Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 19 October 2007, 03:10   #1
rolin
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy leuk meisje ontmoet, tijd gehad en nu uit(heb hulp nodig)

ik heb in de zomervakantie een leuk meisje ontmoet, ze was meteen vanaf het eerste moment halsoverkop verlieft op me.
en ik vond haar wel leuk. maar ik moest er eerst over nadenken over het leeftijdsverscheel en afstand(3 jaar jonger als mij(ik ben 17) en 3 uur in de trein)

dus toen we allebij terugwaren van vakantie vroeg ze verkering aan me dus ik zei ja. ik ben uiteindelijk(naa best een tijd w8te) bij haar langsgeweest alles ging heel goed enzo en de week naadat ik langs ben geweest ging alles nog steeds goed.(haar moeder vertelde zelfs tegen me dat ze haar nog nooit zo verliefd had gezien) en ze was ook heel blij dat ik langskwam.(de week ernaa was ze ook wel blij) maar toen kwam ze ineens niet meer online op msn... ze moest ergens over naadenken en nog geen 4 dagen later vanaf dat ze niet meer online kwam heeft ze het uitgemaakt.( we hebben dus 7 weken gehad)

ze zei dat afstand, leeftijd en dat haar gevoelens afnamen ermee te maken had. maar ze wil wel vrienden blijven.

dus ik ging wat vragen stellen enzo wat leeftijd/afstand ermee te maken had en of er misschien nog iets was dat uit te praten viel en ik kreeg alleen maar vaage antwoorden over(en nu vind ze me dus een beetjuh zeuren(hell, bij de eerste vraag vond ze me al zeuren >.<))en het kwam er gewoon op neer dat ze niet meer van me hield en dat afstand+leeftijd er niks mee te maken had. ze zei gewoon: ''het is uit en dat moet je maar accepteren''

zei en haar vriendin willen me binnenkort wel weer zien(vriendin was ook mee op vakantie)

ik durf nu niks meer te vragen maar ik heb echt een gevoel dat er iets niet klopt en dat er nog iets is.(misschien verbeeld ik me het...) ze is heel verlegen(bang /nog niet willen/nog niet klaar voor relaties(?) ze beweerde al relaties gehad te hebben(zou gelogen kunnen zijn?)) nieuwe jongen ontmoet die dichtbij woont ?

maar ik wil haar niet kwijt, in die tijd dat we verkering hadden ben ik echt heel erg verliefd op haar geworden en het klikt ook gewoon heel goed. wat kan ik doen om haar terug te krijgen?

ik loop hier nu al een tijd mee... ik slaap/eet slecht...
help alsjeblieft.

bij voorbaad bedankt.

Laatst aangepast door rolin : 19 October 2007 om 03:47
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:11.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.