Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 October 2003, 19:36   #51
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by mygirly
Allemaal slimme mensjuhs hiero , dan kom ik aan met mn domme kop

zo slim was mijn post niet hoor
 
Oud 5 October 2003, 19:54   #52
mygirly
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
zo slim was mijn post niet hoor
Vin ik lkkr wel
 
Oud 6 October 2003, 18:53   #53
rosa_angelkiz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

weet je wel dat meer dan 50% van de mannen in nl een stevige vrouw hebben???
dun vind ik lelijk, maar dat is mijn menig, komt misschien ook door me opvoeding/cultuur
 
Oud 6 October 2003, 18:56   #54
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by rosa_angelkiz
weet je wel dat meer dan 50% van de mannen in nl een stevige vrouw hebben???
dun vind ik lelijk, maar dat is mijn menig, komt misschien ook door me opvoeding/cultuur
en welke opvoeding/cultuur is dat dan?
 
Oud 6 October 2003, 19:58   #55
rosa_angelkiz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

turkse cultuur
 
Oud 8 October 2003, 16:12   #56
virginia
Guest
 
Berichten: n/a
Angry bah

ik kan me af en toe zo boos makuh over de media en sommige mensuh in mn omgeving niet te veretuh. Ik hadin groep 8 een normaal gewicht maar ik ben heel erg onzeker geworduh doordat wij allemaal hele dunnuh mensuh in de klas hadduh. Ik wou graag ook zo dun zijn. Toen k in de eerste ok nog eens een kutjaa rhad ging ut in de tweede helemaal mis: Ik at nooit meer iets. smorgens at ik niet en de boterhammen die ik mee naar school nam gooide ik weg. Verder deed ik elke dag thuis allemaal spieroefeningen en zorgde dat ik savonds zo min mogelijk at. Ik werdt heel stil en werdt heel erg gepest waardoor ik nog onzekerder werdt en nog minder ging etuh. Op het einde van de tweede was ik 13 jaar 1.55 en woog 38 kilo. Ik was een skalet. paste haast geen kleruh en vond mezelf nog te dik. Toen riepen er op een gegeven moment allemaal jongens van school dat ik een anoractia petientjuh was. In de 3e kreeg ik een veel leukeruh klas en echt goede vrienden. Zij hebbuh me gestimuleerd dat k helemaal nei dik was en daardoor ben k weer wat gaan etuh maar snoepen deed ik absoluut neit. Toen ik met carnaval een hele hechte vrienden groep kreeg ging ik veel uit en naar veel feestjuhs waardoor ik op een gegevenmoment vaak geconfronteerd werdt met het feit dat ik nix at. Ik ben toen af en toe wel wat gaan sneopen. In de 4e was ik helemal genezen en at en snoepte ik normaal. Nu ik weer een normaal gewicht heb(misschein iets te zwaar 1.60 en ik weeg 60 kilo) krijg ik van diezelfde jongens die mij vroeger anorexia patientje hebbuh genoemt de woorden 'dikke zeug', 'olifant' en weet ik veel wat naar mn hood gesmetuh dat doet me vaak best pijn en de laatste tijd heb k best vaak een week dat ik nix eet maar dat hodt ik dna niet vol en ga de week erna eel veel etuh.
Ook met de media ben ik ut absoluut niet mee eens. Al die modellen met hun maatje 34 dat is ehct niet altijd even gezond hoor en vaak ziet ut r ook neit uit. Die meisjes hebbuh meestal geen vrouwelijk lichaam (geen heupen en geen tieten).
Ik hoop dat sommige mensuh na dit te lezuh eindelijk iets beter gaan nadekuh!!!
xxx virginia
 
Oud 8 October 2003, 17:14   #57
rosa_angelkiz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wist je wel dat de gemiddelde maat van vrouwen 44 is?? in nl
 
Oud 8 October 2003, 17:47   #58
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard Re: bah

Citaat:
Originally posted by virginia

xxx virginia [/B]

WIL JUH ASJUHBLIEF EFFUH ZONDUR DIE DOMMUH UH'S ACHTUHR ELK WOORD PRATUH?

damn irritant
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline  
Oud 8 October 2003, 18:05   #59
mygirly
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: bah

Citaat:
Originally posted by biffyclyro
WIL JUH ASJUHBLIEF EFFUH ZONDUR DIE DOMMUH UH'S ACHTUHR ELK WOORD PRATUH?

damn irritant
LOL
 
Oud 22 October 2003, 13:33   #60
HazesRules
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Pleaze zullen we ophouden met zeiken over dat ge-uh? Ik kon het zelf ook niet laten maar ja.
Dikke meiden zijn meestal veel liever, eerlijker, en betrouwbaarder dan slanke. En de volslanke meiden (die er net tussenin hangen zeg maar) zijn al helemaal goed. Nooit gezeik mee, altijd lief. Beter dan die trutten die denken dat ze alles zijn.

Ook al zou ik een goddelijk lichaam hebben met blokjes en al, dan zou ik nog voor de volslanke gaan i.p.v. de slanke. Dat meen ik echt.

Uiterlijk boeit niet, maar okee er zijn grenzen!!!
 
Oud 22 October 2003, 14:06   #61
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

nou, in de meeste gevallen wel, dat is mij sterk opgevallen
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 22 October 2003, 14:10   #62
HazesRules
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken
alsof mollig zijn iets aan je karakter veranderd....
Dat weet ik wel zeker dat dat iets verandert. Let maar eens goed op.
 
Oud 22 October 2003, 23:26   #63
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
nou, in de meeste gevallen wel, dat is mij sterk opgevallen
hoe is jou dat opgevallen dan?
 
Oud 23 October 2003, 00:20   #64
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ga maar eens met veel verschillende mensen om uiterlijk, als je er goed op let, weet je vrijwel zeker (dus niet altijd maar wel in de meeste gevallen, zover ik heb meegemaakt iig) dat dat zo....vooral als je uitgaat, valt dat goed op als je van dat soort meiden tegenkomt
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 23 October 2003, 17:43   #65
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
ga maar eens met veel verschillende mensen om uiterlijk, als je er goed op let, weet je vrijwel zeker (dus niet altijd maar wel in de meeste gevallen, zover ik heb meegemaakt iig) dat dat zo....vooral als je uitgaat, valt dat goed op als je van dat soort meiden tegenkomt
ik snapte je eerste zin niet

maar goed, bedoel je nu juist slanke arrogante meiden of niet zo slanke supergezellige meiden die je dan tegekomt?
ik denk niet dat dun zijn iets afdoet aan je aardigheid of dat mollige meisjes leuker/gezelliger/noem maar op zijn dan dunne meisjes.
 
Oud 23 October 2003, 17:53   #66
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
ik snapte je eerste zin niet
sorry, ik bedoelde qua uiterlijk, dikke meiden en dunne meiden en nog in combinatie met bv haarkleur ofzo

Citaat:
maar goed, bedoel je nu juist slanke arrogante meiden of niet zo slanke supergezellige meiden die je dan tegekomt?
ik denk niet dat ik snap wat je hiermee bedoelt

Citaat:
ik denk niet dat dun zijn iets afdoet aan je aardigheid of dat mollige meisjes leuker/gezelliger/noem maar op zijn dan dunne meisjes.
ik zeg niet dat t een feit is, ik zeg alleen naar mijn eigen ervaringen dat ze aardiger en leuker zijn over t algemeen.....dat wilt dus nog niet zeggen dat ik dunne meiden niet leuk kan vinden of aardiger want daarvan zijn er ook wel een aantal geweest die mij dan wel leuk leken aan de hand van gesprekken enzo (tijdens t uitgaan dan)
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 23 October 2003, 18:05   #67
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dit bedoelde ik :

Citaat:
valt dat goed op als je van dat soort meiden tegenkomt
en misschien zal het ook wel zo zijn dat iets molligere meisjes gezelliger zijn, maar daar heb je niet zoveel aan met uitgaan ofzo, want men kijkt toch als eerste naar het uiterlijk.
 
Oud 23 October 2003, 19:44   #68
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik weet niet hoe iedereen dat doet maja toen ik vroeger nog regelmatig uitging (nu is dat eens in de X maanden), praatte ik gewoon met iedereen, niet alleen maar met meiden die alleen maar dun of dik waren
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 24 October 2003, 00:40   #69
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je moet gewoon trots op jezelf zijn, en niet afvragen wat andere denken,
dat is niet belangrijk
jij bent belangrijk
 
Oud 24 October 2003, 11:14   #70
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jullie moet is ff naar het topic ''DUn zijn is ook niet alles '' gaan
Tering , waar de FOK slaat het op dat dikkere meisjes gezelliger blabla zijn dan dunnere meisjes ?!

En Virginia , dank je wel , ik heb ook amper tieten en heupen , heb ook 34-36 , en ik ben OOK model , dus ik heb ook geen vrouwelijk figuur en ik ben ook niet gezond dan neem ik aan.

Misschien moet jij ook is ff beter nadenken , want je verteld wel dat je zo gepest werd , maar wat JIJ hier loopt te vertellen over dunne mensen is ook niet echt dat ik denk van ''YES! daar voel ik me als dunne echt beter om!

En norgmaals , ik vind het echt de grootste fokking bullshit dat dikkere meisjes gezelliger en leuker en liever zijn. Iedereen! Kan leuk en lief zijn , alleen misschien hebben sommige mensen zo'beeld van dunne meisjes dat ze dat neit willen zien ofzow.

Iedereen is aardig! dik dun groot of klein!
Mensen mensen mensen
 
Oud 24 October 2003, 11:36   #71
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by JEANUS
Tering , waar de FOK slaat het op dat dikkere meisjes gezelliger blabla zijn dan dunnere meisjes ?!
je hebt overduidelijk NIET alles gelezen wat ik zeg. tering, leer eens een keer lezen voordat je wat blaat
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 24 October 2003, 13:07   #72
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ow , wist je dta nog niet constantijn? ik ben voorlees kampioem geweest op de basisschool. Dus lezen kan ik heel goed.

Maar ik heb wel een tipje voor jou ; leer eens een keer accepteren dat je niet de enige op de wereld ben en ik dus niet persoonlijk op jou reaggeer , anders had ik er wel bij gezet : CONSTANTIJN NIGHTWOLF , waar de fok blabla.

Dank u
 
Oud 24 October 2003, 13:59   #73
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

tja als je zo globaal reageert, dan reageer ik terug
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 24 October 2003, 16:33   #74
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jij zegt ''je hebt overduidelijk NIET alles gelezen wat ik zeg.''
En NU zeg je weer dat ik globaal reageer>

je moet toch is een keer een keuze meken!
 
Oud 24 October 2003, 16:43   #75
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by JEANUS
Jij zegt ''je hebt overduidelijk NIET alles gelezen wat ik zeg.''
En NU zeg je weer dat ik globaal reageer>

je moet toch is een keer een keuze meken!
algemeen bedoel ik tegen iedereen dus

maar kweet niet of je dat met jouw iq wel kan begrijpen
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 24 October 2003, 16:52   #76
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb een idee !
Laten we niet kinderachtig doen!

Om weer ontopic te gaan en alles even aan alle mensen uit te leggen : Ik bedoel dus te zeggen dat ik iedereen even leuk en aardig vind. Of je nou dik of dun bent.

heh ZO moelijk te begrijpen is dat toch niet

*Negeer nightwolf mode op AAN*
 
Oud 24 October 2003, 17:10   #77
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken
"agrees" with jeanus...maar dan op een minder opvliegende manier
Sorrie , kan er alleen erg boos om worden als mensen niet met goede argumenten komen en dingen zeggen die slaan als een lul op een drumstel

Ofzow
 
Oud 24 October 2003, 17:22   #78
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by JEANUS
Om weer ontopic te gaan en alles even aan alle mensen uit te leggen : Ik bedoel dus te zeggen dat ik iedereen even leuk en aardig vind. Of je nou dik of dun bent.

heh ZO moelijk te begrijpen is dat toch niet
t gaat toch hier meer om t leuk vinden ervan iedereen is dan aardig op z'n eigen manier, wilt niet zeggen dat die door iedereen aardig moet worden gevonden

en nu heb ik wel genoeg er over gezegd
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 24 October 2003, 17:29   #79
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

opzich maakt het mij helemaal niets uit, als je maar verliefd bent
 
Oud 24 October 2003, 17:32   #80
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

als het niet zo'n varken is van > 100 kilo...
Headliner is offline  
Oud 24 October 2003, 22:16   #81
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
ik denk dat dat voor iedereen verschilt.
de een vindt iemand mollig terwijl een ander die al als dik bestempelt, er is niet een soort standaard voor iedereen.
Het ligt er ook aan hoe je je kleedt, en dus hoe het vet (ja sorry niet om lullig over te komen, maar dat is het echt) getoond of juist verborgen wordt. Maar mij maakt het niets uit hoe dik of dun iemand is, als hij/zij maar goede uitstraling heeft. Dit betekent overigens niet dat ik bi ben, maar ik spreek in meervoud omdat ik denk dat meer mensen mijn mening delen. En innerlijk is belangrijker dan uiterlijk, misschien is uiterlijk populairder onder jongeren, maar dan is het een relatie van niets, omdat uiterlijk helaas met de jaren verdwijnt (rimpels enz.) Maar ik zou dus misschien wel op je kunnen vallen, als je een goede uitstraling zou hebben. Probeer je geen zorgen te maken of je er goed uitziet of niet, een beetje is natuurlijk menselijk maar probeer er niet TE veel op te letten, omdat je dan imperfecties, die elk mens heeft, gaat zien en daar ga je je aanstoren, wat een negatieve invloed heeft op je uitstraling.
Impressions is offline  
Oud 25 October 2003, 09:07   #82
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
opzich maakt het mij helemaal niets uit, als je maar verliefd bent
pfp herhaald zichzelf



haha maar neej ik ben echt dun dat vind ik heel erg naar, maar ik word er niet opeens minder aardig op..
tuurlijk kunnen dikke meisjes ook een vriend(in) krijgen iedereen heeft een andere smaak zoals al in dit topic beschreven werd...

maar het heeft geen zin om te gaan zeggen van dikke mensen zijn aardiger dan dunne mensen, want zoals ik al zei iedereen heeft een eigen smaak. en iedereen is aardig, misschien niet altijd tegen jou... ik denk niet dat iemand die dikker is opeens aardiger is... dat slaat helemaal nergens op..
 
Oud 25 October 2003, 09:57   #83
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nej , pcies.
Het is wel waar wat elvenkindje zegt.
Het ligt ook wel aan je uitsraling ik merk dat zelf.
''Vroeger'' liep ik echt als een schaduw op straat.
''Als niemand maar ziet hoe dun ik ben'' dacht ik.
Droeg wijde kleren om alles te verbergen , en mijn uitstraling was gwn heeel onzeker.

Nu ben ik wel zelfverzekrder , ik word nu ook totaal NIET meer gepest. Wel eens mensen die zeggen ''Je moet is wat meer eten'' maar mijn reply is dan standaart '' Ow , wist je nog niet dat er ook mensen zijn die gwn dun van hun eige zijn?''


Dus het is ook je uitstraling dat merk ik wel.Maar jah , je kan wel zeggen ''word is wat zelfverzekerder!'' maar zo werkt dat helaas niet
 
Oud 25 October 2003, 14:36   #84
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by JEANUS
Nej , pcies.
Het is wel waar wat elvenkindje zegt.
Het ligt ook wel aan je uitstraling ik merk dat zelf.
''Vroeger'' liep ik echt als een schaduw op straat.
''Als niemand maar ziet hoe dun ik ben'' dacht ik.
Droeg wijde kleren om alles te verbergen , en mijn uitstraling was gwn heeel onzeker.
vroeger droeg ik juist altijd wije kleding om te verbergen hoe 'dik' ik was. Ik weeg nu drie kilo minder dan toen (was eerst tien kilo kwijt en dat kwam er toch deels weer aan toen ik student werd ) maar mijn kleding is niet meer zo groot als toen en ik krijg nog altijd complimentjes van mensen die zeggen dat ik er nu een stuk beter uitzie dan toen, gewoon om mn uitstraling omdat ik me nu veel zelfverzekerder voel
Ik zorg wel dat kleding me staat, soms zoek ik heel Leiden af op zoek naar een GOEDzittend kledingstuk wat niet te duur is de aanhouder wint zullen we maar zeggen, en echt problematische maten heb ik zeker niet
gemiddeld las ik (hier ) was et maat 44 en daar zit ik met 40 toch wel ruim onder ach als vrouw heb je toch altijd wat te zeuren he er kan bij mij nog wat af

Citaat:

Nu ben ik wel zelfverzekrder , ik word nu ook totaal NIET meer gepest. Wel eens mensen die zeggen ''Je moet is wat meer eten'' maar mijn reply is dan standaart '' Ow , wist je nog niet dat er ook mensen zijn die gwn dun van hun eige zijn?''
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Oud 25 October 2003, 14:39   #85
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Maar als je nou bedenkt, wat is nou eigenlijk de 'ultieme maat'? En zijn er überhaupt (mooi woord) wel mensen die die maat hebben behalve modellen?
Impressions is offline  
Oud 25 October 2003, 17:09   #86
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja ik.
Maar ik ben model
oei oei.

Maar neit alleen modellen zijn dun hoor.
2 jaar geleden was ik nog geen model maar wel dun
 
Oud 26 October 2003, 15:44   #87
Karliene
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by rosa_angelkiz
wist je wel dat de gemiddelde maat van vrouwen 44 is?? in nl
Ik wil niet lullig doen, maar de gemiddelde maat is 40-42

*******

Ik ben een meisje en zou kunnen vallen op wat dikkere jongens dan de gemiddelde Hollandse gozer....
Als hij een leuk hoofd heeft en hij leuk is qua innerlijk..Why not?!...Alleen van die grote hompen vet zou ik niet kunnen verdragen..Sorry, maar dat vind ik gewoon vies als het allemaal zo bungelt...
 
Oud 26 October 2003, 16:04   #88
Lampie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tuurlijk!

Laatst aangepast door Lampie : 26 October 2003 om 16:09
 
Oud 26 October 2003, 21:27   #89
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by Lampie
Tuurlijk!
tuurlijk wat
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Oud 26 October 2003, 23:27   #90
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Lampie gaf antwoord op de vraag die in de titel staat
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 27 October 2003, 07:40   #91
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
Lampie gaf antwoord op de vraag die in de titel staat
Nou lekker duidelijk als die vraag 75 posts daarvoor is gesteld
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Oud 30 April 2006, 21:14   #92
lady~like~me
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dikke/mollige meisjes kunnen ook heel mooi zijn
 
Oud 30 April 2006, 22:17   #93
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door lady~like~me
dikke/mollige meisjes kunnen ook heel mooi zijn
Absoluut een goede opmerking om een topic van ongeveer 2,5 jaar geleden te uppen
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 1 May 2006, 09:48   #94
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

oude topice --> slotje
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:08.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.