Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 August 2002, 20:22   #1
madeliefje
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy angst bezorgt me slapeloze nachten...

pff... ik moet binnenkort weer naar school, naar een andere, m'n jaar overdoen! die school is echt zo dom, of vind ik dat alleen maar? omdat ik er niemand ken? omdat ik bang ben voor de mensen? bang dat ik geen vriendinnen maak? mensen leer kennen? och ja, ik ken wel mensen, trutten, barbiepoppen, die als je ze op straat tegenkomt je een blik geven die je proberen duidelijk te maken dat je voor hun part nu op je bek mag vallen...
ik ben gewoon een verlegen meisje, bij vriendinnen die je goed kent wel vlot, maar jah... heb je daar nix aan he
iemand die tips kan geven? ofzo... wish me luck...please
kus, moi

(nja, anderen hebben meer problemen... waar zeur ik nu over he?)
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2002, 20:25   #2
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Gewoon jezelf blijven en je maakt vast wel vlug vrienden, voor iedereen is het altijd spannend als je naar een nieuwe school gaat, dat is normaal
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2002, 20:43   #3
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mja dat lijkt mezelf ook een living hell om naar een andere school te gaan. Gewoon jezelf zijn en je vindt wel vrienden ga ik vanuit...
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 00:14   #4
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben al iets van 6 of 7 keer van school veranderd in me leven, ik ben ook verlegen als ik mensen voor het eerst zie maar na een tijdje als ik ze beter leer kennen ofzow dan word ik gewoon mezelf! ik heb nooit echt moeite gehad met vrienden maken dus dan moet het jou ook lukken!
succes en veel plezier he!
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 12:20   #5
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ow dat weet ik nog wel toen ik voor het eerst naar de school ging waar ik nu op zat. Ik kende totaal niemand, wist niet waar ik heen moest! En toen ik in mijn klasje zat, toen hing er echt ook zo'n akelige stilte he. We waren aan het wachten op iemand die ons alles ging uitleggen ofzo, en toen maakte ik gewoon een bijdehante opmerking en ineens begon iedereen met mekaar te praten

Denk dat er gewoon iemand nodig is om het ijs te breken en dan komt het wel goed.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 17:48   #6
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

School is gewoon klote !
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 19:59   #7
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nieuwe klas/school lijkt veel erger dan dat het uiteindelijk is, ik ben zelf vorig jaar naar een andere klas gegaan, waar ik alleen maar van die eikels, en van die k*twijfen kende, dus ik voelde me zwara kut toen ikd e klasseindeling zag, ik begon gewoon te janken zo erg vond ik, maar nou is et jaar weer voorbij en krijgen we ene nieuw jaar en ben ik blij dat ik me klas weer zie, zo'n gave klas, en ik elke kals zitten wel mensen die je niet mag, maar ook altijd een paar/een hele hoop waar je wel goed mee op kan schieten, dus kop op, et komt allemaal wel goed
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 20:42   #8
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje
nieuwe klas/school lijkt veel erger dan dat het uiteindelijk is, ik ben zelf vorig jaar naar een andere klas gegaan, waar ik alleen maar van die eikels, en van die k*twijfen kende, dus ik voelde me zwara kut toen ikd e klasseindeling zag, ik begon gewoon te janken zo erg vond ik, maar nou is et jaar weer voorbij en krijgen we ene nieuw jaar en ben ik blij dat ik me klas weer zie, zo'n gave klas, en ik elke kals zitten wel mensen die je niet mag, maar ook altijd een paar/een hele hoop waar je wel goed mee op kan schieten, dus kop op, et komt allemaal wel goed
zoiets had ik ook ongeveer dit jaar. Ik ging niet janken ofzow maar ik had wel zoiets van: o o was ik maar naar 4 havo gegaan ipv 3vwo
  Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2002, 13:29   #9
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by RickClan

zoiets had ik ook ongeveer dit jaar. Ik ging niet janken ofzow maar ik had wel zoiets van: o o was ik maar naar 4 havo gegaan ipv 3vwo
maar bleek et ook uiteindelijk wel mee te vallen?
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2002, 09:49   #10
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sterkte, maak je niet te druk. Gewoon gaan zitten, praten gaat vanzelf als je iemand ontmoet die je wel aardig vind.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:25.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.