Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 30 January 2003, 18:26   #1
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard Bellen, of juist niet?!

Er was vorig jaar een lerares, ze hielp me met alles. Mn problemen enzo, ze gaf me het gevoel dat ik echt wat waard was. We waren in de pauzes altijd bij elkaar en we smsten altijd. Ik was echt ontzettend veel van hara gaan houden en echt veel om dr gaan geven.
We kregen ruzie omdat zij (denk ik) mijn problemen niet meer aankon. Maar het kwam weer goed, tot ze hoorde dat ze van school weg moest (te weinig uren) Ik storte weer helemaal in, maar ze beloofde me dat ik haar aldtijd mocht bellen, emailen etc.

Nu ongeveer een half jaar later, ik kan haar niet vergeten dus probeerde haar te bellen. Ze nam op en we praate een tijdje, ze was heel lief en we konden weer gaan e-mailen want dr internet deed t bijna weer enzo. Naja ik hoorde nooit meer wat van dr.
Tot er een leraar kwam die haar en mij goed kende, en wist wat er speelde tussen ons. Hij merkte op dat ik Cristina zo miste en zei dat ie haar zou bellen voor me. Dat deed ie en ze zei hem dat ik altijd mocht bellen als ik dat wou.
Dat wil ik dus nu,want ik kan dr niet vergeten. Maar ze neemt nu dus steeds haar mobiel niet op, (nummer weergave mischien) Wat moet k doen, haar vergeten, of blijven bellen en vragen of ze me niet meer wil zien, of mishcien nog iets anders?

Mischien vinden jullie t wel geen boeiend verhaal. en heb je geen zin om t te lezen, maar k hoop dat je tog ff leest en replyed want k zit dr best wel meej......
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2003, 20:03   #2
lief-heksje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

trug contact opnemen,je kan een heel goede vriendin terug mislopen
  Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2003, 21:51   #3
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

contact blijven houden
  Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2003, 22:03   #4
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

anoniem bellen proberen en proberen contact te blijven houden
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2003, 22:46   #5
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mhz ik zou haar gewoon de volgende keer dat je haar spreekt, vragen wat ze wil. Dat je gewoon contact houdt, als vrienden, of... Tja wat is dit eigenlijk? K vind het een heel verhaal maar toch een beetje raar, maar dat is denk ik omdat ik het me niet kan voorstellen om zo'n hechte band met een docent op je school te kunnen ontwikkelen... Maar blijkbaar kan het wel... En als je het fijn vind, moet je het zeker niet verliezen...
Maar als ze je niet wilt spreken doordat ze niet opneemt e.d. dan moet je wel ff nadenken waarom dat zou kunnen zijn... Vraag het haar...
  Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2003, 22:54   #6
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Red face . . .

Citaat:
Originally posted by Melch
Maar als ze je niet wilt spreken doordat ze niet opneemt e.d. dan moet je wel ff nadenken waarom dat zou kunnen zijn... Vraag het haar...
Daar hoef je helemaal niet over na te denken.

...
Blijf af en toe even bellen of ze d'r is.
Ze wil echt nog wel met je praten.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2003, 10:15   #7
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Jah mischien, anoniem bellen heb ik een keer geprobeert. Nam ze trouwens ook niet op. Maar tis gewoon dubbel, aan de ene kant wil ik contakt met haar en denk k van nou ik blijf net zo lang proberen totdat je zegt dat je niet meer wil.
En aan de andere kant denk k van ze bekijkt t maar ik bel niet meer, maar dat zal zij niet erg vinden, en ik op zich wel.

__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2003, 19:16   #8
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Daar hoef je helemaal niet over na te denken.
Tuurlijk wel... Anders weet je nooit waar je aan toe bent...
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2003, 19:33   #9
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Melch


Tuurlijk wel... Anders weet je nooit waar je aan toe bent...
Dat weet je pas als je haar aan de telefoon krijgt, dan pas weet je echt waar je aan toe bent.
Verder heeft het geen zin om daar over te piekeren.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2003, 15:34   #10
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

lieverd..

je moet gewoon bellen

YOu have notthing to lose........

laten horen hoe het is gegaan......

-x-
  Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2003, 10:47   #11
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Jah k bel wel, maar ze neemt gewoon niet op.
Ze haat me vast net als iedereen....
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2003, 11:40   #12
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

doe even normaal......

ik haat je iig niet en ik weet zeker dat het er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer mensen zijn die jou niet haten!!!

kus maaike
  Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2003, 12:03   #13
Helenaa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar mischien, als ze niet opneemt, en je hebt het al heel vaak geprobeerd, moet je haar uit je hoofd proberen te zetten, mischien heeft ze zelf ook veel problemen enzo, en dan kan ze gewoon jou problemen er niet bij hebben, maar kan je niet bij haar langs gaan? dan kan ze eerlijk zeggen of ze je niet of wel wil spreken..
  Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2003, 12:42   #14
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by darkangel112
doe even normaal......

ik haat je iig niet en ik weet zeker dat het er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer mensen zijn die jou niet haten!!!

kus maaike
...
Kom op hey
Zij heeft het misschien ook wel moeilijk. Dat zou een rede kunnen zijn dat ze nu even niet opneemt.
Dat betekent nog niet dat ze je haat!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2003, 12:48   #15
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mee eens wat a-man zegt.....
  Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2003, 12:55   #16
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Jah maar vorig jaar had ze wat kleine probleempjes, ruzie met schoonouders enzo. Was echt rot voor haar, en probeerde dr ook altijd te helpen en steunen enzo.
Maar ze heeft altijd gezegt van jah jou problemen kan ik erbij hebben en ik wil het horen enzo. En ze ZEGT dat de ruzie die we hadden kwam doordat ik haar niet altijd vertelde als t slecht met me ging.
Kan niet bij dr langs, weet niet waar ze woont enzo. En jah dat durf k helemaal niet! Binnekort wel opendag van haar school s' avonds maar zou niet weten hoe ik daar moet komen enzo...
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2003, 12:58   #17
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

met de bus?
ooh meis vind het echt heel naar voor je.....
maar ik begrijp ook dat het voor die lerares een rare situatie allemaal moet zijn hoor.... ik weet niets nuttigs even te zeggen maar als je maar weet dat ik altijd met je mee wil.....

successs

kus
  Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2003, 17:29   #18
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Jah, maar ja 's avonds weg, en dan met de bus, ergens heen waarvan ik niet weet waar. Ik word gewoon echt helemaal gek de laatste tijd, en t komt vast niet alleen door haar, maar t zou helpen als ze zei van jah we kunnen e-mailen, en dat ook echt deed. Ik denk dat ze gewoon geen zin heeft in contakt met mij, en gelijk heeft ze natuurlijk. Maar t doet tog pijn...
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2003, 20:41   #19
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

laat even rusten...
Niet teveel aan denken.. (naja alsof ik het allemaal weet )
komt wel goed,
ze heeft misschien nu even geen zin.
dat is vervelend maar ze wil vast wel binnenkort weer met je praten.
laat maar gewoon even. (denk ik)
  Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2003, 10:34   #20
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Waarom zou ze als ze dr nu geen zin in heeft er over een tijdje wel zin in hebben?
K voel me gewoon ontzettend kut door alles, en k zou gewoon heel blij zijn als ik dr kon spreken. Dat zou alles gewoon iets makkelijker maken, ze heeft mn leven gered, wil graag contakt met dr houden...
Maar jah zij duidelijk niet met mij, waar ze natuurlijk gelijk in heeft, maar dan moet ze dat zeggen, dan weet ik waar ik aan toe ben....
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2003, 16:01   #21
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het "waarom" moet je niet altijd afvragen denk ik.
Het is idd duidelijker als je nou weet waar je aan toe bent, daar heb je ook recht op. Maar ja voor haar is ook niet simpel is.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2003, 17:53   #22
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Jah ik weet t allemaal ff niet meer hoor. K word echt helemaal gek! Maar jah lekker boeiend...
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2003, 19:50   #23
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

ja wel boeiend!!!
meis ik ben er altijd voor je
ik weet even niets nuttigs te zeggen sorry voor deze loze reply

succes... -x-

Hold on
everything will turn out fine.........
  Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2003, 22:31   #24
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Denk er niet verder over na. (Dat heb je al genoeg gedaan)
Het is het niet waard om je er zo druk om te maken.

Citaat:

Hold on
everything will turn out fine.........
Dat geld trouwens ook voor jouw("darkangel112")....
  Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2003, 10:56   #25
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Jah makkelijk gezegt denk dr niet over na, ik probeer het het is ook niet alleen dat. K word echt gewoon helemaal gek, k ga echt kapot!
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2003, 17:08   #26
Bitch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tisz te begrijpen dat ze t moeilijk vind!
maar als t idd zo is dat ze niet opneemt omdat ze ziet dat jij t bent is ze je echt NIET waard oke!!
K hou van jeh..
xxjes
J.
Bitch
  Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2003, 19:50   #27
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Je bent lief
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.