Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 October 2012, 22:56   #1
sanmander
Lid
 
Geregistreerd op: 19 October 2012
Berichten: 1
Standaard Help me :$

Hey ik ben 14 jaar jong,

Ik vind een meisje al iets meer als een jaar leuk en dat weet ze ook toen ik dat zij vorig jaar zij ze dat ze me ook leuk vond maar alleen als vrienden en niets meer.

Nu vind ik haar nog steeds leuk ik heb ge probeerd niet meer verliefd te zijn maar ik vind haar echt leuk, zij vind nu een vriend van mij leuk en hij haar ook wel een beetje maar hij gaat nu ook een beetje met een ander meisje en hij zegt dat ik met haar moet gaan chillen en dan haar moet zoenen enzo, maar dan nu komt het probleem ik durf dat dus echt niet ik heb niet super veel zelf vertrouwen en durf dat dus denk ik niet en als ik met haar ga chillen wat moeten we dan doen ? want een beetje niets doen en stil zijn is ook niks.
Hopelijk kunnen jullie me helpen ik vind haar echt leuk en die vriend van me gunt het mij meer want hij heeft deze week ook al wat met een ander meisje gezoend en hij vind haar ook wel leuk maar ik ben bang dat ik afgewezen word als ik het meisje die ik leuk vind probeer te zoenen.

Hopelijk kunnen jullie helpen, Echt heel veel dank alvast
sanmander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2012, 12:25   #2
Twitch
Lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2012
Berichten: 24
Standaard

Als jullie dus vrienden zijn, kun je wel vragen of ze zin heeft om een film te komen kijken of zo. Maar ze heeft al ooit gezegd dat ze niet verliefd op je is, dus als je haar dan probeert te zoenen bestaat de kans dat ze dat niet wil en dat jullie vriendschap dan ook minder wordt. Aan de andere kant is niet geschoten altijd mis. Dus ligt er net aan wat jij belangrijker vindt: nog een poging doen (om haar te zoenen en evt wat met haar te krijgen) met het risico dat je jullie vriendschap verpest, óf genoegen nemen met de vriendschap zoals die nu is
Twitch is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.