Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 April 2002, 16:47   #1
BREEZAH-BOY
Guest
 
Berichten: n/a
Red face re: wanneer voor het eerst getongd.

:r Hee, daar ben ik weer, ik heb het 1 x getongd , maar nu niet meer iel iel IEL !!!! :r +:r +:r , ik moet er niet meer aan denken , het was gewoon vies.
ik ben nu 12 en half , en ik schaam me er voor.
heeft een andere jongen dit ook wel eens meegemaakt.

PLEASE VERTEL HET ME !!!
.
Greetz

Stijn_128
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2002, 17:24   #2
Super
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan lag het denk ik aan de persoon waar je het mee deed, probeer het gewoon nog eens met een ander en wie weet vind je het dan helemaal geweldig.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2002, 22:28   #3
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

*** mijn eerste kon er ook niets van. Best wel jammer eigenlijk :r:r
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2002, 12:31   #4
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Weet er niet meer zoveel van eigenlijk en zo lang geleden is het niet. Ik weet wel dat ik kei zenuwachtig was en dat ik die gozer vermoord als ik hem nog eens tegen komt!!!!!!!
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2002, 17:05   #5
eli
Guest
 
Berichten: n/a
Smile

ik vond mijnen eerste keer zaaalig
Ma ik was echt smoor op da maske en da was voor ons allebij den eerste keer dusja..
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2002, 21:47   #6
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

mijn eerste x kan ik me nog goed herinneren, al is dat al een helehoop (tong)zoen beurten geleden... een helehoop, evil me.

het was echt lekker, echt de kriebels in me buik. het was midden op, straat savonds en een beetje koud (midden op het houtplein van haarlem, niet dat erg was hoor).... gewoon een goede ervaring. het was ook me eerste vriendinnetje (ik was toen 15) 3 maanden had ik een relatie met haar... was 16 toen het uit ging. Toen was de hellllll los gebroken bij mij.... het ene meisje na de andere. nu 4 jaar verder zit ik ongeveer op 60 meiden, gemiddeld is dat?? euh ga zelf maar rekenen heb ik nu geen zin in...


Stijn_128: ik zou zeggen denk volgende keer niet terug aan de vorige keer dat je tongzoende, gewoon rustig aan doen en chillen, vooral niet stressen!!!
Zorg er iig voor dat ze geen hork is ofzo. kan je een slechte reputatie van krijgen als je er meerdere van die horken gaat zoenen. Van reputatie krijg je roddels... en dat is niet leuk!

succes en maak er volgende x het beste van

(keep in mind!: mooie meiden kunnen ook slecht zoenen)

Laatst aangepast door TheGroovMaster : 12 April 2002 om 15:25
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2002, 15:20   #7
kadafi
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

ach ik weet er niet meer zo heel vanaf weet alleen dat ik 13 was en vet veel zin had
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2002, 15:48   #8
lowlander
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De eerste keer tongzoenen was magisch. Er kwam geen eind aan..heerlijk. Het was alleen tijdens een schoolfeest en kreeg dan jarenlang te horen dat ik wereldkampioentongen was.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2002, 17:36   #9
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

zo goed was die van mij helaas niet... maar ben wel een master
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2002, 20:23   #10
arachnafiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb wel ongeveer het record bezopen tongzoenen van mijn klas. Ontelbaar veel op 1 avond met 6 verschillende meiden, waarvan er ook nog een stel beste vriendinnen van elkaar waren.
Eerste keer was ook op dronken feest. Ik vind het wel jammer dat ik dat niet beter aangepakt had. Is gelukkig later wel nog vriendin gebleven, maar dat alles gebaseerd op een heeeele dronken avond.
Natuurlijk is het niet zo vreemd dat ik daarbij steeds bezopen ben, want ik ben gewoon ook altijd dronken. Schaam schaam, maarja, kheb nix beters te doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2002, 01:05   #11
muts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: re: wanneer voor het eerst getongd.

Citaat:
Originally posted by Stijn_128
:r Hee, daar ben ik weer, ik heb het 1 x getongd , maar nu niet meer iel iel IEL !!!! :r +:r +:r , ik moet er niet meer aan denken , het was gewoon vies.
ik ben nu 12 en half , en ik schaam me er voor.
heeft een andere jongen dit ook wel eens meegemaakt.

PLEASE VERTEL HET ME !!!
.
Greetz

Stijn_128
Ja de eerste keer dat ik deed tongkussen raakte ik met mijn nieuw verworven plaatjesbeugel de binnenkant van het tandvlees van mijn toenmalige en ook eenmalige vriendin. Zij moest bloedend afgevoerd worden. De plaatjesbeugel raakte niet gedeerd, gelukkig maar want die was heel duur!!!!!!!
Ik heb er uiteindelijk een fantastisch, volgens mijn tandarts uniek gebit aan over gehouden. Ik heb alleen nog ooit kwijl aan de buitenkant van mijn lippen zitten. Ook slis ik nog een beetje, maar dat vind ik niet zo erg. Hopelijk kun je hier iets mee. Indien niet, dan hoor ik het wel.

je vriend,

Muts
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2002, 10:06   #12
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: re: wanneer voor het eerst getongd.

Citaat:
Originally posted by muts


Ja de eerste keer dat ik deed tongkussen raakte ik met mijn nieuw verworven plaatjesbeugel de binnenkant van het tandvlees van mijn toenmalige en ook eenmalige vriendin. Zij moest bloedend afgevoerd worden. De plaatjesbeugel raakte niet gedeerd, gelukkig maar want die was heel duur!!!!!!!
Ik heb er uiteindelijk een fantastisch, volgens mijn tandarts uniek gebit aan over gehouden. Ik heb alleen nog ooit kwijl aan de buitenkant van mijn lippen zitten. Ook slis ik nog een beetje, maar dat vind ik niet zo erg. Hopelijk kun je hier iets mee. Indien niet, dan hoor ik het wel.

je vriend,

Muts
En dat is dus de reden waarom ik liever niet zoen met meiden met een beugel ...
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2002, 16:22   #13
arachnafiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb keer mn tong opengehaald aan achterkant beugel. Ook niet prettig.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2002, 17:59   #14
eli
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: re: wanneer voor het eerst getongd.

Citaat:
Originally posted by muts


Ja de eerste keer dat ik deed tongkussen raakte ik met mijn nieuw verworven plaatjesbeugel de binnenkant van het tandvlees van mijn toenmalige en ook eenmalige vriendin. Zij moest bloedend afgevoerd worden. De plaatjesbeugel raakte niet gedeerd, gelukkig maar want die was heel duur!!!!!!!
Ik heb er uiteindelijk een fantastisch, volgens mijn tandarts uniek gebit aan over gehouden. Ik heb alleen nog ooit kwijl aan de buitenkant van mijn lippen zitten. Ook slis ik nog een beetje, maar dat vind ik niet zo erg. Hopelijk kun je hier iets mee. Indien niet, dan hoor ik het wel.

je vriend,

Muts
Mijnen eerste keer had ik ook nen beugel ma we hebben daar geen problemen me gehad, ik zou mij DOODSCHAMEN as da moest gebeuren
  Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2002, 23:10   #15
NightBlue
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down Erg!

Citaat:
Originally posted by muts


Ja de eerste keer dat ik deed tongkussen raakte ik met mijn nieuw verworven plaatjesbeugel de binnenkant van het tandvlees van mijn toenmalige en ook eenmalige vriendin. Zij moest bloedend afgevoerd worden. De plaatjesbeugel raakte niet gedeerd, gelukkig maar want die was heel duur!!!!!!!
Ik heb er uiteindelijk een fantastisch, volgens mijn tandarts uniek gebit aan over gehouden. Ik heb alleen nog ooit kwijl aan de buitenkant van mijn lippen zitten. Ook slis ik nog een beetje, maar dat vind ik niet zo erg. Hopelijk kun je hier iets mee. Indien niet, dan hoor ik het wel.

je vriend,

Muts
Me schattie heeft ook een beugel maar die heb ik nooit echt waar genomen. Maar dat verhaal van jou lijkt me echt voorschut, maar ik denk niet dat 't met mij ooit zal gebeuren dat ik in haar beugel vast kom te zitten.

Bekken is lekker, en kan me ook niet voorstellen dat 't iemand goor vindt. Misschien lag het echt wel aan je vriendin!!! Probeer het later nog es met een andere meid en je zult zien dta het echt LEKKER is

Mazza, NightBlue
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:36.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.