Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 August 2002, 17:42   #1
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard anorexia

mn moeder denkt dat ik anorexia heb maar ik heb de laatste tijd gewoon echt geen honger meer, geen eetlust ofzo en toch eet ik dus 3 keer per dag, vaak met lange tanden maar het smaakt me gewoon niet

enneuh mijn regels zijn ook niet echt regelmatig meer, zou dat daar ook mee te doen kunnen hebben?

plz antwoord!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2002, 17:43   #2
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: anorexia

Citaat:
Originally posted by bAnAnAqUeEn
mn moeder denkt dat ik anorexia heb maar ik heb de laatste tijd gewoon echt geen honger meer, geen eetlust ofzo en toch eet ik dus 3 keer per dag, vaak met lange tanden maar het smaakt me gewoon niet

enneuh mijn regels zijn ook niet echt regelmatig meer, zou dat daar ook mee te doen kunnen hebben?

plz antwoord!
oja en soms lijkt het alsof er een knoop in mijn maag ligt, endan kan ik echt maar twee happen, en dan lijkt het achteraf of ik elk moment kan overgeven en dan heb ik verschrikkelijke buikpijn en :r neigingen
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2002, 18:35   #3
boertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmmm, ik denk niet dat dat annorexia is (ik ben ff voor de duidelijkheid geen dokter of psycholoog), maar ik zou er wel ff mee naar de dokter gaan..

Ik heb zelf ook wel es periodes dat ik haast geen honger heb, maar daar bennik alleen maar blij mee aangezien dat wel in de portomonnee scheelt ( )

maar wel ff in de gaten houden!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2002, 18:46   #4
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat is idd geen anorexia, maar er is denk k wel wat anders dus ik zou idd wel ff naar de dokter gaan.. of misschien zit je met iets ofzow? dan zou het namelijk ook wel daar door kunnen komen..
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2002, 10:05   #5
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kan idd wel... ik sta de laatste tijd wel wat onder stess enzo... en ik heb het al van vlak na de exames voor het rapport dus.. kan best
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2002, 13:17   #6
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

[aan ramsesii: lees je pm's eens ]
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2002, 20:37   #7
QQQ
krrraak
 
QQQ's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 June 2002
Locatie: Mijdrecht
Berichten: 1.122
Standaard

Volgens mij is het iets anders maar als je het zeker wil weten kan je ook deze test doen:
http://www.sabn.nl/anorexia.htm
__________________
www.eenlangeweg.nl
QQQ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2002, 14:21   #8
Karma-Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk ook niet dat het anorexia is hoor, ik herken wel ongeveer wat je omschrijft, heb het zelf ook een periode gehad, toen ik last had van een heel ingewikkelde verliefd enzo...ik heb het nog wel ooit als ik me ergens druk over maak, of als ik ergens zenuwachtig ofzo voor ben. Dus misschien is er ook iets wat jou dwarszit? Zo lijkt mij het. Zeker geen anorexia. Misschien moet je er inderdaad eens mee naar een huisarts (of psycholoog?) gaan
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:00.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.