Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 September 2005, 13:41   #1
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard 'Missen'

Mis jij wel eens iemand? Hoe voelt dat dan bij jou, hoe ervaar je het?

Zelf mis ik mn vriendin wel eens, wil dan heel graag bij dr zijn en denk dan hoe leuk we het altijd samen hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 13:53   #2
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

ja, ik kan eigenlijk vrij rap iemand missen. maar het is ook niet gelijk wie. het kan iemand zijn tegen wie ik nog nooit gepraat heb, maar regelmatig tegenkom. hangt ervan af welk gevoel van verbondenheid ik heb.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 15:26   #3
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik mis liefde, en dan bedoel ik daar familie mee. Straks als mijn oma is overleden en mijn ouders, dan sta ik er alleen voor. Ik heb geen ooms, tantes, nichtjes, neefjes, broertjes of zusjes. Die personen mis ik het ergst, ook al heb ik ze nooit gehad.

Maar ook kan ik mensen missen om kleine dingen hoor. Als je een leuke dag hebt gehad met je vrienden en je kunt ze een paar weken niet zien, dan mis je ze ook.

En mijn vriend hoef ik in principe niet te missen, die zie ik iedere dag en om de zoveel dagen slapen we bij elkaar Toch, als we ieder ons ding doen, zou je het wel willen delen en dan kan het niet als je niet samen bent. Op die momenten mis ik hem.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 21:22   #4
Joeltja
just myself
 
Joeltja's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 October 2004
Locatie: Lunteren
Berichten: 632
Standaard

vrienden en vriendinnen, als je het gezellig hebt gehad met iemand, dan kan ik die persoon de dag erna best wel missen

ik heb het ook heel erg als ik terug ben van vakantie, en ik had daar een leuk groepje, dan mis ik die echt heel erg...
maar dat ebt wel weg
__________________
If you could be everything you want to be...
Would you complain that it came to you to easy?
Joeltja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 23:21   #5
you2
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: 'Missen'

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Larsjuh
Mis jij wel eens iemand? Hoe voelt dat dan bij jou, hoe ervaar je het?
Het is niet zo slim om 'het missen' te beperken door 'iemand'. Wij kunnen ook dingen missen. Wij missen alles dat wij verslaafd aan zijn. Bijvoorbeeld, als ik niet een dagje achter mijn pc zit, dan mis ik hem. En hetzelfde verhaal geldt ook voor mijn vriendin. Wij zijn bewust/onbewust allemaal verslaafd om te leven. Dat is het begin...
  Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 23:36   #6
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Ik mis mijn lief als ik hem een paar dagen niet zie.

Ik mis een vriend van me die vorig jaar is overleden.

Ik mis mijn kattebeest Floortje als ik doordeweeks in Tilburg zit.

Ik mis mijn vader
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2005, 20:35   #7
Cataclysm
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: 'Missen'

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Larsjuh
Zelf mis ik mn vriendin wel eens, wil dan heel graag bij dr zijn en denk dan hoe leuk we het altijd samen hebben
Ja heb ik ook weleens.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 September 2005, 18:49   #8
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ik mijn vriend langer dan ongeveer 2 weken niet zie, mis ik hem echt ontzettend (zoals op dit moment). Ook mijn zus als ik haar een week niet zie.
Verder mis ik weinig eigenlijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2005, 21:09   #9
Ghris
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik mis altijd de leuke programma's op tv!

Maar serieus, zoals meerdere zeggen.. Als je op vakantie bent geweest, dan kan je na die vakantie die tijd/mensen/gezelligheid best wel missen.

En ik mis de gezelligheid van vroeger wel een beetje
  Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2005, 22:31   #10
In Lovertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik mis liefde in m'n leven... Oke, ik bem nog jong, maar soms heb ik echt heel sterk het gevoel dat ik er behoefte aan heb...

Nu heb ik een superlief meisje in m'n klas zitten, en we kunnen het heel goed vinden... We hebben nog niks, maar als ik geen school heb, dan mis ik haar
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2005, 21:14   #11
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

Ik mis eigenlijk bijna nooit iemand. Als ik op vakantie ben heb ik het veel te leuk om vrienden van thuis te missen en ben ik soms wel blij dat ik ff ergens anders ben. Soms als ik een tijdje van huis ben ons mam. En ik vind het wel altijd leuk als mijn broer in het weekend weer thuis is, maar tis niet zo dat ik hem doordeweeks mis.

Misschien als ik een vriend heb
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2005, 08:30   #12
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij mij zelf is het zo, dat ik vaak doordeweeks alleen me vriendin mis, want die woont namelijk in Emmeloord en ik in Groningen dus we zien mekaar alleen in het weekend.
Maar als in familie of vrienden mis ik eigelijk nooit iemand omdat ik die regelmatig zie, of wat zeg ik eigelijk iedere week wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2005, 10:38   #13
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

mis mensen niet echt snel ... omdat ze in mijn gedachten zitten ...
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2005, 19:53   #14
Kimsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik mis mijn vriendje, we zijn al 1,5 jaar samen,
Maar helaas woont hij in belgie, soms zien we elkaar 4 weken niet en dan heb ik het wel heel erg moeilijk. Maar iets houdt ons toch bij elkaar en dat is gewoon geweldig.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2005, 21:02   #15
patriesje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Als ik mijn vriend langer dan ongeveer 2 weken niet zie, mis ik hem echt ontzettend (zoals op dit moment). Ook mijn zus als ik haar een week niet zie.
Verder mis ik weinig eigenlijk.
dat heb ik ook met mijn vriend maar ik heb het wel erg snel want als hij maandag weer naar huis gaat mis ik hem al terwijl dat we het aan komend weekend weer bij elkaar zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2005, 15:44   #16
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
mis mensen niet echt snel ... omdat ze in mijn gedachten zitten ...
Wat een onzin..
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2005, 16:59   #17
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanne
Wat een onzin..
vind ik niet..

ik heb er ook geen last van weet toch dat al mijn vriendschappen & relaties wel goed zitten.
Toen ik 6 maanden in Zweden zat heb ik echt niemand gemist, ja als ik me verveelde, yo ik zou wel met roy willen zuipen vanavond. maar dat is misschien 1 of 2 keer voorgekomen.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2005, 17:04   #18
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

en als mensen er niet meer zijn..
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2005, 13:33   #19
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanne
en als mensen er niet meer zijn..

dat is een ander verhaal al moet ik zeggen dat ik daar nog nooit mee te maken gehad heb (behalve opa's en oma's dan).
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2005, 20:01   #20
sweekieh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is nu net 2 weken uit met mijn vriendin, ik denk nog steeds aan ze, denk ook niet dat, dat weg gaat in iedergeval nu nog niet,
ik heb ook nog niet echt een heel waardevol iemand verloren,
Maar toen ik me vriendin verloor, voelde ik me echt wel behoorlijk kut en ellendig...
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2005, 12:40   #21
MissDuplex
Lid
 
MissDuplex's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 October 2005
Berichten: 973
Standaard

Ik moet me vriend helaas best vaak missen. We wonen niet echt dicht bij elkaar... We zien elkaar dus alleen maar 's weekends (van vrijdag tot zondag) en in de vakanties.
Na een fijn weekend je vriend de hele tijd om je heen gehad te hebben, mis ik hem daarna toch wel erg ja.
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2005, 17:50   #22
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Ik mis veel personen. MIjn overleden opa. En 1 bepaald iemand .
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2005, 00:06   #23
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanne
Wat een onzin..
vind ik niet, aangezien ik mensen niet snel mis omdat ik altijd nog aan hen denk en de herinneringen heb. uiteindelijk zal ik mensen wel gaan missen, zo mis ik mijn opa en mijn nichtje ook, aangezien die al jaren dood zijn.
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2005, 19:38   #24
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
vind ik niet, aangezien ik mensen niet snel mis omdat ik altijd nog aan hen denk en de herinneringen heb. uiteindelijk zal ik mensen wel gaan missen, zo mis ik mijn opa en mijn nichtje ook, aangezien die al jaren dood zijn.
Ik denk ook veel aan mn vriendin. Daarom mis ik dr juist. Als ik niet aan dr zou denken zou ik haar ook niet missen..
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2005, 17:10   #25
Me-little-girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jah!!! mijn vriendje, hij woont niet hee dichtbij, en ik zie hem alleen om de week in het weekend zijn ouders zijn namelijk gescheiden, maar gelukkig is msn uitgevonden maar ondanks dat mis ik hem na 2 dagen wel weer heel erg.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2005, 16:52   #26
black sheep
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

k mis me vriend wellis..
toen hij op vakantie was ben ik echt een tijdje vreselijk saggo geweest.. kon niks leuks meer verzinnen om te doen.. op bed liggen.. en huilen.. heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel huilen..
maja..
k heb t overleefd
dit jaar waarschijnlijk met hem mee op vakantie dus dan hebk der geen last van
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2005, 21:25   #27
silverchair
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dit is voor mij missen:

Mis je haar? Ja is daarop mijn antwoord. Niet altijd, maar soms. Het is gemeend. Als ik haar nodig heb is zij er niet. Alleen in mijn gedachte. Maar dat betekent geen discussie, geen antwoord, geen reactie. Dat is zo weinig. Geen ruzie geen vrede, niets.

Ik wil samen drinken, samen lachen, samen huilen. Samen zijn. Weten wie jij was, wie ik was en ik wil je laten weten wie ik ben. Welke keuzes ik maak en waarom ik ze maak. Ik wil dat je me kent, zoals ik was, ben en zal worden. Zoals ik dat zelf misschien niet weet en jij mij dat had kunnen vertellen. Maar geen reactie, geen antwoord, niets.

Je moet me raad geven, om mij lachen, om mij zorgen maken en trots op me zijn. Ik zou het zo graag willen. Zoveel dingen heb ik van jou en ik wil dat je dat ziet, dat weet en ziet hoe ik daarmee omga. Al jouw goede en slechte eigenschappen, al die van mij.

Ik wil dat je me laat huilen, me op mijn flikker geeft, me doet lachen en genieten. Raad me dingen af, val me bij, sta me toe en verbied me. Maar lach, geniet en bewonder. En houd van me zoals ik ben en zal worden.


(mijn moeder..)
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2005, 22:19   #28
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
Dit is voor mij missen:

Mis je haar? Ja is daarop mijn antwoord. Niet altijd, maar soms. Het is gemeend. Als ik haar nodig heb is zij er niet. Alleen in mijn gedachte. Maar dat betekent geen discussie, geen antwoord, geen reactie. Dat is zo weinig. Geen ruzie geen vrede, niets.

Ik wil samen drinken, samen lachen, samen huilen. Samen zijn. Weten wie jij was, wie ik was en ik wil je laten weten wie ik ben. Welke keuzes ik maak en waarom ik ze maak. Ik wil dat je me kent, zoals ik was, ben en zal worden. Zoals ik dat zelf misschien niet weet en jij mij dat had kunnen vertellen. Maar geen reactie, geen antwoord, niets.

Je moet me raad geven, om mij lachen, om mij zorgen maken en trots op me zijn. Ik zou het zo graag willen. Zoveel dingen heb ik van jou en ik wil dat je dat ziet, dat weet en ziet hoe ik daarmee omga. Al jouw goede en slechte eigenschappen, al die van mij.

Ik wil dat je me laat huilen, me op mijn flikker geeft, me doet lachen en genieten. Raad me dingen af, val me bij, sta me toe en verbied me. Maar lach, geniet en bewonder. En houd van me zoals ik ben en zal worden.


(mijn moeder..)
..zoiets raakt me echt..
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2005, 22:28   #29
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mis·sen2 (ov.ww.)
1 (het doel) niet treffen, niet raken <=> raken
2 de afwezigheid, het gemis van iem. of iets pijnlijk ervaren
3 niet meemaken, mislopen, niet waarnemen <=> meemaken




Ik denk tenminste dan spreek ik als hele nuchtere hollander... mis je maar heel weinig echt iemand want missen is, vind ik als je echt pijn aan hebt van binnen, nouja dat heb je niet als je je vriend(in) een week neit gezien hebt. Mensen overdrijven altijd zo en willen zo overdreven hun gevoelens tonen. Moeders gaat een weekendje weg en gelijk "ik zal je missen mama en ik hou van je" bla bla ondertussen vind je het super relax en ben je blij dat je weekendje kan feesten.

Conclusie

Hoe meer mensen over willen komen als een "Warm persoon" hoe minder er van gemeend wordt...
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2005, 23:57   #30
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Ik haal missen vaak door de war met verlangen denk ik. Ik denk soms wel dat ik Martijn mis terwijl ik hem net nog heb gezien, maar dat is meer het gevoel dat ik zin heb om bij hem te zijn

Ik mis mijn vriendinnetje die een half jaar in suriname zit
En ik mis Benz..
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2005, 09:20   #31
silverchair
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
..zoiets raakt me echt..

mijn broer heeft het geschreven, maar ik voel me precies zo..
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:06.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.