Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 July 2006, 20:30   #101
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou zo is er in de Temptation Island reeks ook een maal gezegd, en dit ging dan tussen twee koppels waarbij 1 regel was, namelijk "No kissing and no fucking" en daar ben ik het wel mee eens.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2006, 21:10   #102
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind zelf dat vreemdgaan een behoorlijk risico is..
Ik bedoel, het is niet de normaalste zaak van de wereld en aan de andere kant is het ook nog eens sneaky
Geen aanrader
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2006, 00:41   #103
Rbe
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

Ik heb het niet zo lang geleden zelf mee kunnen maken om de grens te vinden.

Mijn vriendin was met ouders op vakantie en heeft daar een jongen leren kennen. Mij vertelde ze dat ze een grens had getrokken en dr niet over heen zou gaan... 2 dagen dr na zat ze er al ver over. Omhelzen en kusjes geven (niet op de mond) deden ze toen al... ik kan je zeggen, wat je ook afspreekt met je partner... daar wordt je toch behoorlijk pissig van als je echt van die ander houdt . (ze is naar eigen zeggen niet verder gegaan als dit, in zo verre wil ik haar nog wel vertrouwen )
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2006, 10:38   #104
Nevsehirli
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben weleens vreemdgeweest in men (huidige) relatie. Ik heb er niet zo problemen mee. Als er geen gevoel meer is voor je partner, moet je ook inderdaad grenzen trekken
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2006, 10:47   #105
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Ik weet zeker dat dat van de Koran niet mag Nev..
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2006, 18:18   #106
Nevsehirli
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door TheSamurai
Ik weet zeker dat dat van de Koran niet mag Nev..
heb ik schijt aan
en wie ben je btw dat je weet dat ik nev ben
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2006, 08:43   #107
knorretje14
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

ik heb zelf een vriend gehad die vreemd is gegaan!!!
en dat deed tie gewoon waar ik bij stond!!
eerst wou ik het niet geloven maar toen ik zag dat me vriend haar op de bek pakte waar ik bij stond!!rende ik keihard weg met tranen in me ogen!!gelukkig kwam me beste vriendin achter me aan en een hele goeie vriend!!!en die hebbu me overgehaald om het uittemaken!!! daar ben ik heel erg blij mee!!!! nu heb ik een lief vriendje die wel wat om me geeft!!!! en wat ik van vreemdgaan vindt mensen ik vindt het zwak je gaat niet vreemd dump haar gewoon als je een ander leuk vindt en neem niet ondertussen nog tien meiden of jongens!!!!! en onthoud deze:als jongens meer meiden hebben zijn ze stoer als een meisje meerdere jongens heeft is ze hoer!!!
dus jongens wat ik probeer te zeggen hou het bij 1jongen of meisje!!!want vreemdgaan doe je een ander veel pijn mee!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2006, 08:46   #108
knorretje14
Guest
 
Berichten: n/a
Wink

Citaat:
Origineel gepost door Rbe
Ik heb het niet zo lang geleden zelf mee kunnen maken om de grens te vinden.

Mijn vriendin was met ouders op vakantie en heeft daar een jongen leren kennen. Mij vertelde ze dat ze een grens had getrokken en dr niet over heen zou gaan... 2 dagen dr na zat ze er al ver over. Omhelzen en kusjes geven (niet op de mond) deden ze toen al... ik kan je zeggen, wat je ook afspreekt met je partner... daar wordt je toch behoorlijk pissig van als je echt van die ander houdt . (ze is naar eigen zeggen niet verder gegaan als dit, in zo verre wil ik haar nog wel vertrouwen )
dat vindt ik tog wel heel erg knap!!!als ik eerlijk mag zijn!!!!je houd egt veel van der!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2006, 17:15   #109
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zo'n persoon zou het helemaal verpesten bij mij, die kan het echt schudden ook al zou hij komen met smoesjes als: " oh ik heb er zo'n spijt van ik zal het nooit meer doen, ik had drank op, het was zo gezellig, het was echt niet meer dan zoenen" en " ik hou echt alleen van jou ! "

1. Fout," je zult het nooit meer doen ". Als je het nu hebt gedaan, zul je bereid zijn het later ook weer te doen.
2. Fout, " je had teveel drank op ". Hoe erg je ook heen bent, je vriend(in) en jullie leuke belevenissen met elkaar: die hersencellen zijn dan heus niet in 1 keer afgestorven hoor.
3. Fout " het was zo gezellig ". Gezelligheid kan ook zonder vreemdgaan. Je testosteron kan wel even in toom worden gehouden hoor. (in geval van vrouw: Ff geen axe-effect )
4. Fout " het was echt niet meer dan zoenen ". Zoenen hoort iets moois te zijn, je hoort de liefde dan te voelen. Als je willekeurig een persoon staat af te lebberen ben je wel heel verkeerd bezig. Je kwetst de band in jullie relatie, want het komt dan over alsof je wat van jullie hebt gedeeld met een ander.
5. Fout " ik hou echt van jou ". Je houdt niet (voldoende) van iemand als je vreemdgaat. Als je echt gek op iemand bent, dan ga je voor die persoon en zie je de anderen niet meer als een potentiele "prooi". Je wilt dan je leven en belevenissen met elkaar delen. Ja shit he, dat het misgaat?

Oh nee, diegene kan het schudden. Het hele vertrouwen is dan weg.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2006, 18:26   #110
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind vreemdgaan als je met een ander zoent/tongzoent of meer.
Flirten mag opzich wel. iedereen heeft namenlijk een beetje erkenning nodig. als het maar niet teveel is en gewoon onschuldig + niet de hele tijd voor me neus. gewoon doen als ik er niet bij ben. want als ik er wel bij ben moet zijn aandacht naar mij toe.

als mijn vriend met een ander zou zoenen. Denk ik dat ik het hem wel vergeef. Gewoon omdat ik een slapjanus ben en hem alleen uitscheld inplaats mijn grenzen aan te geven. Ik wil hem natuurlijk ook niet meer kwijt. Anders had ik ehm al wel gedumpt. Als hij sex heeft met een ander zou ik gek worden en zou het gewoon uitgaan omdat ik er ziek van ben en er niet mee kan leven.

Dat verhaal als je vreemdgaat in welke vorm dan ook dan is er iets mis met je relatie. Daar ben ik het niet mee eens. iedereen wil weten of hij/zij aantrekkenlijk is voor andere. Kijken hoe ver je kunt gaan. waarom zou je als je een relatie hebt je niet meer als viespeuk mogen gedragen? Je bent toch nogsteeds dezelfde en als je dat nauw leuk vind." Je behoeftes zouden weggenomen moeten worden door 1 persoon. de juiste persoon zou dat moeten kunnen." klink beetje als een fabeltje. Het hoort wel zo. maar we zijn allemaal mensen. Mensen zijn stomzinnig en kunnen zig niet inhouden.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2006, 19:28   #111
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jammer genoeg zijn er inderdaad teveel mensen die zichzelf niet kunnen beheersen
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:08.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.