Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

 
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 30 March 2005, 15:10   #1
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Wie maakt hier allemaal muziek?

Nou vroeg ik mij dit af, omdat ik bij sommige mensjes indirect kan zien dat ze met muziek bezig zijn. Jaja kom op niet verlegen vertel maar Vertel eens een verhaaltje n.a.v.

Spelen jullie een intstrument?

Zo ja, welke en hoe lang al?

Zitten jullie in een band/orkest?

Wat voor muziek speel je ( het liefst )?

Krijg je les, of geef je misschien al les?

Willen jullie later je geld met muziek gaan verdienen?

Zou je nog andere instrumenten willen leren spelen?

Wat betekent muziek voor jullie?


Geen enquete, gewoon nieuwsgierig

Mijn instrument is de stem, ik zing dus. Ik zing al eigenlijk vanaf mijn kleutertijd, maar aan het begin van m'n puberteit krijg ik eigenlijk les ( mijn mamsje dacht dat je als jong kindje nog egen zangles kon krijgen, omdat je stem dan nog niet is gevormd ).

Ik volg een muziekopleiding ( Zang pop ) eerste jaar, en zit binnen deze opleiding in twee bands. Gaat wel lekker
Het is niet voor het leren van lesgeven, maar dat wil ik later ook zeker niet doen. Vind ik dus echt niks aan.

Ik wil naast geld verdienen met muziek, ook mijn inkomsten halen door een dierenarts te assisteren

Ik heb een jaartje akoestische gitaarles gehad, maar het werd me te druk dus ben ik ermee gekapt. Ik wil, zodra ik weer meer tijd heb, weer verder leren spelen.

Muziek is voor mij op dit moment niet zo leuk, omdat ik alles moet uitzoeken en dan kan ik niet echt meer genieten. Ik hoop dat er nog een dag komt dat het weer een uitlaatklep voor mij wordt. Iets waar ik mij naar kan terugtrekken.
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:43.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.