Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 January 2003, 17:32   #1
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Question Vraagje over de pil

De pil, hoelang kan je die eigenlijk doornemen? Klopt het dat je die alsmaar kan blijven doornemen, zodat je nooit je regels hebt? Onze leraar zedenleer zei dat vandaag. Ik weet niet, maar volgens mij lijkt dat niet erg gezond
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.

Laatst aangepast door bootje : 13 January 2003 om 17:45
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2003, 17:41   #2
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee dat is inderdaad niet gezond.
Je mag ze wel eens een maand doornemen, maar dan de maand erna niet.
Je mag het dus doornemen, maar niet te dikwijls.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2003, 18:11   #3
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik slik ze altijd 9 weken door totdat ze op zijn? en dan word ik ongesteld en dan weer hetzelfde
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2003, 19:55   #4
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik slik niet door, ik ben bang dat ik dan erge buikpijn krijg :s is der iemand die weet of je hier last van krijgt ?
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2003, 16:42   #5
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Originally posted by annestacia
ik slik niet door, ik ben bang dat ik dan erge buikpijn krijg :s is der iemand die weet of je hier last van krijgt ?
vroeger, toen ik niet aan de pil was, had ik geen buikpijn, maar telkens ik nu mijn regels heb, moet ik soms echt pijnstillers slikken.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2003, 16:49   #6
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Regels? Geregeld bedoel je?

Ik word steeds ongesteld door mijn pil heen, een zalig gevoel echt....

En het is het beste als je het niet doorslikt. Volgens mij mag je eigenlijk alleen op doktersadvies doorslikken, tenminste dat was vroeger zo. Nu wel een maandje ofzo met de vakantie (bij mij staat op de bijsluiter inderdaad dat ik hem mag doorslikken maar ik doe dat niet) Je wordt er ook erg misselijk van.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2003, 16:54   #7
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

regels = maandstonden

Word je ongesteld wanneer je je pil nog neemt?? Want dat is niet echt goed, me dunkt. Dat staat toch in mijn bijsluiter, geloof ik.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2003, 17:06   #8
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je mag de pil gewoon door blijven nemen hoor. Maar op een gegeven moment wordt je gewoon ongestelt en dan moet je dus even een weekje stoppen. Is helemaal geen probleem.

Het enigste vervelende is dat je dan niet ongeveer weet wanneer je ongesteld wordt, dat is dus vervelend. Als je toch langer wil doorgaan kun je beter 2 strips slikken (6 weken) dan stoppen, dan weer beginnen.

Trouwens, als je ongesteld bent kun je gewoon sex hebben. Het kan zelfs lekkerder zijn omdat je dan gevoeliger bent. Het beste kun je dan wel een tampon gebruiken want dan is het altijd wat schoner. Maar het is helemaal geen probleem. het ligt helemaal aan jezelf of je dat wil of niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2003, 17:07   #9
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

pakt bijsluiter:

u kunt microgynon 30 gewoon doorslikken in de pauze, alleen kunt u in de loop van de week een doorbraakbloeding of spotting krijgen.


Het lijkt me dus niet zo gezond ! ik bedoel dat bloed zit er toch dus het lijkt me dat het niet zomaar weg gaat
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2003, 17:12   #10
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik slik ze altijd door...en heb dus ook nog nooit doorbraak bloedingen gehad hoor? ik heb het zelfs een keer 4 keer doorgeslikt en ik had nergens last van...als ik zin heb word ik ongesteld..dat kan morgen zijn maar ook over 3 weken...
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2003, 17:26   #11
LifeSucks
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ze moeten altijd worst case scenario op de bijslijter zetten anders worden ze daalijk aangeklaagt dat er iets ergs gebeurd

Laatst aangepast door LifeSucks : 14 January 2003 om 17:30
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2003, 17:40   #12
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Originally posted by FiZz
Je mag de pil gewoon door blijven nemen hoor. Maar op een gegeven moment wordt je gewoon ongestelt en dan moet je dus even een weekje stoppen. Is helemaal geen probleem.

Het enigste vervelende is dat je dan niet ongeveer weet wanneer je ongesteld wordt, dat is dus vervelend. Als je toch langer wil doorgaan kun je beter 2 strips slikken (6 weken) dan stoppen, dan weer beginnen.

Trouwens, als je ongesteld bent kun je gewoon sex hebben. Het kan zelfs lekkerder zijn omdat je dan gevoeliger bent. Het beste kun je dan wel een tampon gebruiken want dan is het altijd wat schoner. Maar het is helemaal geen probleem. het ligt helemaal aan jezelf of je dat wil of niet.
seks met tampon? zit er dan niet iets in de weg
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2003, 17:54   #13
LifeSucks
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eerst tampon eruit dan sex neem ik aan
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2003, 19:35   #14
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

volgens mijn dokter is het absoluut niet gezond
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2003, 20:03   #15
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bootje

seks met tampon? zit er dan niet iets in de weg
Sex is niet alleen neuken maar ook meer dingetjes
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2003, 20:14   #16
LifeSucks
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by annestacia
Sex is niet alleen neuken maar ook meer dingetjes
ik zie neuken toch eerder als een synoniem voor sex kan aan mij ligge.

en het hele eromheen noem ik dan gewoon de liefde
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 17:43   #17
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Citaat:
Originally posted by bootje

seks met tampon? zit er dan niet iets in de weg
Weet je dat met ook kan?
Ervaring?
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 18:41   #18
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Originally posted by linnea
Weet je dat met ook kan?
Ervaring?
enkel zonder, met lijkt me nogal moeilijk
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 18:52   #19
Clauw
Lid
 
Geregistreerd op: 20 October 2002
Berichten: 780
Standaard

Ik slik de pil gewoon door, als ik weet van dan heb ik toetsen..of iets anders wanneer ik niet ongesteld wil zijn, en heb nerges last van, gewoon de normale dingen, die ik altijd al heb.( buikpijn etc)
Clauw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 23:10   #20
Sgatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jah ik heb er ook een vraagje over..Ik heb hem nog nooit doorgeslikt, mijn beste vriendin doet dat wel vaak..Maar ik ben bang dat ik dan opeens tóch ongesteld wordt op een moment dat ik het niet verwacht had..
Ik ga naar Tunesie (26 april-10 mei) en die week wor ik dus ook ongesteld en daar heb ik hélemaal geen zin in...Ik denk eraan om dan de pil door te slikken maar toch ben ik een beetje bang dat ik dan op het strand lig lekker te genieten van yess ik heb nergens last van op dit moment en dan ineens ontdek dat dat wel zo iss.?
Hmmzz kan iemand mij iets wijzer maken??
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 10:32   #21
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bootje
regels = maandstonden

Word je ongesteld wanneer je je pil nog neemt?? Want dat is niet echt goed, me dunkt. Dat staat toch in mijn bijsluiter, geloof ik.
De dokterassistente zei dat ik me nergens druk om hoefde te maken, als ik me pil maar gewoon geregeld innam.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2003, 13:39   #22
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sgatje
Jah ik heb er ook een vraagje over..Ik heb hem nog nooit doorgeslikt, mijn beste vriendin doet dat wel vaak..Maar ik ben bang dat ik dan opeens tóch ongesteld wordt op een moment dat ik het niet verwacht had..
Ik ga naar Tunesie (26 april-10 mei) en die week wor ik dus ook ongesteld en daar heb ik hélemaal geen zin in...Ik denk eraan om dan de pil door te slikken maar toch ben ik een beetje bang dat ik dan op het strand lig lekker te genieten van yess ik heb nergens last van op dit moment en dan ineens ontdek dat dat wel zo iss.?
Hmmzz kan iemand mij iets wijzer maken??
Hmmz het is weleens zo dat ik gewoon helemaal geen zin heb in die bloederige toestanden en dan slik ik um soms wel 3 maanden door ofzo..nog nooit nergens last van gehad.

Zolang jij hem slikt krijgt zo'n ei geen kans om te springn en om dat proces in gang te zetten. Dus als jij trouw elke dag zo'n hormonenstoot naar binnen werkt, gebeurt er verder niks in je lichaam en kan je zo lang doorgaan als je wilt.

Dus wat dat betreft hoef je je nergens druk om te maken.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2003, 18:53   #23
dreamy_angel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Opzich kan je de pil vrij lang doorslikken, dat heeft mijn huisarts ook gezegd. Je kan een spotting hebben, maar dat is echt lang niet altijd het geval hoor. Ik heb het wel vaker langere tijd doorgeslikt en noooit ergens last van gehad...

-xxx-jes Sabine
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:24.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.