Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 February 2004, 20:52   #1
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard mijn gevoel zegt

mijn gevoel zegt me dat er grote dingen te gebeuren staan. en mijn eerste gedachten daarbij is een grote optocht.
dus daar concludeer ik uit dat er veel dingen elkaar snel gaan opvolgen.
mijn eerste gevoel hierbij is positief, maar enigzins toch beangstigend door de omvang van hetgeen dat staat te gebeuren..

dity heb ik nu al ongeveer 1,5 a 2 dagen..
ik weet niet waarom, maar ik moet het zeggen..
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 20:55   #2
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En hoe kom je aan het gevoel? door een droom?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 20:58   #3
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
En hoe kom je aan het gevoel? door een droom?
nee ik had het opeens..
en heb eerder ervaringen gehad met "voorspellen"hoewel dat lang geleden is geweest (2,5 3 jaar). maar heb zaterdag voor het eerst weer zonder concentreren aura gezien, dus misschien sta ik weer meer open
ik hoop het!
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 21:31   #4
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hopen dat het idd iets positief is
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 22:05   #5
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik geloof niet in aura's zien

als ik het kon zou ik het nog wetenschappelijk (natuurkundig bijv? ) weerleggen ook..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2004, 00:00   #6
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

misschien is aura's wat overdreven
(al is dat een kwestie van geloof)
maar vind het nu eenmaal een feit dat iedereen wel een soort uitstraling heeft
of ben ik daar verkeerd in?
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2004, 00:28   #7
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlackMystery
misschien is aura's wat overdreven
(al is dat een kwestie van geloof)
maar vind het nu eenmaal een feit dat iedereen wel een soort uitstraling heeft
of ben ik daar verkeerd in?
iedereen heeft een uitstraling ja, maar dat heeft gewoon te maken met het doen en handelen van die persoon
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2004, 07:16   #8
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het klinkt stom hoor .. maarre is het niet gewoon een carnavalsoptocht ?

overigens geloof ik verder wel in het 'zien' wat er in de toekomst gaat gebeuren want ik heb het zelf ook een paar x gehad..
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2004, 10:35   #9
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Jochemmm
iedereen heeft een uitstraling ja, maar dat heeft gewoon te maken met het doen en handelen van die persoon
niet perse
heb je nooit als er iemand voorbij loopt op de straat
ze moet niet eens mooi te zijn maar trekt toch zo hard je aandacht
dat komt door uitstraling
en dat kan zelfs bij mensen zijn die ik ni ken
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2004, 10:44   #10
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlackMystery
misschien is aura's wat overdreven
(al is dat een kwestie van geloof)
maar vind het nu eenmaal een feit dat iedereen wel een soort uitstraling heeft
of ben ik daar verkeerd in?
als je iets zelf hebt meegemaakt en gezien kan je er niet meer aan twijfelen. maar ik snap dat mensen cynisch zijn, maargoed, compleet andere discussie.
en aura is enkel energie, en aangezien alles om je heen energie is, kan dit ook waargenomen worden (alleen niet door iedereen, maar ik denk dat iedereen het kan leren)

en iedereen heeft een uitstraling ja, het energieveld om je heen kan positieve en negatieve energie bevatten, wanneer het energieveld positief is is diegene aantrekkelijker.

en denk niet dat het een echte optocht is.. het gevoel tintelt nogsteeds van binnen en heb het gevoel dat ik heel goed om me heen moet kijken omdat ik anders iets mis
maar ik hou jullie op de hoogte
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2004, 13:19   #11
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

energie, (positief), negatief > electronen > foton, lichtuitzending... golflengte > kleuren... kleuren met zegge zoveel nanometer dat ze wellicht voor ons niet eens zichtbaar zijn..
en als ze dat wel zijn..zijn ze dat voor iedereen..en niet voor selectieve personen..

*mijn simpele mening....ietwat natuurkundig uitgelegd...*
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2004, 14:38   #12
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
energie, (positief), negatief > electronen > foton, lichtuitzending... golflengte > kleuren... kleuren met zegge zoveel nanometer dat ze wellicht voor ons niet eens zichtbaar zijn..
en als ze dat wel zijn..zijn ze dat voor iedereen..en niet voor selectieve personen..

*mijn simpele mening....ietwat natuurkundig uitgelegd...*
Tenzij die mensen uitermate lage of hoge golflengtes kunnen zien. Lijkt me uitermate lastig, iedere keer als iemand aan t zappen is zie je dan een stel straaltjes, of als je lekker aan t magnetronnen bent
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2004, 15:17   #13
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ja..en dan zie je spontaan UV licht...of juist infrarood inderdaad
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2004, 15:46   #14
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

jongens, sceptisme mag best maar ga nou niet te ver he.

elec, ben benieuwd wat het is, hopelijk heb je er niet teveel last van? soms kunnen beelden je heel veel angst aanjagen. Mijn tante heeft bijvoorbeeld een paar dagen voor de aanslag op het wtc over vliegtuigen gedroomd die zich in een gebouw boorden. Kijk das nou scary
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2004, 19:07   #15
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
jongens, sceptisme mag best maar ga nou niet te ver he.

elec, ben benieuwd wat het is, hopelijk heb je er niet teveel last van? soms kunnen beelden je heel veel angst aanjagen. Mijn tante heeft bijvoorbeeld een paar dagen voor de aanslag op het wtc over vliegtuigen gedroomd die zich in een gebouw boorden. Kijk das nou scary
ik heb een ex van me gewaarschuwd voor een autoongeluk dat hij niet door rood moest rijden, en toen hij bijna was aangereden omdat hij door rood was gereden beschreef hij dezelfde auto die ik gezegt had. en een brand bij ons achter vantevoren gezien

maar ik was er toen niet klaar voor, en dus al tijdje niet meer gehad. maar dit gevoel is nu zo sterk..

en met aura's ik kan alleen door wat ik zelf gezien heb dat het waar is. maar geen discussie
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2004, 22:00   #16
Pruttelpot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: mijn gevoel zegt

Citaat:
Originally posted by electricity
mijn gevoel zegt me dat er grote dingen te gebeuren staan. en mijn eerste gedachten daarbij is een grote optocht.
dus daar concludeer ik uit dat er veel dingen elkaar snel gaan opvolgen.
mijn eerste gevoel hierbij is positief, maar enigzins toch beangstigend door de omvang van hetgeen dat staat te gebeuren..

dity heb ik nu al ongeveer 1,5 a 2 dagen..
ik weet niet waarom, maar ik moet het zeggen..
Hm, binnenkort dus weer de zoveelste stille tocht.....

En dan stond ie voor hem, en toen ging het allemaal zo snel!

(ok, niet echt positief, maarja).
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2004, 08:45   #17
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik kreeg gisterenmiddag opeens "fifteen days"in mijn hoofd
ik weet niet meer of ik het zag of hoorde..

dus ben benieuwd
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2004, 10:18   #18
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity
ik kreeg gisterenmiddag opeens "fifteen days"in mijn hoofd
ik weet niet meer of ik het zag of hoorde..

dus ben benieuwd
de meidenmeet misschien?
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2004, 15:16   #19
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

meis ik ben reuze benieuwd!

ik herken het wel..
  Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2004, 18:09   #20
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb dit soort dingen vooral met mensen en gevoelens. Ik voel het als iemand verdrietig is.. hoe ver die gene ook weg is. Ik neem ook snel iemands gevoel over. Als ik bij iemand ben die verdrietig is word ik zelf ook extreem verdrietig. En als iemand juist heel blij is word ik ook heel blij. Het is niet zo dat als iemand tegen me aan gaat praten over hoe verdrietig hij is maar meteen als ik binnenkom zeg maar. Ik heb ook wel eens dat ik voel dat er iets bijzonders gaat gebeuren of iets vreselijks. Maar meestal probeer ik dat vreselijke weg te drukken omdat ik het niet wil weten.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2004, 00:12   #21
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vandaag de 15e dag voorbij..

zijn wel dingen gebeurt, maar of ze grote gevolgen hebben kan ik nog niet zeggen..
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2004, 00:32   #22
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r

als ik het kon zou ik het nog wetenschappelijk (natuurkundig bijv? ) weerleggen ook..
Ik ken enkele proefopstellingen die je kunt gebruiken. Het is nog nooit iemand gelukt in real-life, dus met enkele aanwezigen, om aura's te zien. Of dit komt omdat aura's niet bestaan of omdat de aura-reader zenuwachtig was. Ik weet het niet.

Het is niet voor niets dat skepp geldbedragen geeft aan de eerste echte aura-reader.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2004, 00:33   #23
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Energie wordt trouwens in de paranormale wereld synergie genoemd. Dit komt omdat synergie, oftewel de energie die geclaimd wordt, niet gemeten kan worden. Een vereiste van de natuurkundige energie is toch dat deze een verbinding heeft met de formule die Einstein een tijdje terug heeft opgesteld.

E=mc2
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2004, 20:57   #24
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MasterB
Ik ken enkele proefopstellingen die je kunt gebruiken. Het is nog nooit iemand gelukt in real-life, dus met enkele aanwezigen, om aura's te zien. Of dit komt omdat aura's niet bestaan of omdat de aura-reader zenuwachtig was. Ik weet het niet.

Het is niet voor niets dat skepp geldbedragen geeft aan de eerste echte aura-reader.
je kan ook gewoon je mond houden
en slaat ook nergens op. wanneer iemand auras kan zien, betekend toch neit dat hij kan zorgen dat anderen ze ook zien, of dat hij aan anderen die het niet zien kan bewijzen dat hij ze ziet

je heoft er niet in te geloven, je mag denken dat ik (en met mij veel anderen) fantasten zijn.
dus hou gewoon je mond of start een nieuw topic over eht wel of niet bestaan van paranormale vermogens

Laatst aangepast door electricity : 27 February 2004 om 21:03
  Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2004, 11:55   #25
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is nergens voor nodig om het op de man te spelen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door electricity
je kan ook gewoon je mond houden
en slaat ook nergens op. wanneer iemand auras kan zien, betekend toch neit dat hij kan zorgen dat anderen ze ook zien, of dat hij aan anderen die het niet zien kan bewijzen dat hij ze ziet
Het gaat er niet om of iemand ze ziet. Een status van temporaal epilepsie laat mensen ook denken dat ze iets zien wat helemaal niet bestaat, de zogenaamde visioenen. Wanneer je iets ziet, in de vorm van aura's dan betekent dat ook dat je het kunt bewijzen. want immers je kunt ze zien. Iets wat je niet ziet, kun je dus ook niet bewijzen.

Citaat:
je heoft er niet in te geloven, je mag denken dat ik (en met mij veel anderen) fantasten zijn.
dus hou gewoon je mond of start een nieuw topic over eht wel of niet bestaan van paranormale vermogens
Het gaat mij niet om het geloven, het gaat mij om dingen die gebeuren en dingen die lijken te gebeuren. Er zijn vele situaties waarin ons complexe brein ons misleidt door de werkelijkheid verkeerd te interpreteren. Dit kan een ieder mens bereiken door enkele hallucinogenen in te nemen.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2004, 12:04   #26
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MasterB
Het is nergens voor nodig om het op de man te spelen.

Het gaat er niet om of iemand ze ziet. Een status van temporaal epilepsie laat mensen ook denken dat ze iets zien wat helemaal niet bestaat, de zogenaamde visioenen. Wanneer je iets ziet, in de vorm van aura's dan betekent dat ook dat je het kunt bewijzen. want immers je kunt ze zien. Iets wat je niet ziet, kun je dus ook niet bewijzen.

Het gaat mij niet om het geloven, het gaat mij om dingen die gebeuren en dingen die lijken te gebeuren. Er zijn vele situaties waarin ons complexe brein ons misleidt door de werkelijkheid verkeerd te interpreteren. Dit kan een ieder mens bereiken door enkele hallucinogenen in te nemen.
ik weet toch GVD wel wat ik zelf gezien en meegemaakt heb? dus jij wil zeggen dat mijn hersenen mij voor de gek hielden? en nogsteeds houden?
kijk dat er mensen zijn die nogsteeds niet doorhebben welke verschuivingen er bezig zijn kan ik me indenken, maar dat je dingen afwimpeld als bedrog en mij en veel anderen als leugenaars bestelmpeld gaat me te ver.
mijn beste vriendin is er achter gekomen dat ze een indigo kind is (net als haar vriend) (mede doordat ik haar ook altijd heb gestimuleerd met gesprekken over spiritualiteit).
heel veel mensen zijn spiritueel, en ze hebben allemaal hun eigen vermogens.
en dat je zegt "dat wat je neit kan zien is er niet" is ook onzin.
dan bestaat er geen energie want dat kan je niet zien, geen lucht, geen geluid.. dus dat is onzin.

aura's zijn waargenomen, gefotograffeerd, en ze zijn voelbaar (niet voor iedereen). en mensen beschrijven iemands aura, waarna deze gefotograffeerd wordt en er zijn heel veel gelijkenissen. en je kan veel dingen leren, als je er voor openstaat..

het is dat ik nu in mijn eentje tegen je bezig ben, maar als ik even die vriendin en die vriend erbij zou halen kunnen zij jou ook veel dingen vertellen!

*en we hebben deze discussie al eerder gehad, en toen zei ik dat ik geen energie ga steken in het omvormen van jou verkrampte mening, want daar voel ik me alleen maar slechter door omdat ik mijn negative energie nog niet kwijtkan, en daarvoor in "therapie" ga. dus dat je me dit weer aandoet vind ik laag.

Laatst aangepast door electricity : 28 February 2004 om 12:06
  Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2004, 12:38   #27
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Electricity,

Het is geenszins mijn bedoeling om jou te kwetsen, uit de tent te lokken of je op enige manier te beschadigen. Je kent mijn persoonlijke benadering van de wereld en weet dus ook dat ik alles probeer te verklaren en onverklaarbare dingen niet voor waar aanneem, i.e. ik neem zo min mogelijk onverklaarsbaars aan. Ik ben redelijk skeptisch.

Citaat:

ik weet toch GVD wel wat ik zelf gezien en meegemaakt heb? dus jij wil zeggen dat mijn hersenen mij voor de gek hielden? en nogsteeds houden?
Hier wil ik een analoge situatie schetsen. Na het eten van een of meerdere paddo's zien personen ook kaboutertjes lopen en bomen hebben gezichtjes. Betekent dit dat die kaboutertjes ook echt bestaan en die bomen gezichtjes hebben?

In je persoonlijke beleving is dat natuurlijk gewoonweg waar, maar ik zoek naar antwoorden op dingen die ook in mijn leven gebeuren en niet indirect in mijn leven.

Citaat:

heel veel mensen zijn spiritueel, en ze hebben allemaal hun eigen vermogens.
en dat je zegt "dat wat je neit kan zien is er niet" is ook onzin.
dan bestaat er geen energie want dat kan je niet zien, geen lucht, geen geluid.. dus dat is onzin.
Ik heb natuurlijk niet beweerd dat alles wat niet te zien is, niet bestaat. Ik heb Zimbabwe ook nog nooit gezien, maar neem door beweringen aan dat het bestaat. Het gaat bij mij om de afweging.

Citaat:

aura's zijn waargenomen, gefotograffeerd
Dat is in zoverre waar dat aura's gewoon electromagnetisch van aard zijn. Je doelt bij de fotografie waarschijnlijk op de Kirlian foto's en die worden nooit 'gewoon' gemaakt. Er komt altijd nog iets bij kijken. Je moet je hand of voet op een plaat met een electrisch veld leggen.

Citaat:
het is dat ik nu in mijn eentje tegen je bezig ben, maar als ik even die vriendin en die vriend erbij zou halen kunnen zij jou ook veel dingen vertellen
Ik sta open voor argumentatie. Het is niet dat ik een verkrampte mening heb. Er moet naar mijn mening eerst bewezen worden dat iets ook daadwerkelijk gebeurt.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2004, 23:30   #28
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

of men accepteerd gewoon dat men verschillende visies kan hebben over een bepaald onderwerp
je kunt wel veel moeite doen en allebij strak aan eigen kant blijven staan, maar als je nou gewoon zegt tegen elkaar dat je elkaars standpunt kan begrijpen en niet de andere probeert af te snauwen met feiten en dergelijke, die voor de ander toch onrealistisch overkomen, maar gewoon denkt "oke, dat is jouw visie, blijkbaar kan ik je niet overtuigen met mijn visie" dan is het gewoon klaar, basta

blijkbaar zijn jullie ook 2 mensen die erg standvastig zijn dat is een goede en een slechte eigenschap van een persoon. (jaja ff 'boeiende' informatie )

en MasterB, elec heeft gelijk in het punt, dat deze discussie in een nieuw topic hoort dit is niet de plek, omdat het compleet de andere kant op gaat, dan dat de topicstarter had bedoelt. Bovendien leg ik de schuld niet bij jou, maar door voorgaande berichten is het topic in deze banen gelopen. *wijst schuldig met z'n vingertje naar dex *

duszz

verder ontopic..
lijkt me erg scary om dingen te kunnen voorspellen.. persoonlijk wil ik niet weten wat er in de toekomst gebeurd of wat er mogelijk kan gebeuren. Laat mij maar leven in het heden
Elec, wat is er trouwens gebeurd met die fifteen days? het was namelijk op de 12ste dat je dat postte en nu is het onderhand al de 29ste?

Ken je trouwens nog verder mensen die dezelfde ervaringen hebben gehad als jij? Misschien moet je ook maar eens geesten proberen te raadplegen? misschien hebben zij antwoorden voor je (als het lukt dan.... zelf geloof ik er niet in, maar misschien helpt het jou om bepaalde dingen te verklaren ofzo?)
__________________
hardstikke doooooood

Laatst aangepast door FunFair : 28 February 2004 om 23:45
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 February 2004, 14:16   #29
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair

verder ontopic..
lijkt me erg scary om dingen te kunnen voorspellen.. persoonlijk wil ik niet weten wat er in de toekomst gebeurd of wat er mogelijk kan gebeuren. Laat mij maar leven in het heden
Elec, wat is er trouwens gebeurd met die fifteen days? het was namelijk op de 12ste dat je dat postte en nu is het onderhand al de 29ste?

Ken je trouwens nog verder mensen die dezelfde ervaringen hebben gehad als jij? Misschien moet je ook maar eens geesten proberen te raadplegen? misschien hebben zij antwoorden voor je (als het lukt dan.... zelf geloof ik er niet in, maar misschien helpt het jou om bepaalde dingen te verklaren ofzo?)
uuhm.. ik had nt een heel verhaal getypt, en toen ik klaar was, en naar submit wilde gaan startte de computer spontaan opnieuw op. dus ik weet niet of ik alles mag vertellen wat ik widle zeggen.

dan probeer ik t maar opnieuw

vanaf donderdag zijn er een hoop dingen gebeurt die mijn leven kunnen veranderen, het ligt eraan wat ik er zelf mee doe.

ik ken niemand in mijn directe omgevinng die hetzelfde heeft, maar ik ken er wel een paar die weer wat anders hebben (en waar ik ook vaak met hun over praat).

en aan geesten (liever entiteiten) raadplegen doe ik niet aan, dat moet je niet forceren, zij komen wel naar jou toe als ze jou "nodig"hebben (dat jij ze kan helpen met de overstap) of als ze jou iets willen vertellen

en alles wat je wilt weten komt vanzelf op je pad, als er ergens nog geentijd voor is dan gebeurt het ook niet
  Met citaat antwoorden
Oud 29 February 2004, 22:08   #30
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
en MasterB, elec heeft gelijk in het punt, dat deze discussie in een nieuw topic hoort dit is niet de plek, omdat het compleet de andere kant op gaat, dan dat de topicstarter had bedoelt. Bovendien leg ik de schuld niet bij jou, maar door voorgaande berichten is het topic in deze banen gelopen. *wijst schuldig met z'n vingertje naar dex *
ja laten we discussie verplaatsen naar een nieuw topic waar het vervolgens doodbloed ..

in zekere zin heb je gelijk.. maar ik weet wat er dan gebeurt.. dan worden bepaalde zinnige replies hier:

A) verwijderd
B) naar de nieuwe thread verplaatst

waardoor dus weer een incomplete discussie ontstaat waarin zogenaamd niet meer op de man gespeeld mag worden etc.
wat je daarin ook gaat zien, is dat kritiek niet meer aangevochten zal worden, omdat het niet op een bepaalde situatie van toepassing is.
nu is het juist zo dat er een kritiek geleverd wordt op de persoonlijke gebeurtenis..dit houdt een discussie in stand..

overigens ben ik van mening...dat elec hier bijv. maar heel slecht is in het verwerken van kritiek op het aura's zien. of de natuurkundige opmerkingen die hier geplaatst worden.
enig weerwoord wordt eigenlijk niet gegeven op de statements.. ik zie enkel verhalen over persoonlijke ervaringen; met resultaten ik durf het niet zo te noemen, kvind ze namelijk tamelijk ongefundamenteerd.


van mij mag hier een nieuw topic overkomen, maar het punt van discussie lopen we dan vast mis....
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:29.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.