Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 August 2007, 15:55   #1
playertje.angel
Guest
 
Berichten: n/a
emo Help!!

Hee...

Ik heb een vet groot probleem. Ik heb een vriend al 9m lang. maar hijs zo jaloers. en wil het niet uitmaken anders gaat ie janken. Toen heeft een vriendin van mij haar beste vriend(lars) laten zien.. ik was gelijk smoorverliefd. later verder het van knuffelen kussen en steeds verder. maar ik heb zelf nog een vriend.. Toen later. kwam ik een klasgenoot tegen(luc). en liep ff met me mee. ben ik later ook met hem gegaan. hij ging later naar zijn vriend lars (beste vriend van me vriendin). Kom later me klasgenoot naar me toe rennen. Ik loop met hem mee. Staat lars daar vet boos.. Mag niet op zijn schoot gaan zitten of hij duwt me weg.. vet gemeen enzo.. Hij dacht dat ik met luc was gegaan.. ik zei van nee en hij werd steeds bozer.. Maar ik wil het liefde van me leven niet kwijt. Ik heb een vriend maar daar wil ik tog meer mee. ik wil heel heel graag weer met lars praten en verder gaan.. hij praat oook niet tegen me meer..
weten jullie wat ik kan doen...

xsjes Angel...

Zo verliefd...

Geloof nooit de lippen "houvanje" Maar de tranen die voor je vallen..
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2007, 16:51   #2
vosjen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmm, ga gewoon voor wie je graag ziet,
kan niet echt uit aan je verhaaltje
en bij iemand blijve omdat hij anders zou kunnen huilen (uit medelijden dus) is geen goede basis voor een relatie in tegendeel.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2007, 19:20   #3
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Oftewel je bent een sletje.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2007, 23:03   #4
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door playertje.angel Bekijk Bericht
Hee...

Ik heb een vet groot probleem. Ik heb een vriend al 9m lang. maar hijs zo jaloers. en wil het niet uitmaken anders gaat ie janken. Toen heeft een vriendin van mij haar beste vriend(lars) laten zien.. ik was gelijk smoorverliefd. later verder het van knuffelen kussen en steeds verder. maar ik heb zelf nog een vriend.. Toen later. kwam ik een klasgenoot tegen(luc). en liep ff met me mee. ben ik later ook met hem gegaan. hij ging later naar zijn vriend lars (beste vriend van me vriendin). Kom later me klasgenoot naar me toe rennen. Ik loop met hem mee. Staat lars daar vet boos.. Mag niet op zijn schoot gaan zitten of hij duwt me weg.. vet gemeen enzo.. Hij dacht dat ik met luc was gegaan.. ik zei van nee en hij werd steeds bozer.. Maar ik wil het liefde van me leven niet kwijt. Ik heb een vriend maar daar wil ik tog meer mee. ik wil heel heel graag weer met lars praten en verder gaan.. hij praat oook niet tegen me meer..
weten jullie wat ik kan doen...

xsjes Angel...

Zo verliefd...

Geloof nooit de lippen "houvanje" Maar de tranen die voor je vallen..
Holy fuck dom schaap, wat denk je nou zelf?
Ik zou al beginnen met dat playertje voor je naam weg te halen, kom op he het lijkt wel alsof je het bizar stoer vindt.
En denk ik godsnaam eens gewoon na en laat je niet door iedere flikker met een makkelijk woordje uitwonen.
En ja vind je gek dat die Lars pissed is, ben je verstandelijk gehandicapt ofzo.
En ook echt zo'n quasi diepzinnig "mooi" citaatje dr onder
Bah ik walg van mensen als jij.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2007, 23:11   #5
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
Holy fuck dom schaap, wat denk je nou zelf?
Ik zou al beginnen met dat playertje voor je naam weg te halen, kom op he het lijkt wel alsof je het bizar stoer vindt.
En denk ik godsnaam eens gewoon na en laat je niet door iedere flikker met een makkelijk woordje uitwonen.
En ja vind je gek dat die Lars pissed is, ben je verstandelijk gehandicapt ofzo.
En ook echt zo'n quasi diepzinnig "mooi" citaatje dr onder
Bah ik walg van mensen als jij.
+1
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2007, 20:34   #6
playertje.angel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is weer goed.. maar ik weet nu niet hoe ik lars (die jonge waar ik egt van hou) Hou ik die terug kan krijgen.. ik heb het met hem goed gepraat en zij dat ik hem alleen een kus had gegeven.. (Mijn klasgenoot) een paar kusje.. en niet lopen bekken.. (klopt ook) ltr vroeg ik heb je nog gevoelens voor me en hij gaf geen antwoord.. betekent dat goed of niet.. want hij was eerst boos op me.. Met het gesprek heb ie me de hele tijd niet aan gekeken.. is dat ook goed of nie... ik wil hem zo graag terug.. alle jongen kunnen oprotten.. ik heb het de hele dag over hem.. weten jullie tips.. xsjes angel..

help me !!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:12.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.