Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 18 January 2011, 21:05   #1
N!cole
Lid
 
Geregistreerd op: 22 December 2010
Berichten: 4
Standaard 'beste vriendin'

Hiii

Heel kort verhaaltje maar ik zit er heel erg mee. Ik ken dus een meisje al 5 jaar. We hebben nog nooit echt ruzie gehad. Maar de laatste tijd ergerd zij mij enorm. Ze is zooo jaloers en doet alles om mij te kleineren. Ik kan haar niet meer hebben dus begin ik haar wat te verwaarlozen. Maar aangezien we toch zo lang vrienden van elkaar zijn wil ik ons vriendschap niet helemaal verbreken.
Maar ze blijft echt 'the B*tcht' uithangen.

Ik heb een klasgenootje waar ik het heel goed mee kan vinden. Ik heb hem echt heel graag en sinds kort begint het al wat intiemer te worden. Niets officiëel maar toch gezellig. Maar dan kreeg ik gisteren een telefoontje van dat 'beste vriendin' waar ik het over had. Dat mijn klasgenoot , dus die jongen die ik graag heb, heel gezellig deed met een ander meisje. Uiteindelijk bleek dat hij haar gewoon een knuffeltje gaf. Ik weet niet hoe ik mij hierbij moet voelen maar ik wil gewoon niets meer te maken hebben met die so called ' beste vriendin'. Ze is gewoon absoluut niet oprecht. En veel te jaloers. Ah ja en de reden van haar jaloezie kan misschien zijn dat ze 20 is en nog nooit een relatie heeft gehad of zelfs gezellig is geweest met een jongen.

Oei , veel langer dan ik dacht . Maar wat denk juliie? Stoppen met die zogezegde vriendschap of niet?
N!cole is offline   Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:47.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.