Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 April 2003, 21:19   #1
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard De Graafschap

Het komt nu wel dichtbij... ze gaan toch niet degraderen... zou ik wel erg jammert vinden..
ik heb daarom een geweldig idee, als elke club waar ze nog tegen moeten nou verliezen, kijk de meeste kunnen dan wel hebben(en wij hoeven er toch neit tegen..) dan blijven ze in ons midden!

nee ff serieus
janke man
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 21:26   #2
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Je hebt helemaal gelijk. Ik vind het natuurlijk ook héél erg jammer als de Graafschap zal degraderen.
Nu is dus het plan om te gaan protesteren bij de KNVB als we degraderen. Ik vind dit volledig terecht, want het is belachelijk dat een club die een perfect gezond beleid voert en daardoor dus minder goede spelers kan aantrekken moet degraderen terwijl een club als Vitesse met het wanbeleid jaren bovenin mee kon draaien. Jammer genoeg zal een KNVB ons waarschijnlijk wel recht in het gezicht uitlachen.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 21:28   #3
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Graafschap-uit is voor mij iig wel altijd de leukste uitwedstrijd van het jaar... en vind het een symphatieke club met trouwe supporters, het spel is misschien niet hartverwarmend, maar noem een club die dat wel altijd heb? altijd leuk man, eigen vervoer naar Doetichem, kroegje pakken, biertje drinken, langzaam naar het stadion, wedstrijdje spelen... hoppa

volgens mij scoort ajaks? ik hoor hiernaast een gejuich
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 21:30   #4
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans
Je hebt helemaal gelijk. Ik vind het natuurlijk ook héél erg jammer als de Graafschap zal degraderen.
Nu is dus het plan om te gaan protesteren bij de KNVB als we degraderen. Ik vind dit volledig terecht, want het is belachelijk dat een club die een perfect gezond beleid voert en daardoor dus minder goede spelers kan aantrekken moet degraderen terwijl een club als Vitesse met het wanbeleid jaren bovenin mee kon draaien. Jammer genoeg zal een KNVB ons waarschijnlijk wel recht in het gezicht uitlachen.
ja ik ga wel even met meneer knvb babbelen hoor...
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 21:37   #5
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Barca518

ja ik ga wel even met meneer knvb babbelen hoor...
haha is goed, gaan we samen.
Het is idd altijd wel een relaxe sfeer. Een tiental politie-agenten en daar heb je het zo'n beetje mee gehad. Toch jammer..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2003, 08:36   #6
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik kan het me nog helemaal niet voorstellen dat we met zo'n mooi stadion (en elke wedstrijd uitverkocht) zouden degraderen. Als het gaat gebeuren doet de Graafschap een heleboel stappen achteruit. Over dit elftal kun je al twijfelen of het eredivisiewaardig is, maar ik vrees voor de (financiële) toekomst. Als de selectie intact blijft, zou het moeten lukken om meteen weer kampioen te worden, maar anders? Zucht.. ik wil er niet eens aan denken waarom gaat Zwolle of RBC ofzo niet degraderen.

En tja ik kan me de frustratie van de Graafschap goed indenken en ergens hebben we gelijk dat het niet eerlijk is. Maar tegelijkertijd is het niet erg realistisch om degradatie te willen aanvechten. Dan zou namelijk de hele licentieregeling moeten veranderen.

5 punten achterstand.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2003, 10:06   #7
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, persoonlijk heb ik eigenlijk weinig met de graafschap. maar als je jongens als Tuurtje en Basje ziet, dan zou het inderdaad in en in triest zijn.. Ik bedoel, dan zo'n loser als Joy zijn club degraderen.. Of Excelsior, das toch feyenoord 2..
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2003, 13:48   #8
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Tja, persoonlijk heb ik eigenlijk weinig met de graafschap. maar als je jongens als Tuurtje en Basje ziet, dan zou het inderdaad in en in triest zijn.. Ik bedoel, dan zo'n loser als Joy zijn club degraderen.. Of Excelsior, das toch feyenoord 2..
ja en het leuke is, in het gelredome zitten wel meer joy aka's
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 12:21   #9
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jaja, stond het gister zomaar 0-3. toen 3-3. maar gelukkig had de graafschap alle mazzel dat feyenoord ook heeft... ver in blesuretijd 3-4...
Ik vind het mooi voor basje en thuur, en voor de graafschap natuurlijk, want die mag niet degraderen.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 12:30   #10
TN20
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Inderdaad. Hopen dat ze in die laatste vier wedstrijden nog over Excelsior heen gaan, dat zou al heel mooi zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 16:46   #11
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Tja, persoonlijk heb ik eigenlijk weinig met de graafschap. maar als je jongens als Tuurtje en Basje ziet, dan zou het inderdaad in en in triest zijn.. Ik bedoel, dan zo'n loser als Joy zijn club degraderen.. Of Excelsior, das toch feyenoord 2..
loser kerl.. mag je ook wel recht in me gezichtje komen vertellen vrint..
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 17:11   #12
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by thePhit
had de graafschap alle mazzel dat feyenoord ook heeft...
waarom toch al die frustratie tegenover Feyenoord Steffie?? luister toch niet zo veel naar de stoere verhaaltjes van die grote broeren van je...

en ik was gister blij met de overwinning van de Graafschap..Graafschap moet erin blijven
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:19.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.