Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 November 2005, 19:24   #1
Amecka
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Aanslagen (het vervolg)

Jullie, bijna iedereen van de hele forum is er zeer van overtuigd dat er aanslagen zijn geweest op deze datums:

De eerste: 9/11 (Twin Tower)
De tweede: 7/7 (Londen metro)

Nou ben ik zeer zeker dat op een van de onderstaande datums een aanslag wordt gepleegd:

8 mei 2006
OF
5 augustus 2006

Jullie vraag aan mij is simpel: Waarom!?

Nou allereerst moeten jullie kunnen bedenken dat een tijd terug in de krant heeft gestaan dat wanneer de nederlandse troepen in Irak niet snel weg zijn dat dan een terreuraanslag zal worden gepleegd. Ok, ze hebben een kleine verandering aangebracht en deze was dat het de eerst volgende maand zal zijn en om nog preciezer te wezen de EERSTE WEEK van de maand. Dan zou er een aanslag komen... Echter, na een maand bleek geen aanslag te komen alleen zag je duidelijk dreigementen. Nu ben ik er alleen van overtuigd dat er de eerste week en precies op 8 mei een aanslag gepleegd wordt.. misschien is het om een rede omdat het kan zijn want dat weet ik even zo niet of er op die datum een speciaal evenement is.

En toch kunnen jullie mij niet geloven! Dus geef ik jullie nog iets informatie. Ik heb op de avond dat het dus al in de krant stond een berekeningetje gemaakt en daar kwam duidelijk 8.5 uit en omdat ik denk dat ze de engelse notatie bedoelen is het simpelweg 8 MEI 2006 geworden omdat de bedoelde 5 augustus 2005 niet is doorgegaan omdat ze het hebben verplaatst naar volgend jaar.

Wel kan ik jullie het dan vast waarmaken dat het dan ook heel erg wordt. Want ze gaan dan activiteiten doen die heel precies zijn uitgewerkt.

Dus als jullie meningen of opmerkingen hebben kunnen jullie die natuurlijk hieronder plaatsen!

Hou je hoofd koel
 
Oud 22 November 2005, 09:53   #2
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kun je die berkening eens posten, wnat alleen het antwoord hebben we niet veel aan
 
Oud 22 November 2005, 11:08   #3
Amecka
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard berekening komt zo gauw als mogelijk!

Hey!

Nou ik kan jullie vertellen dat ik eerst even een kleine zoektocht door mijn kamer moet doen.. Ik weet zeker dat ik het briefje waar ik het op heb geschreven in mijn kamer ligt, alleen ben ik de berekening een beetje vergeten dus ga ik proberen die berekening zoals ik die op de avond dat ik de krant had gelezen over die dreiging te achterhalen.

Heb dus nog een klein beetje geduld!

Trouwens heb je zelf ook zo'n speciaal voorgevoel over volgend of dit jaar post het hier!
 
Oud 22 November 2005, 11:52   #4
Amecka
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard De berekening

Hey, forumers!

Zoals jullie misschien al hebben gelezen heeft de vorige forumer gevraagd naar de berekening die ik had toegepast om te kunnen zeggen dat er een mogelijke kans is dat op een van de genoemde datums een volgende aanslag fataal kan zijn... Nu om jullie toch die bezorgdheid weg te nemen. Omdat er nu een zeer erge angst kan wezen over wanneer en hoe dit alles zo nu ineens kan verlopen heb ik dus de berekening kunnen achterhalen.. ook nog eens gelukkig, want ik kon simpelweg op school het voor mekaar krijgen... Wel nu uiterst attentie voor de berekening: "Het lijkt een kleine berekening maar zo is ie, en nog kun je denken tja bij de toeval is het geluk...."

Uitleg berekening:

De eerste belangrijke aanslag die je moet weten is die van 11 september 2001(?). De tweede aanslag die je daarna moet weten is de aanslag op 7 juli 2005(?).

Nu je deze gegevens weet is het de bedoeling de berekening volgens deze manier uit te voeren:

De tweede aanslag DEEL je door de eerste aanslag en dan het antwoord wat daaruit komt doe je KEER 10. Dan krijg je het volgende antwoord:

9.11 = 11 september 2001 (niet zeker welk jaar)(twin tower)

7.7 = 7 juli 2005 (metro - autobom)

7.7 : 9.11 = 0,845225027
0,845225027 X 10 = 8,45225027

Als je dit antwoord afrond naar een 1 decimaal antwoord krijg je:

8, 5

Maar deze notatie kun je zien als een van deze twee onderstaande datums:

- 8 mei
- 5 augustus

Maar omdat ik denk dat het een engelse notatie is moet het volgens mij echt de 8 mei zijn!

Oh, trouwens ik moet je nog iets vertellen.
Want achter deze datums komt nog een jaartal. Want om de reden dat ik nu denk, is het zo dat ze het een jaar hebben uitgesteld. Maar maken het dan nog erger dan eerder te hebben bedacht!

Ok, de datums zoals je ze echt moet lezen zijn:

- 8 mei 2006 (ben eigenlijk wel heel zeker dat het op deze datum zal gebeuren!)

OF (Als het toch nog verandert is de mogelijkheid nog..)

- 5 augustus 2006 (de voor mij laatste datum dat ze een terreuraanslag zouden gaan uitvoeren)

Belangrijke mededeling:

Nu moeten jullie niet beangstig worden van dit gebeuren want het is dus een vermoeden die ik heb... En omdat hier rond dit forum naar mijn mening nog wel andere verhalen zouden kunnen zijn gepost lijkt mij dit wel een zeer interresant onderwerp, want je kan moeilijk zomaar zoiets in je op krijgen.

Natuurlijk zal dit geen artikel in de krant zijn/worden maar wanneer iemand zich heel er bedreigd voelt en het zeer op prijs steld dat dit in de krant zou kunnen/mogen dan ben ik er niet op tegen maar krijgen jullie het recht om dit in een krant naar eigen keuze te plaatsen.

Heb je moeite hiermee om te gaan en wil je om wat voor reden toch meer informatie of het zeer verwarrende dat ik op zo'n vreemde manier achter een bedenksel ben gekomen om een voorspelling te doen voor een aanslag die eigenlijk niet voor mij als burger gestemd is. Dit is omdat ik weinig van hun bestaan af weet en moeilijk kan weten hoe hun over mij denken. Maar ik kan hun geruststellen dat ik dit niet doe om hun dwars te zitten maar om mijn gevoelens die ik heb aan anderen te laten zien. Zodat ik een soort bevestiging krijg dat het een passend iets kan zijn waar een waarheid achter schuilt.

-- Vragen?

Mail naar: thomas14_koster@hotmail.com
OF
Chat met me via msn. Dit voor de beginners voor mensen die niet vertrouwd zijn met msn: Het is een programma dat mensen in staat stelt om in contact te komen met elkaar, maar alleen wanneer een en/of beide in het bezit is van een msn-adres, want zo wordt het adres waarmee je je aanmeld bij msn genoemd.

En als je vragen hebt maar geen zin hebt om te mailen dan kun je ook gebrui maken van dit forum en het plaatsen in deze topic.

Veel Succes! :aai

Maak je niet te veel zorgen... Het kan wel eens helemaal niet gebeuren
 
Oud 22 November 2005, 15:28   #5
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vergeet je niet een aantal aanslagen?
 
Oud 22 November 2005, 15:45   #6
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

ik vind het nogal vergezocht.

hoe kom je bij die berekening eigenlijk?
AmbyPur is offline  
Oud 22 November 2005, 18:54   #7
Amecka
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard welke aanslagen vergeten? Hoe ik eraan kom.

Wel jullie hebben nu het verhaal als het goed is gelezen over hoe de berekening gemaakt moest worden alleen heb ik al gezien dat jullie daar een paar vragen over hebben:

AANSLAGEN:

Allereerst wil ik het over de aanslagen hebben. Tja, ik heb geen idee welke ik heb overgeslagen die dus ECHT terreur dreigingen zijn geweest. Mocht er iemand zijn die deze gegevens kan vertellen graag... Misschien kan ik dan een meer nauwkeurigere berekening maken!

BEREKENINGEN:

Heel gemakkelijk, heb eerste de tweede GEDEELD door de eerste aanslag en dat antwoord KEER 10 zodat je een cijfer krijgt met een komma getal. En ik heb dus het vermoeden dat hoe je hem ziet dus het getal is op de engelse notatie. 8,5 afgerond!

Verder kan ik weining zeggen. oh, aanslag 1 van de twee is 9.11 en de tweede 7.7 dus 11 september en 7 juli!!!

Laatst aangepast door Amecka : 22 November 2005 om 18:57
 
Oud 22 November 2005, 22:32   #8
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard Re: welke aanslagen vergeten? Hoe ik eraan kom.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amecka
*knip*
je hebt uitgelegd hoe je de berekening doet ja. maar hoe kom je daar aan? heb je die zelf zo bedacht?
AmbyPur is offline  
Oud 22 November 2005, 23:08   #9
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik wil niet stom doen ofzo, maar uhm.. zoek een hobby!
 
Oud 22 November 2005, 23:18   #10
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

waarom keer 10? waarom niet keer 9 ?

En ik vind dat je ook iets met de jaartallen moet doen, want waarom worden die er niet bij betrokken? En zoals Amber zegt, waarom niet de andere aanslagen?
En waarom zouden de terroristen persé een systeem hebben? Waarom niet willekeurig? Omdat het 9.11 was? Dat was gewoon een code, denk je werkelijk waar dat die terroristen met een rekenmachientje in hun tent gaan zitten om te kijken wanneer ze wederom zullen gaan aanvallen?

Beetje ongeloofwaardig niet ?
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline  
Oud 23 November 2005, 15:01   #11
Amecka
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Uitleg

Citaat:
waarom keer 10? waarom niet keer 9 ?

En ik vind dat je ook iets met de jaartallen moet doen, want waarom worden die er niet bij betrokken? En zoals Amber zegt, waarom niet de andere aanslagen?
En waarom zouden de terroristen persé een systeem hebben? Waarom niet willekeurig? Omdat het 9.11 was? Dat was gewoon een code, denk je werkelijk waar dat die terroristen met een rekenmachientje in hun tent gaan zitten om te kijken wanneer ze wederom zullen gaan aanvallen?

Beetje ongeloofwaardig niet ?
Dark angel hier dan nu je antwoord op je vragen want het is de eerste keer even verkeerd gegaan want hij werd niet gepost

Eerst aan jullie om maar weer es wat hier over te lezen in deze tekst. En daarna dus je vragen te stellen.

Vraag 1: Waarom keer 10 in de berekening en niet 9?

Nou, als ik aan de berekening X10 doe kom ik op een getal waar ik een getal met 1 decimaal van kan maken dat weer klopt als je het zo schrijft als een amerikaanse datum

Vraag 2: Waarom jaartallen er niet bij worden betrokken?

dat is omdat je in het jaar dat de terreur van 7 juli plaats vond ook een ging plaats vinden ergens in augustus de eerste week al. Maar dat is niet gebeurt en dus ben ik van mening dat deze terreur dreiging van de eerste week in augustus doorschuifd naar of 8 mei 2006 dus volgend jaar of 5 augustus 2006 want dat was de datum die eruit kwam als je vanaf dat wat in de krant stond over de dreiging tot 5 augustus. Was precies 2 weken!
dus de opschuiving slaat dus op:

van 5 augustus 2005 naar 5 augustus 2006!!!

Vraag 3: Waarom worden de andere aanslagen er niet bij betrokken?

Tja, dat is moeilijk te zeggen omdat het volgens mij zo gaat:
De terroristen die ook hebben meegewerkt aan de terreur aanslag van the twin towers en die niet zelfmoord hebben kunnen plegen hebben na mijn mening de opdracht gekregen om zelf als een te wezen die zich opofferd in ruil voor een grote ravage en die was er in de metro! Als je het dus bekijkt kun je eruit maken dat volgens mij alleen de OVERIGE niet-zelfmoord-terroristen hebben gekozen om mee te werken om de metro in london onveilig te maken. Alleen jullie probleem is waarom nou net het cellen complex van de metro.. Tja, misschien was de aanleiding toch de datum. Want daar zit ik ook een beetje mee:
Wat is 7 juli voor een speciale dag voor de engelse of de afgaanse bevolking? Want als je dat weet dan weet ik echt wel wat er is gebeurt.

Vraag 4: Waarom ze eigenlijk nou een systeem hebben? Waarom niet willekeurig?

Ze hebben niet echt een systeem, ik denk meer dat ze van bepaalde unieke dagen of cijfers uit gaan en daar een heel moeilijk te achterhalen samenspel van maken. Een heel goed voorbeeld is 911 je denkt at het te maken heeft met de amerikaanse of engelse politie maar in wezen....? Ik heb geen idee verder.

Dan misschien willekeurig? tja das ook niet echt iets wat voor mij een manier is om een terreur aanval te doen. Nee, je gaat niet zeggen van nou nu ik dit gevoel heb dan ga ik maar eens wat terreur uit oefenen. Nee, dat is dus een verkeerde gedachte als je zo aan het denken was. Als je gebruik maakt van een willekeurige terreur aanval dan heb je alles gepland en "wacht" je op een soort moment. Een voorbeeld is dan dat er een hele belangrijk of een heel interessante gebeurtenis plaats vind, daar gaan ze op af... Alleen of ze nu weer hoge gebouwen gaan kiezen voor aanslagen is eigenlijk een beetje een beangstige vraag om je zelf te stellen.

Vraag 5: 911 is een soort code, denkt je echt dat ze in een tent het gaat berekenen voor een mogelijke volgende aanval?

Aan wat voor soort code zat jij dan te denken?
Ik denk eerder dat het een soort lokmiddel was dat het EN op 11 september gebeurde EN dat het nummer ook (miss toeval) een alarmnummer is. En juist omdat het een alarmnummer is denk ik dat het een soort waarschuwing was die dus wil zeggen dat je hulp nodig hebt omdat wat er gaat gebeuren heel ernstig is.
Tuurlijk, je bent echt niet elk jaar op 11 september zo dat je denkt dat er elk moment van de dag een ongeluk kan plaats vinden waar jij als toeschouwer zou moeten bellen voor hulp nee, zo moet je niet denken in een normale wereld. Alleen wanneer je goed oplet op bepaalde krantkoppen kun je toch ook merken dat er binnenkort iets gebeurd. Tja, weer iets vaags he? ik weet het ik zit vol van die dingen maar voor alles is een uitleg...

Veel leesplezier!

En als je vragen hebt stuur ze naar: thomas14_koster@hotmail.com als je vind dat het een zeer persoonlijke vraag is die niet op deze forum hoeft te worden weergegeven.

Of als het kan kun je natuurlijk je vragen kwijt hier in deze topic!!

Blijf zoals je bent! Ga niet hiervan raar worden want dan zit je al ver in de knoop!
 
Oud 23 November 2005, 17:09   #12
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

misschien moet je deze dingen even naar de AIVD opsturen of naar de CIA/FBI/NSA/Interpol/ weet ik veel. Ik denk dat ze je harden werken zeer op prijs zullen stellen.
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline  
Oud 23 November 2005, 17:16   #13
Amecka
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard huh?

maar wat als ik niet weet wat hun adres is?
Of hun emailadres? Weet iemadn hoe ik daar dan aan kan komen???
 
Oud 23 November 2005, 17:24   #14
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

en de aanslagen in kuta beach, madrid, egypte?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 23 November 2005, 18:27   #15
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard Re: huh?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amecka
maar wat als ik niet weet wat hun adres is?
Of hun emailadres? Weet iemadn hoe ik daar dan aan kan komen???
geen paniek ik heb de oplossing
FBI: https://tips.fbi.gov/
CIA: https://comm.cia.gov/cgi/comment_form.cgi
NSA: Heb ik een beetje moeite mee. Iemand?
AIVD: Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
Postbus 20010
2500 EA Den Haag
Email hebben ze niet (en dat is nou onze beveiliging he )
Interpol: (Mail) adressen van interpol staan hier.
Veel succes!
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline  
Oud 23 November 2005, 19:11   #16
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dit gaat nergens meer over.
 
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:00.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.