me druk gemaakt om mijn lichaam en om wie ik ben.
Sinds vier zomers geef ik nu jaarlijks enkele weken speelplein tijdens de zomervakantie. Vrijwilligerswerk, ik ben erbij geraakt via een vriendin. Ik heb daar ontzettend fantastische mensen leren kennen die stuk voor stuk goede vrienden van mij zijn geworden. Bovendien ben ik er veel opener door geworden én veel zelfzekerder. Het speelplein (en alles wat erbij kwam kijken) heeft me gemaakt tot wie ik nu ben en ook deels hoe ik me nu in mijn vel voel.

Misschien is het inderdaad geen slecht idee om in een soort van sportclub te gaan of een of andere vereniging. Dat kan ook gewoon vrijwilligerswerk zijn of zo van die vakantiekampen die bovendien ook nog eens betaald worden. Je komt in contact met mensen van jouw leeftijd en kan je amuseren terwijl je gewoon jezelf bent.

Tenminste dit geldt voor mij. Het kan zijn dat het bij jou heel anders is.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2006, 21:04   #27
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben nogal een apart type. Zelf begin ik nogal moeilijk aan iets. Maar als iemand me uitdaagt of een beetje drukt dan doe ik het dus wel. Zelfvertrouwen heb ik best wel, 'als' het nodig is. Ik ben alleen niet zo'n prater. Een wat stillere jongen, dus. En verhalen vertellen ben ik ook niet zo goed in, maar dat komt eigenlijk met ervaring... denk ik.

En wat vrienden betreft... Het is voor mij erg moeilijk om vrienden te maken. Ik ben al jaren bezig, en heb er eindelijk eentje. Zo veel heb ik nog niet met hem gedaan enzo, maar goed, een vriend is een vriend.

En tja... minderwaardigheidscomplex... misschien. Geen idee hoe jet het zou moeten omschrijven. Ik heb best veel talenten, en dat weet ik ook, maar ik schep er niet graag over op. En ik laat anderen vaak gewoon voorgaan... vooral vaak meiden/vrouwen. Dat komt doordat ik een 'beetje' een heer ben. Moet altijd de deur openhouden en wachten tot diegene die voor me staat verder loopt enzo. Ik ben ook iemand die vaak dingen een beetje in de gaten houd. Voor als er iets fout gaat ofzo. Maar dat doe ik dan wel zonder dat anderen het merken.

Voor werk gaat het eigenlijk hetzelfde als met vrienden. Kom ik heel moeilijk aan. Ik ben nog nooit uitgenodigd voor een solicitatiegesprek, terwijl ik toch echt wel goed genoeg ben in het schrijven van die brieven.

Ik denk trouwens dat er hier in Doetinchem niet echt veel verenigingen zijn (behalve de verenigingen die geld kosten wat ik dus eigenlijk niet heb). Er is ook niet zo veel te doen in deze stad. Ik heb welles op verscheidene sporten gezeten, maar ik heb er nooit geweldige mensen ontmoet waarmee ik bevriend ben geraakt. Hetzelfde geld voor werk. Maar goed, bij uitzendwerk kun je niet echt anders verwachten. En voor een vast baantje of bijbaantje ben ik dus nog nooit uitgenodigd voor een solicitatiegesprek

Er is trouwens zeker wel een verschil tussen iemand van 18 die nooit een relatie heeft gehad en iemand van 21. Op m'n 18e vond ik het ook helemaal niet erg, ik dacht, het komt wel. Inmiddels is het 3 jaar later, heb ik vele malen gefaald met de dingen die ik wilde doen, en ben ik nauwelijks wat verder dan eerst. Ohja, en dan ook nog eens 2 afwijzingen van het enige meisje dat ik 'echt' leuk 'vond'.

*Toch iets meer dan ik dacht
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2006, 02:24   #28
2Shy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

alles wat jij hierboven schrijft zou zo over mij kunnen gaan, en ik ben t wachten ook zat maar wat doe je eraan, heb de hoop maar een beetje opgegeven...

nieuw motto: Born, Live & Die Single....
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2006, 15:32   #29
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

aan wachten heb je niks he.. actie ondernemen!
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2006, 15:38   #30
sjorsje-v
knetterbek
 
sjorsje-v's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 December 2006
Locatie: drenthe
Berichten: 1.458
Standaard

zo leuk is het nou ook weer niet als je een relatie heb
__________________
r.i.p wesley :(
sjorsje-v is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2006, 16:30   #31
x-lizz-x
Lid
 
x-lizz-x's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Berichten: 3.210
Standaard

foto
__________________
let's dance
x-lizz-x is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2006, 16:32   #32
sjorsje-v
knetterbek
 
sjorsje-v's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 December 2006
Locatie: drenthe
Berichten: 1.458
Standaard

heeft ie niet
__________________
r.i.p wesley :(
sjorsje-v is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2006, 19:09   #33
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb ik wel, maar na 7 uur werk, ongeschoren en met nogal vieze kleren zie ik er niet bepaald goed uit (mijn eigen mening). En das dus de enige foto die ik heb.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2006, 19:10   #34
sjorsje-v
knetterbek
 
sjorsje-v's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 December 2006
Locatie: drenthe
Berichten: 1.458
Standaard

ja dat bedoel ik
__________________
r.i.p wesley :(
sjorsje-v is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2006, 19:10   #35
sjorsje-v
knetterbek
 
sjorsje-v's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 December 2006
Locatie: drenthe
Berichten: 1.458
Standaard

je heb eentje die waarvan jij vind niet toonbaar is
__________________
r.i.p wesley :(
sjorsje-v is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2007, 02:56   #36
n03s
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zo onstaan dus die overdreven dingen. Ik zeg, 'blijkbaar' knap en dan is er zeker iemand die het anders opneemt. Nogal lastig op school met zulke dingen. Verspreid zich als een vuur door een bos met een flinke wind mee. Had ik een 8,5 voor een proefwerk en iedereen ging er meteen vanuit dat ik altijd het hoogste cijfer zou halen en een briljant genie ben. Ze gaan er trouwens nog steeds van uit dat ik de slimste ben, ook al heb ik niet altijd het hoogste cijfer en zelfs 2 onder de 6 (maar nog wel voldoende) -_-

Bovendien, als ik iedere keer mooie meisjes aanspreek zou ik net een player zijn.

heeft iemand je toevallig al es verteld dat je een tikkeltje arrogant bent?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2007, 08:00   #37
Sndr
I <3 Leiden.
 
Sndr's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 April 2006
Locatie: Zuidland
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door n03s Bekijk Bericht
Zo onstaan dus die overdreven dingen. Ik zeg, 'blijkbaar' knap en dan is er zeker iemand die het anders opneemt. Nogal lastig op school met zulke dingen. Verspreid zich als een vuur door een bos met een flinke wind mee. Had ik een 8,5 voor een proefwerk en iedereen ging er meteen vanuit dat ik altijd het hoogste cijfer zou halen en een briljant genie ben. Ze gaan er trouwens nog steeds van uit dat ik de slimste ben, ook al heb ik niet altijd het hoogste cijfer en zelfs 2 onder de 6 (maar nog wel voldoende) -_-

Bovendien, als ik iedere keer mooie meisjes aanspreek zou ik net een player zijn.

heeft iemand je toevallig al es verteld dat je een tikkeltje arrogant bent?
En heeft iemand jou al s verteld dat:
- Er een quotefunctie is?
- Topics necromancen niet cool is?
__________________
16:22 Chiw: you will all see
16:22 Mork: not all
16:22 Mork: stevie wonder wont
Sndr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2007, 09:05   #38
kreej-z
Lid
 
kreej-z's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 September 2002
Locatie: tilburg
Berichten: 3.235
Standaard

Jongens, echt, er zijn zoveel jongens die stil en verlegen zijn, maar toch een vriendin hebben. Ten eerste, als je iets echt wil, ga er dan voor en laat je niet na 1 tegenslag meteen tegenhouden! Bijt even door de zure appel heen...
Ten tweede, het leven is zoveel fijner met toffe mensen om je heen. Vrienden maken is niet zo moeilijk als je denkt, maar je moet je er wel voor openstellen en niet vanaf het begin al denken 'dat het toch niet lukt'.
Ga eens ergens naartoe, wat vind je leuk? Doe daar iets mee!
Laat je door bijvoorbeeld familie (die heeft iedereen wel) of de vriend die je nu hebt eens ergens mee naartoe nemen, een feestje of iets heel anders, maakt niet uit. Daar leer je ook weer mensen kennen.
En wat doe je dan op school? Zit je daar de hele dag in je eentje? Daar ken je toch ook vast wel iemand? Stap anders eens op iemand af... Niet een of andere popi, want daar heb je toch niets aan, maar iemand net als jij. Das misschien moeilijk, maar dat soort acties maken je wel een stuk zekerder.
__________________
you know that thing you get
on your face when you are
happy?
kreej-z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2007, 15:48   #39
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sndr Bekijk Bericht
En heeft iemand jou al s verteld dat:
- Er een quotefunctie is?
- Topics necromancen niet cool is?
Heeft iemand jou al eens gezegd dat dat helemaal klopt maar er toch nog mensen zijn die het doen.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2007, 17:44   #40
Sndr
I <3 Leiden.
 
Sndr's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 April 2006
Locatie: Zuidland
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Heeft iemand jou al eens gezegd dat dat helemaal klopt maar er toch nog mensen zijn die het doen.
Niet direct, maar grijp vooral je kans
__________________
16:22 Chiw: you will all see
16:22 Mork: not all
16:22 Mork: stevie wonder wont
Sndr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2007, 21:59   #41
kiki15
Lid
 
Geregistreerd op: 10 July 2007
Berichten: 21
Standaard

Je moet je er niet op concentreren om speciaal iemand te zoeken, je vind nog wel iemand en misschien zijn jij en die gene die je vind wel de ware voor elkaar..
ga lkkr uit met je vrienden en misschien kom je nog wel een leuke meid tegen.
kiki15 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2007, 22:13   #42
Jokerz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Al heb je op je 38ste nog geen eerste vriendin.. Maakt toch niks uit? Als je niemand leuk vind kun je er weinig aan doen..
  Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2007, 11:25   #43
playboyfamke
Fries Famke
 
playboyfamke's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 July 2007
Locatie: Waar me huis woont
Berichten: 175
Standaard

Van je leven genieten, je komt vanzelf iemand tegen, de klik moet er ook zijn.
ik ben 19 en heb nu ook geen vriend/vriendin. omdat ik er geen behoefde aan heb. waarom zo wanhopig zijn??
__________________
Ik ben Ik niet GOED pech voor jou!!!
playboyfamke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2007, 15:39   #44
Jessy2905
My Chemical Romance <3
 
Geregistreerd op: 22 July 2007
Locatie: Belgie
Berichten: 60
Standaard

Erg voor je,
Maar beter dat je mss even kan wachten en niet te snel willen gaan, zo heb je meer kans op een goede relatie!!
Hopelek leer je snel iemand kennen
En je moet nooit uitgaan op uiterlek,, het innerlijke is het belangrijkste
Grts
Jessy2905 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2007, 09:59   #45
Sick Boy
Lid
 
Sick Boy's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 February 2007
Locatie: Noordwijkerhout
Berichten: 180
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Jessy2905 Bekijk Bericht
Erg voor je,
Maar beter dat je mss even kan wachten en niet te snel willen gaan, zo heb je meer kans op een goede relatie!!
Hopelek leer je snel iemand kennen
En je moet nooit uitgaan op uiterlek,, het innerlijke is het belangrijkste
Grts
Het innerlijke is ook belangrijk, maar uiterlijk ook wel, want ze moet er natuurlijk wel leuk uitzien.
Sick Boy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2007, 16:31   #46
spiral_design
*****eigenaar
 
spiral_design's Avatar
 
Geregistreerd op: 5 September 2006
Locatie: melkweg
Berichten: 808
Standaard

leerlingen.com = datingforum
__________________
een homofiele schizofreen heeft met zichzelf genoeg
spiral_design is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2007, 16:32   #47
spiral_design
*****eigenaar
 
spiral_design's Avatar
 
Geregistreerd op: 5 September 2006
Locatie: melkweg
Berichten: 808
Standaard

laat anders eens een fototje zien, dan kunnen wij oordelen of je knap bent ofzo...
__________________
een homofiele schizofreen heeft met zichzelf genoeg
spiral_design is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:38.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.