Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 July 2012, 17:49   #1
Pimeeftink
Lid
 
Geregistreerd op: 2 July 2012
Berichten: 6
Standaard Help heeft een meisje interesse of niet?

Hallo allemaal
Ik ben Pim en ben verliefd op een meisje die Saskia heet.

In eerste instantie was ik aan het trainen en Saskia trainde mee ik ken haar al
2jaartjes maar begon haar ineens leuk te vinden. Na de training wilde ik naar huis fietsen en zei Saskia zal ik gezelig met je meefietsen.
Ik moet wel een beetje doorfietsen want ik moet mn trein halen dus ik zei ja is goed hoor en toen zaten wat te babbelen over de training enzo.
Toen had ik in het weekend een wedstrijd en zij kwam meedoen in ons team voor 1 keertje(zelf zit ze in een ander team) het was een uit
wedstrijd dus gingen we met 3 auto's daarheen Saskia kwam bij mij in de auto zitten dus ik deed de achterklep voor dr open en haar tas er in.
Mn ouders waren er ook bij want die moesten tenslotten rijden met de auto. En toen had ik ook een gezelig gesprek met haar toen was de wedstrijd.
Na de wedstrijd gingen we met het hele team ff gezelig wat drinken. Toen ik haar zag zitten ging ik dus naast haar zitten en gezelig met iedereen meekletsen.
Toen ging ze dus met er benen bij iemand op schoot leggen want ze vond dat dat wel mocht omdat ze inviel maar dat was niet bij mij maar iemand anders.
verder niks bijzonders is al een wat ouder iemand van 34jaar die al getrouwd is en zelf is ze 20. Toen gingen we allemaal weer omkleden dus aparte kleedkamers.
Me ouders wilde eerder weg omdat ze nog thuis iets wilde doen. Ik vond dat natuurlijk jammer want daardoor kon ze niet met mij mee terug dus moest ik vertellen dat
ze met iemand anders mee terug moest rijden. Eenmaal thuis ging ik achter de pc zitten en op facebook een berichtje naar dr sturen van srry maar ik moest weg
omdat ik thuis nog iets moest doen en kreeg gelijk terug dat dat niet uitmaakte. Dit was het eerste gedeelte van het verhaal.

Hier het volgende deel een week verder weer trainen en ik met kriebels in mn buik toen ik haar steeds zag ik begroete haar wel enzo maar later ging ze op een bankje zitten.
En dr vriendin dr naast toen ging ze de hele tijd met een teamgenoot praten over een bruiloft van iemand die binnenkort ging trouwen en ik kon er maar niet tussen
komen en was dus vrij stil en zei niet zo veel. En daarna begon de training ik moest ergens anders trainen dus zag haar niet omdat ik in een ander team zit. Na
afloop ging ik dus weer met haar mee terug fietsen maar deze keer zei ze niks ik liep naar mn fiets omdat ik haar al dr fiets zag pakken samen met een vriendin.
daarna toen ik terug fietste verliep het gesprek niet zo soepel ze zat meer met haar vriendin te praten onder het fietsen en ze keek nogal sip alsof ze bijna moest
huilen en zat te moperen over de training dus ik was nogal stil omdat ik zag dat ze emotioneel was en ze het al met een vriendin aan het bepraten was.
(Op facebook zag ik net dat het al 3dagen uit was met dr vriend) hierna zijn na verloop van tijd nog 2weken verstreken. Verder niks bijzonders heb in die tussentijd niet meer met er
mee naar huis gefietst want ze ging steeds al zo snel weg omdat ze de trein moest halen.

Toen een belangerijk moment ik kon haar niet echt op de training spreken omdat ze steeds daar al met trainen bezig was en na afloop te snel weg. Ik heb toen besloten op facebook
een berichtje naar haar te sturen om haar uit te vragen. ik kreeg als antwoord sorry pim, ik vind je wel aardig maar ik vind je niet leuk en ben niet verliefd.
Toen ik haar weer op trainen zag was ze ineens heel afstandelijk naar mij en leek het wel alsof ze een beetje afstand nam bij de mensen waar ik bijstond.

Toen 2weken later was er een bruiloft ik wist dat zij er ook heen ging en ik ging dus ook want ik dacht bij mezelf dat ze mischien nog emotioneel was vanwege dr vriend waarmee het nog niet
zo lang uit was. Toen bij de bruiloft was ik al binnen en zij nog niet. Toen kwam ze binnen en merkte mij gelijk op en ik haar en keken elkaar ongeveer 5 sec aan ze liep naar de bruid en bleef ondertussen met er ogen mij volgen.
Met een normale blik. Toen dacht ik mischien ziet ze toch nog wat in me omdat ze me zo aan bleef kijken. Maar ik hield in het begin ff afstand omdat ze zelf eerst nogal afstandelijk was, later kwam er nog een andere gozer
binnen die haar kende ofzo. en ze hadden gelijk contact voor een tijdje en zag ze later steeds met elkaar lachen en voelde me dus rot en begon jaloers te worden toen ik dat zag maar liet het niet merken
en bleef feesten met vrienden. Wat me opviel is dat ze nooit naar mij liep maar ze was de hele tijd met diezelfde gozer bezig en ineens kwam ze naar me toe en vroeg of ik wat te drinken wilde en antwoorde dus ja
doe mij maar een biertje en ging ff met haar groepje dansen. toen was ze na 15min al weer bij die gast maar kwam na een tijdje me weer een drankje aanbieden. en toen was ze weer weg bij die gozer.
Het viel me op dat ze al een hoop witte wijn glazen had gehad. Toen kreeg ik een hoop pijn omdat ik zag dat Saskia een arm om die gozer heen sloeg maar die gozer deed dat nooit terug en lachte alleen en bleef
lol trappen meer niet. Saskia bleef hem opzoeken en ik dacht foute boel iemand atendeerde me er op van blijf rustig mischien komt het door de drank. Toen was die avond om ik ging weg en hun gingen nog naar een
cafe om door te feesten maar ik wilde het niet meer aanzien hoe ze bezig was met die gozer drm stopte ik maar.

Toen 4weken daarna Was er een verjaardag van iemand ik zag dat die gozer niet zou komen en die was er ook niet Saskia was er wel. Wat me opviel is dat ze
nooit oogcontact zocht ik had dat alleen als ik wat aan het vertellen was of als ze me zoende. Toen ze daar was ging ze dus ff iedereen snel zoenen totdat ze bij mij was
ze nam toen ff 2sec de tijd en keek me aan en ging rustiger aan precies het goeie tempo voor mijn gevoel en ze zoende wel gewoon normaal en voelde ook dat ze een arm om me heen geslagen had en onder het zoenen.
lichtjes in mn schouder kneep en als beeindiging ging ze rustig met er hoofd naar achter en glimlachde nog een paar seconde naar me en toen ging ze weer snel verder bij de rest ff snel zoenen.
Toen was ze ff weg dr vriendin in de keuken aan het helpen met iets en zag haar dus 30min niet en ineens hoorde ik ook 1 verhaal over mij want ik had haar al ergens voor uitgenodigd en zou de rest nog uitnodigen maar
moest het nog naar hun versturen dus alleen zij wist het en kreeg dus ineens van een paar vrienden te horen van wrm ben ik nog niet uitgenodigd wel als plagerig bedoeld.
Toen ik haar buiten op het balkon zag staan met nog wat vrienden liep ik er dus naar toe om er ook te staan om dichter in de buurt te komen en hoorde haar over dr studie praten enzo als ik vrienden van haar
iets grappigs hoor vertellen gaat ze helemaal los van het lachen anders als bij mij want als ik iets grappigs vertelde was het vaak alleen een warme glimlach en zag haar ogen glinsteren.
Toen liep ze naar verloop van tijd weer naar binnen om in de keuken te helpen en ik ging dus ook naar binnen maar weer bij een statafel staan om met vrienden te praten na wat nootjes en spullen neergezet te hebben ging ze bij de
tafel staan waar ik ook bij stond. maar weer nooit oogcontact wat me wel opviel was dat ze vergeleken de rest hele grote pupillen had nu was het ook niet zo licht bij die verjaardag maar het viel me wel op
want bij de rest was het allemaal normaal. Op deze avond had ze alleen water gedronken viel me op. Ze stond dus bij die statafel tegenover mij maar stond de hele tijd met iemand naast haar te praten.
volgens mij had ze een beetje last van dr hakken want ze ging ook steeds op dr tenen staan en terug na verloop van tijd ging ze met beide ellebogen op de tafel leunen met dr handen in dr nek naar mij toe gebogen en bleef
ondertussen met de gene die naast haar stond praten. Wat me bleef opvallen is dat ze soms mensen aan het plagen was door ff een elleboog te geven aan iemand om te lachen maar niks bijzonders.
Bij mij kwam ze later met een plaagopmerking van Hey heb je nou nog steeds niet je biertje op die ouwe lullen drinken je dr nog uit je moet doorzuipen. Ik antwoorde dus met een glimlach terug van rustig aan
ik heb nog de hele avond de tijd. Na verloop van tijd ging ze weer ergens anders staan met haar vrienden. Na een tijdje ging ze dus weer naar huis en ging ze ff knuffelen met iemand maar die gene is al bezet
en die gast deed dat ff voor de lol om afscheid te nemen niets bijzonders die gast heeft dat bij iedereen. ze ging daarna weer ff iedereen langs en bij mij deed ze weer anders nam weer ff de tijd om rustig
te zoenen en voelde dus weer dat ze in mn schouder kneep wrm weet ik niet en beeindigde weer met een glimlach en daarna keek ze ff 2sec sip naar me meer van zo een manier van ik ga er weer vandoor.

Toen 5dagen later waagde ik weer een poging om haar mee uit te vragen maar kreeg geen antwoord en na 2 dagen kreeg ik als antwoord terug sorry maar ik heb het een beetje druk dus ik kan niet.


End story Dit is mijn verhaal en ik weet echt niet of ze interesse heeft ik wil graag jullie mening hier over weten wat me opvalt is dat het oogcontact zo weinig is en ik wil ook graag
advies weten wat nu slim is om te doen en of ik echt kans maak bij haar.

Alvast bedankt voor de reacties
Pimeeftink is offline  
Oud 2 July 2012, 18:04   #2
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

ik lees t straks ff, komt vanavond wel reactie
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline  
Oud 2 July 2012, 18:08   #3
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

als ik het zo lees geloof ik niet echt dat je een kans maakt, en dat je enkel de vriendschap sloopt als je er mee door gaat.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline  
Oud 2 July 2012, 18:35   #4
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Is het interessant om te lezen, td?
Chitesel is offline  
Oud 2 July 2012, 19:10   #5
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Neuh, beetje dertien in een dozijn verhaal zoals we ze zo vaak zien, met tenenkrommende grammatica en zinsconstructie.

Enige reden dat ik het doorlas was omdat de OP er blijkbaar genoeg mee in zn maag zat om zijn gehele levensverhaal hier neer te typen.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline  
Oud 2 July 2012, 19:43   #6
Pimeeftink
Lid
 
Geregistreerd op: 2 July 2012
Berichten: 6
Standaard

op de wang maar wrm knijpt ze dan lichtjes in mn schouder onder het zoenen dat is toch een teken dat ze het lekker vind lijkt mij? en dan nog als beeindiging van een glimlach
Pimeeftink is offline  
Oud 2 July 2012, 19:45   #7
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

volgens mij is dat gewoon niets anders dan normaal sociaal gedrag.
ik zie er niets uitzonderlijks in.
volgens mij trap je in de valkuil waar iedereen die verliefd is intrapt.
je ziet wat je wilt zien.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline  
Oud 2 July 2012, 20:19   #8
Twitch
Lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2012
Berichten: 24
Standaard

Sorry kerel, maar dit lijkt me inderdaad duidelijk een gevalletje van je ziet wat je wil zien, dat doet iedereen die verliefd is.. Alles wat ze doet denk je "oh dat doet ze expres, omdat ze me leuk vindt" terwijl zij er waarschijnlijk helemaal niet eens over nadenkt. En je hebt haar twee keer mee uitgevraagd en twee keer een nee gehad, en "ik heb het druk" is een slechte smoes, als ze je leuk had gevonden had ze sowieso ja gezegd en zelfs als ze het echt zo druk had had ze er wel bijgezegd dat ze graag een andere keer (over een paar weken?) zou willen afspreken als ze wél tijd had.
Ik zou haar niet meer mee uitvragen en zo, daar mol je alleen je vriendschap mee en dat wil je ook niet lijkt me.
Twitch is offline  
Oud 2 July 2012, 20:52   #9
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
volgens mij is dat gewoon niets anders dan normaal sociaal gedrag.
Sociaal gedrag in een post van TD,

something went wrong..
Chitesel is offline  
Oud 2 July 2012, 20:59   #10
Pimeeftink
Lid
 
Geregistreerd op: 2 July 2012
Berichten: 6
Standaard

maar wrm zou iemand met je zoenen als de ander geen interesse heeft en weet dat ie jou leuk vind daarmee zou je alleen maar gevoelens mee opwekken
Pimeeftink is offline  
Oud 2 July 2012, 21:02   #11
Pimeeftink
Lid
 
Geregistreerd op: 2 July 2012
Berichten: 6
Standaard

nou ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze interesse heeft
Pimeeftink is offline  
Oud 2 July 2012, 21:41   #12
Twitch
Lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2012
Berichten: 24
Standaard

Iemand drie zoenen op de wang geven is gewoon een normaal iets en zegt niets over hoe zij over jou denkt, kijk zij heeft jou vriendelijk afgewezen en wil gewoon vrienden met je blijven. Jullie waren met een hele groep mensen en zij begroette iedereen (door middel van die drie zoenen dus) en natuurlijk doet ze dat bij jou dan ook, je kunt toch niet 1 iemand overslaan? Ze heeft "nee" tegen je gezegd en wil er verder gewoon niet moeilijk over doen en geen drama's van maken, daarom doet ze gewoon nog steeds aardig tegen je en zo omdat jullie vrienden zijn (maar niet meer dan dat).
Twitch is offline  
Oud 2 July 2012, 22:19   #13
Pimeeftink
Lid
 
Geregistreerd op: 2 July 2012
Berichten: 6
Standaard

maar er bestaan wel manieren toch om toch een relatie met er te krijgen? er zijn namelijk mogelijkheden om uit die friendzone te komen
Pimeeftink is offline  
Oud 2 July 2012, 22:28   #14
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

ja, touw kopen vastbinden en verkrachten..

psycho
Chitesel is offline  
Oud 2 July 2012, 22:43   #15
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Beter schik je je gewoon in je lot.
Dan red je in ieder geval de vriendschap.
Of je kunt natuurlijk ook eigenwijs zijn, alles beter weten, ieders advies negeren, en er als een dolle neushoorn op los banjeren, waardoor je alles helemaal verkloot.

aan jou de keus.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline  
Oud 3 July 2012, 03:59   #16
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline  
Oud 3 July 2012, 22:01   #17
Pimeeftink
Lid
 
Geregistreerd op: 2 July 2012
Berichten: 6
Standaard

Ik heb wel is gehoord dat rust wonderen kan doen maar dan moet het wel een behoorlijke periode zijn om even niets te laten horen en verliefdheid aan de kant te gooien en als ik er in het echt tegenkom ook niet kijken hoe moeilijk dat dan ook is en als je merkt dat ze zelf kijkt pas beginnen met kijken en glimlachen en pas als ze zelf wegkijkt zelf ook weer wegkijken haar reactie afwachten schijnt goed te zien maar je moet wel lichaamstaal weerkaatsen maar de vrouw start
Pimeeftink is offline  
Oud 3 July 2012, 22:21   #18
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Wtf?
Chitesel is offline  
Oud 3 July 2012, 22:57   #19
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

dit is nu een bier topic
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline  
Oud 3 July 2012, 23:41   #20
Lupadi
I am bored
 
Lupadi's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 September 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 2.307
Standaard

__________________
Vind ik Ook!
Lupadi is offline  
Oud 3 July 2012, 23:46   #21
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

-pakt een grolschje-
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline  
Oud 4 July 2012, 00:24   #22
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline  
Oud 4 July 2012, 00:45   #23
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

we hebben het hier niet over kutbier blaab
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.