Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Contest > Battle Forum 2005 > Battle Round 1
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Battle Round 1 game closed...

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 April 2005, 11:06   #1
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard R1: PFP - BlackTurlte

PFP en Blackturtle zullen het hier in een hete strijd tegen elkaar opnemen....

PFP begint. Ieder mag 2 keer reageren en dan mag je zo'n 16 regels gebruiken.

Woensdagavond om 0.00 sluit de battle.

SUCCES!!!

Reacties kun je hier kwijt.
AmbyPur is offline  
Oud 5 April 2005, 14:42   #2
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan zal ik maar aftrappen vandaag
ik had het liever met je hoofd gedaan maar dat kan nie

Deze jongen denkt dat hij alles is en vindt zich dus een hele stoere, het enige wat hij echter kan is ouwehoeren en boere
ik heb ook veel te weinig tijd om me bezig te houden met deze jan modaal, je denkt dat je alles voor elkaar hebt maar je bent gewoon banaal. Met je rare boere accent t klinkt haast of je wel voor een mannetje in bent
 
Oud 7 April 2005, 16:33   #3
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

grote praatjes vullen geen gaatjes nee idd wij zijn geen maatjes, dat hoeft ook niet je bent een miet en zulke maten wil ik niet.
enigsinds voel ik je twijfel slappe woorden en veel gewijfel het komt er maar met moeite uit, wat dit betreft ben jij een spruit.
dus ga maar lopen en blijf maar hopen dat ik je niet kom zoeken en je rondtrap in vele hoeken.
want dat gebeurt er ja welzeker ik crush je als een plastic beker.
je angst groeit nu ik kan het voelen, en te weinig tijd om bij je moeder te kroelen.
want ze bied geen troost aan haar zielige kroost, die hard gaat rennen als ze hem gaan jennen.
nee een echte vent is niet wat jij bent, en dat wilt mij te lijf?
mannetje je verliest het nog van menig wijf.
 
Oud 14 April 2005, 18:05   #4
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Blackturtle van Harte gefeliciteerd!

Jamiel: Blackturtle
Ook jullie hebben niet veel geschreven, jammer. Maar wat ik over jullie battle kan zeggen is: Het gaat er wel hard aan toe, ik zou het bijna beschouwen als gewoon spreektaal. Ik heb gekozen voor degene die dit een beetje met een korreltje zout neemt, en dat is Blackturtle. Hij heeft er ook iets meer energie in gestopt dan PFP, vind ik.

Ambypur: Blackturtle
Nah goed, deze battle vond ik niet zoveel voorstellen, maar het lijkt dat Blackturtle er de meeste moeite voor heeft gedaan. Hij knalt er ook mooi in. Jammer dat het hierbij gebleven is!

Zhade: Blackturtle
Deze was moeilijk, ze waren allebei erg kort, maar erg krachtig. Vooral om de punchline van PFP moest ik wel lachen. Alleen Blackturtle kwam in het geheel wat beter, jammer dat jullie hier niet verder zijn gegaan. Dat had de uitslag zeker beinvloed.

Chica: Blackturtle
Tussen PFP en Blackturtle merk je gewoon dat ze elkaar niet mogen. Blackturtle vangt dit beter op dan PFP, dus ik vind Blackturtles stukje beter, ook beter opgebouwd.
AmbyPur is offline  
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Uit
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:26.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.