Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 November 2010, 12:58   #1
Miss
Lid
 
Geregistreerd op: 7 November 2010
Berichten: 4
Standaard Help mij voor school - enquête Liefde (anoniem)

Hallo!
Voor school moet ik enquêtes afnemen omdat ik een werkstuk hou over liefde.
Zouden jullie misschien deze enquête voor mij in willen vullen? Je zou mij daar echt heel erg mee helpen De enquête staat hieronder.
Het is helemaal anoniem.
Alvast hartelijk bedankt!

Onderzoeksvraag: Is het mogelijk om verliefdheid in verschillende fases te verdelen?
Profielgegevens
Geslacht:
Leeftijd:
Duur relatie:
Burgerlijke staat:

Enquête
Gelieve de enquête zo nauwkeurig mogelijk in te vullen. Wij zullen zorgvuldig met uw gegevens omgaan.


1.Wat waren uw gevoelens voor uw geliefde in het begin van de relatie? En hoe zijn deze nu?


2.Ervaart u bij het zien van uw geliefde dezelfde gevoelens als bij andere mensen? Zo nee, waar verschillen deze in?


3.Wat was uw beeld over hem/haar in het begin van uw relatie? Is dit beeld nu anders? En zo ja, hoe?


4.Hoeveel procent van de dag denkt u aan hem/haar?


5.Denkt u minder vaak aan uw partner dan in het begin van u relatie? Zo ja, hoeveel minder?


6.Hoe vaak mist u uw partner in de week? Is dit altijd zo geweest in uw relatie? Zo nee, hoe is het veranderd?


7.Welke gevoelens ervaart u als nu u uw geliefde ziet met iemand die voor hem/haar een potentiële partner zou kunnen zijn? Hoe was dit in het begin van uw relatie?

8.Maakt u nu meer/minder ruzie met uw partner dan in het begin van uw relatie?


9.Voelt u zich over het algemeen vrolijk en/of energievol in het bijzijn van uw geliefde? Is dit anders dan in het begin van uw relatie?


10.Heeft het denken aan uw partner invloed op uw concentratievermogen? Is dit veranderd t.o.v. het begin van uw relatie? Zo ja, hoeveel keer meer/minder?
Miss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 November 2010, 16:38   #2
ConfusedEmo
re-member
 
ConfusedEmo's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 September 2010
Locatie: B3LG1Ë
Berichten: 117
Standaard

vreemde topic... mja, ik verveel me toch ^^

Onderzoeksvraag: Is het mogelijk om verliefdheid in verschillende fases te verdelen? Profielgegevens
Geslacht: man
Leeftijd:14
Duur relatie huh wat bedoel je?
Burgerlijke staat: single

Enquête
Gelieve de enquête zo nauwkeurig mogelijk in te vullen. Wij zullen zorgvuldig met uw gegevens omgaan
.

1.Wat waren uw gevoelens voor uw geliefde in het begin van de relatie? En hoe zijn deze nu?
geen relatie...

2.Ervaart u bij het zien van uw geliefde dezelfde gevoelens als bij andere mensen? Zo nee, waar verschillen deze in?
nee, want ik ben verliefd op haar (bis ^)

3.Wat was uw beeld over hem/haar in het begin van uw relatie? Is dit beeld nu anders? En zo ja, hoe?
zie vraag 1

4.Hoeveel procent van de dag denkt u aan hem/haar?

uhhh, veel procent
5.Denkt u minder vaak aan uw partner dan in het begin van u relatie? Zo ja, hoeveel minder?
zie vraag 1

6.Hoe vaak mist u uw partner in de week? Is dit altijd zo geweest in uw relatie? Zo nee, hoe is het veranderd?

....
7.Welke gevoelens ervaart u als nu u uw geliefde ziet met iemand die voor hem/haar een potentiële partner zou kunnen zijn? Hoe was dit in het begin van uw relatie?
jaloers
8.Maakt u nu meer/minder ruzie met uw partner dan in het begin van uw relatie?
zie vraag 1 (opnieuw en opnieuw...)

9.Voelt u zich over het algemeen vrolijk en/of energievol in het bijzijn van uw geliefde? Is dit anders dan in het begin van uw relatie?
.....

10.Heeft het denken aan uw partner invloed op uw concentratievermogen?

ja,, jammer genoeg wel..
__________________
Join the Army! Travel to exotic, distant lands. Meet exciting, unusual people, and kill them...
ConfusedEmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2010, 13:27   #3
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Als je op het moment single bent, kun je die hele test skippen. Aight?
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2010, 13:57   #4
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

aight.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2010, 15:14   #5
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Ah, natuurlijk, internetenquêtes, wellicht de meest betrouwbare vorm van onderzoek.

Jij hebt een carrière in de wetenschap voor je.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2010, 16:05   #6
Miss
Lid
 
Geregistreerd op: 7 November 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Ah, natuurlijk, internetenquêtes, wellicht de meest betrouwbare vorm van onderzoek.

Jij hebt een carrière in de wetenschap voor je.
wat een geluk dat ik later niks met wetenschap wil doen
ik weet ook wel dat sommigen dit niet serieus nemen, maar dat weet je als je een enquête via internet wilt afnemen.
Maar je kunt het altijd proberen, nietwaar?
Miss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2010, 16:12   #7
Wortelbrood
Tietenlied?
 
Wortelbrood's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 May 2009
Locatie: Beerput
Berichten: 8.533
Standaard

Citaat:
Wij zullen zorgvuldig met uw gegevens omgaan.
Wat een giller. Hoe wil je dat doen als het over het internet afgenomen wordt? Op een openbaar forum?


Onderzoeksvraag: Is het mogelijk om verliefdheid in verschillende fases te verdelen?
Profielgegevens
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17
Duur relatie: 20 maanden
Burgerlijke staat: ?

Enquête
Gelieve de enquête zo nauwkeurig mogelijk in te vullen. Wij zullen zorgvuldig met uw gegevens omgaan.

1.Wat waren uw gevoelens voor uw geliefde in het begin van de relatie? En hoe zijn deze nu?
In het begin: Vlinders, kon niks fout doen, alles was leuk en lief en blabla
Nu: Het is iets dat bij je hoort, je raakt er aan gewend. Je merkt ineens dat er kleine irritaties zijn maar overleefd ze.

2.Ervaart u bij het zien van uw geliefde dezelfde gevoelens als bij andere mensen? Zo nee, waar verschillen deze in?
Nee, hem adoreer ik, andere mensen vind ik hooguit aardig of zien er leuk uit.

3.Wat was uw beeld over hem/haar in het begin van uw relatie? Is dit beeld nu anders? En zo ja, hoe?
Toen kwam hij over als een spontane zelfverzekerde jongen. Nu blijkt dat ie zeker zn onzekerheden kent en dat de spontaniteit soms op zich laat wachten.

4.Hoeveel procent van de dag denkt u aan hem/haar?
Geen idee. Heb een hoop aan mijn hoofd.

5.Denkt u minder vaak aan uw partner dan in het begin van u relatie? Zo ja, hoeveel minder?
Ja, veel minder. Laten we zeggen dat ie eerst 24/7 in m'n hoofd zat en nu euhm.. minder.

6.Hoe vaak mist u uw partner in de week? Is dit altijd zo geweest in uw relatie? Zo nee, hoe is het veranderd?
Zijn beide dit jaar gaan studeren, mis hem nu wel vaker dan voorheen omdat ik 'm eerst elke dag zag. Hoe vaak weet ik niet.

7.Welke gevoelens ervaart u als nu u uw geliefde ziet met iemand die voor hem/haar een potentiële partner zou kunnen zijn? Hoe was dit in het begin van uw relatie?
Het kan me niks schelen, ik vertrouw hem. Ook in het begin had ik geen last van jaloezie op dat gebied.

8.Maakt u nu meer/minder ruzie met uw partner dan in het begin van uw relatie?
Zeker meer. Ineens zie je dingen die je voorheen nog niet opgevallen waren. Irritaties. Liefde maakt blind, in de eerste paar maanden. Dan ineens staan je ogen wijd open.

9.Voelt u zich over het algemeen vrolijk en/of energievol in het bijzijn van uw geliefde? Is dit anders dan in het begin van uw relatie?
In het begin was ik extreem energievol bij hem. Nu ligt het maar net aan het moment, maar zeker heel wat minder vaak.


10.Heeft het denken aan uw partner invloed op uw concentratievermogen? Is dit veranderd t.o.v. het begin van uw relatie? Zo ja, hoeveel keer meer/minder?
In het begin kon ik me nergens op concentreren. Nu nog steeds niet maar dat ligt niet meer aan hem, maar aan mezelf.
__________________
Nee hoor, grapje.
Wortelbrood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2010, 16:55   #8
Miss
Lid
 
Geregistreerd op: 7 November 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Wortelbrood Bekijk Bericht
Wat een giller. Hoe wil je dat doen als het over het internet afgenomen wordt? Op een openbaar forum?
dat stond er nog omdat we de enquête aan anderen hebben uitgedeeld, maar we kwamen nog een paar enquêtes te kort. Het was dus in eerste instantie niet de bedoeling om het via internet te doen

Bedankt voor het invullen! =D
Miss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2010, 17:14   #9
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Wortelbrood Bekijk Bericht
Burgerlijke staat: ?
Dat betekent of je getrouwd bent of niet

ofwel bij jou zou moeten staan; ongehuwd
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2010, 17:32   #10
ConfusedEmo
re-member
 
ConfusedEmo's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 September 2010
Locatie: B3LG1Ë
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
Als je op het moment single bent, kun je die hele test skippen. Aight?
weet ik ^^
__________________
Join the Army! Travel to exotic, distant lands. Meet exciting, unusual people, and kill them...
ConfusedEmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2010, 14:39   #11
Miss
Lid
 
Geregistreerd op: 7 November 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb mijn enquête verplaatst naar deze site :

http://www.thesistools.com/web/?id=160575

omdat ik het eens was met jullie reacties, en op deze site heb je meer privacy en kan niet zomaar iedereen je antwoorden lezen
Hopelijk vinden jullie dit een betere oplossing!
Miss is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:44.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.