Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 3,50 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 28 June 2004, 14:54   #1
MeGodYouDie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Mondeling Duits

K heb binnenkort Mondeling duits.. en daarin moet je iets vertellen over je hobby... k heb even iets opgesteld.. maar kan eigenlijk zo goed als geen duits.. dus is veel woordenboek werk... zo iemand mij kunnen helpen en vertellen of dat het beetje fatsoenlijk in elkaar gestoken is (t gaat over mijn hobby gitaar spelen):

Meine Hobby ist Elektrisch Gitarre spielen.

Ich spiele jetzt Gitarre für Ungefähr 6 Monate. Meine Gitarre ist eine Ibanez GRG270B und ist Blau. h habe keinen Verstärker für meine Gitarre, davor Gebrauch ich eine GuitarPort. Das ist eine Apparat das ich aan mein Computer kann installieren. Dan kann ich der Computer und die GuitarPort zusammen gebrauchen als eine Verstärker.

Ich probe Ungefähr zwei Uhr pro tag und auch wenn ich Nichts sonst zu tun hat. Auch spiele ich in der SchulBand. Leider proben wir der Vergangene zeit nicht zo viel. Der andere Personen sind Willem, Joey und als Leiter Sef.

Älvast bedankt!

  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2004, 19:27   #2
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Mondeling Duits

Elektrische Gitarre
Ich spiele jetzt ungefähr 6 Monaten Gitarre .
Davor brauch ich eine GuitarPort.
das ich an meiner Computer installieren kann.
zusammen brauchen als Verstärker.
zwei Stunden
wenn ich Nichts sonst zu tun habe.
Die andere Personen

Ik heb er een paar fouten uitgehaald, er staan er misschien nog in, maar die zie ik niet onmiddellijk. Verder veel fouten tegen de hoofdletters, maar dat maakt niet uit voor mondeling.
Alsjeblieft
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2004, 19:45   #3
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Simpele zinnen gebruiken! Bij een mondeling moet je faken zodat je niet in moeilijke situaties komt.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2004, 14:23   #4
MeGodYouDie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jeeeeh, heb gewoon een 7 gehaald... o.a. vanwege mijn duidelijke verhaaltje over mun gitaar :-P


Bedankt Bedankt Bedankt !!!!

  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.