Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 April 2003, 13:07   #1
DutchECK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard In de trein...

En daar waren ze dan, bij het burgemeestershuis. Laat het spel beginnen, dacht Roland, zonder te weten wat die frase betekende. Hij zou toch niet aan een spelletje Kastelen denken?
De knechten leidden hun paarden weg en gedurende een ogenblik stonden ze met z'n drieen onderaan de bordestrap - bijna tegen elkaar aan, als paarden bij slecht weer, hun baardeloze gezichten beschenen door het licht van de fakkels. Binnen...

tuduluu, tuduluu. tuduluu, tuduluu

Hallo? (...) Hoihoi! (...) Bij Nijverdal (...) Over een halfuurtje (...) Ik heb het gehoord ja, wat een sukkel he!?! (...) Ja, geloof je het?!? Hoe zit het met wiskunde? (...) Da's kut. (...) Nee, die van mij was ook zwaar klote. (...) Ja, ik blijf toch zitten door die klootzak van een Halsema (...) Ik moet ophangen, mijn batterijen zijn leeg (...) Ok, tot zo!


...speelden gitaren en klonken stemmen, die soms even aanzwollen tot gelach.
"Kloppen we aan?" vroeg...

pieptuduupiep, pieptuduupiep

Hee schat (...) Wat we eten? Geen idee! (...) Hmmm ja, das lekker. (...) hmmm dat ook ja (...) ohhh ja (...) ssssst gekkie, ik zit in de trein! (...) ohhhhhh hmmmmm lekker (...) hihi (...) ohhh ja. Luister, we gaan zo verder, ik word hier aangestaard


...Cuthbert. "Of doen we gewoon de deur open en lopen we naar binnen?"
Roland hoefde geen antwoord...

tuutu, tuutu (...) pieppieppiep piep pieppieppieppiep piep pieppiep pieppiep pieppieppiep pieppiep piep piep pieppiep piep pieppieppiep piep pieppieppieppiep piep piep pieppiep pieppieppiep pieppiep piep pieppieppiep pieppieppiep pieppiep piep piep piep pieppieppieppiep piep pieppieppieppiep piep piep pieppieppieppiep piep pieppieppieppiep piep piep piep pieppieppiep pieppieppiep piep pieppiep pieppieppiep pieppiep piep piep pieppiep pieppieppieppiep pieppiep pieppieppiep pieppiep pieppiep piep piep pieppiep pieppiep pieppieppiep pieppiep pieppieppieppiep pieppieppiep pieppieppieppiep pieppiep pieppiep piep piep piep pieppiep pieppieppieppiep pieppieppiep pieppieppiep pieppiep pieppiep piep pieppieppieppiep pieppiep piep pieppieppiep piep pieppiep pieppieppiep piep piep pieppieppiep pieppiep


...te geven. De grote deur van de haci werd opengegooid en er kwamen twee vrouwen naar buiten. Ze droegen lange jurken met witte kragen die de drie jongens (station Borne, station Borne)aan de jurken deden denken die in hun deel van de wereld door vrouwen van veefokkers gedragen werden...

Ik heb gave ringtones!!!! Luister maar: pieptuduuupieptuduupieptuduupieptuduuupieptuduupie ptuduupieptuduuupieptuduupieptuduupieptuduuupieptu duupieptuduupieptuduuupieptuduupieptuduu duduupieptudupiepduduupieptudupiepduduupieptudupie pduduupieptudupiepduduupieptudupiepduduupieptudupi epduduupieptudupiepduduupieptudupiepduduupieptudup iep pieppieptuduluupieppieptuduluupieppieptuduluupiepp ieptuduluupieppieptuduluupieppieptuduluupieppieptu duluu tuduluuluudupieptuduluupieppieluudutuduluuluudupie ptuduluupieppieluudueptudupiepduduupieptudupiepdud uupieptudupiepduduupieptudupiepdeptudupiepduduupie ptudupiepduduupieptudupiepduduupieptudupiepdupiept udupiepduduupieptudupiepduduupieptudupiepduduupiep tudupiepdupieptudupiepduduupieptudupiepduduupieptu dupiepduduupieptudupiepdupieptudupiepduduupieptudu piepduduupieptudupiepduduupieptudupiepd. Ja, gaaf zeg!




Deze situatie hierboven is er eentje waarin ik me regelmatig bevind. Ik moet namelijk ongeveer drie keer per week van Enschede naar Zwolle met de trein. Ik probeer dan wat te lezen. Er zijn jammer genoeg veel mensen die me daarin storen. Nu is dat niet erg, maar de manier waarop! De meest irritante beltonen passeren de revue, gesprekken worden bijna door de telefoon geschreeuwd, in diezelfde gesprekken worden dingen gezegd waar diegene zich diep voor zou moeten schamen en er wordt ge-sms't met het geluid op de toetsen. Mijn tips voor een beter leefmilieu in de trein zijn dan ook:
1) Heb je trilfunctie? Gebruik het dan ook zoveel mogelijk!
2) Probeer gesprekken zo zacht mogelijk te voeren.
3) Let op met wat je zegt. Je bent niet de enige in de trein!
4) Zorg dat de toetsen niet piepen als je ze indrukt.
5) Beltoontjes zijn leuk&aardig, maar speel ze aub thuis af.

Ik denk dat we zo met z'n allen een beter leefmilieu in de trein kunnen creeren!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2003, 14:20   #2
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en daarvoor moet je zoveel onnuttige tekst neerzetten?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2003, 14:52   #3
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Hmm ik heb neit echt die tekst door lopen spitten ofzo maar ergens heb je wel gelijk.

Ik kan me enorm ergeren aan van die mensne die dan hun telefoon opnemen en echt zo hard praten dat de hele coupe het gesprek kan volgen..heel irritant
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2003, 16:13   #4
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: In de trein...

1) Heb je trilfunctie? Gebruik het dan ook zoveel mogelijk!
2) Probeer gesprekken zo zacht mogelijk te voeren.
3) Let op met wat je zegt. Je bent niet de enige in de trein!
4) Zorg dat de toetsen niet piepen als je ze indrukt.
5) Beltoontjes zijn leuk&aardig, maar speel ze aub thuis af.

En hyperactieve roddelende giegelende (al dan niet schreeuwende) tiener meisjes moeten ze ook preventief weren
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2003, 16:15   #5
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tja ik haat het persoonlijk ook hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2003, 16:22   #6
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja laatst ook in de stad zat zo'n mens keihard haar salaris te bespreken.Zulke dingen hoef ik niet allemaal te weten van mensen hoor.Of dan hoor je oppeens *jaaaaaah tis toch erg uhm zit elemale onder de kanker* Sorry hoor maar zoiets zeg ik echt niet over de telefoon.Zoiets zeg je zoiezo niet maah goeh..


  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2003, 16:34   #7
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

de stilte trein is misschien wel wat voor jou, daar mag je alleen lezen of niks doen, maar niet bellen of praten, echt heerlijk
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2003, 16:55   #8
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: In de trein...

Citaat:
Originally posted by eclipse
1) Heb je trilfunctie? Gebruik het dan ook zoveel mogelijk!
2) Probeer gesprekken zo zacht mogelijk te voeren.
3) Let op met wat je zegt. Je bent niet de enige in de trein!
4) Zorg dat de toetsen niet piepen als je ze indrukt.
5) Beltoontjes zijn leuk&aardig, maar speel ze aub thuis af.

En hyperactieve roddelende giegelende (al dan niet schreeuwende) tiener meisjes moeten ze ook preventief weren
zo kan je iedereen wel gaan weren. ook de oma's en opa's met het gehoorapparaatje wat piept, de muziekfans met hun discman/mp3speler op max volume, de man/vrouw met een hoest vast in zijn/haar keel, de mensen die in een groep reizen die een gezellig gesprek hebben over en weer... zo kan je nog wel ff doorgaan

punt is.. men heeft nou eenmaal een mobieltje en men belt er ook mee. ik vind het ook mega irritant maar ik ga me er verder niet aan storen want je kan er weinig aan doen.. behalve die mensen killen met je blik lol
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2003, 17:02   #9
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tip 1: Stel je niet zo aan o_0
tip 2: niet voor publieke publicatie beschikbaar
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2003, 17:06   #10
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je kan je anders een beetje verdraagzamer opstellen...
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2003, 20:10   #11
DutchECK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mag ik vragen hoe vaak jij in de trein zit? Als je meerdere keren per week treint en je hebt elke dag deze situatie, dan wordt je daar uiteindelijk compleet gek van. Ik ben trouwens niet van mening dat bellen in de trein helemaal geweerd moet worden, maar als je belt, denk dan ook aan de mensen met wie je in de trein zit.
En die stiltecoupes zijn inderdaad wat voor mij. Jammer dat ze (nog) niet op mijn traject rijden...

Die lap tekst begon klein, maar hij werd inderdaad een beetje te lang. Sorry
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2003, 20:37   #12
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je hebt ook wel gelijk hoor. Sommige gaan super interessant doen en extra hard praten. En is de een klaar begint de volgende te kakelen. Verder vind ik van die mensjes die hun discman te hard aanhebben ook super irri..............En dat wou ik ff kwijt
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2003, 09:21   #13
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: In de trein...

Citaat:
Originally posted by eclipse
1) Heb je trilfunctie? Gebruik het dan ook zoveel mogelijk!
2) Probeer gesprekken zo zacht mogelijk te voeren.
3) Let op met wat je zegt. Je bent niet de enige in de trein!
4) Zorg dat de toetsen niet piepen als je ze indrukt.
5) Beltoontjes zijn leuk&aardig, maar speel ze aub thuis af.

En hyperactieve roddelende giegelende (al dan niet schreeuwende) tiener meisjes moeten ze ook preventief weren
Preventief afmaken gewoon
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2003, 13:57   #14
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

er zijn toch aparte rokers/nietrokers coupes in de trein

misschien moeten ze ook zoon bel coupe maken.. lekker chaos iedereen die door elkaar belt
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2003, 14:00   #15
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken
das weer net zo'n stelling als niet rokers moeten maar wegblijven waar rokers zijn....wie moetr iig hoffelijk zijn...ja degene die ht probleem veroorzaken
Nee totaal niet.
Ik neem niet vaak de trein, maar toch af en toe, en ik heb er echt nog geen last van ondervonden. Je mag toch wel bellen in de trein en als het je echt stoort, kan je ook even vragen of het ietsje stiller kan.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2003, 14:16   #16
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

precies af en toe

maar als je nou elke dag met de trein kan het behoorlijk irritant zijn hoor!

Ik ga zelf niet iedere dag met de trein maar vaak genoeg om te weten hoe irritant bellende mensen kunnen zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2003, 00:03   #17
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is idd vervelend
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2003, 05:40   #18
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

NEEM EEN DISCMAN MEE!!!!


__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2003, 07:24   #19
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard



en wat is 1 de reinste bullshit en je denkt toch nie dat mensen zich aanpassen?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2003, 11:20   #20
Narya
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

inderdaad. telefoons enzo in de trein zijn VET irritant
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2003, 12:16   #21
DutchECK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by FunFair
NEEM EEN DISCMAN MEE!!!!


Heb ik een paar keer gedaan (radio'tje dan), maar dat was niet echt een succes. Ik ga me dan vervelen
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2003, 17:29   #22
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

ach bij ons zitten ze zelfs te bellen in de klas.... ik stoor me daar niet meer aan hoor
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2003, 18:47   #23
DutchECK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkAngel
ach bij ons zitten ze zelfs te bellen in de klas.... ik stoor me daar niet meer aan hoor
Zo, en dat mag zo maar?!? Verstoort dat de les niet?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2003, 18:50   #24
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Citaat:
Originally posted by DutchECK


Zo, en dat mag zo maar?!? Verstoort dat de les niet?
onze lessen op school vallen niet te verstoren
en is wel grappig ik ga altijd mee bleren in de telefoon van degene die aan het bellen is
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:22.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.