Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 April 2005, 17:29   #1
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Sletjes M/V

Waar zijn ze echt mee bezig man? Ik heb dus bijvoorbeeld zo'n topic gelezen in Liefde & Dating, dat een meisje 3 jongens leuk vond of zoiets, en dat ze het jammer vond dat ze niet kon zoenen met forumzwerver, omdat zij dan met een van die 3 jongens kreeg. Ze wilde alleen maar zoenen met hem, maar niks beginnen.

Zo weet ik in de praktijk ook nog wel een paar voorbeelden te noemen, en ik weet ook dat het niet alleen meiden zijn, maar ook jongens.
Ik erger me zo mateloos aan, dat ze met hun vriendinnen/maten afspreken tijdens uitgaan wie het meeste scoort.

Je kunt diegene van het andere geslacht ten eerste kwetsen, door gewoon niks van je te laten horen ( telefoonnummers uitwisselen, en zij/hij kan maar wachten tot ze/hij een ons weegt ).
En ten tweede kun je de ziekte van pfeiffer krijgen. Weet je wel niet hoe ziek je daarvan kunt zijn ?! Tja, tenzij je het al hebt gehad, in de vorm van een griepje.
Maar dan kun je het nog bij je hebben , en het overbrengen op de andere persoon.
Ten derde, als je het te vaak doet, krijg je geen respect meer van anderen op den duur. Mensen zullen denken:" Och heb je haar/hem ook weer hoor, niks mee beginnen, die wil je toch alleen maar voor 1 avond "

Daar komt bij, dat ik me ook wel enigszins kan voorstellen als mensen zeggen : " Ik ben nog jong, wil nog genieten, en me niet aan de regels hoeven houden ".
Maar kun je alleen maar genieten als je met zoveel meiden/jongens zoent?
Persoonlijk zie ik hier het plezier niet van, maja ik ben ook al heel gelukkig

*Klaagklaagklaag*
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2005, 17:34   #2
sJur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sja wat doe je eran?

Ik vind het zelf ook heel erg dom maja die mensen komen zichzelf wel een keer tege, en hard ook!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2005, 17:37   #3
Kamui
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik weet je niet of je topic juist is namelijk (mannelijk = gigolo, vrouwelijk = hoer,slet maar ik kan mis hebben ).

Ikzelf zie het veel op avonden bij zwembad, kben er zelf eentje van maar respect heb ik ze wel (geduld hebben, nie te vlug gaan, goed kunnen praten over alles, goed kunnen opschieten) en we hebben allemaal geen last van (ik ga niet zeggen hoeveel dak er hed voor veiligheid )

Maar de rest van je topic kan ik wel goed begrijpen (alhoewel: scoren en telefoonnummers heb ik nog niet meegemaakt en doek daaraan ook niet).
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2005, 19:13   #4
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

*is eens met jamiel*

ik snap niet hoe je kunt tongen (of zelfs verder) met iemand die je van haar nog pluim kent! das dan puur voor de seks, of om stoer te doen... maar waar blijft de liefde? (ben ik nu "ouderwets"? )
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2005, 19:38   #5
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

In mijn omgeving zie ik anders genoeg mensen met sexrelaties puur voor de lust hoor, niks mis mee imho

En nee, dat zijn niet van die gladde patsers, maar 'normale' mensen, rockers, metalheads e.d.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2005, 20:19   #6
Kamui
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
In mijn omgeving zie ik anders genoeg mensen met sexrelaties puur voor de lust hoor, niks mis mee imho

En nee, dat zijn niet van die gladde patsers, maar 'normale' mensen, rockers, metalheads e.d.
(psssss kben gothic niet overdreven gothic-gedoe zoals schmink en zwarte nagels maar gewoon zwarte kleren van dimmu borgir en blackheart-ketting)
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2005, 12:15   #7
Joeltja
just myself
 
Joeltja's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 October 2004
Locatie: Lunteren
Berichten: 632
Standaard

ik denk dat de mensen die elke avond een andere hebben zichzelf wel een keer tegenkomen...
de reputatie die je dan opbouwt doet je ook geen goed...
__________________
If you could be everything you want to be...
Would you complain that it came to you to easy?
Joeltja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2005, 17:09   #8
fasty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

er zit altijd wel een rotte appel tussen
en als je je vriendin echt leuk vind blijf je wel trouw.... toch?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2005, 20:18   #9
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

tsja dit soort mensen zijn er nou eenmaal omdat ze zichzelf beter vinden dan anderen ...
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2005, 22:17   #10
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eniT
*is eens met jamiel*

ik snap niet hoe je kunt tongen (of zelfs verder) met iemand die je van haar nog pluim kent! das dan puur voor de seks, of om stoer te doen... maar waar blijft de liefde? (ben ik nu "ouderwets"? )
maar kan jij dan uitleggen waarin je dat stoort dat die mensen nu zo handlen ? zeg nu zelf eerlijk gezegd? wat stoor je daar nu in ? neem gewoon aan dat het zo is,
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2005, 09:28   #11
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekje
maar kan jij dan uitleggen waarin je dat stoort dat die mensen nu zo handlen ? zeg nu zelf eerlijk gezegd? wat stoor je daar nu in ? neem gewoon aan dat het zo is,
op zich storen die mensen me niet zo erg hoor. Zolang ze mij er niet bij betrekken, mij best, het is hun leven en hun lichaam. Als ik die mensen bezeg zie, voel ik gewoon een soort "afschuw"
  Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2005, 22:54   #12
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekje
maar kan jij dan uitleggen waarin je dat stoort dat die mensen nu zo handlen ? zeg nu zelf eerlijk gezegd? wat stoor je daar nu in ? neem gewoon aan dat het zo is,
misschien omdat het over het algemeen nog als onfatsoenlijk wordt bezien? en daar kan ik gerust mee inkomen.

je laatste zin echter, ik proef daar frustratie? je lijkt wel onvrede te hebben met mensen die niet die levensstijl hebben die jou betaamt, net zo min als dat zij zich anders uit tenopzichte van de 'sletjes' ..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2005, 15:17   #13
moii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik haat sletjes
vooral die van mijn school
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 09:37   #14
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kamui
(psssss kben gothic niet overdreven gothic-gedoe zoals schmink en zwarte nagels maar gewoon zwarte kleren van dimmu borgir en blackheart-ketting)
hij had het dan ook over normale mensen
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2005, 17:07   #15
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sletjes M/V

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Waar zijn ze echt mee bezig man? Ik heb dus bijvoorbeeld zo'n topic gelezen in Liefde & Dating, dat een meisje 3 jongens leuk vond of zoiets, en dat ze het jammer vond dat ze niet kon zoenen met forumzwerver, omdat zij dan met een van die 3 jongens kreeg. Ze wilde alleen maar zoenen met hem, maar niks beginnen.

Zo weet ik in de praktijk ook nog wel een paar voorbeelden te noemen, en ik weet ook dat het niet alleen meiden zijn, maar ook jongens.
Ik erger me zo mateloos aan, dat ze met hun vriendinnen/maten afspreken tijdens uitgaan wie het meeste scoort.

Je kunt diegene van het andere geslacht ten eerste kwetsen, door gewoon niks van je te laten horen ( telefoonnummers uitwisselen, en zij/hij kan maar wachten tot ze/hij een ons weegt ).
En ten tweede kun je de ziekte van pfeiffer krijgen. Weet je wel niet hoe ziek je daarvan kunt zijn ?! Tja, tenzij je het al hebt gehad, in de vorm van een griepje.
Maar dan kun je het nog bij je hebben , en het overbrengen op de andere persoon.
Ten derde, als je het te vaak doet, krijg je geen respect meer van anderen op den duur. Mensen zullen denken:" Och heb je haar/hem ook weer hoor, niks mee beginnen, die wil je toch alleen maar voor 1 avond "

Daar komt bij, dat ik me ook wel enigszins kan voorstellen als mensen zeggen : " Ik ben nog jong, wil nog genieten, en me niet aan de regels hoeven houden ".
Maar kun je alleen maar genieten als je met zoveel meiden/jongens zoent?
Persoonlijk zie ik hier het plezier niet van, maja ik ben ook al heel gelukkig

*Klaagklaagklaag*

ten eerste vraag ik me echt af over welke ''regels'' jij het precies hebt?

ten tweede: ik hou neit van het woord slet.

maar wat ik wel met je eens bent is dat als je met drie lui loopt te sjansen auwehoeren zoenen neuken, dan meot je het niet verzwijgen omdat je neit kunt kiezen, neem mij als voorbeeld ik ben een slet zoals jij dat noemt, ik wil geen relatie maar ik wil wel sex en genegenheid, simpel zat.
Wat moet je dan doen, elk weekend een andere greit opzoeken? met alle ziektegevolgen van dien? nee zeker niet. Ik ga met 2 minnaressen om het maar zo te noemen, ze weten het van elkaar, willen allebei geen relatie maar wel sex en genegenheid, mooi, ik kan met hun allebei praten over de ander en wat ik daarmee heb gedaan en dat wil de ander dan ook proberen etc. het is een hele goede verstandsverhouding, en dat komt dan goed uit want dat wil ik ook, maar jij haalt 2 dingen doorelkaar, je hebt het over sletjes die liegen en bedriegen omdat ze geen keus kunnen maken, maar in mijn woordenboekje staat het woord slet voor iemand die met meer dan 1 partner een dan al niet sexuele relatie heeft, en dat staat totaal los van het feit dat je er niet eerlijk voor uit durft te komen.

dus voordat je alle sletten over 1 kam scheert, bedenk je ook dat er mensen zijn die zulk soort relaties hebben en er eerlijk voor uit komen.

wat ik me wel afvraag is wat je meer tegenstaat, dat er over word gelogen of dat er meerdere sexpartners zijn?
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2005, 17:51   #16
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Ik ben het niet met je eens Jamiel Zoenen met iemand die je niet zo heel goed kent, maar waar je wel een leuke avond mee hebt gehad kan in mijn ogen ook gewoon een leuke afsluiter van een leuke avond zijn. En ben je dan een slet?
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2005, 17:51   #17
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Laat ik het zo zeggen: Ik hou nie van "sletten" die meerdere mensen tegelijk hebben, waardoor ze de anderen kwetsen.
Kijk, als jullie daar gelukkig van worden, en jullie weten er alledrie van ok mij best.
Maar zodra ik merk van iemand dat ze wat verborgen houden, en dan doen alsof ze heel heilig zijn, vind ik het een beetje heel schijnheilig en erg egoistisch.

En het soort mensen die er zo makkelijk over denken. " Oh ja euhm ik ga weer een meid/jongen pakken " Ik vind het gewoon superdesuperoppervlakkig
Er zitten mensen bij die helemaal niet geinteresseerd zijn in de meid/jongen zelf, alleen om het lichaam. Maar wat voor karakter erachter zit? Ach ja maakt toch nie uit, het is maar voor 1 avondje. Bah ziek word ik ervan.

Laatst aangepast door Jamiel : 8 April 2005 om 18:01
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2005, 18:13   #18
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

niets schijnheiligs aan hoor, ook niets patserigs,heel realistisch, open en eerlijk, dat is de enige manier om mijn leven te lijden zoals ik dat graag wil de gebondenheid van een relatie beangstigd me nou eenmaal.

ik zeg ook gewoon heel eerlijk dat ik geen relatie wil, ik wil niemand kwetsen of pijn doen maar ik heb wel men behoeftes, en ik krijg bij jouw een beetje het idee dat het daar om gaat, de felheid in je reactie is duidelijk merkbaar, maar waarom precies, houd je er niet van dat die mensen die de stad in gaan om kijk eens hoeveel ik er kan zoenen te spelen? of is het dat je niet begrijpt dat mensen zo kunnen doen? Je vergeet alleen 1 ding, vooral jongens doen zo, veel meiden ook wel, maar het grooste gros is man, die zo dusdanig oppervlakkig zijn volgens jou dat ze het alleen om het lichaam van die vrouwen gaat, dat klopt volledig. Maar, als dat algemeen bekend is en het zo vreselijk is zoals jij het zegt hoe komt het dan dat al die meiden of jongens er zo gewillig in meegaan, graag vrij lol hebben met mekaar zonder er een angstige gedachte als een relatie er aan te verbinden, puur en alleen voor de lol, hoe komt dat dan volgens jou?

ik ben het met de 1e alinnea volledig eens.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2005, 23:02   #19
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk als iedereen er plezier in heeft who cares, maar ik zou zo graag eens willen zien, dat mensen lekker lang bij elkaar blijven, zonder het idee te hebben van : " ja maar die is ook wel leuk... en hij/zij heeft weer een rare neus ( of wat dan ook ) "

Vooral in de uitgaansscene. Als ik langs een groepje jongens loop echt het eerste wat ik zie bij hun is dat ik of word afgekeurd, of ze zijn zo dronken dat ze aan me gaan zitten ( Terwijl m'n vriend erbij staat ).
En dan stel ik het me voor bij andere meiden/jongens...
Als je uitgaat wordt je gewoon gekeurd: Ben je lekker ? Dan willen ze in no time met je zoenen. Ben je het niet, dan kijken ze meteen naar de persoon achter je.

Wat mij gewoon zo frustreerd, is dat ze niet verder kijken bij 1! persoon.

Een relatie hebben is helemaal niet zo benauwend als men denkt. Tenminste, als je echt gek op die persoon bent. Dan heb je er alles voor over (maar daar heb ik het al eens eerder over gehad ). Maak je nog wel mee Turtle

Ach weet je, iedereen zit in een eigen wereldje...
iedereen denkt er weer anders over
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2005, 23:55   #20
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

laat ze het is altijd mooi om te zien wanneer zulke mensen zichzelf tegen komen
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2005, 10:03   #21
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
laat ze het is altijd mooi om te zien wanneer zulke mensen zichzelf tegen komen
of een vuist tegenkomen als ze de handen niet thuis kunnen houden, ook dat is geniaal.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2005, 10:07   #22
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eniT
*is eens met jamiel*

ik snap niet hoe je kunt tongen (of zelfs verder) met iemand die je van haar nog pluim kent! das dan puur voor de seks, of om stoer te doen... maar waar blijft de liefde? (ben ik nu "ouderwets"? )
nee hoor, je bent helemaal niet ouderwets, is juist goed als je zo bent
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2005, 23:01   #23
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind dat ze zelf moeten weten wat ze willen en wat ze al dan niet doen op een avond. Zowel in het 'echte' sletjes geval als met het voorbeeld wat blackturtle zei.
Dat soort meisjes wat alleen maar willen scoren voor een avond komen zichzelf nog wel tegen denk ik, op een gegeven moment krijg je toch een reputatie en dan ziet men je alleen als een mokkeltje voor een avond maar meer dan dat ook niet. Volgens mij gaat het op den duur ook wel vervelen denk ik, dat oppervlakkige gedoe met elke week een ander iemand.
Ik zou zoiets nooit kunnen, voor mij moet er dan meer zijn dan alleen maar een pleziertje voor een avond. Naja zeg nooit nooit natuurlijk, want als je gewoon een keer een leuk iemand tegen komt en je hebt een leuke avond en that's it dan is dat wel ok, maar voor mij zou het niks zijn.
Ik word wel altijd een beetje verdrietig/geirriteerd als ik 12/13 jarige meisjes zie fietsen terwijl ze aan het roken zijn en opscheppen tegen hun kleine vriendinnetjes hoe stoer het wel niet was in de discotheek en wie ze nu weer op hun bek hebben gevat Dan denk ik 'ga toch met je barbie's spelen joh, je hebt nog tijd zat om volwassen te zijn'. Maarja dat vinden zij dan weer niet
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2005, 02:42   #24
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

i sletjes
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:34.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.