Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 December 2003, 21:51   #1
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard Hoe kan dit forum populairder gemaakt worden?

Hoe kunnen we meer leden trekken?

Aantal ideeën:
• thread van de week op www.leerlingen.com (dat mensen dus naar aanleiding van een prikkelende stelling naar dit forum gelokt worden)

• prijzen verbinden aan wedstrijden op subfora..
Bijvoorbeeld:
- winnaar CL-voorspellen op Sport
- discussietoernooi op Discussie (een keer per maand een discussie openen en na 3 weken stemmen wie naar de mening van de leden de beste was in de discussie)
- dichtwedstrijden (oid) op kunst (ook 1x per maand stemmen door de leden)
- etc

Hiervoor is natuurlijk ook Spill nodig. Als zij niet bereid zijn meer energie in dit forum te steken zal er nooit iets van de grond komen.

Hebben jullie nog ideeën? Of wat vinden jullie hier van?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2003, 21:54   #2
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik wil best zo 1x in de maand een leuke discussie verzinnen en daarop toe zien. Ik heb onderwerpen genoeg denk ik en dan een leuke stelling er bij maken.

Je zou een voetbal pool kunnen maken oid. iid, maar dan zit je met een probleem als je prijzen gaat uitrijken, ik weet niet of dat mag...
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2003, 22:07   #3
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Meer wedstrijden is misschien wel idd een leuk aspect, maar in de praktijk niet uit te voeren aangezien er geen animo voor is van buitenaf. Het zal weer om het oude clubje draaien.

Beter nog is gewoon reclame maken voor het forum, of op de hoofdsite het forum gedeelte meer aan prijzen.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2003, 22:26   #4
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

misschien lekker off topic
maar waarom zou dit forum drukker moeten worden en moeten er meer leden komen?
ik vind het zo wel aardig lopen

ontopic
prijzen zijn goed, er is een speciaal win forum, maar daar word niets meer in gepost door spill
de problemen die besproken worden op liede.leerlingen kunnen misschien door gelinkt worden naar hiero
chat gedeelte op main site met link naar het forum, etc
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2003, 22:32   #5
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

tja, of je het forum drukker wilt hebben is een ander punt.. Van mij zou het wel mogen, op bepaalde fora komt nou eenmaal hele dagen niemand...

Misschien is 'populairder maken van het forum' wel niet helemaal goed uitgedrukt, ik zou ook graag manieren willen zien om bepaalde subfora populairder te maken. En wat mij betreft mogen er ook zeker nieuwe leden bij. Zoals het nu is is er een incrowd kliekje, wat nauwelijks kritiek kan verdragen op elkaar..

@PFP, wedstrijden stimuleren mensen tot het actiever posten op bepaalde delen van dit forum... Het grootste probleem wat ik daar bij zie is dat er te veel op vriendjes gestemd zal gaan worden... Naast de vraag of spill hier wel iets voor voelt.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2003, 22:38   #6
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Ik ben voor de samensmelting van aan de bar en cyber talk en de creatie van een nieuw forum, het chat forum of iets dergelijk, zodat mensen geen topics gaan verneuken met chat maar dat diezelfde mensen ook niet gaan zeuren dat ze niet kunnen chatten
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2003, 22:40   #7
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ok, ik snap
maar dan is toch gewoon het beste dat er op de main site leerlingen iets komt van bijvoorbeeld stelling van de week voor discussie
link naar nieuws in nieuws en geruchten (volgens mij)
liefdes problemen door linken naar liefde en dating en sex

etc, etc

alleen moet er dan opgelet worden dat er niet de verkeerde dingen ergens gepost worden en dat nutteloze post daar worden verwijderd
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2003, 22:41   #8
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Ik ben voor de samensmelting van aan de bar en cyber talk en de creatie van een nieuw forum, het chat forum of iets dergelijk, zodat mensen geen topics gaan verneuken met chat maar dat diezelfde mensen ook niet gaan zeuren dat ze niet kunnen chatten
Waarom gaan we niet gewoon voor een irc server? Dan kan je fijn chatten, java appeltje op de site...

ADB en Cyber Talk mogen idd wel samen, dat is toch één pot nat
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2003, 22:42   #9
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

t lijkt me erg cool om kunst contests te hebben en dan met name photoshop contests.
ik zou dat op zich wel willen leiden in misschien een nieuw forum ofzo.
iedere dag (of iedere week.. of whatever) een nieuwe orignele contest (photoshop of andere kunst dan) waarop mensjes dus kunnen stemmen en waar dus een winnaar uit kan komen
maar dan moet daar wel genoeg animo voor zijn en zo'n forum moet niet worden verneukt door onzinnige topics..
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2003, 22:49   #10
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by WhizzCat
Waarom gaan we niet gewoon voor een irc server? Dan kan je fijn chatten, java appeltje op de site...

ADB en Cyber Talk mogen idd wel samen, dat is toch één pot nat
Cybertalk is voor meer serieuzere algemene vraagstellingen, terwijl ADB meer voor de slappe klets is. Volgens mij.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2003, 22:52   #11
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Cybertalk is voor meer serieuzere algemene vraagstellingen, terwijl ADB meer voor de slappe klets is. Volgens mij.
Ga me niet vertellen dat "de plus min lijst" en "hebben jullie posters op je kamer" dat soort topics Cyber Talk zijn... dat zij echte bar hang topics en zo zijn er nog wel meer, of er wordt niet goed gemod, of er is iets anders aan de hand

no offense...
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2003, 22:54   #12
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik kom niet zo vaak op Cybertalk, maar zo'n poster-kwestie lijkt mij vrij algemeen en als er serieus op gereageerd wordt dan is dat een mooi cybertopic.
Op ADB krijg je eerder reacties of je gay bent omdat je een BSB-poster hebt en gaat het al sneller off-topic.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2003, 23:13   #13
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Ik kom niet zo vaak op Cybertalk, maar zo'n poster-kwestie lijkt mij vrij algemeen en als er serieus op gereageerd wordt dan is dat een mooi cybertopic.
Op ADB krijg je eerder reacties of je gay bent omdat je een BSB-poster hebt en gaat het al sneller off-topic.
Dan moet je laten chatten op aan de bar en die sticky chattopic weghalern want die staat daar echt alleen maar lelijk te wezen
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2003, 23:16   #14
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Veel reclame maken is denk ik één van de weinige echt effectieve middelen. Ik weet niet hoe dat op dit moment is, wat de mogelijkheden tot uitbreiden van naamsbekendheid zijn, maar daar moet het denk ik in gezocht worden. De verbinding tussen de hoofdsite en het forum kan veel beter, nu zijn het twee aparte sites met aparte bezoekers.

Citaat:
Met dagelijks meer dan 20.000 unieke bezoekers één van de grootste nederlandstalige jongerensites
Daar moet dan voor het forum toch meer uit te halen zijn, lijkt me.

Leuke ideeën, Tijs, mij spreken met name de debate-wedstrijd en het CL voorspellen wel aan Als dat een beetje georganiseerd wordt, kan het best leuk worden, ook afgezien van de nieuwe leden die het eventueel zal opleveren..

Het verschil tussen Cyber Talk en ADB is wat aan het vervagen denk ik, bovendien is samenvoegen niet zo'n erg groot probleem, omdat Cyber Talk nou niet bepaald een bruisend forum is. Het probleem is alleen het te voeren beleid op zo'n nieuw, groter ADB forum (of onder een andere naam). Wat moet je dan gaan toelaten en wat niet? Een soort onzin forum is misschien een idee.

Van mij hoeft ll.com trouwens niet zo groot te worden als fok! of s.com, maar wat meer nieuwe aanwas is meer dan welkom, dat is duidelijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2003, 23:28   #15
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waarom wil je het forum eigenlijk populairder maken?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2003, 23:53   #16
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Krijgt de vorige winnaar van CL-poule ook nog wat . Verder vooral de discussie stimuleren, zowel binnen als buiten (staff) het forum. Verder onbetrouwbare mensen eruit werken, kan het imago absoluut niet gebruiken

Op de site van leerlingen.com meer reclame maken, en zoveel mogelijk banners plaatsen op andere scholieren en studentensites
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 08:24   #17
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

je bent er maar druk mee of niet

edit: om ook maar ff met goeie ideeen te komen :

- naamsbekendheid? flyers uitdelen ofzo? of op www.leerlingen.com een duidelijkere/opvallende link naar forum als dat kan/mag

- dit is toch bedoeld voor leerlingen? en tijs je vond dat er toch zoveel studenten zitten hier? kunnen die studenten mooi 'voorlichting' geven over de opleiding en school waar ze nu zitten, ik bedoel de leerlingen worden ook ooit studenten en ze kunnen vast wel wat info gebruiken

Laatst aangepast door AmbyPur : 23 December 2003 om 08:59
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 09:16   #18
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

door het aantrekkelijker te maken, klinkt misschien wel afgezaagd en dom, maar dat fotoboek bij scholieren is volgens mij best populair dus waarom ook niet toepassen bij leerlingen? ze hebben toch niet het alleenrecht.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 10:20   #19
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Over dat Cyber en ADB samenvoegen...ik denk dat dat niet eens zo'n slecht idee is. Vroeger was het verschil tussen deze twee fora heel duidelijk, maar dat wordt met de dag minder denk ik. Dus ADB zou dan ook het forum worden met de iets serieuzere topics, dan dat geblaat al die tijd.

Dat fotoboek lijkt me ook een leuk idee, weet alleen niet of we dat ook hier erbij kunnen krijgen enzow.

Ach wat, hup naar de staff met die ideeen, eens kijken wat we ervan kunnen maken
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 10:45   #20
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Over dat Cyber en ADB samenvoegen...ik denk dat dat niet eens zo'n slecht idee is. Vroeger was het verschil tussen deze twee fora heel duidelijk, maar dat wordt met de dag minder denk ik. Dus ADB zou dan ook het forum worden met de iets serieuzere topics, dan dat geblaat al die tijd.

Dat fotoboek lijkt me ook een leuk idee, weet alleen niet of we dat ook hier erbij kunnen krijgen enzow.

Ach wat, hup naar de staff met die ideeen, eens kijken wat we ervan kunnen maken
dat id heb ik ook wel is naar boven proberen te halen maar dat lukte toen niet..

maar als die fotoboek zou komen zou ik er helemaal 8er staan.
dat Cyber en ADB toevoegen vink opzich ook niet zo'n gek id...

kan makkelijk
__________________
skeflau!
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 10:58   #21
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Maar blijft er dan wel ruimte voor de serieuzere algemene stellingen? Want ADB is gewoon een hoop geblaat bij elkaar, en op Cybertalk kun je tenminste verwachten dat er serieus ingegaan wordt op je algemene vraagstellingen.

Natuurlijk zouden topics over breezer drinken weg moeten, maar dat is meer een gevolg van desinteresse van BoP als FB, dan van het ontbreken van het nut van cybertalk..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 11:02   #22
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Over dat fotoboek... Natuurlijk is dat een leuk idee, wat mij betreft wordt het zo snel mogelijk ingevoerd...

Maar feit is wel dat alle grotere fora zoiets hebben, zo wordt ll.com wel een heel erg s.com-kopie.
Ik denk dat er best iets verzonnen kan worden wat origineel is en wat ll.com echt kan onderscheiden van s.com...

@Amby: hoe zou je die 'voorlichting' dan in de praktijk willen zien? Nu zo je een groot aantal studenten (in de praktijk bijna de harde kern) de echte middelbare scholieren verdringen bijna.. Is op zich niet erg, want ik heb pas geleerd dat studenten ook leerlingen zijn, maar volgens mij is de doelgroep voor spill toch echt 12 tot 18-jarigen... Maar goed, je kunt moeilijk iedereen die ouder is gaan bannen, maar misschien wordt het tijd om de doelstellingen van spill te gaan aanpassen aan de bezoekers...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 11:05   #23
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
door het aantrekkelijker te maken, klinkt misschien wel afgezaagd en dom, maar dat fotoboek bij scholieren is volgens mij best populair dus waarom ook niet toepassen bij leerlingen? ze hebben toch niet het alleenrecht.


Maar dan een fotoboek zoals op Fok,die vind'k leuker qua stijl
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 11:45   #24
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Misschien de nieuwe mensen wat beter ontvangen

De beste reclame is toch de mond op mond reclame
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 11:49   #25
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Fotoboek :respect:
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 12:47   #26
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Maar blijft er dan wel ruimte voor de serieuzere algemene stellingen? Want ADB is gewoon een hoop geblaat bij elkaar, en op Cybertalk kun je tenminste verwachten dat er serieus ingegaan wordt op je algemene vraagstellingen.
daar zet ik ook een groot vraagteken bij
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 12:58   #27
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Fotoboek :respect:
Ik dacht dat profielen.leerlingen.com een beetje zou moeten dienen als fotoboek. Echt gemakkelijk vind ik het niet, en de stijl vind ik persoonlijk ook niet zo mooi.
De fotoboeken van scholieren en fok! zijn mooier

Misschien een fotoboek voor het forum alleen, en niet voor héél leerlingen.com ?
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 13:35   #28
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
daar zet ik ook een groot vraagteken bij
Daar zou dan Discussie&Actualiteiten voor kunnen dienen BoP stopt met Cyber Talk omdat er toch nooit iets gebeurt. Toch allermerend

Ik wist niet eens dat die pagina bestond trouwens, Saartje Maar het fotoboek op scholieren is een voorbeeld hoe het zou moeten inderdaad
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 13:40   #29
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Daar zou dan Discussie&Actualiteiten voor kunnen dienen BoP stopt met Cyber Talk omdat er toch nooit iets gebeurt. Toch allermerend

Ik wist niet eens dat die pagina bestond trouwens, Saartje Maar het fotoboek op scholieren is een voorbeeld hoe het zou moeten inderdaad
D&A vond ik anders ook te rustig, dat heeft ook meegespeeld in het stoppen. Op school komt ook geen hond. Net zoals de andere fora, op enkele na, gewoon te rustig zijn, net als cybertalk.

Ik vind dat Cybertalk gewoon moet blijven.. Net als ADB een algemeen forum, maar als je op ADB iets post weet je dat er niet serieus op gereageerd gaat worden... Als je over iets algemeens een serieuze antwoord wilt dan moet je op cybertalk wezen..

Dan kan D&A ook gewoon voor de discussies blijven (over actualiteiten), de lichtere serieuze actualiteit op cybertalk en de slappe klets op ADB.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 13:49   #30
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het idee van instructio4 over die kunstwedstrijden vind ik een leuk idee. Het forum kunst is namelijk een beetje dood aan het bloeden en het zou echt zonde zijn als het echt dood gaat want het is wel een heel mooi forum!

verder lijkt een samensmelting van CT en ADB mij niet zo'n heel erg goed plan, omdat ADB echt onzin is en CT nog redelijk serieus..

Ik wil ook wel helpen met die stellingen enzow, want dat is makkelijk realiseerbaar en leuk! dus als daarbij hulp nodig is.

ghi

ik ga eens denken over leuke ideetjes
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 13:51   #31
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Wilt iemand van de staff Spill even wijzen op deze topic, zodat zij een of meerdere ideeën kunnen oppikken en uitwerken (het liefst in overleg met de staff).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 13:54   #32
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik wist niet eens dat die pagina bestond trouwens, Saartje Maar het fotoboek op scholieren is een voorbeeld hoe het zou moeten inderdaad
Ik denk dat weinig mensen weten dat er zo'n stuk op leerlingen.com bestaat. Maar het is gewoon één grote wanorde en vrij chaotisch. Daarom dat ik er ook géén profiel heb.

Ofwel een mooi, ordelijk fotoboek, ofwel geen.
Die profielen is echt not done
Het principe van scholieren is mooi ja. Misschien zoiets in die aard? Aangepast aan de lay-out van leerlingen?

Maareuh, moest er ooit een fotoboek komen of iets dergerlijke, neem dan als-tu-blief de oude forumkleuren, want dat groene is echt
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 15:04   #33
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie

@Amby: hoe zou je die 'voorlichting' dan in de praktijk willen zien? Nu zo je een groot aantal studenten (in de praktijk bijna de harde kern) de echte middelbare scholieren verdringen bijna.. Is op zich niet erg, want ik heb pas geleerd dat studenten ook leerlingen zijn, maar volgens mij is de doelgroep voor spill toch echt 12 tot 18-jarigen... Maar goed, je kunt moeilijk iedereen die ouder is gaan bannen, maar misschien wordt het tijd om de doelstellingen van spill te gaan aanpassen aan de bezoekers...
hm ja als je het zo bekijkt is het idd een beetje niet zo handig
we hebben dus een nieuwe generatie brugklassers nodig eigenlijk?
en wat houdt zo'n fotoboek in eigenlijk? ik kom nooit op s.com of fok nl "
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 15:09   #34
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
hm ja als je het zo bekijkt is het idd een beetje niet zo handig
we hebben dus een nieuwe generatie brugklassers nodig eigenlijk?
Mja, stiekem hebben ze het wel een kléin beetje hier te danken denk ik, dat er zo weinig brugklassers zijn. Ik ga geen namen noemen, maar er zijn hier echt wel mensen die HELEMAAL NIET aardig zijn tegen mensen die jonger zijn ofzo. Misschien dat die mentaliteit eerst eens moet veranderen. De meeste komen hier hun vraagje stellen (meestal seks en L&R) en zijn dan gewoon terug weg. Echt aangename sfeer voor brugklassers heerst hier niet, vind ik dan persoonlijk

Citaat:
en wat houdt zo'n fotoboek in eigenlijk? ik kom nooit op s.com of fok nl "
Een fotoboek bevat een deel foto's (d0h ) en een beetje meer informatie over jezelf dan terug te vinden is bij 'profile' onder aan je post. Gewoon een kleine aanvulling van wie je bent

Dus stel je ziet een lid waar je meer wil van weten.
Ga je naar zijn fotopagina en zie je wat korte info en enkele foto's. Het initiatief vind ik wel leuk
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 15:13   #35
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18

Een fotoboek bevat een deel foto's (d0h ) en een beetje meer informatie over jezelf dan terug te vinden is bij 'profile' onder aan je post. Gewoon een kleine aanvulling van wie je bent

Dus stel je ziet een lid waar je meer wil van weten.
Ga je naar zijn fotopagina en zie je wat korte info en enkele foto's. Het initiatief vind ik wel leuk
owja klinkt inderdaad leuk tochlijkt het wel gejat dan vind ik.. eignelijk moeten we dan gewoon met een eigen super idee komen een subforum Nieuwelingen ofzo? waar een beetje links naar de regels enzo instaan (wat nu ook bij feedback staat, hoe het fourm werkt enzo), wat populaire subfora zijn en waar ook staat dat je je niet weg moet laten jagen door een stel levenslange pubers?
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 15:15   #36
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Mja, stiekem hebben ze het wel een kléin beetje hier te danken denk ik, dat er zo weinig brugklassers zijn. Ik ga geen namen noemen, maar er zijn hier echt wel mensen die HELEMAAL NIET aardig zijn tegen mensen die jonger zijn ofzo. Misschien dat die mentaliteit eerst eens moet veranderen. De meeste komen hier hun vraagje stellen (meestal seks en L&R) en zijn dan gewoon terug weg. Echt aangename sfeer voor brugklassers heerst hier niet, vind ik dan persoonlijk
Daarom moet Spill wellicht wel zijn doelgroep aanpassen voor dit forum... Of gewoon de hele meute 18+'ers bannen. Maar dan is er ook geen staff meer.


Citaat:
Originally posted by AmbyPur
tochlijkt het wel gejat dan vind ik.. eignelijk moeten we dan gewoon met een eigen super idee komen een subforum Nieuwelingen ofzo?
that's my point exactly.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 15:22   #37
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
owja klinkt inderdaad leuk tochlijkt het wel gejat dan vind ik.. eignelijk moeten we dan gewoon met een eigen super idee komen een subforum Nieuwelingen ofzo? waar een beetje links naar de regels enzo instaan (wat nu ook bij feedback staat, hoe het fourm werkt enzo), wat populaire subfora zijn en waar ook staat dat je je niet weg moet laten jagen door een stel levenslange pubers?
Yeah, en ze moeten in dat forum blijven tot wij ze gedoopt hebben

LoL, ach, maar misschien moeten we geen fotoboek maken, maar een variant ervan ofzo Het is idd niet de bedoeling om alles te gaan jatten

En aanpassen van de doelgroep is ook oké
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 15:30   #38
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

ja joh laten we meteen een ontgroeningsritueel gaan instellen... NOT

maar eh de doelgroep aanpassen.. dit is natuurlijk een onderdeel van www.leerlingen.com, waar je huiswerk op kunt vinden enzo... beetje raar als op de hele site middelbare schoolgangers zitten, behalve op het fourm.. daar komen alleen volwassenen ouwehoeren
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 15:33   #39
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
ja joh laten we meteen een ontgroeningsritueel gaan instellen... NOT
schat, dat was een grap
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 15:35   #40
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
schat, dat was een grap
i know maar straks gaan mensen het nog echt willen en dag mag niet
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 15:39   #41
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Citaat:
Originally posted by lieve colafles
het idee van instructio4 over die kunstwedstrijden vind ik een leuk idee. Het forum kunst is namelijk een beetje dood aan het bloeden en het zou echt zonde zijn als het echt dood gaat want het is wel een heel mooi forum!
daar ben ik het dus ook mee eens.
maar volgens mij lezen ze mijn post niet echt
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 15:40   #42
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Ik weet nog iets stoms

We kunnen een message-wall maken
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 15:40   #43
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Instructio4
daar ben ik het dus ook mee eens.
maar volgens mij lezen ze mijn post niet echt
ik vind hetgeen beschreven staat in instructio4's post een
goed idee
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 15:41   #44
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Citaat:
Originally posted by lieve colafles
ik vind hetgeen beschreven staat in instructio4's post een goed idee
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 15:41   #45
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Instructio4
daar ben ik het dus ook mee eens.
maar volgens mij lezen ze mijn post niet echt
Jaweeeel, en dat vind ik ook een goed idee
Enkel, ik kan niet goed gedichtjes schrijven, en ik kan niét supergoed photoshoppen Dus daar gaat het wel mis
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 15:43   #46
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

ja maar op zich kunnen de mensen die wél photoshoppen of whatever misschien tutorials schrijven (als topics..), zodat de nieuwelingen ook dingen kunnen leren.
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 15:57   #47
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard M

Message wall wat is dat?
__________________
skeflau!
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 16:00   #48
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard Re: M

Citaat:
Originally posted by RandyJC
Message wall wat is dat?
Soort openbare plek waar je berichtjes kan laten voor elkaar
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 16:00   #49
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

beetje pm achtig maar dan zonder p
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 16:01   #50
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard Re: Re: M

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Soort openbare plek waar je berichtjes kan laten voor elkaar
oh een soort shoutbox

lol tjah is opzich wel grappig
__________________
skeflau!
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:07.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.