Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 July 2003, 11:45   #1
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard t in the park

aangezien ik me kan herinneren dat stevie een verslagje vroeg? hier issie dan.. het spijt me dat ie zo lang is maar je maakt wat mee daar dus tsja..
kweet niet of het verder iemand wat boeit maar ja

Zaterdag 12 juli 2003

Om 10 uur op weg naar de shuttle busjes in edinburgh. Om half 11 konden we de bus al in, samen met een berg gezellige schotse mensjes. Ongeveer een uurtje naar balado, daar waren we dus om half 12. de “poorten” gingen om 12 uur open, tot 12 uur dus gezellig gehangen, beetje gekletst met mensen, gratis ice tea gedronken, t in the park programmaatje (aan keycord) gekocht voor de belachelijke prijs van 6 pond..
Om 12 uur dus naar binnen, beetje rond gekeken (helaas pas mijn eerste keer T dus ) en rustig naar de king tuts tent gelopen, daar kwamen the futureheads. Supergezellig bandje, gezellige mensjes ook
gezellige liedjes, maar een beetje veel ge o o o weet ik veel hoe ik dat moet neerkalken
Na futureheads (duurde een half uurtje) gelijk richting main stage, daar zou een klein half uurtje later skin (zangeres van skunk anansie?) optreden. Dat was echt een cool optreden, helaas stond er achter mij een super irritante gast die de hele tijd WOHEEEE riep recht in mijn oor. Maja erg goed optreden, goede performance. Die meid deed wel maf ze kletste heel veel tegen “ons” en kwam telkens het publiek in enzo. Erg leuk.
Na skin en een half uurtje wachten: biffy clyro, hooray. Eeeeerg jammer dat ze bijna geen liedjes van eerste cd speelde en helemaal geen liedjes die niet op een cd staan. Begonnen met toys toys toys choke toys toys toys, cool hoor. Leuk optreden, toch ook veel echt gave nummers gespeeld.
Na biffy zouden we naar franz ferdinand en daarna har mar superstar gaan, maar het was een beetje vaag waar en wanneer die nou zouden spelen enzo, en we zagen al dat het bij de procaimers zo druk was dat als we daar niet alvast heengingen, we bij idlewild niet meer een beetje vooraan konden staan. Dus wij naar de proclaimers, en jezus dat was echt vaaag! Die gasten zijn ZO ontzettend popi in schotland, echt vreeeemd. Maar wel supercool en gezellig. Ze hebben ook zo’n hit in schotland die je elke dag wel 3 keer hoorde op de radio ofzo. Hehehehe. Ik kende de muziek zelf ook al, wel cool. En we stonden naast zo’n vaag kind, ging ze gezellig dr tieten showen en vaag doen! Was op zich wel grappig, maar wel kansloos uiteraard.
Na de proclaimers zo snel mogelijk naar voren, de cardigans zouden gaan spelen (dit alles trouwens weer op main stage.) we kwamen ongeveer tot rij 8 ofzo, waar ik opeens door allemaal mensen werd gesandwicht en geknuffeld enzo. Erg gezellig allemaal lieve mensen daar in het publiek.
Cardigans waren erg leuk: gezellig bandje en natuurlijk de hits gespeeld (waar ze zelf een beetje ziek van werden ) Ze hadden een soort huiskamer van het podium gemaakt: rood kleed als achtergrond en allemaal lampen en kroonluchters. Erg origineel. Even later werd dan dat rode kleed naar beneden gegooid en daarachter hing een groen kleed. Erg cool!
en.. whoeiii na cardigans idlewild! Suuuupercool was dat. Veel oude nummers gespeeld, daar ben ik zo gek op! Helaas raffelde roddy zn zang aan het einde telkens een beetje af.. maar zo cool dat ze veel oude nummers speelde, dat maakt alles goed. Roddy zag er echt niet normaal mooi uit ook. En als laatst natuurlijk scottish fiction, daar hadden ze ook een meisje met viool bij gedaan. Mooie afsluiter!
Na idlewild meteen racen naar de signing tent: biffy clyro was daar. Vanaf 7 uur savonds. Echt superschattig. Nja even gezellig mijn shirtje laten signen maar daar ging het me niet om. Geknuft met james en op de foto geweest. Effe met simon, wow, die gozer heeft echt de mooiste ogen ter wereld.
Nja toen was SFA al begonnen, maar we konden nog een half uur zien. Wat zijn die ventjes gegroeid zeg, vorige keer dat ik ze zag was het een beetje saai, maar nu maakten ze er echt een show van. En weer werd ik door allerlei mensen geknuffeld en gekust, een aantal meisjes en wat ventjes. Eentje wilde mijn regenboogarmwarmer ofzo hebben, hij zei dat hij me zou *vaag woord* dus daar kan ik me wel iets bij voorstellen dus maar niet ja op gezegd
nja en effe lekker springen met wat lieve mensen die om mn schouders hingen en zo’n ventje vond mijn buik wel erg interessant (issie ook natuurlijk ) en ik kreeg opeens zo’n enorme aai daarover
Heel veel mensen zeiden trouwens dat ze mijn armwarmers cool vonden dat hebben ze daar in schotland blijkbaar niet heheh.
Na SFA even naar 80’s matchbox geweest, echt coohool was dat. Gaaf bandje
Daarna een beetje rondgehangen en naar flaming lips geweest! Dat was echt like.. wow!
White stripes werden dus vervangen door hen. Jack white had een auto-ongeluk waardoor ie nu zo’n 4 weken geen gitaar kan spelen (duim verwond) en dus werd een van de hoofdacts afgelast. Flaming lips gingen toen echt een supergave act doen: tribute to the white stripes, wayne als gewonde jack en dus allemaal verklede mensen, confetti, veertjes, van alles. Echt een geweldige act!
En toen weer naar NME stage voor the music, maar the polyphonic spree was nog bezig. Dat vond ik maar matig, maar wel leuk om eens te zien. Daarna dus the music, dat was ook echt cooool. Die zanger was echt springerig en ik vind zijn stem echt geweldig. Hele leuke nummers gespeeld, erg leuk publiek ook! Supergezellig..
Na the music rustig aan naar de bus, konden gelijk mee. In de bus met een aantal mensen gekletst, en zitten sjanzen met zo’n schattige jongen die echt de hele tijd met een big smile op zn face zat hehehe.
En om ongeveer 2 uur weer in het hotel in edinburgh.

Volgende dag (zondag 13 juli)

Beetje vroeg op: rond 10 uur de bus alweer. Iets na 11en op het terrein. Erg gezellig weer daar voor de poort
Om 12 uur gingen de deuren pas weer open, terwijl toen longview alweer begon. Daar dus even gekeken, erg leuk bandje. Daarna gelijk naar signing tent om te kijken wie er kwamen en jawel.. om 13.00 cooper temple clause dat zijn wel samen met roddy en si de geilste gozers die ik ken hehe.
Even langs mankato geweest, klonk wel kicken.
En toen dus naar CTC! Ik superzenuwachtig (hehe ik ben een muts en verliefd op didz.)
Echt schattige jochies ;D
Kieran en didz vroegen of die james ben en si op mn sjurt van biffeh waren hehe. Lieve jongens, vooral kieran. Wilde graag met didz op foto maar damn ze zaten we erg op elkaar geplakt en rich zat aan de zijkant, met hem op de foto geweest, nou hijs ook erg cooool. Hele berg bier daarzo hehe. En ben heel schattig een sapje drinken.
Tijdens wachten op CTC trouwens een stukje darkness gezien, jezus wat zijn ook die gozers popi in schotland. Erg leuk bandje, maar die zanger vond zichzelf wel een beetje erg goed helaas.
Toen even naar grim northern social, dat vond ik wel een beetje tegenvallen, maar twas wel aardig.
Daarna vanuit king tuts naar NME stage: hell is for heroes. Ge-wel-dig!
wat een leuke band is dat. Die zanger deed echt cool; al zingend crowdsurfen en hyper rondspringen enzo
en toen ze zo weggingen liet ie zichzelf op het drumstel vallen en zo op zn kop met zn benen om de nek van drummer, die tilde m zo op zn kop het podium af echt kick.
Na HIFH kwamen, ook op NME, the coopers! Hooray! Nou dat was ook wel een van de coolste optredens. Zooo gaaf zijn die gasten. Tom heel hyper rondspringen, ben iets van 50 blikjes bier het publiek ingooien en uhm op een gegeven moment ging didz zo aan de zijkant van het podium staan daar is nog zo’n soort richel waar hij ging staan zag er echt cool uit. En een beetje raggen op zn gitaar, en toen hoorde ik dus later van iemand dat de stekker van zn gitaar eruit was gevlogen, hij niks doorhad, daarna zo’n ventje de uitgeplugde stekker voor zn neus hield en hij nog doorspeelde lolz.
Helaas ook wel veel geduw door de drukte, maar wel lekker knus ofzo
na CTC gelijk weer naar main stage voor the coral. Nog ff gekletst met wat mensen, onder andere met jongens die, wat later bleek, best wel vals zingen
echt een suuuper optreden, natuurlijk iedereen meezingen met dreaming of you..
En na the coral kwam supergrass, dat optreden was echt.. wow! Suuuuper! Ook weer veeel oude nummers gespeeld, geweldig gewoon. Mary blijft natuurlijk leuk om aayaayaayaayayaya enzo mee mee te blèren supercool optreden. En er liep ook iemand in het publiek met zo’n “gaz” shirt als in de clip rond, dat wil ik ook :respect:
na supergrass even pauze, wat gegeten, stukje turin brakes, stukje feeder, stukje shirtjes kopen. Heb nu t in the park, the coral, CTC en biffy shirt gekocht daar.
Daarna naar the charlatans: ook een super optreden, wederom een band die veel oude nummers speelde
En om 21.30 dé grote afsluiter: coldplay! Echt geweldig. Stond naast 2 jongens die heel bezorgd gingen doen aangezien ik een keer echt zo hard in elkaar ben geperst.. whoot dat deed echt pijn als er dan iemand langs wilde werd ik helemaal tegen degene achter me geperst. Maar goed, was wel lief hele schattige jongen die moest giechelen om alles
Chris praatte enorm veel tegen het publiek, ze speelden geweldig (een uur en 3 kwartier ) en hij zong ook allemaal rare liedjes zoals “if you sing with coldplay you’re cooool, its even cooler than school”??? en “i used to like oasis but now i don’t.. just kidding ” en over t in the park enzo.
Echt een geweldige act, absoluut gewoon de beste, zelfs terwijl ik de muziek niet eens zoo super vind.
Hmf en op het eind stond ik voor een nederlandse gast (zag ik aan zn shirt) en eerst dacht ik nog van nou straks zeg ik wel ff wat tegen m maar na dat kwartier dat ie met zn tas ongeveer mijn hele rug af heeft geschuurd dacht ik nou rot je maar op ook
Na coldplay kwamen er mensjes in kilts natuurlijk nog “scotland the brave” zingen, als absolute afsluiter, en daarna een heleboel vuurwerk. Man dat was echt geweldig..
Daarna nog over het terrein gelopen en nog met heel veel mensen geknuft en gekletst, weer allemaal mensen die mijn armwarmers “brilliant!” vonden, en mijn teensokken “even more brilliant!” hehehe.
Toen de bus in, spekjes gegeten met een hele schattige jongen en gekletst met iedereen. En er waren natuurlijk ook andere bussen die ons inhaalden die mensen daarin allemaal tegen het raam aan en tong uitsteken enzo, echt grappig
Was om 3 uur ongeveer weer thuis.

Nou dat was het verhaal
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 11:46   #2
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

jezus wat ben ik kansloos met zo'n verhaal en zo veel smilies, sorry mensen
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 11:57   #3
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Citaat:
t in the park programmaatje (aan keycord) gekocht voor de belachelijke prijs van 6 pond..
wij hadden em voor 5 pond..
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 12:38   #4
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hoe relaxed is een hotel tijdens een festival
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 12:40   #5
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

weeknie.
maar camping is veel vetter. gewoon 4 dagen feesten en de hele tijd met vette mensen omgaan.

T in the park is zeker een vriendelijk festival mensjes. niet normaal gewoon.
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 14:44   #6
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Originally posted by Instructio4
weeknie.
maar camping is veel vetter. gewoon 4 dagen feesten en de hele tijd met vette mensen omgaan.

T in the park is zeker een vriendelijk festival mensjes. niet normaal gewoon.
was jij ook gegaan dit jaar?

trouwens bij biffy was wel erg grappig bij now the action is on fire geloof ik deed si's microfoon het niet en wilde ie toen die van james jatten maar dat lukte niet en toen bij ben maar die flikkerde ook en toen liep ie boos weg ofzo? schattug

en nogmaals: foto's op http://groups.msn.com/tbabez

en mij leek camping ook leuker (volgend jaar doe ik dat wel) maar die hele vakantie was geboekt in hotels/inns/b&b enzo en dus ook voor die nachten tijdens T in edinburgh, en snachts in de bus met allemaal leuke mensen is ook gezellig hoor
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 14:49   #7
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

ik was dit jaar gegaan jah.

en bij now the action, viel ie achter t drumstel en ging ie keihard op zn bek.
naja, zo zag t eruit althans. en toen liep ie volgens mij weg omdat ie zich schaamde lol

ik had daar met mensjes afgesproken voor de camping dus.
en ik was helemaal in mn eentje aan t reizen enzo (van a'dam naar edinburgh via london .. 23 dodelijke uren in de bus...) en terug met easyjet in 1,5 uur thuis
eerste keer gevlogen. dit was de vakantie van mn leven .
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 14:51   #8
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Originally posted by Instructio4
ik was dit jaar gegaan jah.

en bij now the action, viel ie achter t drumstel en ging ie keihard op zn bek.
naja, zo zag t eruit althans. en toen liep ie volgens mij weg omdat ie zich schaamde lol

ik had daar met mensjes afgesproken voor de camping dus.
en ik was helemaal in mn eentje aan t reizen enzo (van a'dam naar edinburgh via london .. 23 dodelijke uren in de bus...) en terug met easyjet in 1,5 uur thuis
eerste keer gevlogen. dit was de vakantie van mn leven .
jij was het toch zeker niet die mijn rug eraf heeft geschuurd met een rugtas
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 14:54   #9
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

hahaha neej.
da was ik niet.
ik was niet coldplay aan t kijken. ik vond ze persoonlijk een beetje boring

ik had wel zaterdag dit tshirt aan:

mijn nickname op t biffy board is setragasj dus.. thats why.
en ik heb em natuurlijk laten signeren door biffy yay baby

__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 14:58   #10
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Instructio4
weeknie.
maar camping is veel vetter. gewoon 4 dagen feesten en de hele tijd met vette mensen omgaan.

T in the park is zeker een vriendelijk festival mensjes. niet normaal gewoon.
na 8 nachten op roskilde in de tent had ik eht wel weer gehad
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 14:59   #11
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

ja maar dat is geen T in the Park
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 15:08   #12
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Originally posted by Instructio4
hahaha neej.
da was ik niet.
gelukkig maar anders had ik je even persoonlijk een hele dikke vette schop onder je aars komen geven!
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 15:10   #13
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

gelukkig voor mij dan maar he
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 15:24   #14
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Originally posted by Instructio4
gelukkig voor mij dan maar he
maar die gozer was echt niet tof. stom shirt met allemaal slijmstukjes geschreven door al zn lieve vriendjes en vriendinnetjes, dan ook nog eens tegen mij op een neer springen (toen heb ik m een duw gegeven en bleef ie weg gelukkig ) en in mijn oor schreeuwen. dus dat had jij niet eens kunnen zijn
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 18:13   #15
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Citaat:
Originally posted by biffyclyro


maar die gozer was echt niet tof. stom shirt met allemaal slijmstukjes geschreven door al zn lieve vriendjes en vriendinnetjes, dan ook nog eens tegen mij op een neer springen (toen heb ik m een duw gegeven en bleef ie weg gelukkig ) en in mijn oor schreeuwen. dus dat had jij niet eens kunnen zijn
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:59.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.